Connect with us

INTERVIU

INTERVIU EXCLUSIV, Lucian Ștefan: “Sunt bucuros să spun că la Global Records am colaborat cu nume mari din industrie”

Published

on

 

Lucian Ștefan  este unul dintre cele mai importante nume din industria de entertainment.

A fondat împreună cu INNA compania Global, care înseamnă 3,5 miliarde de vizualizări și 16 milioane subscribers pe YouTube, un miliard de vizualizări și 34 de milioane de fani pe Facebook și 14 milioane followers pe Instagram.

 

Global Entertainment – Global Records, casă de discuri, Global Booking, agenție de impresariat și Global Influencers, agenție de influencers marketing, reprezintă artiști de top precum INNA, Antonia, Carla’s Dreams, The Motans, Lariss, Nicoleta Nucă, GJAN, Karmen, Lucia, MIRA, Lori Ciobotaru, Yanka, Vanotek și influenceri de referință precum Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Codin Maticiuc, BRomania, Flick, Mircea Bravo, Ilie, Maximilian, Laura Giurcanu, Selly și mulți alții. De curând, compania a lansat și Trending Influencers.

 

Lucian Ștefan a stat de vorba cu echipa RADAR DE MEDIA si ne-a acordat un interviu in exclusivitate.

 

RADAR DE MEDIA: Am citit de curând că ți-ai manifestat spiritul antreprenorial încă din copilărie, de la 12 ani. Visai atunci că într-un timp atât de scurt vei reuși să realizezi atât de multe?

Lucian Ștefan: Cred că dintotdeauna am avut acest simț antreprenorial și da, încă de pe la 12 ani am reușit să fac primii bani dintr-un business propriu. Îmi doream mult un computer și pentru că ai mei nu își permiteau, am împrumutat o sumă de bani cu care am închiriat pe timpul verii două computere cu internet, într-un chioșc al părinților, în Costinești. Până la finalul verii am reușit să returnez banii împrumutați și să-mi și rămână calculatoarele, iar după doi ani de zile am ajuns la 25 de computere închiriate. Am înțeles de copil că pot face lucruri dacă am curaj și dacă muncesc, cu gândul ăsta de fapt am și plecat în SUA, după ce am lansat proiectul INNA, plus o dorință arzătoare: să ajung cel mai influent om în muzică din lume. Încă lucrez la asta. J

 

Spuneai, de asemenea, că nu ai studii muzicale. Cum simți un hit?

Așa este, nu am studii de specialitate, sunt chiar afon J, însă am ceea ce se cheamă ureche generală. Înainte de orice eu sunt fan muzică și ascult muzică pentru mine. Iar dacă mie-mi place, este posibil să placă deja unei mase mari de oameni. În plus, experienta mea din ultimii ani de zile și lucrul intens adaugă o componentă matematică pe lângă simțul meu de fan muzică. Totodată, un alt lucru pe care l-am învățat de-a lungul anilor, uneori chiar din greșeli, este că trebuie să găsești muzica potrivită pentru fiecare voce. O voce care nu este pusă în valoare de muzica potrivită nu va avea succes.

 

Ești omul-cheie care face legătura între artiști și producători. Cu ce nume mari de afară ai colaborat?

Sunt bucuros să spun că la Global Records am colaborat cu nume mari din industrie, de la Akon, la Brian Issac, cel care are peste cinci no 1 în topul Billboard, Axident, producătorul celebrei melodii Wiggle, care îmi este bun prieten, David Ciente, producătorul nostru, care de curând a intrat în studio la Alicia Keys, apoi o colaborare frumoasă cu Niki Minaj pentru o piesă inclusă pe coloana sonoră a filmului ”Fifty Shades Darker.” Producătorul Steve Mac căruia i se datorează succesul melodiei „Shape of You”, a lui Ed Sheeran, Ina Rowlsten, Fireball, Justin Bieber cu piesa „Company”.  Avem colaborări cu cele mai importante nume din industria muzicii latino, cum ar fi Daddy Yankee, autorul hit-ului ”Despacito”, J. Balvin, Yandel, Reick. În America am produs foarte multă muzică pentru INNA, am avut colaborări de succes cu Pitbull, Daddy Yankee, J. Balvin etc. Sunt mulți artiști de neatins azi, noi deja am colaborat cu ei de acum un an, doi. Un alt proiect de care suntem foarte mândri este Global Records Latin, în cadrul căruia am semnat exclusiv patru artiști din această zonă muzicală, tineri extrem de talentați, pe care i-am avut în România la sesiuni câteva luni și cu care producem multă muzică bună.  

 

 

Cum au fost începuturile proiectului INNA?

Cu Alexandra eram prieten bun, aveam aceeași gașcă, frecventam aceleași locuri, știam că mi-a spus că este greu, dar nu vorbisem prea mult despre asta. Într-o seară ne întorceam acasă, eram în mașină, iar ea a început să fredoneze o melodie de la radio. În momentul

acela am întrebat-o de ce nu e artistă, pentru că are toate datele: e frumoasă, are voce, e talentată, are carismă. Acela cred că a fost momentul în care mi-am propus să reușim împreună în muzică. Aveam vreo 18-19 ani. Mi se părea că orice este posibil și deja îmi

demonstrasem că se poate. Așa că de ce să nu reușim și în muzică? Am căutat producători buni și printr-o coincidență am ajuns în studioul din Constanța al celor de la Play & Win, am intrat și le-am spus atât: vreau și eu o piesă. Am început să colaborăm și după multe încercări a luat naștere primul single, ”Hot”, pe care l-am urcat direct pe YouTube. Și de aici a început nebunia, pentru că melodia a ajuns repede numărul 1 în topurile din țară, dar și din străinătate, au început să sune telefoanele, am avut primele concerte. O melodie costa atunci 600 de dolari. Astfel că investiția financiară alocată proiectului a fost de maximum 10.000 de dolari. În două-trei săptămâni de la lansare, piesa a fost pe locul 1 în România, în 2008. Au urmat cam trei ani de concerte în toată lumea, mergeam în trei, patru țări pe săptămână, iar eu făceam de toate, de la management, la rezervări, căram bagaje, eram șofer.

 

Există o rețetă a succesului?

Cred că mai degrabă există niște ingrediente pe care e bine să nu le ocolești: să ai curaj să încerci. Sunt foarte mulți tineri care îmi scriu că li se pare impresionantă povestea mea, că e un exemplu pentru ei. Cred că tinerii ar trebui să fie curajoși și să creadă în visul lor. Cei mai mulți se tem că ideea lor nu va merge și găsesc un milion de motive să nu o aplice. Eu mereu am crezut că se poate. Reușitele pe care le-am avut când eram mai mic mi-au arătat că orice e posibil. Oricine poate reuși, dar problema este că nu încearcă suficient. Dacă vorbim despre muzică, eu cred că cel mai important lucru din muzică este muzica. Poți să ai cel mai bun artist, cel mai bun manager, cea mai bună imagine, cel mai bun PR, dacă muzica nu este potrivită, nu faci nimic, nu vei avea fani adevărați. În muzică, cea mai importantă este muzica.

 

Global înseamnă în momentul ăsta mult mai mult decât muzică pentru că ați „atacat” și zona online-ului. Sunteți primii din România care au simțit nevoia creării unei structuri în ceea ce privește digital marketing și lucrul cu influencerii.

Am lansat anul acesta Global Influencers, prima agenție de online influencers de la noi, deși primul contract l-am semnat în toamna lui 2016. Pot să spun că mă bucur că am anticipat nevoia dezvoltării unui business care aduce împreună creatorii de conținut din social media și brandurile de top. Folosirea influencerilor în campanii de imagine s-a dovedit un instrument excelent pentru companiile care doresc să interacționeze într-un mod cât se poate de apropiat și direct cu clienții lor. Am dezvoltat divizia Global Influencers împreună cu Matei Dima (BRomania) și Răzvan Munteanu, iar aceasta reunește cei mai influenți, cei mai apreciați și urmăriți bloggeri, vloggeri, artiști din domeniul lor, iar acum putem spune că o mare parte din succesul multor proiecte realizate de companii se datorează și celor care le-au endorsat. Ne mândrim cu „Personalitatea anului în online”, Ilie, cu cel mai urmărit blogger de fashion, Alina Ceușan, cu INNA, cel mai cunoscut artist roman pe plan internațional, cu cele mai multe nume de influenceri prezente în topurile de specialitate.

Suntem trendsetteri pe piața din România și pe această zonă, aliniindu-ne astfel unui fenoment mondial.

Avem câteva proiecte în zona de IT si nu numai, care vor fi lansate în anul următor.

 

 

Ce urmează?

Avem foarte multe proiecte în plan, urmează să lansăm o nouă agenție de micro-influencers, cu conținut nișat, vrem să utilizăm online-ul la potențialul său maxim în platforme care nu s-au mai făcut până acum, vom continua să lansăm cele mai multe hit-uri de pe piață, așa cum s-a întâmplat anul acesta cu nume precum INNA, Delia, Carla’s Dreams, The Motans, Nicoleta Nucă, Irina Rimes și mulți alții.

 

 

Foto Credit: FABRICA DE PR

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

INTERVIU

INTERVIU: Eda Marcus, prezentatoarea Festivalului Cerbul de Aur: „Este momentul meu de maximă glorie!”

Published

on

 

În luna august, vedeta TVR își va aniversa ziua de naștere pe scena Festivalului Cerbul de Aur 2019. Despre șansa de a prezenta un eveniment atât de important, experiența pe care o are în televiziune și vedetele mari pe care le-a cunoscut, Eda Marcus a vorbit pe larg într-un interviu.

 

Pentru prezentatoarea Eda Marcus, Televiziunea Română înseamnă acasă. Primii pași i-a făcut la TVR alături de mama sa, care lucra în televiziune. Era copil și a rămas fascinată de această lume. A început să lucreze de la 19 ani și spune cu mândrie că a parcurs toate etapele: de la omul bun la toate în colectivul unei emisiuni, până la muncă de prezentator și realizator, așa cum o vedem în Telejurnalul matinal, de la TVR 1. Cel mai mare vis i se va împlini în luna august, când, deși va fi ziua sa de naștere, Eda spune că nu se gândește la petrecere pentru că va fi pe ultima sută de metri cu pregătirile la Cerbul de Aur.

 

De 25 de ani visezi să prezinți „Cerbul de Aur”. Cum a început pasiunea pentru festival de la Brașov?

 

M-am născut și am crescut cu Cerbul de Aur pentru că mama mea a lucrat pe parcursul carierei sale la foarte multe festivaluri, în mod special la Cerb. Am prins toate edițiile de la Brașov, fiind alături de ea, jucându-mă pe scenă, prin culise, printre cei mai mari artiști care au venit la festival, printre oameni de televiziune de mare valoare. Și așa am înțeles ce înseamnă acest eveniment, din toate unghiurile posibile. Am fost cucerită pe viață de atmosfera unică, de emoțiile puternice pe care le trăiam alături de concurenți, de tensiunea aceea de ,,direct” și de amploarea fenomenului.

 

Cum au reacționat cei dragi când le-ai spus că anul acesta vei prezenta Cerbul de Aur? Cine s-a bucurat cel mai mult?

Pentru că nimeni nu se aștepta, bucuria a fost mult mai intensă. Cred că încântarea lor a fost la fel de mare ca a mea. Știau cât de mult îmi doream o astfel de provocare. Toată familia a fost extrem de fericită la aflarea veștii.

 

Am înțeles că îți vei aniversa ziua de naștere chiar în perioada festivalului. Te gândești și la o mică petrecere alături de colegi? Se vor află prietenii și familia alături de tine?

Voi împlini 37 de ani pe 20 august, chiar în săptămâna cea mare, a pregătirilor. Nu mă gândesc la petrecere pentru că mă voi concentra pe ceea ce voi avea de făcut. Când sunt preocupată de ceva nu îmi stă mintea la distracție, însă voi fi înconjurată de oamenii dragi, fetița mea, parinții și colegi frumoși iar acest aspect mă împlinește pe deplin.

 

Povesteai că ți-ai petrecut copilăria la TVR, unde mama ta, Nicoleta Păun, era unul dintre realizatorii apreciați. Ce sfat ți-a dat când i-ai spus că ți-ai ales o carieră în televiziune?

Că nu voi reuși niciodată să realizez ceva, dacă nu iubesc această meserie suficient și dacă nu voi munci pe măsură. Ea a fost un profesionist în adevăratul sens al cuvântului, chiar dacă nu a fost ,,vizibila” pe micul ecran. În schimb, eu mi-am dorit fix acestă zonă pe care ea nu a îmbrățișat-o. Mama a fost cel mai aspru critic al meu dar și cel mai sincer și obiectiv privitor. Și asta mi-a prins extrem de bine. Nu am primit niciodată laude nemeritate și chiar și atunci când făceam o treabă bună, nu primeam toate confirmările pe care mi le-aș fi dorit din partea ei.

 

Ce amintiri te leagă de perioadă copilăriei în TVR. Ce vedete ai cunoscut?

Am trăit multe în lumea acesta fascinantă. Și am atâtea amintiri care pornesc din copilărie și ajung până în punctul în care am devenit și eu om de televiziune ,,cu acte”. Am avut oportunitatea de a crește printre vedete, artiști mari din toate domeniile, din țară dar și din străinătate. Sunt mândră că am avut ocazia pe parcursul carierei mele în televiziune, să intervievez câțiva oameni importanți. Am cunoscut prin intermediul emisiunilor la care am lucrat, de la oameni politici marcanți până la artiști mari ai scenei muzicale sau teatrale. La Cerb am avut ocazia să-i văd în carne și oase pe Joe Cocker, Kylie Minogue, Ricky Martin, Christina Aguilera, Ray Charles și mulți alții. Și îmi aduc aminte că tot la Cerb, copil fiind, găsisem în spatele scenei un apărat prin care se ținea legătură cu regizorul din Carul de transmisiune, iar eu mă prinsesem că dacă era apăsat, se auzea în cabina acestuia. Și îl apăsam ca să cânt porțiuni din melodiile interpretate la repetiții de concurenți. La un moment dat, din aparat se aude vocea regizorului: ,,Va rugăm să încetați!”. Așa că…am amintiri legate și de mici năzdrăvănii pe care le făceam.

 

Povesteai că ai urmărit în fiecare an Cerbul de Aur și chiar ai fost redactor la acest festival… Au fost multe momente pe care le-am trăit din perspective diferite, prin ochii de copil și apoi prin cei ai omului de televiziune. Dar un anume moment m-a marcat cu adevărat. Îmi aduc aduc aminte cu multă emoție de momentul în care Cerbul de Aur era câștigat de Monica Anghel, în anul 1996, iar eu, în vârstă de 14 ani, eram în public. Eram atât de emoționată și plângeam de fericire, gândindu-mă timid la ideea că poate cândva, când voi crește mare și poate voi avea ocazia să fiu și eu parte din ceea ce înseamnă Cerbul de Aur. Și dorință mi s-a împlinit

 

Știu că fiică ta are doar câțiva ani. Va veni și ea la Brașov? Cum reacționează când te vede la televizor?

Da, Aria, fetiță mea de 4 ani, va fi acolo cu mine. Și pentru că voi fi ocupată, îi voi avea alături pe părinții mei care vor avea grijă de ea. Pentru că a avut ocazia să mă vadă zilnic la jurnalul de sport i se pare ceva firesc. Nu e impresionată în nici un fel de aparițiile mele :))

 

Vei prezenta festivalul alături de Elvin Dandel. Ați avut ocazia să va mai întâlniți?

Am avut ocazia să îl cunosc cu ani în urmă, când mi-a fost invitat într-o emisiune, alături de tatăl sau. Și l-am tot la Cerb l-am văzut când eram copil. Însă sunt sigură că nu își mai amintește. Poate îmi face o surpriză 🙂 și își va aminti.

 

Ai început să te gândești la toaletele pentru serile festivalului?

Da! Mă gândesc într-una la acest aspect. Vreau să strălucesc la propriu. Este momentul meu de maximă glorie și îmi doresc să se reflecte și în acest mod. Și am încredere în echipa desemnată pentru acest capitol că vor face tot posibilul să mă pună în valoare.

 

Ce dorință îți vei pune la Cerbul de Aur 2019?

Să iasă totul așa cum îmi doresc să îi am pe cei dragi alături de mine!

 

e

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

INTERVIU

INTERVIU EXCLUSIV, Teo Trandafir: Cultura este singura modalitate de a fi liber!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Teo a inceput un nou proiect la KANAL D, show-ul “Vrei sa fii milionar?”, unul dintre cele mai longevive formate tv la nivel mondial. In noua productie o vom descoperi pe Teo si intr-o alta ipostaza.

In continuare va prezentam un Interviu cu Teo Trandafir pe tema “Vrei sa fi milionar”

 

  1. Cat este stiinta, cat este noroc si cat este prezenta de spirit in gasirea/oferirea raspunsurilor corecte la “Vrei sa fii milionar?”

In primul rand, este vorba despre stiinta, apoi despre prudenta, pentru ca trebuie sa te folosesti de variantele ajutatoare, oferite in concurs, daca simti ca este ceva in neregula, si ai o sansa mai mare de 20% sa fii in eroare cu raspunsul. Apoi este vorba de strategie, pentru ca unii considera ca trebuie sa iti pastrezi o varianta ajutatoare pentru momentele grele, cand ajungi la sume mari. Se mai intampla insa, sa nu ajunga acolo si sa plece acasa cu varianta ajutatoare “in buzunar”, in ciuda strategiei. Fiecare “o joaca” asa cum simte.

 

  1. Ce temeri ai avut atunci cand “ti s-a dat pe mana” acest format?

Mi-a fost teama ca nu am sa tin minte toate “comenzile”, ca toata echipa va sta dupa mine sa spun “raspuns final” si “ok”. Mi-a fost teama ca oamenii nu vor sti sa raspunda la intrebari, mi-a fost teama sa nu inceapa sa planga vreun concurent, ceea ce s-a si intamplat.

  1. Ce inseamna sa fii, dupa parerea ta, cel mai slab concurent “Vrei sa fii milionar?”?

Sa nu treci de prima intrebare. Sa nu stii cate personaje centrale sunt in “Tom si Jerry”, in conditiile in care apar, de cele mai multe ori, numai ei …

 

  1. Exista vreun concurent care te-a uimit, in sens pozitiv/negativ, pur si simplu, la “Vrei sa fii milionar?”

Toti m-au uimit! Sunt multe lucruri pe care eu le aflu despre concurenti in timpul filmarilor; era o doamna tanara si foarte, foarte draguta, care era pensionata pe caz de boala si despre care am aflat atunci, in fata ei, ce boala avea … Si, nu prea era bine. Doar ca doamna o trata ca pe o situatie pasagera. Chiar Nicu Peroju a venit din alta tara ca sa participe la “Vrei sa fii milionar?”; un alt domn si-a dorit ca, in urma participarii la concurs, si a banilor pe care voia sa-i castige, sa-si aduca acasa copilul, aflat in strainatate. Fiecare concurent are povestea lui, iar unele pot fi spuse, altele nu J

 

  1. Exista o <tipologie> pentru a fi castigatorul concursului <Vrei sa fii milionar?> Cum poti ajunge, in viziunea ta, castigatorul “Vrei sa fii milionar?”

Ar fi bine sa fii bine pregatit, in primul rand. Probabil ca este si o chestiune de noroc, dar nu am dat peste o astfel de situatie, ci am intalnit doar concurenti bine pregatiti si carora nu le-a fost teama de munca, intr-un fel sau altul. Asta inseamna ca nu s-au intimidat in fata a ceea ce se numeste cultura generala. Cei mai multi oameni refuza cultura de orice fel pentru ca ii intimideaza. De fapt, cultura este singura modalitate de a fi liber. Poti sa te refugiezi in orice, in fizica, geografie, chimie, geologie, muzica, istorie, in ce vrei … .  Asa, daca nu vrei sa te refugiezi in nimic si vrei sa “treci” pe Facebook, chiar nu vrei sa fii milionar. Oamenii care au venit si pe care eu i-am cunoscut pana acum erau bine pregatiti. Au venit foarte multe femei, mai multe decat ma asteptam eu sa se incrie. Femeile mi se par un pic mai prudente, mai asezate, mai calculate, “cantaresc” mai mult; barbatii sunt mai “speriosi”, exact ca in viata reala. Vezi cum reactioneaza barbatul si femeia la spital sau cum reactioneaza barbatul care are guturai si femeia care are aceeasi boala! Exact asa este la “Vrei sa fii milionar?”.

“Vrei sa fii milionar?”, prezentata de Teo Trandafir, incepe la KANAL D.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

INTERVIU

INTERVIURI VIDEO EXCLUSIVE: Palatul Noblesse Life Style

Published

on

 

Radar de Media va prezinta o serie de interviuri cu  participantii la evenimentul organizat de Palatul Noblesse Life Style.

Multumiri echipei RADAR DE MEDIA, Mihai Mitrea, Director Video. 

 

Daca doriti sa va luam un interviu va rog sa ne contactati pe mail: contact@radardemedia.ro, treceti la subiect – interviu.

 

Multumiri echipe RADAR DE MEDIA:

Reporter: CODRUT MOLDOVAN

Director de productie: MIHAI MITREA

Director de vanzari: MIHAELA BUTOI

REDACTOR-SEF: DORIN HUNTAI 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: