Connect with us
Avatar

Published

on

2 of 2Înainte

Prin ce se diferentiaza GolinHarris fata de celelalte agentii?

Oamenii. Desi oamenii din echipa sunt diferiti, baza este aceeasi: sunt destepti, loiali, amuzanti. Colegi cum oricine si-ar dori. Si asta se reflecta in rezultatele noastre. Pasiunea pe care fiecare dintre noi o are pentru job si lucrurile care ne unesc se „traduc” in clienti care simt ca primesc mai mult decat au cerut. Iar la finalul zilei, asta face o mare diferenta.

Ce branduri s-au adaugat recent portofoliului GolinHarris?

In 2013, am dezvoltat mai frumos decat speram portofoliul agentiei, punand, langa clientii consacrati, multi dintre ei prietenii nostri astazi mai degraba decat simpli clienti – BASF, Colgate-Palmolive (Romania), Crucea Rosie Romana, Electrolux, Focus Copii Disparuti, Franklin Templeton Investments, Johnson&Johnson, Mercedes-Benz Romania, MSD, Nuance Communications, Orange Romania, PepsiCo, Praktiker, Raiffeisen Capital&Investment, Schneider Electric Romania, tocmai.ro, X-Trade Brokers, YUM (KFC, Pizza Hut, Hard Rock Cafe, Paul)], nume noi, de care suntem mandri: AFI Palace Cotroceni, AFI Europe, AFI Palace Ploiesti, Bancpost, Centrofarm, HISTORY, KPMG, Lidl, Parlamentul European, Reprezenta Bucuresti, PeliFilip, , Salesianer Miettex, Titan GoodMills, Vicomte A. Bucuresti.

Cum a afectat activitatea agentiei criza din presa romaneasca? Numarul jurnalistilor s-a redus. Au aparut noi provocari?

Pe langa numarul redus de jurnalisti, provocarea vine din schimbarea constanta a datelor problemei atunci cand vine vorba de PR, lucru datorat evolutiei rapide a onlinelui/social media. Azi, PR-ul nu mai este ce a fost ieri si maine nu va mai fi ce a fost azi. Fata de primii mei ani in PR, in urma cu aproape 10 ani, cand trimitem un comunicat de presa, era preluat foarte mult, si acolo se incheia povestea, acum, prin social media, trebuie sa fii ON constant – in fiecare moment apare o parere, o solicitare, o oportunitate. Iar tu trebuie sa fii mereu acolo sa gestionezi situatia, sa reactionezi.

Ce l-ai sfatui pe un student la Comunicare? Cat de dificil este sa te angajezi intr-o agentie de PR dupa absolvirea facultatii? Care sunt calitatile esentiale pentru un om de comunicare?

Ma feresc de retete din principiu. Pot vorbi doar din experienta proprie. Iar pe mine experienta m-a invatat ca daca bati la usi destul de tare, pana la urma iti va deschide cineva. Ideea este sa fii proativ cand vine vorba de tine si de cariera ta – un CV plasat pe un site de job-uri nu este niciodata suficient. Afla pentru ce client/agentie iti doresti sa lucrezi – cand „orice merge”, e foarte posibil sa nu mearga nimic.

La GolinHarris acordam o mare atentie studentilor si le oferim sanse de angajare celor care „stralucesc”, prin programul de internship Bright Young Things. Depinde doar de ei daca raman in shortlist sau nu. Iar aici vine raspunsul la intrebarea ta, legata de calitatile unui om de comunicare: daca sunt „insetati” si vor sa invete multe, daca sunt team playeri, daca le place ritmul alert, daca sunt „vii”, restul se invata 🙂

2 of 2Înainte

Comentarii

comments

Facebook

IN Trending