Connect with us

INTERVIU

Oana Cuzino: Avem un scop nobil și frumos, acela de a-i face pe oameni …

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 
Prev1 of 2

 

Într-o lume în care oamenii aleargă după bani şi avere şi nu acordă importanţă sănătăţii decât atunci când lipseşte, Oana Cuzino acordă timpul necesar şi caută în fiecare zi răspunsuri la întrebarea ce se întâmplă doctore? Medic primar geriatru, doctor în ştiinţe medicale, promotor al stilului de viaţă sănătos şi gazda emisiunii “Ce se întâmplă doctore?”, de la PRO TV, Oana Cuzino este pentru noi un model, oferindu-ne sfaturi de sănătate şi frumuseţe.

Care este secretul unui stil de viaţă sănătos, cum reuşeşte să îmbine mass-media cu medicina, care sunt lucrurile care contează cu adevarat în viața ei, multe sfaturi utile și alte informații, haideți să le aflăm împreună din interviul acordat în exclusivitate de Oana Cuzino pentru RADAR DE MEDIA.

 

Mulți se întreabă care este regimul de viață corect pentru a-și păstra frumusețea și tinerețea, se pare că tu ai reușit să găsești răspunsul, ești tot mai frumoasă și tânără pe zi ce trece, care e rețeta tinereții și frumuseții tale?

Mulțumesc pentru compliment. Frumusețea și aspectul tânăr vin la pachet cu preocuparea pentru  sănătate și pentru menținerea unei greutăți constante, variațiile prea mari fiind unul dintre marii dușmani ai tenului și pielii. Acesta este mesajul meu.

Cum arată o zi din viața Oanei Cuzino?

Încep fiecare zi printr-un ritual de îngrijire care înseamnă pe lângă igienă și mișcare, sport și un mic dejun sănătos și consistent. Uneori am filmări și inregistrări pentru emisiune, în altă zi muncă de cercetare și discuții punctuale pe teme medicale de ultimă oră, prin proiectele in care m-am implicat activ în ultima perioadă la un Centru de Cercetări Clinice, ori la cabinetul de antiaging, unde lucrez. Și, de fiecare dată mă bucur de compania cititoarelor site-ului meu, oanacuzino.ro. Dar zilnic petrec mult timp cu fiica mea, care este o sursă inepuizabilă de nou și de bună dispoziție.

Cât de sănătos îți petreci timpul liber și ce anume faci pentru ați menține sănătatea?

În afară de a face alegeri sănătoase în privința dietei, prin sport reușesc să îmi stimulez energia și să-mi mențin greutatea. Ador pilates-ul, unul dintre cele mai complexe și ușor de practicat sporturi pentru femei, dar nu numai, care te ajută să îți menții tonusul muscular și postura. Este un sport pentru corp, minte și suflet. În plus, nu uit să mă bucur de sporturile copilăriei, pe care le practic cu fiica mea – bedminton, mergem cu bicicleta, ne jucam în apă.

Care este secretul unui stil de viață sănătos, atât în ceea ce privește alimentația, cât și activitatea fizică?

Secretul alimentației sănătoase este cunoscut de zeci de ani. Să mâncăm alimente de sezon, într-o proporție cât mai mare, farfuria noastră să conțină legume și salate, frunze, ierburi și condimente proaspete, nuci și semințe diverse, câteva fructe, să ne hidratăm corespunzător cu apă. În general trebuie să regăsim în porțiile zilnice toți macronutrienții, adică și proteine de calitate, dar nu neaparat în fiecare zi carne, ci să o alternăm cu lactate fermentate, pește, ouă, și să ne abținem cât mai mult, daca se poate, de la a consuma proteinele și grăsimile de origine animală. Acest lucru mai ales  după 30-35 de ani, când încep să devină un pericol real pentru sistemul cardiovascular. Avem în schimb la îndemână uleiul de măsline, de in, de sâmburi de struguri, semințele, alunele și nucile românești, caju, peștele gras.

Când și cum s-a născut pasiunea ta pentru medicină?

În copilărie am fost pasionată de profesia și de personalitatea Anei Aslan și mi-am ales-o ca reper profesional și personal, având în vedere că era o doamnă distinsă, una dintre puținele personalități medicale cunoscute de o asemenea anvergură, în perioada comunistă. Pe undeva ea m-a inspirat și în specialitatea pe care am urmat-o, geriatria, de care am rămas și acum legată. Apoi, când fratele meu a devenit student la medicina și am înteles că este o lume aparte din punct de vedere socio-profesional, pot spune că mi s-au limpezit si mai mult aspirațiile.

Care a fost cea mai mare provocare din cariera ta?

În ceea ce privește mass-media, atunci când am realizat o emisiune de lifestyle, “Stilul Oana Cuzino”, în care ieșeam din zona mea de confort, cea a informației medicale, și intram într-o zonă adiacentă. Însă lucrurile au venit firesc, cu sprijinul echipei de profesioniști de la ProTV ne-am descurcat bine și am păstrat amintiri plăcute despre invitații pe care am avut șansa să îi cunosc în acea perioadă.

Ce te-a determinat să îmbini medicina cu mass-media? Cum se împacă acestea?

Când mi-am făcut rezidențiatul la Ana Aslan am avut șansa de a face parte dintr-un colectiv de studiu comparativ, privind sănătatea vârstnicului în Europa, și am participat efectiv la procesul de interpretate a datelor de la noi din țară. Ulterior, în cadrul întrunirilor și comunicărilor la nivel european cu privire la rezultatele acestui studiu, am avut șansa de a observa și corela stilul de viață al românilor cu cel al oamenilor din țârile occidentale și de a observa cât de intricat era cu afecțiunile de toate tipurile. De atunci, îndemn oamenii să se miște, să uite de sarmale, slănină și mâncărurile grele, și să descopere și alimente noi și sănătoase, să iubească mai mult legumele, rădăcinoasele, frunzele verzi și fructele, și sa nu adopte obiceiurile nocive care au venit odata cu industrializarea masiva a produselor alimentare, consumând fast-food, sucuri cu prea mult zahar sau băuturi carbogazoase și produse prelucrate în exces.

Cum privești tu concurența dintre PRO TV și celelalte posturi? Simți vreo amenințare din partea emisiunilor cu același profil, al posturilor concurente?

Este mult loc, nevoie de cat mai multa informație din zona medicală și de o abordare mereu proaspătă privind îngrijirea și păstrarea sănătății. Noi, prin “Ce se întâmplă, doctore?” avem avantajul de a fi deschis mintea oamenilor în această direcție, de a-i convinge că sănătatea este prețioasa și poate suntem un reper pentru noii colegi, însa principiile și adevarul științific sunt același și trebuie multiplicate prin toate mijloacele media. Avem un scop nobil și frumos, acela de a-i face pe oameni cât mai constienți de importanța sănătății lor.

Ce noutăți ti-ai propus să aduci noului sezon al emisiunii „Ce se intampla doctore?”

Pornind de la mituri privitoare la sănătate, încercăm să deslușim adevărul. De exemplu, ce înseamnă cu adevărat o cură de slăbire, ce se ascunde din punct de vedere anatomic în spatele unei voci speciale, cât de real este pericolul vaccinării, de ce renunțăm atât de greu la un viciu sau dependență, precum alcoolul sau fumatul, care sunt   alimentele controversate, medicamentele, prejudecățile legate de creșterea copiilor, naștere și fertilitate, cum să ne păstrăm un organism tânăr cu adevarat, nu numai ca aspect fizic.

Consideri că felul în care arătăm ne influențează în vreun fel viața?

În măsura în care generează sau nu încredere în propria persoană.

Cât de importantă crezi că este pentru o femeie sau un bărbat frumusețea? 

Dacă frumusețea inseamnă îngrijire și respect față de sine și cei din jur, vorbim despre aspecte importante.

După părerea ta, ce “tratament” trebuie urmat ca iubirea să funcționeze în parametrii normali?

Iubirea exista in fiecare dintre noi, trebuie doar sa o lăsăm să ne domine viața, nestingherită, fiindcă nu avem ce pierde. Să trăim mai mult printre copii, să căutam compania oamenilor cu suflet pur, să nu încurajăm bârfa, invidia sau răutățile gratuite.

De obicei de sărbători, după meniuri bogate în grăsimi, proteine, zahăr, băuturi alcoolice și sedentarism trebuie să ne curățăm organismul pentru că apar neplăceri. Ce alimente trebuie să consume oamenii pentru detoxifierea şi revitalizarea organismului?

Și eu am perioade de câte  o lună, din când în când, în care renunț complet la produsele de origine animală – carne, mai limitez lactatele daca nu sunt de origine sigură, însă nu renunț la pește, fructe de mare și ouă.  Am recurs la acest gest pentru că, din păcate, produsele animale au foarte multe toxine, medicamente, hormoni, pesticide. Realizez astfel o detoxifiere lentă și ajut organismul să se regenereze mai bine, optând pentru multe legume și salate de tot felul, frunze de rucola, spanac, valeriană, salată verde, ceapă și usturoi verde, dar și mărar, pătrunjel, leurdă sau untișor. Ca desert, fructele de pădure sunt pe primul loc, dar și anumite fructe zemoase și dulci, cum ar fi mango și ananasul.

 

Prev1 of 2

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

INTERVIU

INTERVIU EXCLUSIV, Teo Trandafir: Cultura este singura modalitate de a fi liber!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Teo a inceput un nou proiect la KANAL D, show-ul “Vrei sa fii milionar?”, unul dintre cele mai longevive formate tv la nivel mondial. In noua productie o vom descoperi pe Teo si intr-o alta ipostaza.

In continuare va prezentam un Interviu cu Teo Trandafir pe tema “Vrei sa fi milionar”

 

  1. Cat este stiinta, cat este noroc si cat este prezenta de spirit in gasirea/oferirea raspunsurilor corecte la “Vrei sa fii milionar?”

In primul rand, este vorba despre stiinta, apoi despre prudenta, pentru ca trebuie sa te folosesti de variantele ajutatoare, oferite in concurs, daca simti ca este ceva in neregula, si ai o sansa mai mare de 20% sa fii in eroare cu raspunsul. Apoi este vorba de strategie, pentru ca unii considera ca trebuie sa iti pastrezi o varianta ajutatoare pentru momentele grele, cand ajungi la sume mari. Se mai intampla insa, sa nu ajunga acolo si sa plece acasa cu varianta ajutatoare “in buzunar”, in ciuda strategiei. Fiecare “o joaca” asa cum simte.

 

  1. Ce temeri ai avut atunci cand “ti s-a dat pe mana” acest format?

Mi-a fost teama ca nu am sa tin minte toate “comenzile”, ca toata echipa va sta dupa mine sa spun “raspuns final” si “ok”. Mi-a fost teama ca oamenii nu vor sti sa raspunda la intrebari, mi-a fost teama sa nu inceapa sa planga vreun concurent, ceea ce s-a si intamplat.

  1. Ce inseamna sa fii, dupa parerea ta, cel mai slab concurent “Vrei sa fii milionar?”?

Sa nu treci de prima intrebare. Sa nu stii cate personaje centrale sunt in “Tom si Jerry”, in conditiile in care apar, de cele mai multe ori, numai ei …

 

  1. Exista vreun concurent care te-a uimit, in sens pozitiv/negativ, pur si simplu, la “Vrei sa fii milionar?”

Toti m-au uimit! Sunt multe lucruri pe care eu le aflu despre concurenti in timpul filmarilor; era o doamna tanara si foarte, foarte draguta, care era pensionata pe caz de boala si despre care am aflat atunci, in fata ei, ce boala avea … Si, nu prea era bine. Doar ca doamna o trata ca pe o situatie pasagera. Chiar Nicu Peroju a venit din alta tara ca sa participe la “Vrei sa fii milionar?”; un alt domn si-a dorit ca, in urma participarii la concurs, si a banilor pe care voia sa-i castige, sa-si aduca acasa copilul, aflat in strainatate. Fiecare concurent are povestea lui, iar unele pot fi spuse, altele nu J

 

  1. Exista o <tipologie> pentru a fi castigatorul concursului <Vrei sa fii milionar?> Cum poti ajunge, in viziunea ta, castigatorul “Vrei sa fii milionar?”

Ar fi bine sa fii bine pregatit, in primul rand. Probabil ca este si o chestiune de noroc, dar nu am dat peste o astfel de situatie, ci am intalnit doar concurenti bine pregatiti si carora nu le-a fost teama de munca, intr-un fel sau altul. Asta inseamna ca nu s-au intimidat in fata a ceea ce se numeste cultura generala. Cei mai multi oameni refuza cultura de orice fel pentru ca ii intimideaza. De fapt, cultura este singura modalitate de a fi liber. Poti sa te refugiezi in orice, in fizica, geografie, chimie, geologie, muzica, istorie, in ce vrei … .  Asa, daca nu vrei sa te refugiezi in nimic si vrei sa “treci” pe Facebook, chiar nu vrei sa fii milionar. Oamenii care au venit si pe care eu i-am cunoscut pana acum erau bine pregatiti. Au venit foarte multe femei, mai multe decat ma asteptam eu sa se incrie. Femeile mi se par un pic mai prudente, mai asezate, mai calculate, “cantaresc” mai mult; barbatii sunt mai “speriosi”, exact ca in viata reala. Vezi cum reactioneaza barbatul si femeia la spital sau cum reactioneaza barbatul care are guturai si femeia care are aceeasi boala! Exact asa este la “Vrei sa fii milionar?”.

“Vrei sa fii milionar?”, prezentata de Teo Trandafir, incepe in aceasta seara, de la 22:30.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

INTERVIU

INTERVIU EXCLUSIV , Iulia Ionescu: “…noi, jurnaliștii, trebuie să ținem într-un fel sau altul pasul cu tehnologia și cu toate celelalte surse …”

Published

on

Foto Credit: DIGI 24
 

Iulia Ionescu a debutat la Digi24, în martie 2012, ca redactor și reporter la știri. De atunci și până astăzi, își împarte zilele între studio, redacție și filmările de pe teren, realizând reportaje pentru departamentul de producție.

Noul sezon al emisiunii de gadget 2.0 o aduce în fața telespectatorilor în fiecare duminică dimineața, de la ora 11:30, cu noutățile din social media, tehnologie, gadget și gaming.

 

De la redactor la producător. A fost o călătorie lungă. Când și cum a început pasiunea ta pentru televiziune?

M-am decis că vreau să fiu jurnalist după ce am terminat liceul. Atunci mi-am dat seama că asta vreau să fac. Nu pot să spun că mi-am dorit neapărat să fac televiziune. Am avut norocul ca încă din timpul facultății să întâlnesc oameni care să mă îndrume spre televiziune și să mă facă să iubesc și mai mult această meserie. Anii petrecuți la Digi24 au fost decisivi pentru mine. Am învățat foarte multe lucruri aici. Mă mândresc cu faptul că am trecut prin foarte multe etape înainte de a fi realizatorul emisiunii 2.0. Am fost redactor, reporter la stiri, la departamentul de producție, dar am trecut și prin experiența emisiilor LIVE. Am petrecut destul de mult timp și în regia de emisie și cred că acolo am învățat cele mai multe lucruri. Cea mai mare schimbare a venit, însă, odată cu propunerea de a face parte din echipa Digimatinal. Poziție pe care o ocup și acum. Sunt reporterul special al matinalului de un an și jumătate și îmi place foarte mult ceea ce fac. Aici am avut și o rubrică de social media, iar de atunci lucrurile au evoluat destul de repede. Sunt recunoscătoare pentru fiecare etapă prin care am trecut și pentru fiecare lecție învățată.

Care e ultima lecție despre jurnalism învățată?

Cred că în fiecare zi învăț ceva nou. Este un domeniu care evoluează constant. Probabil că aceasta este una dintre lecțiile învățate recent. Aceea că noi, jurnaliștii, trebuie să ținem într-un fel sau altul pasul cu tehnologia și cu toate celelalte surse de la care oamenii își iau informațiile.

 

Social media ne ocupă mare parte din timp. Pentru tine, rețelele de socializare sunt mai mult decât divertisment. Povestește-ne despre cum a apărut la Digi24 rubrica Social Media Trends. 

În perioada în care am realizat materiale pentru știri și pentru departamentul de producție am tot abordat subiecte care aveau legătură cu acest domeniu, dar am început să acord și mai multă atenție rețelelor de socializare din momentul în care am devenit și eu blogger și am cunoscut mai mulți oameni din online. Atunci am observat interesul foarte mare al publicului către tot ce înseamnă Facebook, Instagram sau Youtube. Digi24 și-a câștigat treptat și susținerea oamenilor din online. Rubrica a fost primită foarte bine de ei. Am avut un reach de 200.000 de oameni la postarea care a anunțat lansarea rubricii de la Digimatinal.

Tehnologia ne-a schimbat radical. Datorită conexiunii la net și social media, teoretic, fiecare posesor de smartphone poate deveni influencer. E bine, e rău?

Este greșit să spunem că orice posesor de smartphone poate ajunge influencer. În primul rând nu cred că termenul “influencer” le face dreptate celor care și-au transformat pasiunea pentru fotografie, social media, cooking sau alt domeniu într-un job full time. Unii dintre ei sunt oameni extrem de creativi, care muncesc foarte mult. Nu este deloc ușor să faci ceea ce fac ei și cred că acum este din ce în ce mai greu să fii creator de conținut în mediul online. Publicul este mult mai atent cui dă follow sau unfollow.

 

Apropos de bine și rău. Copiii și internetul sunt o combinație care dă fiori părinților. Ai recomandări? Aplicații utile?

Internetul este din ce în ce mai prezent în viața noastră și cu siguranță în viitor asta se va simți și mai mult decât acum. Așa cum îi învățăm pe cei mici să se comporte în viața reală, așa trebuie să știe și cum stau lucrurile în mediul virtual. Pericole sunt la tot pasul și de multe ori copiii sunt puși în situații în care ei singuri trebuie să distingă binele de rău. Asta încearcă să facă și cei de la “Salvați Copiii”, prin proiectul “Ora de Net”, iar eu încerc să-i susțin prin tot ceea ce fac. La începutul acestui an am fost numită ambasador “Salvați Copiii” pentru “Ora de Net” care ajută copiii să folosească internetul în mod sigur și creativ. Avem și acum o campanie în desfășurare în acest sens.

Care e rețeaua de socializare a viitorului?

Cred că rețeaua de socializare a viitorului este cea care ne va scoate din fața laptopului și a smartphone-ului. Întâmplător există deja o astfel de platformă. Este creată de un grup de antreprenori români și se numește Keunde. Vom aborda subiectul în curând la emisiunea 2.0. Rețeaua de socializare a prins deja în Statele Unite și are mare potențial și în alte țări.

Ce aduce noul sezon 2.0?

Testăm cele mai noi gadgeturi alături de specialiștii care le folosesc zi de zi și prezentăm pasionaților de gaming jocurile lansate recent. Duminica aceasta punem la încercare smartwatch-urile de pe piață. Mai ales că acum Apple a lansat și un dispozitiv aprobat de Food and Drug Administration (FDA), care îți poate face inclusiv o electrocardiogramă. Eu și colega mea Ioana Matei vom testa un ceas inteligent și o brățară inteligentă. Am adunat, însă, și părerile unor utilizatori fideli de wearables. Sunt foarte interesate concluziile lor. La rubrica de gaming vorbim despre FIFA 19, unul dintre cele mai așteptate jocuri ale anului, care se lansează săptămâna aceasta.

 

Un mesaj pentru cei care află acum despre 2.0?

Vrei să fii primul care află ce jocuri noi se lansează? Sau care sunt gadget-urile momentului? Vrei o dronă, dar nu știi cum să alegi? Aruncă o privire pe contul nostru de Instagram sau Facebook. O dată ajuns acolo, o să vrei să vezi mai mult!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

INTERVIU

Henning Roch (NBCU): „Suntem încântați să clădim pe această relaţie fantastică pe care o avem cu fanii noștri”

Published

on

Sursa foto © NBCUniversal
 

Henning Roch este directorul de marketing al NBCUniversal International Networks pentru Europa Centrală și de Est. El este responsabil de activitățile de marketing pentru brandurile TV din portofoliul NBCUniversal International Networks din Europa Centrală și de Est și în regiunea Benelux (Belgia, Olanda şi Luxemburg), un portofoliu complex care include binecunoscutele staţii tv DIVA şi E! Entertainment, dar şi canalele de nişă 13th Street, SYFY și UNIVERSAL TV, alături de serviciile de streaming online foarte populare în Germania şi Austria, SYFY Horror şi Studio Universal Classics.

Henning Roch s-a alăturat companiei NBCUniversal la München în 2010 și este membru al echipei de conducere din 2014. El coordonează o echipă internațională care generează campanii de marketing complete. Cu o diplomă de master în studii de comunicare și mai mult de 12 ani de experiență de marketing în industria mass-media, Henning Roch este un om de marketing cu abilități puternice de leadership. Înainte de a se alătura echipei NBCUniversal, a lucrat ca Marketing Manager pentru Axel Springer Mediahouse, precum și pentru compania Vision Media din München.

Cu o vastă experienţă în televiziune, Henning Roch cunoaște deja foarte multe despre specificul pieței românești de televiziune şi a acceptat cu multă amabilitate un interviu în exclusivitate pentru Radar de media.

Numiţi trei lucruri care credeți că s-au schimbat în cei peste 10 ani de activitate în industria de marketing și televiziune?

În primul rând, social media ne permite să interacționăm cu telespectatorii noștri într-un mod pe care nu l-am fi putut face niciodată acum zece ani, iar asta aduce nenumărate schimbări. Între timp, noile instrumente de marketing digital cum ar fi bannerele de anunțuri pre-roll (anunţurile care se difuzează înaintea conţinutului ales de către utilizator n.r.) sau mobile, oferă multiple oportunități de a fi în legătură cu audiența noastră. Instrumentele noi pe care le avem acum ne permit să amplificăm impactul filmelor şi serialelor noastre, putând astfel inspira spectatorii actuali și potențiali, în special prin programele de înaltă calitate pe care le avem în portofoliul nostru de canale. Şi când spun asta mă gândesc atâta la serile de film de pe DIVA de la Shrek la King Kong pentru seria „Eroi neobișnuiți” sau seriale extrem de populare precum Castle, Bibliotecarii, Anatomia lui Grey  and Hawaii 5.0 Pe canalul nostru de cultură pop E! publicul se poate întâlni cu Keeping Up with the Kardashians și noul nostru show Very Cavallari cu Kristin Cavallari.

Ce apreciați în emisiunile TV?

Pentru mine, vizionarea emisiunilor TV este modalitatea perfectă de a mă relaxa după o zi la birou. Personal prefer showurile care sunt distractive și amuzante, dar și palpitante, cu multe răsturnări de situaţie – mereu surprinzătoare. M-aş putea uita la seriale cu medici, cum ar fi Camera de gardă sau cu criminalişti, cum este Hawaii 5.0, toată noaptea, dacă aş putea.

În ce fel schimbarea de comportament de consum a publicului a schimbat piața de divertisment TV?

Publicul are astăzi multe multe opțiuni ca oricând pentru a accesa conținut TV. În România de exemplu a existat o schimbare clară a preferinţei de la filme la seriale dramatice americane. Aşa cum e normal, este important să ne adaptăm strategia pentru a răspunde noilor tendințe, fără a neglija pasiunea fanilor pentru programele consacrate. Continuăm astfel să investim în conținut premium pentru brandurile noastre tematice: DIVA ca staţie de divertisment cu cu design feminin – care oferă atât seriale dramatice din SUA, cât și filme excelente – și E! Entertainment ca brand dedicat exclusiv culturii pop din ziua de azi.

Aici, canalele cele mai populare sunt DIVA și E! Entertainment. Ce alte staţii v-aţi dori să fie cunoscute în țara noastră?

Ne mândrim de cota puternică de piaţă obţinută în 2018 de DIVA care şi-a păstrat poziţia de lider în rândul statiilor internaţionale de divertisment și suntem încântați de creșterea cotei de piaţă de care se bucura E! Prioritatea noastră în România este continuarea consolidării DIVA și E!, prin creșterea audienţei. O altă marcă din portofoliul NBCUniversal International Networks (NBCUIN), care ar atrage spectatorii români, este Telemundo – canalul de telenovele. Acest canal se adresează întregii familii oferind o paletă largă de genuri: de la poveştile clasice de dragoste, mister, acțiune și aventură la telenovelele bazate pe evenimente din viața reală, foarte bine produse și având în distribuţie actori de top din industrie.

Ce ne puteți spune despre noile programe DIVA din acest sezon? Dar despre E! Entertainment?

Suntem foarte mulțumiți de performanţa DIVA și sunt convins că amestecul de seriale de acţiune inteligente şi seducătoare, cum ar fi Detaliul, Castle și Monk, precum și o selecție excelentă de filme din prime time şi din după-amiezile de weekend au contribuit la succesul său. E! este staţia noastră dedicată pentru tot ce e relevant astăzi ca şi cultura pop. Alături de noile seriale Model Squad și Ashlee + Evan care au premiera programată acum în septembrie, ne mândrim că E! este “casa” Kardashians. E! a lansat showul în 2007 iar astăzi sezonul 15 din Keeping Up with the Kardashians, a avut premiera în România în această vară în exclusivitate la E! Entertainment.

Care sunt principalele provocări de marketing pentru NBCU în România?

La fel ca in toate teritoriile noastre internaționale, pentru a avea succes, este necesar să ne concentrăm asupra particularităţilor pieței respective și să explorăm idei inovatoare de marketing. Am derulat în vară campania “Vacanța de vară a lui Moș Crăciun” pe DIVA și l-am trimis „Moş Crăciun“ la Parcul Herăstrău din Bucureşti pentru a promova seria de programe speciale, care s-au dovedit foarte bine primite de către public.

Care credeţi ca ar fi diferențele esențiale dintre telespectatorii români și cei din Germania sau Austria, de exemplu?

Evident, fiecare țară are propria cultură și este foarte important să fi conştient de unicitatea fiecărei piețe pentru a oferi o programare adaptată la aceasta și campanii de marketing personalizate. Canalele de social-media DIVA și E! din România au depășit cu mult așteptările noastre. Suntem încântați să clădim pe această relaţie fantastică pe care o avem cu fanii noștri. Este nemaipomenit.

Care sunt cele mai performante medii pentru campaniile de marketing din ziua de azi?

Nu este niciodată un singur vehicul media, este întotdeauna mixtul potrivit de digital, reţele sociale, PR, billboarduri și publicitate on-air. Cu o abordare de 360 de grade, putem spune aceeași poveste puternică și consistentă in mai multe feluri, pentru a ajunge la audiența noastră pe mai multe căi.

Care vor fi principalele provocări pentru dvs. în acest an?

Provocarea noastră este întotdeauna să ne facem auziţi într-o piață competitivă pentru a ne asigura că spectatorii noștri români sunt la curent cu marea varietate de programe disponibile. În cazul DIVA aceasta a inclus seria de filme de Crăciun din cursul acestui an, Hawaii 5.0 și Misterele scrisorilor pierdute precum și Profesorul T. La E! aceasta include Keeping Up with the Kardashians, Model Squad, Ashlee + Evan și Live from the Red Carpet: The 2018 Prime Time Emmy Awards.

Munca și responsabilitățile dvs. au nevoie cu siguranță de o modalitate de relaxare. În afară de televiziune, care sunt modalitățile preferate de a vă petrece timpul?

Cu siguranță timpul petrecut cu familia și prietenii mei. Și dacă mai rămâne ceva timp, îmi place să joc fotbal în echipă locală, concentrându-mă pe minge timp de 90 de minute și uitând totul în jurul meu.

În sfârșit, dar nu în ultimul rând, vă rugăm să trimiteți un mesaj cititorilor noștri “Radar de media” care urmăresc cu mare interes schimbările rapide ale pieței mass-media din România.

Fiți mereu curioşi și deschişi pentru noile tendințe ale pieţei. Și fiţi curajoşi, uneori este mai bine să faci o greșeală și să tragi concluziile în loc să dai înapoi.

Vă mulţumim.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending