Connect with us

INTERVIU

Iulian Comănescu: Brandul PRO TV scârțâie destul de serios

Published

on

Foto Credit: Florin Costache
 
Prev1 of 2

După cum v-am promis, astăzi publicam cea de-a doua parte a interviului pe care analistul media Iulian Comanescu l-a acordat în exclusivitate publicației RADAR DE MEDIA.

Despre situaţia actuală din televiziunile româneşti, Comanescu vorbeşte în rândurile de mai jos. 

Prima parte a interviului despre presa online, il puteti citi aici.

 

Referitor la grilele de vară a posturilor autohtone. PRO TV a venit cu “Supertrip”, “VineCheful”, “Ce spun Romanii” sau “Lumea Vorbeşte”. Cum vezi aceste producţii locale? 

“m-am săturat să deschid televizorul și să văd niște pseudo-vedete supuse la diferite chinuri”

Sincer, habar n-am cu ce se ocupă și oricât de greu de admis e acest răspuns din partea mea, el spune ceva și despre calitatea acestor producții. M-am săturat să deschid televizorul și să văd niște pseudo-vedete supuse la diferite chinuri. Știu că mi se spune analist media, dar nu e nimic de analizat în chestia asta.

 

Dar la Antena 1? “Splash!, Vedete la apă” , “Poftiţi pe la noi” sau “Te pui cu Blondele?”

“la TV e tot timpul aceeași persoană vag cunoscută cu veleități de vedetă în aceeași băltoacă”

Cam ca la PRO TV. Te pui cu Blondele are, măcar, un soi de feminism vag, dar subversiv care vine din vremurile când televiziunea conta. Dar altfel… să se bălăcească ei, cu ei. Toate formatele astea contrazic sentința lui Heraclit, „nu te poți scufunda de două ori în același râu”, fiindcă televiziunea din România nu e un râu, e o baltă stătută. La TV e tot timpul aceeași persoană vag cunoscută cu veleități de vedetă în aceeași băltoacă. Pe logica televiziunilor de la noi, probabil că în sezoanele următoare o să fie o singură băltoacă și o singură persoană vag cunoscută, pe care o s-o filmeze toată lumea, ca la tribunal, unde toată lumea îi filmează pe Cămătari. Sau pe Elena Udrea. Ar mai fi și varianta Elena Udrea în băltoacă sau Gina Pistol cu cătușe, care sigur face rating.

 

Niciun post TV nu a avut show-uri estivale de la mare! Care ar fi motivul? Audienţele scăzute sau bugetele mari?

“posibil, erau ceva destul de românesc și au fost abandonate fiindcă acum trendul e show-uri-gunoi internaționale”

Show-urile estivale sunt în declin de o bună bucată de vreme. Bugetele nu sunt exorbitante, fiindcă televiziunile construiesc parteneriate cu hoteluri, discoteci și așa mai departe. Posibil, erau ceva destul de românesc și au fost abandonate fiindcă acum trendul e show-uri-gunoi internaționale, toată lumea cumpără formate de doi lei, care fac atâția bani câți dai. Mai ales dacă-s realizate de producători de doi lei.

 

Conform cifrelor furnizate de ARMA/Kantar Media pe luna iulie 2015, Antena 1 a fost pe primul la nivelul publicului naţional, iar PRO TV la nivelul publicului urban.

“brandul PRO TV scârțâie destul de serios, de pe la accesele de voluntarism ale Mihaelei Rădulescu și exhibarea fetei violate de la Măruță”

Am mai spus asta undeva, PRO-ul a fost „mai în vacanță” decât Antena, în materie de formate estivale. Banii sunt pe urban, 18-49. E o schimbare de lider cu importanță simbolică, brandul PRO TV scârțâie destul de serios, de pe la accesele de voluntarism ale Mihaelei Rădulescu și exhibarea fetei violate de la Măruță. Dar asta se va simți în bugete doar pe termen mai lung – deocamdată CME, proprietarul PRO TV, raportează redresarea financiară.

 

Las Fierbinţi , în redifuzare este lider de audienţă în fiecare seară! Cum îţi explici acest fenomen?

“la fel cum tabloidele operează cu clișee – cuvintele-etichetă gen „Șoc!” sau „Senzațional” sunt doar o parte a fenomenului”

Probabil că nu e nimic grozav la concurență și, pe de altă parte, există destule filme de lung-metraj care bat, și ele, în reluare. S-ar putea ca asta să aibă legătură cu o anumită structură a publicului românesc. La fel cum tabloidele operează cu clișee – cuvintele-etichetă gen „Șoc!” sau „Senzațional” sunt doar o parte a fenomenului – s-ar putea ca un anumit gen de public să reacționeze atunci când un lucru e deja, într-o oarecare măsură, cunoscut. De exemplu, Las Fierbinți sau Singur Acasă. Fiindcă publicul de TV nu e tocmai absolvent de studii universitare sau intelectual, oricât se lăuda pe vremuri PRO TV cu targetul atins.

 

Antena 1 a încercat reţetă de succes a postului Kanal D: serial turcesc în Prime Time, însă nu a funcţionat! Crezi că publicul pe telenovele turceşti este altul?

“Kanal D are ceva interesant, oricât de ciudat sună pentru publicul highbrow”

Și PRO TV a încercat seriale turcești. O explicație e într-adevăr aceea că pentru astfel de seriale există un public mai tradiționalist, care ar trebui să se regăsească în celelalte segmente ale grilei. Am mai spus-o, televiziunile românești arată ca niște posturi care se schimbă singure, de la mizeriile din acces, la știri, apoi la show-ul de prime-time și, în fine, la mizeriile de late night. PRO TV, care avea o grilă coerentă, începe să piardă și el la acest capitol. Kanal D are ceva interesant, oricât de ciudat sună pentru publicul highbrow, o identitate balcanică pe care trebuie să și-o consolideze, în loc să facă încercări de occidentalizare, fiindcă e opusă PRO TV-ului și aspirațiilor destul de amestecate, dar comparativ occidentale, ale Antenei 1.

Într-un alt sens, serialele turcești sunt de regulă producții ieftine, costă în jur de 15.000 de dolari episodul, mai puțin decât Las Fierbinți – deci numai bune pentru locul al doilea, al treilea sau așa ceva. Depinde de poziția televiziunii pe piață și de ceea ce programmer-ul vrea să realizeze în acel slot de grilă. Deocamdată, toată lumea și-a încercat norocul cu mizerii ieftine – fie seriale, fie reality-uri – iar treaba asta i-a cam adus prejudicii.

 

În toamna vor reveni în prim plan show-urile Vocea României, X Factor, Masterchef şi altele. Crezi că publicul roman s-a săturat de astfel de producţii sau vrea mai mult reality show!

Se vorbește de asta în materie de trenduri externe. Piața românească va mai continua în această inerție, pentru simplul fapt că reality-urile introduse până acum nu au funcționat prea bine. Cele mai răsunătoare eșecuri au fost la PRO TV, dar simptome sunt peste tot.

 

Vacanţă Mare şi-a anunţat revenirea la Kanal D! Crezi că vor “rupe gura târgului”.

“la noi, Vacanța Mare era ceva destul de neaoș pe vremuri, e posibil să se cupleze cu publicul postului”

S-ar putea să meargă, chiar dacă nu la parametri stelari. Kanal D livrează, pe ici, pe colo, good old television, un lucru de care ducem lipsă pe piața acestor ani, care a cam înnebunit. Lucrul ăsta se vede și pe plan mondial, fiindcă NBC încearcă să resusciteze bătrânul gen numit variety, de exemplu. La noi, Vacanța Mare era ceva destul de neaoș pe vremuri, e posibil să se cupleze cu publicul postului. Oricum, are cel puțin meritul de a fi o producție locală, comedy – oricât de lipsită de pretenții -, față de experimentele internaționale mizerabile pe care le face mai ales PRO TV-ul în ultima vreme.

 

Cum vezi situaţie de la postul public de televiziune? Care crezi că ari fi salvarea? TVR ar putea reveni în top, în materie de audienţă?

“taxa TV e foarte mică în România și la halul în care se prezintă TVR, a o mări ar fi cea mai proastă idee”

Mă repet din nou: totul pornește de la o lege bună, care desprinde TVR de controlul politicului, lege pe care n-o avem și politicienii n-o vor face. Dincolo de asta, cred din ce în ce mai tare că TVR-ul ar trebui desființat și reînființat, ca televiziunea publică din Grecia sau poliția rutieră din Ucraina. Sau dacă nu, ar trebui auditat și consiliat de specialiști externi, care ar trebui să înceapă prin a pune ordine în resursele umane, tăind în carne vie.

Mai e un lucru, pe care l-am spus și răsspus. Taxa TV e foarte mică în România și la halul în care se prezintă TVR, a o mări ar fi cea mai proastă idee. Reiese că așteptările sau obiectivele trebuie adecvate la resursele financiare. Cu alte cuvinte, pentru TVR un model realist ar fi mai degrabă PBS, serviciul public american, decât televiziuni-mamut din Europa, ca BBC sau ARD, cu bugete de ordinul miliardelor de euro pe an. Asta cu atât mai mult cu cât și noi avem televiziuni de știri partizane, care fac rating, la fel cum în America există Fox și MSNBC, pe fondul apolitismului marilor rețele comerciale și al unei televiziuni publice retrase. A reîncerca să faci lider de piață din dezastrul numit TVR ar fi o operațiune prea costisitoare și dificilă. Totuși, publicul va continua să ceară asta și să își dea ochii peste cap fiindcă a fost desființat TVR Cultural, un post care n-avea nicio logică la un buget de 120 de milioane pe an, mare față de televiziunile comerciale, dar mizerabil dacă te gândești că din el ar trebui să susții nu știu câte posturi naționale, plus vreo câteva studiouri teritoriale care consumă sute de mii de euro pe an fiecare.

Dacă e să ne mai uităm în lume, un model interesant mai e RTS, radio-televiziunea publică a sârbilor. Aceasta a trecut prin vremuri cumplite în timpurile lui Miloșevici. Bugetul ei e comparabil cu al TVR – țară mai mică, taxă TV mai mare. Când s-a terminat cu Miloșevici, sârbii au adus în fruntea RTS celebrități ca Aleksandar Crkvenjakov sau Aleksandar Tijanić, cu background de presă scrisă și anticomunist, care au pus pe picioare RTS-ul. Redresarea a durat câțiva ani și a inclus renunțarea la al treilea post național. În 2011, RTS și-a cerut scuze public pentru dezinformarea din epoca Miloșevici. E lideră pe știri și produce seriale cu rating bun – adică exact ce ar trebui să facă, în esență, o televiziune publică. Ca să ajungă acolo, au trecut printr-un training de 30 de luni realizat pe BBC, pe bani europeni. Imaginați-vă lucrurile astea la TVR. Că eu nu prea pot.

 

Succesul pe care îl înregistrează postul de ştiri România TV, care ar fi reţeta?

“din punctul de vedere al angajatorului, acești oameni au marea calitate de a răspunde la comenzile politice”

E un fel de dandiaconescianism rudimentar și lipsit de fantezie. Interesant e modul cum se amestecă gunoiul tabloid cu pretențiile politice, fiindcă mult ce se întâmplă pe televiziunile așa-zis de știri e un soi de tabloidizare politică. Piața e plină de personaje rudimentare, gen Mihai Gâdea sau Rareș Bogdan, care compensează lacunele de profesionalism, cultură și caracter prin agresivitate și discurs partizan. Din punctul de vedere al angajatorului, acești oameni au marea calitate de a răspunde la comenzile politice, chiar cu convingere. Publicul îmbătrânit, sărac, incult, partizan și bun votant găsește vinovați clari și execuții perpetue pe aceste televiziuni.

 

Digi 24, cel mai “curat” post de ştiri s-a clasat pe locul 18 (audienţele generale, luna iulie 2015, publicul naţional). De ce nu reuşeşte un succes mai mare în materie de cifre?

“aterizez destul de frecvent pe el, dar nu rezist mai mult de câteva minute”

Ca să lungim metafora, nu ajunge să fii curat ca să fii atractiv, mai trebuie și un pic de parfum sau o haină mai nu-știu-cum. Digi 24 e al naibii de plicticos. Aterizez destul de frecvent pe el, dar nu rezist mai mult de câteva minute. E un post perfect pentru „fără trei minute”, fiindcă nu au reclamă și pe sfârșitul de oră lumea fuge de break-urile de publicitate de pe celelalte televiziuni. Pun pariu că au vârfuri de rating acolo.

Prev1 of 2

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

1 Comment

1 Comment

  1. iulia1

    7 august 2015 at 14:35

    @Comanescu,
    Digi 24 e de departe cel mai bun post tv romanesc. Pro-ul e istorie, Generatia de aur Pro nu mai exista. Nu mai sunt idei.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

INTERVIU

Interviu, Tony Adam: Un astfel de proiect implica toate ingredientele artistice – actorie, muzica live, coregrafie speciala

Published

on

FOTO CREDIT: FABRICA DE PR
 

Tony Adam îl interpretează pe Harry, prietenul lui Alfred Doolittle în My Fair Lady, musical care se va juca în șase spectacole, pe scena sălii Epika de la Grand Cinema & More din Băneasa Shopping City, pe 21 martie de la ora 20:00, pe 22 martie de la ora 20:00 și pe 23 și 24 martie, de la ora 15:00 și 20:30, în câte două reprezentații pe zi.

 

  1. Musicalul „My Fair Lady”. Ce înseamnă acest proiect pentru tine? În ce moment al vieții tale a venit spre tine propunerea?

Sunt sigur ca nimic nu este intamplator. „Coincidentele” sunt doar niste semnale care iti arata ce sa faci J In facultate am jucat in aceasta piesa, in rolul lui Pickering. Apoi, cu doar cateva luni inainte de anuntarea castingului pentru aceasta productie, ma intorsesem din Spania, unde ajutasem la montarea textului My Fair Lady, in limba engleza, la o celebra deja scoala de teatru – „ACT&PLAY”. Pot spune, intr-un fel, ca textul m-a urmarit J

 

  1. Ce îți aduce nou, din punct de vedere profesional, „My Fair Lady”? Cu ce se diferențiază de toate celelalte proiecte pe care le-ai avut acum până acum?

Este primul musical in care joc. Un astfel de proiect implica toate ingredientele artistice – actorie, muzica live, coregrafie speciala, etc. Este diferit de un spectacol de teatru obisnuit. Pentru mine este o experienta unica si minunata.

 

  1. Cand ai vazut prima data filmul My Fair Lady? Te-ai fi gandit atunci ca vei juca in poveste, in varianta musical?

Cred ca am vazut pentru prima data filmul la inceputul anilor 90 si nu, nu m-am gandit ca voi juca vreodata intr-un musical. J

 

  1. De ce ai invita spectatorii sa vina la My Fair Lady, la spectacolele care vor incepe din 21 martie?

E foarte simplu. In Romania musical-ul e inca la inceput. Nu avem o traditie pe acest segment. Faptul ca avem regizori care sunt in stare sa aduca in fata publicului romanesc astfel de productii, nu poate fi decat laudabil si publicul ar trebui sa incurajeze asemenea initiative. In plus, vor avea ocazia sa se bucure de un decor impresionant, de muzica live, de coregrafii  originale si, nu in ultimul rand, de niste interpretari actoricesti speciale.

 

  1. Ce îți place cel mai mult la profesia de actor? Cum ai ales-o?

Sa traiesti cu adevarat in circumstante imaginare! Cred ca asta este esenta profesiei de actor. Asta inseamna pentru mine a trai mai multe vieti intr-una singura. Cred ca, intuitiv, am inteles asta pe la 17-18 ani. Atunci am hotarat ca asta vreau sa fac – sa traiesc mai multe vieti intr-una singura.

 

  1. Ce îți doreai să devii, în copilărie?

Inca de mic, de la 4-5 ani, am stiut ca vreau sa devin cantaret. Am urmat toata copilaria cursuri de muzica, iar pe la 20 de ani ma pregateam pentru Festivalul Mamaia. Intre timp, pasiunea pentru teatru pusese deja stapanire pe mine si n-am mai avut „ochi” pentru muzica.

 

  1. Ce altă profesie ți-ai alege acum? Ce ți-ar plăcea să faci?

In urma cu 3 ani am regizat pentru prima data un spectacol de teatru si de atunci incerc sa ma perfectionez in arta regiei J De atfel, peste cateva luni am sa si absolv Universitatea de Arta Teatrala si Cinematografica I.L Caragiale din Bucuresti- sectia Regie Teatru.

 

  1. Ce alte talente ai, mai puțin cunoscute celor din jur?

Am rabdare. J

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

INTERVIU

Interviu Ionut Burlan, despre experienta din spectacolul My Fair Lady

Published

on

FOTO CREDIT: FABRICA DE PR
 

Ionuț Burlan – interpretul lui Alfred Doolittle în My Fair Lady, musical care se va juca în șase spectacole, pe scena sălii Epika de la Grand Cinema & More din Băneasa Shopping City, pe 21 martie de la ora 20:00, pe 22 martie de la ora 20:00 și pe 23 și 24 martie, de la ora 15:00 și 20:30, în câte două reprezentații pe zi.

 

  1. Ce iti doreai sa devii în copilărie și cum ai descoperit actoria?

De cand eram foarte mic am vrut sa ma fac actor. La 3 ani eram cu bunicul meu la Casa Pionierilor, unde o asteptam pe sora mea sa termine cursurile de balet. Eu m-am desprins din mana bunicului si am intrat pe o usa… Usa aceea era intrarea catre cursul de teatru. Acolo am ramas timp de 15 ani. Apoi, la 18 ani, am intrat la U.N.A.T.C., la clasa profesorului Florin Zamfirescu, iar dupa absolvire am dat concurs la Teatrul „Toma Caragiu” din Ploiesti. Aici am ramas in ultimii 19 ani.

 

  1. Ce roluri ai avut și cum ai făcut trecerea la musical? În câte musicaluri ai mai jucat?

Am jucat in peste 60 de spectacole de teatru, am cochetat si cu muzica și am avut chiar si un band rock, „Sedativ”. Am cantat intr-un quartet acapella și am jucat si in spectacole de revista. Prima mea experienta profesionala in teatru de musical a fost undeva prin anii 2003 cand Victor Ioan Frunza a montat la Ploiesti un spectacol „din viata insectelor”, unde interpretam vreo trei roluri. Acolo am cantat prima data intr-un spectacol live, cu band. Dupa aceea au urmat mai multe spectacole de musical: „Supermarket”, „Laught Story” si „Visul unei nopti de vara”, in regia lui Theo Herghelegiu, „My fair lady” in regia Alice Barb, „My Fair Lady” în regia lui Razvan Ioan Dinca, în „Zaraza”, „Sunetul muzicii” si „We will rock you” in regia lui Razvan Mazilu.

 

  1. Ai o poveste cu totul speciala cu „My Fair Lady” cu rolul lui Alfred Doolittle. Care este aceea?

În ceea ce priveste „My Fair Lady”, povestea este foarte frumoasa… La prima punere in scena, cea a regizoarei Alice Barb, s-a nascut fiul meu Damian. La cea de a doua, cea a lui Razvan Dinca, cu putin inainte de premiera s-a nascut fetita mea, Ozana. Nu stiu daca piesa este de vina sau rolul Alfred Doolittle pe care l-am jucat in ambele productii, asa ca nu voi mai accepta sa mai joc acest rol si aceasta piesa intr-o noua punere in scena… J Cel putin, nu in viitorul apropiat!:)

 

  1. Ce înseamnă pentru tine  reîntoarcea în My Fair Lady și reîntâlnirea cu personajul, pentru spectacolele de la finalul lui martie?

My Fair Lady este pentru mine unul dintre cele mai vizionate filme ale copilariei mele… Lucrul la acest spectacol a fost o reala placere, intalnirea cu cativa colegi cu care, dupa acest spectacol, am ramas prieten… Dar, un lucru deosebit a fost reintalnirea cu Razvan Dinca. Noi am fost colegi de facultate, eu eram la actorie, el la regie si in studentie am jucat intr-un spectacol de-al lui. Dupa o pauza de 17 ani, ne-am vazut la My Fair Lady mai batrani, mai intelepti si mai maturi profesional și acest lucru a fost o mare bucurie. Si, nu in ultimul rand, intalnirea cu coregrafa Violeta Dinca a fost de neuitat! Este cea care a reusit sa ma faca sa descopar ca am si un picior drept, nu doua picioare stangi, asa cum credeam eu! :)))

 

  1. De ce spectatorii ar trebui sa nu rateze My Fair Lady, in martie?

Pentru ca este bun. Este al naibii de bun. Si este 100% live. Restul motivelor le vor descoperi abia dupa ce il vor vedea și chiar merita! 🙂

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

INTERVIU

INTERVIU EXCLUSIV, Teo Trandafir: Cultura este singura modalitate de a fi liber!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Teo a inceput un nou proiect la KANAL D, show-ul “Vrei sa fii milionar?”, unul dintre cele mai longevive formate tv la nivel mondial. In noua productie o vom descoperi pe Teo si intr-o alta ipostaza.

In continuare va prezentam un Interviu cu Teo Trandafir pe tema “Vrei sa fi milionar”

 

  1. Cat este stiinta, cat este noroc si cat este prezenta de spirit in gasirea/oferirea raspunsurilor corecte la “Vrei sa fii milionar?”

In primul rand, este vorba despre stiinta, apoi despre prudenta, pentru ca trebuie sa te folosesti de variantele ajutatoare, oferite in concurs, daca simti ca este ceva in neregula, si ai o sansa mai mare de 20% sa fii in eroare cu raspunsul. Apoi este vorba de strategie, pentru ca unii considera ca trebuie sa iti pastrezi o varianta ajutatoare pentru momentele grele, cand ajungi la sume mari. Se mai intampla insa, sa nu ajunga acolo si sa plece acasa cu varianta ajutatoare “in buzunar”, in ciuda strategiei. Fiecare “o joaca” asa cum simte.

 

  1. Ce temeri ai avut atunci cand “ti s-a dat pe mana” acest format?

Mi-a fost teama ca nu am sa tin minte toate “comenzile”, ca toata echipa va sta dupa mine sa spun “raspuns final” si “ok”. Mi-a fost teama ca oamenii nu vor sti sa raspunda la intrebari, mi-a fost teama sa nu inceapa sa planga vreun concurent, ceea ce s-a si intamplat.

  1. Ce inseamna sa fii, dupa parerea ta, cel mai slab concurent “Vrei sa fii milionar?”?

Sa nu treci de prima intrebare. Sa nu stii cate personaje centrale sunt in “Tom si Jerry”, in conditiile in care apar, de cele mai multe ori, numai ei …

 

  1. Exista vreun concurent care te-a uimit, in sens pozitiv/negativ, pur si simplu, la “Vrei sa fii milionar?”

Toti m-au uimit! Sunt multe lucruri pe care eu le aflu despre concurenti in timpul filmarilor; era o doamna tanara si foarte, foarte draguta, care era pensionata pe caz de boala si despre care am aflat atunci, in fata ei, ce boala avea … Si, nu prea era bine. Doar ca doamna o trata ca pe o situatie pasagera. Chiar Nicu Peroju a venit din alta tara ca sa participe la “Vrei sa fii milionar?”; un alt domn si-a dorit ca, in urma participarii la concurs, si a banilor pe care voia sa-i castige, sa-si aduca acasa copilul, aflat in strainatate. Fiecare concurent are povestea lui, iar unele pot fi spuse, altele nu J

 

  1. Exista o <tipologie> pentru a fi castigatorul concursului <Vrei sa fii milionar?> Cum poti ajunge, in viziunea ta, castigatorul “Vrei sa fii milionar?”

Ar fi bine sa fii bine pregatit, in primul rand. Probabil ca este si o chestiune de noroc, dar nu am dat peste o astfel de situatie, ci am intalnit doar concurenti bine pregatiti si carora nu le-a fost teama de munca, intr-un fel sau altul. Asta inseamna ca nu s-au intimidat in fata a ceea ce se numeste cultura generala. Cei mai multi oameni refuza cultura de orice fel pentru ca ii intimideaza. De fapt, cultura este singura modalitate de a fi liber. Poti sa te refugiezi in orice, in fizica, geografie, chimie, geologie, muzica, istorie, in ce vrei … .  Asa, daca nu vrei sa te refugiezi in nimic si vrei sa “treci” pe Facebook, chiar nu vrei sa fii milionar. Oamenii care au venit si pe care eu i-am cunoscut pana acum erau bine pregatiti. Au venit foarte multe femei, mai multe decat ma asteptam eu sa se incrie. Femeile mi se par un pic mai prudente, mai asezate, mai calculate, “cantaresc” mai mult; barbatii sunt mai “speriosi”, exact ca in viata reala. Vezi cum reactioneaza barbatul si femeia la spital sau cum reactioneaza barbatul care are guturai si femeia care are aceeasi boala! Exact asa este la “Vrei sa fii milionar?”.

“Vrei sa fii milionar?”, prezentata de Teo Trandafir, incepe in aceasta seara, de la 22:30.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending