Connect with us

INTERVIU

Iulian Comănescu: Site-urilor de știri din România le lipsesc știrile

Published

on

Foto Credit: Florin Costache
 

Analistul media Iulian Comănescu vorbește într-un interviu acordat în exclusivitate pentru RADAR DE MEDIA, despre presa online din România, în contextul în care piaţa este saturată, iar jurnalismul din mediul virtual a ajuns să fie produs de oricine şi oricum. Iulian Comanescu ne explică ce lipseşte site-urilor de ştiri, dar şi cum vede viitorul în materie de online. În plus analistul media ne povesteşte despre noile sale proiecte, care sunt “altfel” decât ce făcea înainte.

Partea a doua a interviului despre zona tv poate fi citit aici. 

 

Cum este presa online în momentul de faţă? Piaţa este săturate?

În sensul că sunt multe site-uri care fac același lucru iar banii sunt puțini, da, este saturată.

 

Ce lipseşte site-urilor de ştiri din România?

“Trăim într-o epocă în care informația vine la jurnalist în loc ca el să se ducă spre ea…”

Site-urilor de știri din România le lipsesc știrile, oricât de paradoxal sună. Majoritatea sunt ținute de 10-20-30 de oameni, mult prea puțin pentru ca aceștia să intre în profunzimea actualității. Trăim într-o epocă în care informația vine la jurnalist în loc ca el să se ducă spre ea: pe mail, în comunicatele companiilor, instituțiilor statului și partidelor politice mai ales. Sau, mai nou, pe Facebook. Bineînțeles, într-un astfel de flow al informației inițiativa comunicării aparține actorului știrii și atunci știrea nu e tocmai știre, ci un act de propagandă, PR, promovare sau cum vreți să-i spunem. Spam, dacă ne gândim mai bine – presa de la noi a ajuns o mașinărie uriașă de spam și de spamat nu spamează ea, ci politicienii și companiile. Așa ajungem, de pildă, la meme-ul „Cămătarii rămân în arest”, care e un non-fapt, deci o non-știre, dar a apărut de mii de ori la televiziuni, fiindcă avocații Cămătarilor au cerut eliberarea și instanțele nu au aprobat-o. Corespondenții TV cu SNG-urile lor s-au deplasat însă ca oile la instanța respectivă și au relatat despre nimic.

“E o lume în care exclusivitatea a murit și nimeni nu e primul, dar toți sunt al doilea.”

Prea puțini făcători de conținut mai stau să construiască pe marginea comunicatelor de presă sau ale ieșirilor publice partizane ale politicienilor. Lucrurile sunt luate ca atare și regurgitate rapid, din superstiția că numai viteza contează. Acest gen de producție poartă un nume în online-ul de limbă engleză, „churnalism”. Adică regurgitarea rapidă a comunicatelor de presă. E o lume în care exclusivitatea a murit și nimeni nu e primul, dar toți sunt al doilea.

Tot peisajul de mai sus are două consecințe nefaste pentru public și, implicit, pentru media. În primul rând, o agendă uniformă: sistemul media românesc seamănă cu un mobil care te înnebunește cu push notifications, frenetic, mecanic, insignifiant. În al doilea rând, lipsa de relevanță a unei mari părți din aceste push notifications, în sensul interesului public. Dacă Guvernul vrea să scadă TVA-ul – ceea ce e o știre, măcar embrionar -, jumătate din site-uri și televiziuni mă pushuiesc cu faptul că asta e o tâmpenie iresponsabilă din partea lui Ponta, iar cealaltă jumătate laudă prosperitatea economică la care ne-a adus același Ponta. Ceea ce e gunoi jurnalistic, oricât de „prestigioasă” ar fi semnătura de sub el. Trebuie să mă duc pe un blog ca al lui Florin Cîțu ca să pricep câte ceva despre macroeconomie și consecințe. Și e doar un blog, oricât de specialist e specialistul. Presa de-abia de la nivelele superioare ar trebui să înceapă.

 

Când va exista în România o legislaţie care să reglementeze statutul publicaţilor online (ceva asemănător cum este CNA-ul pt audiovizual).

“CNA-ul se ocupă cu certuri în loc să ia decizii”

Habar n-am și eu, unul, îmi doresc ca asta să nu se întâmple prea curând. CNA-ul se ocupă cu certuri în loc să ia decizii, s-a văzut că monstruozitatea cu fata violată la Măruță n-a atras niciun fel de consecințe. Valeriu Jucan, de la CNA, scrie pe Facebook postări în care îl acuză pe Mădălin Ionescu că a dat poza lui Cotabiță pe patul de spital la TV, dar se dovedește că Mădălin Ionescu n-a dat poza la TV, ci ea a apărut pe site-ul Wowbiz. În cealaltă parte a spectrului politic, faptele de arme ale Laurei Georgescu sunt bine cunoscute din stenogramele pe care diverse instituții ale statului le pun la dispoziție cu larghețe presei „de investigații”.

Și mai e ceva, un simptom foarte grav care a trecut neobservat. Recent, Klaus Iohannis a promulgat o prevedere legislativă conform căreia președintele CNA poate fi schimbat prin trântirea raportului de activitate al instituției, ca la TVR. Or CNA avea o singură, mică, calitate: oricât de puțină legătură au cu televiziunea, membrii lui nu depind de ciclurile electorale la fel de mult precum cei din Consiliul de Administrație al TVR. Adică – ne enervează că Laura Georgescu și toți ceilalți înseamnă politizare? Hai să combatem asta cu și mai multă politizare. Din punctul meu de vedere, faptul că Iohannis a promulgat așa ceva e primul simptom clar despre faptul că președintele nu e „în regulă” și își va pierde curând cea mai mare parte din mojo-ul cu care l-au investit alegătorii în noiembrie 2014.

 

De ce site-urile de ştiri din România produc foarte puţin bani în comparaţie cu alte canale media?

“majoritatea banilor se duc spre jucători globali ca Google și Facebook”

Fiindcă piața de publicitate e estimată la 56 de milioane de euro în online în 2015, dar majoritatea banilor se duc spre jucători globali ca Google și Facebook, iar pentru publisherii locali rămân doar 15-20 de milioane (22, în estimarea Initiative Media, de unde pescuiesc aceste cifre). Toată lumea face management cu ochii pe Exceluri, profit and loss, iar treaba asta duce la o pauperizare din ce în ce mai accentuată și deci la o presă foarte proastă, pur și simplu. În ultima vreme, mă ocup din ce în ce mai puțin de media și din ce în ce mai mult de clienți comerciali. Am însă o afiliere la Șapte Seri, în calitate de consultant editorial, și constat cu bucurie un pic stupefiată cât de bine primit, la public, e fiecare lucru bun pe care îl facem, gen o copertă folduită de la Festivalul Enescu sau o poveste creativ scrisă de Ana-Maria Caia despre Alex Găvan.

Vedeți aici câteva lucruri pe care le-am făcut: http://www.comanescu.ro/layouturi-pentru-sapte-seri.html

 

Când vom plăti în România să citim presa online?

“Când va exista presă care să merite banii noștri.”

Când ați plătit pe o revistă ultima oară – în ideea că site-urile cu paywall sunt foarte puține? Eu nu mai țin minte, dacă nu pun la socoteală numere din British Journal of Photography pe care le cumpăr pe iPad. Cum să cerem publicului așa ceva, dacă noi înșine n-o facem?

 

Cum vezi fuziunea TV – online, în condiţiile în care a existat o explozie de “televiziuni online”.

Nu există așa ceva, au existat tot felul de tentative aiuristice de a face lucruri care aduc a TV, în general talk-show-uri mai prost sau mai bine filmate, cu invitați care nu erau nici Traian Băsescu, nici Cristian Mungiu, nici Loredana Groza. Există platforme de video on demand, așa-zise OTT, care funcționează pe-afară, gen Netflix sau Hulu. Pe acestea le găsești în televizor de la un punct încolo, la fel cum în momentul de față eu consum TV clasic prin IPTV, deci stricto sensu, tot online. În rest, vă puteți uita pe Net la Arte sau National Film Board of Canada dacă vreți să vedeți lucruri creative. Lucruri care nu sunt rentabile în momentul ăsta, țin de instituții bugetare.

Ar mai fi, la capitolul startupuri creative, NowThisNews, trageți singuri concluziile din ce se întâmplă acolo. Și, bineînțeles, muzica și vloggerii de pe YouTube, unde avem câte ceva și în România.

 

Agenţiile de publicitate susţin site-urile de ştiri? Dar Google?

“Agențiile sunt business-uri private, care trebuie să obțină profit”

Clienții agențiilor de publicitate și ai Google – adaug și Facebook aici – sunt advertiserii sau spenderii, brandurile comerciale. De ce ar susține acestea site-urile de știri? Agențiile sunt business-uri private, care trebuie să obțină profit. E drept că în locul lor m-aș uita mai atent la proiecte premium, bine nișate, creative – Radar de Media e un exemplu, atâta cât îl ajută resursele -, fiindcă la un moment dat riscă să rămână fără vehicule media în care să-și integreze reclama. Dar mi-e teamă că acest gen de filozofie… filozofică de business va apărea atunci când nimic nu va mai fi de făcut.

 

În ce proiecte online eşti implicat? Povesteşte-ne!

“În loc să inserăm o sticlă de vin într-un serial TV, facem o emisiune TV despre vin”

La începutul anului am început o operațiune căreia i-am zis Brandedcont.net , de la branded content. Cu alte cuvinte, o ofertă de conținut creat în jurul brandurilor, pornit de la valorile acelorași branduri. În logica TV-ului, e oarecum următorul pas de după product placement, încep cu asta fiindcă e mai ușor de înțeles. În loc să inserăm o sticlă de vin într-un serial TV, facem o emisiune TV despre vin, finanțată de producătorii de vin – și așa mai departe. Exemplul din portofoliul nostru e aici:

https://vimeo.com/25761789

Piața a răspuns bine, în sensul în care clienți au început să vină la scurt timp de la lansare. Pe Net, că m-ați întrebat, am pus o serie de chestii targetate, ca octopus.restaurant, centrulshakti.ro, cipru.info sau starcusturzu.ro. Mai sunt și altele la rând și unele dintre ele sunt legate și de pagini de Facebook, pe care le creștem prin conținut, organic. Am rezistat propunerilor clienților de a investi niște mărunțiș în like-uri și bine am făcut. Putem genera mii de like-uri, pe bune, numai din conținut, în două sau trei luni. Nu e mult în cifră absolută, dar dacă te uiți la reach-ul postărilor – care se duce adesea la 200-300% (în loc de 5-10%, cât e media pe pagină), prin share-uri generate pur și simplu de faptul că e ceva interesant, bine scris, amuzant – îți dai seama că mai bine investești în conținut decât să bagi pe gâtul oamenilor postări neatractive, prin sistemul de promovare al Facebook.

“Ceea ce știm să facem mai bine decât orice agenție de PR care se rebrănduiește în furnizor de conținut e chiar conținutul”

În momentul de față, mai lucrăm la câteva proiecte care se vor vedea anul acesta, toate și cu componentă de online. Ceea ce știm să facem mai bine decât orice agenție de PR care se rebrănduiește în furnizor de conținut e chiar conținutul, o piață în care am lucrat zeci de ani, pentru branduri premium. În jurul Anei-Maria Caia și al meu se învârte o mafie de 15-20 de scriitori, directori de imagine, fotografi, art directori, editori video, programatori și așa mai departe, din care compunem echipele dedicate pe diferite proiecte.

La capitolul presă propriu-zisă, nu mai sunt în secunda asta implicat în online nicăieri, nici măcar în cel de la Șapte Seri, fiindcă acolo printul are prioritate, produce bani, iar online-ul va fi ameliorat mai târziu. Am firmă și emit facturi de aproape 10 ani și trebuie să vă spun un lucru: clienții comerciali – și chiar și politicienii – sunt mult mai rezonabili și buni platnici decât media, care a devenit un soi de teren de intersecție a lui Măruță cu Capatos și a lui Mircea Badea cu Radu Banciu, ca să nu mai vorbim de ceea ce e în spate. Pentru clienți, te poți distra cu povești ca asta:

http://www.octopus.restaurant/index.php/2015/07/31/teo-si-melinda-filme-frantuzesti/

Sau poți inventa o platformă de crowd legislating ca Startcusturzu.ro + Fb.com/startcusturzu. După ce am construit-o în jurul principalului asset online de la vremea respectivă al lui Mihai, pagina de Facebook, m-am bucurat să pot regăsi cam aceleași facilități pe Nationbuilder.com, de exemplu, mai puțin componenta de fundraising, care nu ne interesează, ar fi ridicol ca politicienii români să ceară bani, ca americanii.

 

Vineri, 7 august 2015, vom publica a doua partea a interviului, în care Iulian Comănescu ne vorbeşte despre situaţia actuală din zona de televiziune. .

 

Iar cand stirile nu mai sunt de ajuns sau simtiti ca aveti nevoie de o pauza, meritati sa va incercati norocul la pariuri, iar daca prindeti un Cod Bonus NETBET, cu atat mai bine!

 

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

1 Comment

1 Comment

  1. Razvan Bogdi

    12 august 2015 at 13:22

    Domnule Comanescu … nu cred ca Mihaela Radulescu a facut audienta la Romanii au talent. Show-ul face audienta si cu monica tatoiu in juriu. In schimb apreciez sinceritatea dvs vis-a-vis de PRO TV!

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

INTERVIU

Interviu, Tony Adam: Un astfel de proiect implica toate ingredientele artistice – actorie, muzica live, coregrafie speciala

Published

on

FOTO CREDIT: FABRICA DE PR
 

Tony Adam îl interpretează pe Harry, prietenul lui Alfred Doolittle în My Fair Lady, musical care se va juca în șase spectacole, pe scena sălii Epika de la Grand Cinema & More din Băneasa Shopping City, pe 21 martie de la ora 20:00, pe 22 martie de la ora 20:00 și pe 23 și 24 martie, de la ora 15:00 și 20:30, în câte două reprezentații pe zi.

 

  1. Musicalul „My Fair Lady”. Ce înseamnă acest proiect pentru tine? În ce moment al vieții tale a venit spre tine propunerea?

Sunt sigur ca nimic nu este intamplator. „Coincidentele” sunt doar niste semnale care iti arata ce sa faci J In facultate am jucat in aceasta piesa, in rolul lui Pickering. Apoi, cu doar cateva luni inainte de anuntarea castingului pentru aceasta productie, ma intorsesem din Spania, unde ajutasem la montarea textului My Fair Lady, in limba engleza, la o celebra deja scoala de teatru – „ACT&PLAY”. Pot spune, intr-un fel, ca textul m-a urmarit J

 

  1. Ce îți aduce nou, din punct de vedere profesional, „My Fair Lady”? Cu ce se diferențiază de toate celelalte proiecte pe care le-ai avut acum până acum?

Este primul musical in care joc. Un astfel de proiect implica toate ingredientele artistice – actorie, muzica live, coregrafie speciala, etc. Este diferit de un spectacol de teatru obisnuit. Pentru mine este o experienta unica si minunata.

 

  1. Cand ai vazut prima data filmul My Fair Lady? Te-ai fi gandit atunci ca vei juca in poveste, in varianta musical?

Cred ca am vazut pentru prima data filmul la inceputul anilor 90 si nu, nu m-am gandit ca voi juca vreodata intr-un musical. J

 

  1. De ce ai invita spectatorii sa vina la My Fair Lady, la spectacolele care vor incepe din 21 martie?

E foarte simplu. In Romania musical-ul e inca la inceput. Nu avem o traditie pe acest segment. Faptul ca avem regizori care sunt in stare sa aduca in fata publicului romanesc astfel de productii, nu poate fi decat laudabil si publicul ar trebui sa incurajeze asemenea initiative. In plus, vor avea ocazia sa se bucure de un decor impresionant, de muzica live, de coregrafii  originale si, nu in ultimul rand, de niste interpretari actoricesti speciale.

 

  1. Ce îți place cel mai mult la profesia de actor? Cum ai ales-o?

Sa traiesti cu adevarat in circumstante imaginare! Cred ca asta este esenta profesiei de actor. Asta inseamna pentru mine a trai mai multe vieti intr-una singura. Cred ca, intuitiv, am inteles asta pe la 17-18 ani. Atunci am hotarat ca asta vreau sa fac – sa traiesc mai multe vieti intr-una singura.

 

  1. Ce îți doreai să devii, în copilărie?

Inca de mic, de la 4-5 ani, am stiut ca vreau sa devin cantaret. Am urmat toata copilaria cursuri de muzica, iar pe la 20 de ani ma pregateam pentru Festivalul Mamaia. Intre timp, pasiunea pentru teatru pusese deja stapanire pe mine si n-am mai avut „ochi” pentru muzica.

 

  1. Ce altă profesie ți-ai alege acum? Ce ți-ar plăcea să faci?

In urma cu 3 ani am regizat pentru prima data un spectacol de teatru si de atunci incerc sa ma perfectionez in arta regiei J De atfel, peste cateva luni am sa si absolv Universitatea de Arta Teatrala si Cinematografica I.L Caragiale din Bucuresti- sectia Regie Teatru.

 

  1. Ce alte talente ai, mai puțin cunoscute celor din jur?

Am rabdare. J

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

INTERVIU

Interviu Ionut Burlan, despre experienta din spectacolul My Fair Lady

Published

on

FOTO CREDIT: FABRICA DE PR
 

Ionuț Burlan – interpretul lui Alfred Doolittle în My Fair Lady, musical care se va juca în șase spectacole, pe scena sălii Epika de la Grand Cinema & More din Băneasa Shopping City, pe 21 martie de la ora 20:00, pe 22 martie de la ora 20:00 și pe 23 și 24 martie, de la ora 15:00 și 20:30, în câte două reprezentații pe zi.

 

  1. Ce iti doreai sa devii în copilărie și cum ai descoperit actoria?

De cand eram foarte mic am vrut sa ma fac actor. La 3 ani eram cu bunicul meu la Casa Pionierilor, unde o asteptam pe sora mea sa termine cursurile de balet. Eu m-am desprins din mana bunicului si am intrat pe o usa… Usa aceea era intrarea catre cursul de teatru. Acolo am ramas timp de 15 ani. Apoi, la 18 ani, am intrat la U.N.A.T.C., la clasa profesorului Florin Zamfirescu, iar dupa absolvire am dat concurs la Teatrul „Toma Caragiu” din Ploiesti. Aici am ramas in ultimii 19 ani.

 

  1. Ce roluri ai avut și cum ai făcut trecerea la musical? În câte musicaluri ai mai jucat?

Am jucat in peste 60 de spectacole de teatru, am cochetat si cu muzica și am avut chiar si un band rock, „Sedativ”. Am cantat intr-un quartet acapella și am jucat si in spectacole de revista. Prima mea experienta profesionala in teatru de musical a fost undeva prin anii 2003 cand Victor Ioan Frunza a montat la Ploiesti un spectacol „din viata insectelor”, unde interpretam vreo trei roluri. Acolo am cantat prima data intr-un spectacol live, cu band. Dupa aceea au urmat mai multe spectacole de musical: „Supermarket”, „Laught Story” si „Visul unei nopti de vara”, in regia lui Theo Herghelegiu, „My fair lady” in regia Alice Barb, „My Fair Lady” în regia lui Razvan Ioan Dinca, în „Zaraza”, „Sunetul muzicii” si „We will rock you” in regia lui Razvan Mazilu.

 

  1. Ai o poveste cu totul speciala cu „My Fair Lady” cu rolul lui Alfred Doolittle. Care este aceea?

În ceea ce priveste „My Fair Lady”, povestea este foarte frumoasa… La prima punere in scena, cea a regizoarei Alice Barb, s-a nascut fiul meu Damian. La cea de a doua, cea a lui Razvan Dinca, cu putin inainte de premiera s-a nascut fetita mea, Ozana. Nu stiu daca piesa este de vina sau rolul Alfred Doolittle pe care l-am jucat in ambele productii, asa ca nu voi mai accepta sa mai joc acest rol si aceasta piesa intr-o noua punere in scena… J Cel putin, nu in viitorul apropiat!:)

 

  1. Ce înseamnă pentru tine  reîntoarcea în My Fair Lady și reîntâlnirea cu personajul, pentru spectacolele de la finalul lui martie?

My Fair Lady este pentru mine unul dintre cele mai vizionate filme ale copilariei mele… Lucrul la acest spectacol a fost o reala placere, intalnirea cu cativa colegi cu care, dupa acest spectacol, am ramas prieten… Dar, un lucru deosebit a fost reintalnirea cu Razvan Dinca. Noi am fost colegi de facultate, eu eram la actorie, el la regie si in studentie am jucat intr-un spectacol de-al lui. Dupa o pauza de 17 ani, ne-am vazut la My Fair Lady mai batrani, mai intelepti si mai maturi profesional și acest lucru a fost o mare bucurie. Si, nu in ultimul rand, intalnirea cu coregrafa Violeta Dinca a fost de neuitat! Este cea care a reusit sa ma faca sa descopar ca am si un picior drept, nu doua picioare stangi, asa cum credeam eu! :)))

 

  1. De ce spectatorii ar trebui sa nu rateze My Fair Lady, in martie?

Pentru ca este bun. Este al naibii de bun. Si este 100% live. Restul motivelor le vor descoperi abia dupa ce il vor vedea și chiar merita! 🙂

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

INTERVIU

INTERVIU EXCLUSIV, Teo Trandafir: Cultura este singura modalitate de a fi liber!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Teo a inceput un nou proiect la KANAL D, show-ul “Vrei sa fii milionar?”, unul dintre cele mai longevive formate tv la nivel mondial. In noua productie o vom descoperi pe Teo si intr-o alta ipostaza.

In continuare va prezentam un Interviu cu Teo Trandafir pe tema “Vrei sa fi milionar”

 

  1. Cat este stiinta, cat este noroc si cat este prezenta de spirit in gasirea/oferirea raspunsurilor corecte la “Vrei sa fii milionar?”

In primul rand, este vorba despre stiinta, apoi despre prudenta, pentru ca trebuie sa te folosesti de variantele ajutatoare, oferite in concurs, daca simti ca este ceva in neregula, si ai o sansa mai mare de 20% sa fii in eroare cu raspunsul. Apoi este vorba de strategie, pentru ca unii considera ca trebuie sa iti pastrezi o varianta ajutatoare pentru momentele grele, cand ajungi la sume mari. Se mai intampla insa, sa nu ajunga acolo si sa plece acasa cu varianta ajutatoare “in buzunar”, in ciuda strategiei. Fiecare “o joaca” asa cum simte.

 

  1. Ce temeri ai avut atunci cand “ti s-a dat pe mana” acest format?

Mi-a fost teama ca nu am sa tin minte toate “comenzile”, ca toata echipa va sta dupa mine sa spun “raspuns final” si “ok”. Mi-a fost teama ca oamenii nu vor sti sa raspunda la intrebari, mi-a fost teama sa nu inceapa sa planga vreun concurent, ceea ce s-a si intamplat.

  1. Ce inseamna sa fii, dupa parerea ta, cel mai slab concurent “Vrei sa fii milionar?”?

Sa nu treci de prima intrebare. Sa nu stii cate personaje centrale sunt in “Tom si Jerry”, in conditiile in care apar, de cele mai multe ori, numai ei …

 

  1. Exista vreun concurent care te-a uimit, in sens pozitiv/negativ, pur si simplu, la “Vrei sa fii milionar?”

Toti m-au uimit! Sunt multe lucruri pe care eu le aflu despre concurenti in timpul filmarilor; era o doamna tanara si foarte, foarte draguta, care era pensionata pe caz de boala si despre care am aflat atunci, in fata ei, ce boala avea … Si, nu prea era bine. Doar ca doamna o trata ca pe o situatie pasagera. Chiar Nicu Peroju a venit din alta tara ca sa participe la “Vrei sa fii milionar?”; un alt domn si-a dorit ca, in urma participarii la concurs, si a banilor pe care voia sa-i castige, sa-si aduca acasa copilul, aflat in strainatate. Fiecare concurent are povestea lui, iar unele pot fi spuse, altele nu J

 

  1. Exista o <tipologie> pentru a fi castigatorul concursului <Vrei sa fii milionar?> Cum poti ajunge, in viziunea ta, castigatorul “Vrei sa fii milionar?”

Ar fi bine sa fii bine pregatit, in primul rand. Probabil ca este si o chestiune de noroc, dar nu am dat peste o astfel de situatie, ci am intalnit doar concurenti bine pregatiti si carora nu le-a fost teama de munca, intr-un fel sau altul. Asta inseamna ca nu s-au intimidat in fata a ceea ce se numeste cultura generala. Cei mai multi oameni refuza cultura de orice fel pentru ca ii intimideaza. De fapt, cultura este singura modalitate de a fi liber. Poti sa te refugiezi in orice, in fizica, geografie, chimie, geologie, muzica, istorie, in ce vrei … .  Asa, daca nu vrei sa te refugiezi in nimic si vrei sa “treci” pe Facebook, chiar nu vrei sa fii milionar. Oamenii care au venit si pe care eu i-am cunoscut pana acum erau bine pregatiti. Au venit foarte multe femei, mai multe decat ma asteptam eu sa se incrie. Femeile mi se par un pic mai prudente, mai asezate, mai calculate, “cantaresc” mai mult; barbatii sunt mai “speriosi”, exact ca in viata reala. Vezi cum reactioneaza barbatul si femeia la spital sau cum reactioneaza barbatul care are guturai si femeia care are aceeasi boala! Exact asa este la “Vrei sa fii milionar?”.

“Vrei sa fii milionar?”, prezentata de Teo Trandafir, incepe in aceasta seara, de la 22:30.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending