Connect with us

INTERVIU

Iulian Comănescu: Brandul PRO TV scârțâie destul de serios

Published

on

Foto Credit: Florin Costache
 
Prev1 of 2

După cum v-am promis, astăzi publicam cea de-a doua parte a interviului pe care analistul media Iulian Comanescu l-a acordat în exclusivitate publicației RADAR DE MEDIA.

Despre situaţia actuală din televiziunile româneşti, Comanescu vorbeşte în rândurile de mai jos. 

Prima parte a interviului despre presa online, il puteti citi aici.

 

Referitor la grilele de vară a posturilor autohtone. PRO TV a venit cu “Supertrip”, “VineCheful”, “Ce spun Romanii” sau “Lumea Vorbeşte”. Cum vezi aceste producţii locale? 

“m-am săturat să deschid televizorul și să văd niște pseudo-vedete supuse la diferite chinuri”

Sincer, habar n-am cu ce se ocupă și oricât de greu de admis e acest răspuns din partea mea, el spune ceva și despre calitatea acestor producții. M-am săturat să deschid televizorul și să văd niște pseudo-vedete supuse la diferite chinuri. Știu că mi se spune analist media, dar nu e nimic de analizat în chestia asta.

 

Dar la Antena 1? “Splash!, Vedete la apă” , “Poftiţi pe la noi” sau “Te pui cu Blondele?”

“la TV e tot timpul aceeași persoană vag cunoscută cu veleități de vedetă în aceeași băltoacă”

Cam ca la PRO TV. Te pui cu Blondele are, măcar, un soi de feminism vag, dar subversiv care vine din vremurile când televiziunea conta. Dar altfel… să se bălăcească ei, cu ei. Toate formatele astea contrazic sentința lui Heraclit, „nu te poți scufunda de două ori în același râu”, fiindcă televiziunea din România nu e un râu, e o baltă stătută. La TV e tot timpul aceeași persoană vag cunoscută cu veleități de vedetă în aceeași băltoacă. Pe logica televiziunilor de la noi, probabil că în sezoanele următoare o să fie o singură băltoacă și o singură persoană vag cunoscută, pe care o s-o filmeze toată lumea, ca la tribunal, unde toată lumea îi filmează pe Cămătari. Sau pe Elena Udrea. Ar mai fi și varianta Elena Udrea în băltoacă sau Gina Pistol cu cătușe, care sigur face rating.

 

Niciun post TV nu a avut show-uri estivale de la mare! Care ar fi motivul? Audienţele scăzute sau bugetele mari?

“posibil, erau ceva destul de românesc și au fost abandonate fiindcă acum trendul e show-uri-gunoi internaționale”

Show-urile estivale sunt în declin de o bună bucată de vreme. Bugetele nu sunt exorbitante, fiindcă televiziunile construiesc parteneriate cu hoteluri, discoteci și așa mai departe. Posibil, erau ceva destul de românesc și au fost abandonate fiindcă acum trendul e show-uri-gunoi internaționale, toată lumea cumpără formate de doi lei, care fac atâția bani câți dai. Mai ales dacă-s realizate de producători de doi lei.

 

Conform cifrelor furnizate de ARMA/Kantar Media pe luna iulie 2015, Antena 1 a fost pe primul la nivelul publicului naţional, iar PRO TV la nivelul publicului urban.

“brandul PRO TV scârțâie destul de serios, de pe la accesele de voluntarism ale Mihaelei Rădulescu și exhibarea fetei violate de la Măruță”

Am mai spus asta undeva, PRO-ul a fost „mai în vacanță” decât Antena, în materie de formate estivale. Banii sunt pe urban, 18-49. E o schimbare de lider cu importanță simbolică, brandul PRO TV scârțâie destul de serios, de pe la accesele de voluntarism ale Mihaelei Rădulescu și exhibarea fetei violate de la Măruță. Dar asta se va simți în bugete doar pe termen mai lung – deocamdată CME, proprietarul PRO TV, raportează redresarea financiară.

 

Las Fierbinţi , în redifuzare este lider de audienţă în fiecare seară! Cum îţi explici acest fenomen?

“la fel cum tabloidele operează cu clișee – cuvintele-etichetă gen „Șoc!” sau „Senzațional” sunt doar o parte a fenomenului”

Probabil că nu e nimic grozav la concurență și, pe de altă parte, există destule filme de lung-metraj care bat, și ele, în reluare. S-ar putea ca asta să aibă legătură cu o anumită structură a publicului românesc. La fel cum tabloidele operează cu clișee – cuvintele-etichetă gen „Șoc!” sau „Senzațional” sunt doar o parte a fenomenului – s-ar putea ca un anumit gen de public să reacționeze atunci când un lucru e deja, într-o oarecare măsură, cunoscut. De exemplu, Las Fierbinți sau Singur Acasă. Fiindcă publicul de TV nu e tocmai absolvent de studii universitare sau intelectual, oricât se lăuda pe vremuri PRO TV cu targetul atins.

 

Antena 1 a încercat reţetă de succes a postului Kanal D: serial turcesc în Prime Time, însă nu a funcţionat! Crezi că publicul pe telenovele turceşti este altul?

“Kanal D are ceva interesant, oricât de ciudat sună pentru publicul highbrow”

Și PRO TV a încercat seriale turcești. O explicație e într-adevăr aceea că pentru astfel de seriale există un public mai tradiționalist, care ar trebui să se regăsească în celelalte segmente ale grilei. Am mai spus-o, televiziunile românești arată ca niște posturi care se schimbă singure, de la mizeriile din acces, la știri, apoi la show-ul de prime-time și, în fine, la mizeriile de late night. PRO TV, care avea o grilă coerentă, începe să piardă și el la acest capitol. Kanal D are ceva interesant, oricât de ciudat sună pentru publicul highbrow, o identitate balcanică pe care trebuie să și-o consolideze, în loc să facă încercări de occidentalizare, fiindcă e opusă PRO TV-ului și aspirațiilor destul de amestecate, dar comparativ occidentale, ale Antenei 1.

Într-un alt sens, serialele turcești sunt de regulă producții ieftine, costă în jur de 15.000 de dolari episodul, mai puțin decât Las Fierbinți – deci numai bune pentru locul al doilea, al treilea sau așa ceva. Depinde de poziția televiziunii pe piață și de ceea ce programmer-ul vrea să realizeze în acel slot de grilă. Deocamdată, toată lumea și-a încercat norocul cu mizerii ieftine – fie seriale, fie reality-uri – iar treaba asta i-a cam adus prejudicii.

 

În toamna vor reveni în prim plan show-urile Vocea României, X Factor, Masterchef şi altele. Crezi că publicul roman s-a săturat de astfel de producţii sau vrea mai mult reality show!

Se vorbește de asta în materie de trenduri externe. Piața românească va mai continua în această inerție, pentru simplul fapt că reality-urile introduse până acum nu au funcționat prea bine. Cele mai răsunătoare eșecuri au fost la PRO TV, dar simptome sunt peste tot.

 

Vacanţă Mare şi-a anunţat revenirea la Kanal D! Crezi că vor “rupe gura târgului”.

“la noi, Vacanța Mare era ceva destul de neaoș pe vremuri, e posibil să se cupleze cu publicul postului”

S-ar putea să meargă, chiar dacă nu la parametri stelari. Kanal D livrează, pe ici, pe colo, good old television, un lucru de care ducem lipsă pe piața acestor ani, care a cam înnebunit. Lucrul ăsta se vede și pe plan mondial, fiindcă NBC încearcă să resusciteze bătrânul gen numit variety, de exemplu. La noi, Vacanța Mare era ceva destul de neaoș pe vremuri, e posibil să se cupleze cu publicul postului. Oricum, are cel puțin meritul de a fi o producție locală, comedy – oricât de lipsită de pretenții -, față de experimentele internaționale mizerabile pe care le face mai ales PRO TV-ul în ultima vreme.

 

Cum vezi situaţie de la postul public de televiziune? Care crezi că ari fi salvarea? TVR ar putea reveni în top, în materie de audienţă?

“taxa TV e foarte mică în România și la halul în care se prezintă TVR, a o mări ar fi cea mai proastă idee”

Mă repet din nou: totul pornește de la o lege bună, care desprinde TVR de controlul politicului, lege pe care n-o avem și politicienii n-o vor face. Dincolo de asta, cred din ce în ce mai tare că TVR-ul ar trebui desființat și reînființat, ca televiziunea publică din Grecia sau poliția rutieră din Ucraina. Sau dacă nu, ar trebui auditat și consiliat de specialiști externi, care ar trebui să înceapă prin a pune ordine în resursele umane, tăind în carne vie.

Mai e un lucru, pe care l-am spus și răsspus. Taxa TV e foarte mică în România și la halul în care se prezintă TVR, a o mări ar fi cea mai proastă idee. Reiese că așteptările sau obiectivele trebuie adecvate la resursele financiare. Cu alte cuvinte, pentru TVR un model realist ar fi mai degrabă PBS, serviciul public american, decât televiziuni-mamut din Europa, ca BBC sau ARD, cu bugete de ordinul miliardelor de euro pe an. Asta cu atât mai mult cu cât și noi avem televiziuni de știri partizane, care fac rating, la fel cum în America există Fox și MSNBC, pe fondul apolitismului marilor rețele comerciale și al unei televiziuni publice retrase. A reîncerca să faci lider de piață din dezastrul numit TVR ar fi o operațiune prea costisitoare și dificilă. Totuși, publicul va continua să ceară asta și să își dea ochii peste cap fiindcă a fost desființat TVR Cultural, un post care n-avea nicio logică la un buget de 120 de milioane pe an, mare față de televiziunile comerciale, dar mizerabil dacă te gândești că din el ar trebui să susții nu știu câte posturi naționale, plus vreo câteva studiouri teritoriale care consumă sute de mii de euro pe an fiecare.

Dacă e să ne mai uităm în lume, un model interesant mai e RTS, radio-televiziunea publică a sârbilor. Aceasta a trecut prin vremuri cumplite în timpurile lui Miloșevici. Bugetul ei e comparabil cu al TVR – țară mai mică, taxă TV mai mare. Când s-a terminat cu Miloșevici, sârbii au adus în fruntea RTS celebrități ca Aleksandar Crkvenjakov sau Aleksandar Tijanić, cu background de presă scrisă și anticomunist, care au pus pe picioare RTS-ul. Redresarea a durat câțiva ani și a inclus renunțarea la al treilea post național. În 2011, RTS și-a cerut scuze public pentru dezinformarea din epoca Miloșevici. E lideră pe știri și produce seriale cu rating bun – adică exact ce ar trebui să facă, în esență, o televiziune publică. Ca să ajungă acolo, au trecut printr-un training de 30 de luni realizat pe BBC, pe bani europeni. Imaginați-vă lucrurile astea la TVR. Că eu nu prea pot.

 

Succesul pe care îl înregistrează postul de ştiri România TV, care ar fi reţeta?

“din punctul de vedere al angajatorului, acești oameni au marea calitate de a răspunde la comenzile politice”

E un fel de dandiaconescianism rudimentar și lipsit de fantezie. Interesant e modul cum se amestecă gunoiul tabloid cu pretențiile politice, fiindcă mult ce se întâmplă pe televiziunile așa-zis de știri e un soi de tabloidizare politică. Piața e plină de personaje rudimentare, gen Mihai Gâdea sau Rareș Bogdan, care compensează lacunele de profesionalism, cultură și caracter prin agresivitate și discurs partizan. Din punctul de vedere al angajatorului, acești oameni au marea calitate de a răspunde la comenzile politice, chiar cu convingere. Publicul îmbătrânit, sărac, incult, partizan și bun votant găsește vinovați clari și execuții perpetue pe aceste televiziuni.

 

Digi 24, cel mai “curat” post de ştiri s-a clasat pe locul 18 (audienţele generale, luna iulie 2015, publicul naţional). De ce nu reuşeşte un succes mai mare în materie de cifre?

“aterizez destul de frecvent pe el, dar nu rezist mai mult de câteva minute”

Ca să lungim metafora, nu ajunge să fii curat ca să fii atractiv, mai trebuie și un pic de parfum sau o haină mai nu-știu-cum. Digi 24 e al naibii de plicticos. Aterizez destul de frecvent pe el, dar nu rezist mai mult de câteva minute. E un post perfect pentru „fără trei minute”, fiindcă nu au reclamă și pe sfârșitul de oră lumea fuge de break-urile de publicitate de pe celelalte televiziuni. Pun pariu că au vârfuri de rating acolo.

Prev1 of 2

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

1 Comment

1 Comment

  1. iulia1

    7 august 2015 at 14:35

    @Comanescu,
    Digi 24 e de departe cel mai bun post tv romanesc. Pro-ul e istorie, Generatia de aur Pro nu mai exista. Nu mai sunt idei.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

INTERVIU

INTERVIU: Eda Marcus, prezentatoarea Festivalului Cerbul de Aur: „Este momentul meu de maximă glorie!”

Published

on

 

În luna august, vedeta TVR își va aniversa ziua de naștere pe scena Festivalului Cerbul de Aur 2019. Despre șansa de a prezenta un eveniment atât de important, experiența pe care o are în televiziune și vedetele mari pe care le-a cunoscut, Eda Marcus a vorbit pe larg într-un interviu.

 

Pentru prezentatoarea Eda Marcus, Televiziunea Română înseamnă acasă. Primii pași i-a făcut la TVR alături de mama sa, care lucra în televiziune. Era copil și a rămas fascinată de această lume. A început să lucreze de la 19 ani și spune cu mândrie că a parcurs toate etapele: de la omul bun la toate în colectivul unei emisiuni, până la muncă de prezentator și realizator, așa cum o vedem în Telejurnalul matinal, de la TVR 1. Cel mai mare vis i se va împlini în luna august, când, deși va fi ziua sa de naștere, Eda spune că nu se gândește la petrecere pentru că va fi pe ultima sută de metri cu pregătirile la Cerbul de Aur.

 

De 25 de ani visezi să prezinți „Cerbul de Aur”. Cum a început pasiunea pentru festival de la Brașov?

 

M-am născut și am crescut cu Cerbul de Aur pentru că mama mea a lucrat pe parcursul carierei sale la foarte multe festivaluri, în mod special la Cerb. Am prins toate edițiile de la Brașov, fiind alături de ea, jucându-mă pe scenă, prin culise, printre cei mai mari artiști care au venit la festival, printre oameni de televiziune de mare valoare. Și așa am înțeles ce înseamnă acest eveniment, din toate unghiurile posibile. Am fost cucerită pe viață de atmosfera unică, de emoțiile puternice pe care le trăiam alături de concurenți, de tensiunea aceea de ,,direct” și de amploarea fenomenului.

 

Cum au reacționat cei dragi când le-ai spus că anul acesta vei prezenta Cerbul de Aur? Cine s-a bucurat cel mai mult?

Pentru că nimeni nu se aștepta, bucuria a fost mult mai intensă. Cred că încântarea lor a fost la fel de mare ca a mea. Știau cât de mult îmi doream o astfel de provocare. Toată familia a fost extrem de fericită la aflarea veștii.

 

Am înțeles că îți vei aniversa ziua de naștere chiar în perioada festivalului. Te gândești și la o mică petrecere alături de colegi? Se vor află prietenii și familia alături de tine?

Voi împlini 37 de ani pe 20 august, chiar în săptămâna cea mare, a pregătirilor. Nu mă gândesc la petrecere pentru că mă voi concentra pe ceea ce voi avea de făcut. Când sunt preocupată de ceva nu îmi stă mintea la distracție, însă voi fi înconjurată de oamenii dragi, fetița mea, parinții și colegi frumoși iar acest aspect mă împlinește pe deplin.

 

Povesteai că ți-ai petrecut copilăria la TVR, unde mama ta, Nicoleta Păun, era unul dintre realizatorii apreciați. Ce sfat ți-a dat când i-ai spus că ți-ai ales o carieră în televiziune?

Că nu voi reuși niciodată să realizez ceva, dacă nu iubesc această meserie suficient și dacă nu voi munci pe măsură. Ea a fost un profesionist în adevăratul sens al cuvântului, chiar dacă nu a fost ,,vizibila” pe micul ecran. În schimb, eu mi-am dorit fix acestă zonă pe care ea nu a îmbrățișat-o. Mama a fost cel mai aspru critic al meu dar și cel mai sincer și obiectiv privitor. Și asta mi-a prins extrem de bine. Nu am primit niciodată laude nemeritate și chiar și atunci când făceam o treabă bună, nu primeam toate confirmările pe care mi le-aș fi dorit din partea ei.

 

Ce amintiri te leagă de perioadă copilăriei în TVR. Ce vedete ai cunoscut?

Am trăit multe în lumea acesta fascinantă. Și am atâtea amintiri care pornesc din copilărie și ajung până în punctul în care am devenit și eu om de televiziune ,,cu acte”. Am avut oportunitatea de a crește printre vedete, artiști mari din toate domeniile, din țară dar și din străinătate. Sunt mândră că am avut ocazia pe parcursul carierei mele în televiziune, să intervievez câțiva oameni importanți. Am cunoscut prin intermediul emisiunilor la care am lucrat, de la oameni politici marcanți până la artiști mari ai scenei muzicale sau teatrale. La Cerb am avut ocazia să-i văd în carne și oase pe Joe Cocker, Kylie Minogue, Ricky Martin, Christina Aguilera, Ray Charles și mulți alții. Și îmi aduc aminte că tot la Cerb, copil fiind, găsisem în spatele scenei un apărat prin care se ținea legătură cu regizorul din Carul de transmisiune, iar eu mă prinsesem că dacă era apăsat, se auzea în cabina acestuia. Și îl apăsam ca să cânt porțiuni din melodiile interpretate la repetiții de concurenți. La un moment dat, din aparat se aude vocea regizorului: ,,Va rugăm să încetați!”. Așa că…am amintiri legate și de mici năzdrăvănii pe care le făceam.

 

Povesteai că ai urmărit în fiecare an Cerbul de Aur și chiar ai fost redactor la acest festival… Au fost multe momente pe care le-am trăit din perspective diferite, prin ochii de copil și apoi prin cei ai omului de televiziune. Dar un anume moment m-a marcat cu adevărat. Îmi aduc aduc aminte cu multă emoție de momentul în care Cerbul de Aur era câștigat de Monica Anghel, în anul 1996, iar eu, în vârstă de 14 ani, eram în public. Eram atât de emoționată și plângeam de fericire, gândindu-mă timid la ideea că poate cândva, când voi crește mare și poate voi avea ocazia să fiu și eu parte din ceea ce înseamnă Cerbul de Aur. Și dorință mi s-a împlinit

 

Știu că fiică ta are doar câțiva ani. Va veni și ea la Brașov? Cum reacționează când te vede la televizor?

Da, Aria, fetiță mea de 4 ani, va fi acolo cu mine. Și pentru că voi fi ocupată, îi voi avea alături pe părinții mei care vor avea grijă de ea. Pentru că a avut ocazia să mă vadă zilnic la jurnalul de sport i se pare ceva firesc. Nu e impresionată în nici un fel de aparițiile mele :))

 

Vei prezenta festivalul alături de Elvin Dandel. Ați avut ocazia să va mai întâlniți?

Am avut ocazia să îl cunosc cu ani în urmă, când mi-a fost invitat într-o emisiune, alături de tatăl sau. Și l-am tot la Cerb l-am văzut când eram copil. Însă sunt sigură că nu își mai amintește. Poate îmi face o surpriză 🙂 și își va aminti.

 

Ai început să te gândești la toaletele pentru serile festivalului?

Da! Mă gândesc într-una la acest aspect. Vreau să strălucesc la propriu. Este momentul meu de maximă glorie și îmi doresc să se reflecte și în acest mod. Și am încredere în echipa desemnată pentru acest capitol că vor face tot posibilul să mă pună în valoare.

 

Ce dorință îți vei pune la Cerbul de Aur 2019?

Să iasă totul așa cum îmi doresc să îi am pe cei dragi alături de mine!

 

e

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

INTERVIU

INTERVIU EXCLUSIV, Teo Trandafir: Cultura este singura modalitate de a fi liber!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Teo a inceput un nou proiect la KANAL D, show-ul “Vrei sa fii milionar?”, unul dintre cele mai longevive formate tv la nivel mondial. In noua productie o vom descoperi pe Teo si intr-o alta ipostaza.

In continuare va prezentam un Interviu cu Teo Trandafir pe tema “Vrei sa fi milionar”

 

  1. Cat este stiinta, cat este noroc si cat este prezenta de spirit in gasirea/oferirea raspunsurilor corecte la “Vrei sa fii milionar?”

In primul rand, este vorba despre stiinta, apoi despre prudenta, pentru ca trebuie sa te folosesti de variantele ajutatoare, oferite in concurs, daca simti ca este ceva in neregula, si ai o sansa mai mare de 20% sa fii in eroare cu raspunsul. Apoi este vorba de strategie, pentru ca unii considera ca trebuie sa iti pastrezi o varianta ajutatoare pentru momentele grele, cand ajungi la sume mari. Se mai intampla insa, sa nu ajunga acolo si sa plece acasa cu varianta ajutatoare “in buzunar”, in ciuda strategiei. Fiecare “o joaca” asa cum simte.

 

  1. Ce temeri ai avut atunci cand “ti s-a dat pe mana” acest format?

Mi-a fost teama ca nu am sa tin minte toate “comenzile”, ca toata echipa va sta dupa mine sa spun “raspuns final” si “ok”. Mi-a fost teama ca oamenii nu vor sti sa raspunda la intrebari, mi-a fost teama sa nu inceapa sa planga vreun concurent, ceea ce s-a si intamplat.

  1. Ce inseamna sa fii, dupa parerea ta, cel mai slab concurent “Vrei sa fii milionar?”?

Sa nu treci de prima intrebare. Sa nu stii cate personaje centrale sunt in “Tom si Jerry”, in conditiile in care apar, de cele mai multe ori, numai ei …

 

  1. Exista vreun concurent care te-a uimit, in sens pozitiv/negativ, pur si simplu, la “Vrei sa fii milionar?”

Toti m-au uimit! Sunt multe lucruri pe care eu le aflu despre concurenti in timpul filmarilor; era o doamna tanara si foarte, foarte draguta, care era pensionata pe caz de boala si despre care am aflat atunci, in fata ei, ce boala avea … Si, nu prea era bine. Doar ca doamna o trata ca pe o situatie pasagera. Chiar Nicu Peroju a venit din alta tara ca sa participe la “Vrei sa fii milionar?”; un alt domn si-a dorit ca, in urma participarii la concurs, si a banilor pe care voia sa-i castige, sa-si aduca acasa copilul, aflat in strainatate. Fiecare concurent are povestea lui, iar unele pot fi spuse, altele nu J

 

  1. Exista o <tipologie> pentru a fi castigatorul concursului <Vrei sa fii milionar?> Cum poti ajunge, in viziunea ta, castigatorul “Vrei sa fii milionar?”

Ar fi bine sa fii bine pregatit, in primul rand. Probabil ca este si o chestiune de noroc, dar nu am dat peste o astfel de situatie, ci am intalnit doar concurenti bine pregatiti si carora nu le-a fost teama de munca, intr-un fel sau altul. Asta inseamna ca nu s-au intimidat in fata a ceea ce se numeste cultura generala. Cei mai multi oameni refuza cultura de orice fel pentru ca ii intimideaza. De fapt, cultura este singura modalitate de a fi liber. Poti sa te refugiezi in orice, in fizica, geografie, chimie, geologie, muzica, istorie, in ce vrei … .  Asa, daca nu vrei sa te refugiezi in nimic si vrei sa “treci” pe Facebook, chiar nu vrei sa fii milionar. Oamenii care au venit si pe care eu i-am cunoscut pana acum erau bine pregatiti. Au venit foarte multe femei, mai multe decat ma asteptam eu sa se incrie. Femeile mi se par un pic mai prudente, mai asezate, mai calculate, “cantaresc” mai mult; barbatii sunt mai “speriosi”, exact ca in viata reala. Vezi cum reactioneaza barbatul si femeia la spital sau cum reactioneaza barbatul care are guturai si femeia care are aceeasi boala! Exact asa este la “Vrei sa fii milionar?”.

“Vrei sa fii milionar?”, prezentata de Teo Trandafir, incepe la KANAL D.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

INTERVIU

INTERVIURI VIDEO EXCLUSIVE: Palatul Noblesse Life Style

Published

on

 

Radar de Media va prezinta o serie de interviuri cu  participantii la evenimentul organizat de Palatul Noblesse Life Style.

Multumiri echipei RADAR DE MEDIA, Mihai Mitrea, Director Video. 

 

Daca doriti sa va luam un interviu va rog sa ne contactati pe mail: contact@radardemedia.ro, treceti la subiect – interviu.

 

Multumiri echipe RADAR DE MEDIA:

Reporter: CODRUT MOLDOVAN

Director de productie: MIHAI MITREA

Director de vanzari: MIHAELA BUTOI

REDACTOR-SEF: DORIN HUNTAI 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: