Connect with us

INTERVIU

Pepe: Două sezoane consecutive sunt mai mult decât suficiente

Published

on

Prev1 of 2
 

Anul 2013 a fost unul plin pentru Pepe, artistul derulând foarte multe proiecte, printre care “Next Star”, “Te Cunosc de Undeva”, lansări de piese și videoclipuri, dar mai ales, botezul fiicei sale, Maria. Noi ne-am gândit că vreți să aflați mai multe detalii despre Pepe și despre planurile sale pentru anul următor, așa că am realizat un interviu cu el, pe care va invităm să-l citiți mai jos:

 

Salut! Spune-ne pentru început cum a fost anul 2013 pentru tine și ce așteptări ai de la 2014?
2013 a fost un an plin, plin de tot și chiar dacă a fost obositor pe alocuri, a fost foarte, foarte frumos. Am fost implicat în multe proiecte de televiziune, am avut chiar propria emisiune, am lansat 4 single-uri dintre care două în editarea label-ului propriu, Pepe Latin Music, iar acum, pe final a venit și videoclipul pentru “Iubire ca niciodată”, colaborarea cu Jimmy Dub, Connect-r și toată echipă de la Rappin’ On Production. Îmi aduc aminte cu plăcere din 2013 de cele două sezoane “Te cunosc de undeva”, de “Splash! Vedete la Apă”, “Next Star”…. Multe amintiri frumoase, multe prietenii legate, multă distracție…. A fost un an plin 2013 și mă bucur de faptul că 2014 va continua la fel…. Planuri nu sunt decât pe termen scurt … În prima parte voi continua promovarea single-ului nou și, în paralel, vor începe filmările pentru câteva surprize care sunt pregătite pe partea de televiziune a lucrurilor .

Ai câștigat două sezoane “Te Cunosc de Undeva”! Te așteptai să te descurci atât de bine în acest show?
Proiectul l-am luat foarte în serios încă de la început, de la primul sezon, de la prima emisiune. Echipa de producție de la “Te Cunosc De Undeva!” a tratat lucrurile cu foarte mare profesionalism și era normal să întru în ritmul impus de ei. Pregăteam foarte bine toate interpretările și chiar dacă pe alocuri poate nu ieșea cum aș fi vrut, munca din spate rămânea constantă, atât din partea mea cât mai ales din partea lor, a celor de la producție. Și atunci când muncești rezultatele nu au cum să nu apară. Însă de aici până la a câștiga două sezoane consecutiv este o cale foarte lungă. Bineînțeles că nu mă așteptam să câștig și sezonul al doilea, mai ales că nu eram singur în emisiune, și nu am privit chiar ca o competiție în adevăratul sens al cuvântului toată desfășurarea de forțe de la “Te cunosc de undeva!”. De aceea mă și simt foarte onorat de, nici nu știu cum să îi spun, “reușita” de a lua locul întâi la final de două ori la rând.

Care a fost personajul care ți-a plăcut cel mai mult și care a fost cel care te-a pus cel mai mult în dificultate?
O să răspund în ordine inversă…. Nu îmi aduc aminte de vreun personaj facil. La un moment dat am avut senzația că cineva are ceva cu mine pentru că la celebra loterie îmi pica numai și numai pe dos. Culmea este că pentru cele mai neașteptate personaje din punct de vedere al asocierii cu imaginea mea am reușit și cele mai plăcute și apreciate interpretări. Probabil că m-am adunat și m-am concentrat mai mult văzând că nu am absolut nici un punct de sprijin în a reconstrui rolul respectiv. De cele mai multe ori am luat-o de la zero, cu documentare cu mult înainte de audiție sau repetiții. Și am ajuns să mă văd făcând niște lucruri pe care nu credeam sau nu știam că pot să le fac, să mă cunosc eu pe mine în situații în care sigur nu aș fi fost vreodată dacă nu participam în experiența “Te cunosc de undeva”. Cât despre interpretări favorite … la primul sezon este simplu…. Joe Cocker…. La al doilea însă mi-a plăcut tot ce a ținut de Raj Kapoor în timp ce distracția cea mai mare a fost la Andra și “Inevitabil va fi bine”.

Vei participa și în cel de-al cincelea sezon al emisiunii?
Știu că există vorba aceea cu “niciodată să nu spui niciodată” însă consider că este destul. Și normal și elegant este să ne oprim aici. Bineînțeles că o să accept cu cea mai mare plăcere să particip ca invitat din când în când, cumva, pentru că mi-ar plăcea să mă reîntâlnesc cu oamenii din echipă și să mai pregătim câte un rol așa cum numai noi știm, însă permanent, în calitate de concurent eu zic că două sezoane consecutive sunt mai mult decât suficiente.

Cum este experiența de jurat Next Star? Te-ai regăsit în vreunul din concurenți?
Next Star este un spectacol total iar noi, “jurații” suntem în primul rând. Este infernal să departajezi performanțele, de cele mai multe ori, din domenii diferite, ale copiilor și de aceea ne bucurăm până la momentul votului de fiecare minut petrecut pe platourile de filmare. Recunosc faptul că nu credeam că în România sunt copii așa de talentați dar mai ales atât de mulți copii talentați. M-am regăsit în bucuria de a cânta a multora dintre micuți, în ambiția unora dintre ei și trebuie să spun și asta, am retrăit alături câțiva dintre copiii de la Next Star și dezamăgirea rezultatului negativ fiindcă, la începuturi, am participat și eu la multe festivaluri și concursuri și nu le-am prea câștigat. Nu am cum să nominalizez doar unul dintre ei sau doar un anumit moment. Într-o proporție covârșitoare, cei mici care vin la Next Star sunt extrem de bine pregătiți și foarte motivați iar dacă în această combinație mai adaugi carisma și talentul nativ ceea ce iese atinge de cele mai multe ori ireproșabilul.

Ce ne poți spune despre noul tău single, “Iubire ca niciodată”?
“Iubire ca niciodată” este rezultatul unei colaborări frumoase, zic eu, cu Connect-R și gașca de la Rappin’ On. Connect-R a ascultat una dintre piesele la care lucram în studio și a spus că are niște idei pentru acel track. A schimbat piesa de la care s-a pornit aproape în întregime…. Jimmy Dub s-a potrivit și el perfect cu noua formă și astfel a ieșit toată nebunia aceasta. Piesa a fost “auzită” pentru prima data la Radio ZU, în matinalul lui Mihai Morar și Daniel Buzdugan iar feedback-ul excelent din partea publicului m-a convins să filmăm și un videoclip. Mă bucur de faptul că place oamenilor, prietenilor, fanilor și single-ul și videoclipul și ne gândim serios să repetăm figura în aceeiasi formulă. Pentru că la “Iubire ca niciodată” vorbim de prima colaborare cu Connect-R, Jimmy Dub și echipa Rappin’On Production, prima colaborare cu Dan Petcan pe partea video a lucrurilor, primul videoclip din catalogul Pepe Latin Music, casa mea de discuri…. Și dacă a ieșit bine, de ce nu încă o dată.

Unde te vor putea asculta fanii tăi în noaptea de Revelion?
În această perioadă se filmează edițiile speciale pentru seara de Revelion deci, ca o glumă…. nu au cum să nu mă asculte indiferent de alegere. În rest, câteva concerte în București, și în aer liber și în interior…. Pe cel de la Bamboo l-am văzut foarte bine promovat. Voi cânta acolo alături de Puya și Anda Adam. O să fie distracție!!!!

România a confirmat participarea la Eurovision 2014. Te gândești să participi?
Nu!!!! Nici măcar nu m-am gândit la asta vreodată.

În ce situație consideri că se află industria muzicală din România în momentul de față și ce părere ai despre promovarea online?
Complicată întrebare!!!! Eu zic că drumul este bun. Sunt din ce în ce mai mulți compozitori și producători talentați și accesul la tehnologie este mult mai facil decât era în urmă cu câțiva ani și acesta nu poate fi decât un lucru benefic. Există o mică problemă pe partea de expunere dar promovarea online este din ce în ce mai importantă și prăpastia aceea care era cândva între artist și public a început să se închidă sau, cel puțin, să nu mai fie atât de mare.

Dacă te-ai putea întoarce în timp ce sfat legat de carieră i-ai da lui Pepe cel din trecut?
Să îl urmărească pe Pepe. Nu aș schimba, din punct de vedere profesional, mai nimic. Totul a fost natural, cu bune, cu rele. A existat o ordine a lucurilor și o constanță a lor. Nu aș avea ce sfat să îi dau pentru că nici acum nu știu dacă era mai bine altfel de cum a fost.

Ești tătic de un an și jumătate. S-a schimbat viața ta, în vreun fel, în această perioadă?
Oooo…. Foarte mult!!!! Sunt mult mai responsabil…. Și am devenit și mai organizat în încercarea de a găsi mai mult timp liber pentru a-l petrece cu familia, cu Maria, cu Raluca. Lucrurile au căpătat un alt sens și un scop nou în ideea în care acum știu clar de ce fac ceea ce fac. În plus, Maria a venit cu foarte multă liniște și stabilitate până la urmă care toate acestea, pe mine cel puțin, mă ajută foarte mult și pe plan profesional. Nașterea Mariei reprezintă practic momentul zero în cronologia Pepe. Totul se poate calcula și determina în funcție de aceasta, înainte și după Maria.

Prev1 of 2

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

INTERVIU

INTERVIU EXCLUSIV , Iulia Ionescu: “…noi, jurnaliștii, trebuie să ținem într-un fel sau altul pasul cu tehnologia și cu toate celelalte surse …”

Published

on

Foto Credit: DIGI 24
 

Iulia Ionescu a debutat la Digi24, în martie 2012, ca redactor și reporter la știri. De atunci și până astăzi, își împarte zilele între studio, redacție și filmările de pe teren, realizând reportaje pentru departamentul de producție.

Noul sezon al emisiunii de gadget 2.0 o aduce în fața telespectatorilor în fiecare duminică dimineața, de la ora 11:30, cu noutățile din social media, tehnologie, gadget și gaming.

 

De la redactor la producător. A fost o călătorie lungă. Când și cum a început pasiunea ta pentru televiziune?

M-am decis că vreau să fiu jurnalist după ce am terminat liceul. Atunci mi-am dat seama că asta vreau să fac. Nu pot să spun că mi-am dorit neapărat să fac televiziune. Am avut norocul ca încă din timpul facultății să întâlnesc oameni care să mă îndrume spre televiziune și să mă facă să iubesc și mai mult această meserie. Anii petrecuți la Digi24 au fost decisivi pentru mine. Am învățat foarte multe lucruri aici. Mă mândresc cu faptul că am trecut prin foarte multe etape înainte de a fi realizatorul emisiunii 2.0. Am fost redactor, reporter la stiri, la departamentul de producție, dar am trecut și prin experiența emisiilor LIVE. Am petrecut destul de mult timp și în regia de emisie și cred că acolo am învățat cele mai multe lucruri. Cea mai mare schimbare a venit, însă, odată cu propunerea de a face parte din echipa Digimatinal. Poziție pe care o ocup și acum. Sunt reporterul special al matinalului de un an și jumătate și îmi place foarte mult ceea ce fac. Aici am avut și o rubrică de social media, iar de atunci lucrurile au evoluat destul de repede. Sunt recunoscătoare pentru fiecare etapă prin care am trecut și pentru fiecare lecție învățată.

Care e ultima lecție despre jurnalism învățată?

Cred că în fiecare zi învăț ceva nou. Este un domeniu care evoluează constant. Probabil că aceasta este una dintre lecțiile învățate recent. Aceea că noi, jurnaliștii, trebuie să ținem într-un fel sau altul pasul cu tehnologia și cu toate celelalte surse de la care oamenii își iau informațiile.

 

Social media ne ocupă mare parte din timp. Pentru tine, rețelele de socializare sunt mai mult decât divertisment. Povestește-ne despre cum a apărut la Digi24 rubrica Social Media Trends. 

În perioada în care am realizat materiale pentru știri și pentru departamentul de producție am tot abordat subiecte care aveau legătură cu acest domeniu, dar am început să acord și mai multă atenție rețelelor de socializare din momentul în care am devenit și eu blogger și am cunoscut mai mulți oameni din online. Atunci am observat interesul foarte mare al publicului către tot ce înseamnă Facebook, Instagram sau Youtube. Digi24 și-a câștigat treptat și susținerea oamenilor din online. Rubrica a fost primită foarte bine de ei. Am avut un reach de 200.000 de oameni la postarea care a anunțat lansarea rubricii de la Digimatinal.

Tehnologia ne-a schimbat radical. Datorită conexiunii la net și social media, teoretic, fiecare posesor de smartphone poate deveni influencer. E bine, e rău?

Este greșit să spunem că orice posesor de smartphone poate ajunge influencer. În primul rând nu cred că termenul “influencer” le face dreptate celor care și-au transformat pasiunea pentru fotografie, social media, cooking sau alt domeniu într-un job full time. Unii dintre ei sunt oameni extrem de creativi, care muncesc foarte mult. Nu este deloc ușor să faci ceea ce fac ei și cred că acum este din ce în ce mai greu să fii creator de conținut în mediul online. Publicul este mult mai atent cui dă follow sau unfollow.

 

Apropos de bine și rău. Copiii și internetul sunt o combinație care dă fiori părinților. Ai recomandări? Aplicații utile?

Internetul este din ce în ce mai prezent în viața noastră și cu siguranță în viitor asta se va simți și mai mult decât acum. Așa cum îi învățăm pe cei mici să se comporte în viața reală, așa trebuie să știe și cum stau lucrurile în mediul virtual. Pericole sunt la tot pasul și de multe ori copiii sunt puși în situații în care ei singuri trebuie să distingă binele de rău. Asta încearcă să facă și cei de la “Salvați Copiii”, prin proiectul “Ora de Net”, iar eu încerc să-i susțin prin tot ceea ce fac. La începutul acestui an am fost numită ambasador “Salvați Copiii” pentru “Ora de Net” care ajută copiii să folosească internetul în mod sigur și creativ. Avem și acum o campanie în desfășurare în acest sens.

Care e rețeaua de socializare a viitorului?

Cred că rețeaua de socializare a viitorului este cea care ne va scoate din fața laptopului și a smartphone-ului. Întâmplător există deja o astfel de platformă. Este creată de un grup de antreprenori români și se numește Keunde. Vom aborda subiectul în curând la emisiunea 2.0. Rețeaua de socializare a prins deja în Statele Unite și are mare potențial și în alte țări.

Ce aduce noul sezon 2.0?

Testăm cele mai noi gadgeturi alături de specialiștii care le folosesc zi de zi și prezentăm pasionaților de gaming jocurile lansate recent. Duminica aceasta punem la încercare smartwatch-urile de pe piață. Mai ales că acum Apple a lansat și un dispozitiv aprobat de Food and Drug Administration (FDA), care îți poate face inclusiv o electrocardiogramă. Eu și colega mea Ioana Matei vom testa un ceas inteligent și o brățară inteligentă. Am adunat, însă, și părerile unor utilizatori fideli de wearables. Sunt foarte interesate concluziile lor. La rubrica de gaming vorbim despre FIFA 19, unul dintre cele mai așteptate jocuri ale anului, care se lansează săptămâna aceasta.

 

Un mesaj pentru cei care află acum despre 2.0?

Vrei să fii primul care află ce jocuri noi se lansează? Sau care sunt gadget-urile momentului? Vrei o dronă, dar nu știi cum să alegi? Aruncă o privire pe contul nostru de Instagram sau Facebook. O dată ajuns acolo, o să vrei să vezi mai mult!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

INTERVIU

Henning Roch (NBCU): „Suntem încântați să clădim pe această relaţie fantastică pe care o avem cu fanii noștri”

Published

on

Sursa foto © NBCUniversal
 

Henning Roch este directorul de marketing al NBCUniversal International Networks pentru Europa Centrală și de Est. El este responsabil de activitățile de marketing pentru brandurile TV din portofoliul NBCUniversal International Networks din Europa Centrală și de Est și în regiunea Benelux (Belgia, Olanda şi Luxemburg), un portofoliu complex care include binecunoscutele staţii tv DIVA şi E! Entertainment, dar şi canalele de nişă 13th Street, SYFY și UNIVERSAL TV, alături de serviciile de streaming online foarte populare în Germania şi Austria, SYFY Horror şi Studio Universal Classics.

Henning Roch s-a alăturat companiei NBCUniversal la München în 2010 și este membru al echipei de conducere din 2014. El coordonează o echipă internațională care generează campanii de marketing complete. Cu o diplomă de master în studii de comunicare și mai mult de 12 ani de experiență de marketing în industria mass-media, Henning Roch este un om de marketing cu abilități puternice de leadership. Înainte de a se alătura echipei NBCUniversal, a lucrat ca Marketing Manager pentru Axel Springer Mediahouse, precum și pentru compania Vision Media din München.

Cu o vastă experienţă în televiziune, Henning Roch cunoaște deja foarte multe despre specificul pieței românești de televiziune şi a acceptat cu multă amabilitate un interviu în exclusivitate pentru Radar de media.

Numiţi trei lucruri care credeți că s-au schimbat în cei peste 10 ani de activitate în industria de marketing și televiziune?

În primul rând, social media ne permite să interacționăm cu telespectatorii noștri într-un mod pe care nu l-am fi putut face niciodată acum zece ani, iar asta aduce nenumărate schimbări. Între timp, noile instrumente de marketing digital cum ar fi bannerele de anunțuri pre-roll (anunţurile care se difuzează înaintea conţinutului ales de către utilizator n.r.) sau mobile, oferă multiple oportunități de a fi în legătură cu audiența noastră. Instrumentele noi pe care le avem acum ne permit să amplificăm impactul filmelor şi serialelor noastre, putând astfel inspira spectatorii actuali și potențiali, în special prin programele de înaltă calitate pe care le avem în portofoliul nostru de canale. Şi când spun asta mă gândesc atâta la serile de film de pe DIVA de la Shrek la King Kong pentru seria „Eroi neobișnuiți” sau seriale extrem de populare precum Castle, Bibliotecarii, Anatomia lui Grey  and Hawaii 5.0 Pe canalul nostru de cultură pop E! publicul se poate întâlni cu Keeping Up with the Kardashians și noul nostru show Very Cavallari cu Kristin Cavallari.

Ce apreciați în emisiunile TV?

Pentru mine, vizionarea emisiunilor TV este modalitatea perfectă de a mă relaxa după o zi la birou. Personal prefer showurile care sunt distractive și amuzante, dar și palpitante, cu multe răsturnări de situaţie – mereu surprinzătoare. M-aş putea uita la seriale cu medici, cum ar fi Camera de gardă sau cu criminalişti, cum este Hawaii 5.0, toată noaptea, dacă aş putea.

În ce fel schimbarea de comportament de consum a publicului a schimbat piața de divertisment TV?

Publicul are astăzi multe multe opțiuni ca oricând pentru a accesa conținut TV. În România de exemplu a existat o schimbare clară a preferinţei de la filme la seriale dramatice americane. Aşa cum e normal, este important să ne adaptăm strategia pentru a răspunde noilor tendințe, fără a neglija pasiunea fanilor pentru programele consacrate. Continuăm astfel să investim în conținut premium pentru brandurile noastre tematice: DIVA ca staţie de divertisment cu cu design feminin – care oferă atât seriale dramatice din SUA, cât și filme excelente – și E! Entertainment ca brand dedicat exclusiv culturii pop din ziua de azi.

Aici, canalele cele mai populare sunt DIVA și E! Entertainment. Ce alte staţii v-aţi dori să fie cunoscute în țara noastră?

Ne mândrim de cota puternică de piaţă obţinută în 2018 de DIVA care şi-a păstrat poziţia de lider în rândul statiilor internaţionale de divertisment și suntem încântați de creșterea cotei de piaţă de care se bucura E! Prioritatea noastră în România este continuarea consolidării DIVA și E!, prin creșterea audienţei. O altă marcă din portofoliul NBCUniversal International Networks (NBCUIN), care ar atrage spectatorii români, este Telemundo – canalul de telenovele. Acest canal se adresează întregii familii oferind o paletă largă de genuri: de la poveştile clasice de dragoste, mister, acțiune și aventură la telenovelele bazate pe evenimente din viața reală, foarte bine produse și având în distribuţie actori de top din industrie.

Ce ne puteți spune despre noile programe DIVA din acest sezon? Dar despre E! Entertainment?

Suntem foarte mulțumiți de performanţa DIVA și sunt convins că amestecul de seriale de acţiune inteligente şi seducătoare, cum ar fi Detaliul, Castle și Monk, precum și o selecție excelentă de filme din prime time şi din după-amiezile de weekend au contribuit la succesul său. E! este staţia noastră dedicată pentru tot ce e relevant astăzi ca şi cultura pop. Alături de noile seriale Model Squad și Ashlee + Evan care au premiera programată acum în septembrie, ne mândrim că E! este “casa” Kardashians. E! a lansat showul în 2007 iar astăzi sezonul 15 din Keeping Up with the Kardashians, a avut premiera în România în această vară în exclusivitate la E! Entertainment.

Care sunt principalele provocări de marketing pentru NBCU în România?

La fel ca in toate teritoriile noastre internaționale, pentru a avea succes, este necesar să ne concentrăm asupra particularităţilor pieței respective și să explorăm idei inovatoare de marketing. Am derulat în vară campania “Vacanța de vară a lui Moș Crăciun” pe DIVA și l-am trimis „Moş Crăciun“ la Parcul Herăstrău din Bucureşti pentru a promova seria de programe speciale, care s-au dovedit foarte bine primite de către public.

Care credeţi ca ar fi diferențele esențiale dintre telespectatorii români și cei din Germania sau Austria, de exemplu?

Evident, fiecare țară are propria cultură și este foarte important să fi conştient de unicitatea fiecărei piețe pentru a oferi o programare adaptată la aceasta și campanii de marketing personalizate. Canalele de social-media DIVA și E! din România au depășit cu mult așteptările noastre. Suntem încântați să clădim pe această relaţie fantastică pe care o avem cu fanii noștri. Este nemaipomenit.

Care sunt cele mai performante medii pentru campaniile de marketing din ziua de azi?

Nu este niciodată un singur vehicul media, este întotdeauna mixtul potrivit de digital, reţele sociale, PR, billboarduri și publicitate on-air. Cu o abordare de 360 de grade, putem spune aceeași poveste puternică și consistentă in mai multe feluri, pentru a ajunge la audiența noastră pe mai multe căi.

Care vor fi principalele provocări pentru dvs. în acest an?

Provocarea noastră este întotdeauna să ne facem auziţi într-o piață competitivă pentru a ne asigura că spectatorii noștri români sunt la curent cu marea varietate de programe disponibile. În cazul DIVA aceasta a inclus seria de filme de Crăciun din cursul acestui an, Hawaii 5.0 și Misterele scrisorilor pierdute precum și Profesorul T. La E! aceasta include Keeping Up with the Kardashians, Model Squad, Ashlee + Evan și Live from the Red Carpet: The 2018 Prime Time Emmy Awards.

Munca și responsabilitățile dvs. au nevoie cu siguranță de o modalitate de relaxare. În afară de televiziune, care sunt modalitățile preferate de a vă petrece timpul?

Cu siguranță timpul petrecut cu familia și prietenii mei. Și dacă mai rămâne ceva timp, îmi place să joc fotbal în echipă locală, concentrându-mă pe minge timp de 90 de minute și uitând totul în jurul meu.

În sfârșit, dar nu în ultimul rând, vă rugăm să trimiteți un mesaj cititorilor noștri “Radar de media” care urmăresc cu mare interes schimbările rapide ale pieței mass-media din România.

Fiți mereu curioşi și deschişi pentru noile tendințe ale pieţei. Și fiţi curajoşi, uneori este mai bine să faci o greșeală și să tragi concluziile în loc să dai înapoi.

Vă mulţumim.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

INTERVIU

Interviu, Maria Magdalena Chihaia: Vă invităm să petreceţi o seară magică cu actori “criminali”

Published

on

 

Spectacolul de teatru “CRIMĂ LA CINĂ” invită spectatorii într-o călătorie interbelică, în care publicul devine confidentul personajelor şi chiar complicii lor.
Spectacolul va avea loc la Teatrul Elisabeta, la ora 20:00 pe data de 10 martie .

Iubitorii de teatru, și mai ales de comedii, nu trebuie să rateze această piesă cu răsturnări de situații neașteptate,  un spectacol care vorbește despre lupta care se dă în fiecare dintre noi atunci când suntem puși în fața unor situații-limită.

Maria-Magdalena Chihaia, care interpretează personajul Vera, modista din casa divei Chantal Vernescu, este şi coordonatoarea proiectului.

Mă numesc Maria-Magdalena Chihaia, am 31 de ani, sunt actriţă, sunt MC la evenimente, fac showuri de dans, joc în trei spectacole de teatru: “Crimă la cină” la Teatrul Elisabeta, “Iubire pentru trei plus unu’ “ la Centrul Cultural Unesco şi “Michelle”- un one woman show cu teatru şi dans;  predau dansuri latino-americane, valsul mirilor, fac cursuri de teatru pentru copii, entertainment prin dans la diferite evenimente, am propria mea afacere: o firmă de organizări evenimente Magdinia Studio Art. În timpul liber îmi place să fac shootinguri şi prezentări de modă.

 

De unde a pornit ideea proiectului Crimă la cină ?

Ideea a venit acum câţiva ani , când am fost chemată la un casting de către o prietenă Irina Munteanu, scenarista piesei. S-a jucat timp de 2 ani în diferite locaţii, sub mai multe distribuţii. Apoi proiectul s-a “stins”, până în iarna anului 2016 , când am fost provocaţi de coordonatorul unui eveniment corporate să-l refacem. Acela a fost momentul când eu şi unul dintre colegii mei am hotărât să-l “reînviam”.

 

Ce te-a atras la personajul tău din “Crimă la cină” şi la povestea care se desfăşoară în piesa de teatru?
Personajul Vera este fermecător. Vera este modista divei Chantal Vernescu, la aniversarea căreia sunt invitaţi şi spectatorii. Vera este o fată modestă, care îşi iubeşte stăpână, pentru că a fost luată de mică “sub aripa “ ei şi care are grijă ca diva să fie mereu impecabilă. Pot spune că este un fel de “mâna dreaptă” a divei, nemăritată, fidelă şi totodată grijulie. Ea nu vrea să o părăsească pe madam, deşi există momente când flirtează cu bărbaţii. Ea este într-o relaţie cu majordomul Jiji, care o iubeşte la nebunie.
Piesă în sine este interactivă, complexă, conţine atât teatru, cât şi dans şi muzica live. Face parte din conceptul: Murder at dinner… un concept nou în România, unde invitaţii sunt poftiţi să fie martori şi totodată judecători ai acestui spectacol, pe stilul Agathei Christie. Acest spectacol da posibilitatea actorilor să se detaşeze de spectacolele clasice de teatru şi să-şi construiască personajul cât mai complex şi mai autentic, rămânând totuşi în perioada interbelică.

Care au fost criteriile prin care ai ales ceilalţi actori, care interpretează celelalte roluri?

A fost destul de greu să-mi aleg colegi de scenă, care să se potrivească cu ideea spectacolului. Deşi pare ciudat că zic acest lucru, dar pentru mine în afară de talentul actoricesc, contează seriozitatea şi devotamentul… aşa că pot spune că lucrurile au venit de la sine şi piesa şi-a ales singură actorii. Suntem o gaşcă frumoasă de actori tineri şi visători, care avem un singur ţel: să introducem publicul în povestea noastră interbelica şi să-l facem măcar pentru câteva ore să zâmbească şi să uite de viaţa cotidiană.

 

Din spectacolul “Crimă la cină”, spectatorii au ceva de învăţat?
Da, au multe de învăţat. În primul rând trebuie să ştii, că niciodată nu ajungi să cunoşti cu adevărat un om, chiar dacă stai cu el în casă. Că exact la cine nu te aştepţi te poate măslui pe la spate. Că trebuie să te comporţi mereu frumos cu oamenii din jurul tău şi să fi corect, că ei să te iubească şi să te aprecieze. Că nu întotdeauna duşmanul este cel care te sapă. Şi bineînţeles că trebuie să fi un om bun, să dăruieşti, să nu reproşezi, că viaţa să-ţi ofere şi ea mai departe.

Cât de deschişi sunt spectatorii la interacţiunea cu voi?
Foarte deschişi. Mă bucur să văd că oamenii intră în povestea noastră şi se aruncă în interacţiunea cu noi, chiar pot spune că ne devin complici, râd o dată cu noi, plâng o dată cu noi şi totodată şi chiar simt o dată cu noi. De fiecare dată îi simţim aproape de noi, ca şi cum am fi un întreg.

 

Drumul tău pe calea actoriei cum a fost?
Mi-am dorit foarte mult să fac actorie şi deşi poate la început părinţii nu au fost de acord, vrând să fie siguri că o să am un viitor strălucit şi o viaţă liniştită, m-au încurajat şi m-au susţinut cum au putut ca să-mi îndeplinesc visul. E adevărat că nu am dat imediat după liceu la teatru , am făcut mai întâi Economia Turismului Intern şi Internaţional la Universitatea Româno-Americană – 4 ani. Între timp am făcut 1 an de Şcoală Populară de Artă şi înainte să dau la Facultatea de Arte am mers la multe sesiuni de comunicări, mi-am luat primul job că promoterita ,totul numai ca să capăt mai mult curaj. Apoi în anul 3 am dat admiterea la UNATC, am picat,în anul 4 am mai dat o dată şi iar în picat, tot la ultima probă şi atunci mi-am zis că trebuie să mă duc şi la Hyperion să încerc şi acolo. Am intrat printre primii şi am nimerit la cel mai profesor, Virgil Ogasanu, care m-a învăţat cum să fiu puternică, încrezătoare în mine, m-a învăţat să fiu versatilă, datorită rolurilor pe care mi le-a dat,într-un cuvânt m-a călit pentru această lume, chiar dacă la început credeam că este prea dur şi mă făcea să plâng mereu.

 

Când ai realizat că îţi doreşti să fi actriţă şi de ce ai ales această meserie?
Când eram micuţă, dacă mă întrebă cineva ce vreau să mă fac când o să fiu mare, eu răspundeam mereu că eu vreau să mă fac prinţesa şi actriţă. Eu sunt romano-catolică şi la noi în fiecare an la Teatrul Ţăndărica se ţinea câte un spectacol: “Festivalul prieteniei”, unde fiecare parohie prezenta o scenetă. Eu am fost Eva, din “Adam şi Eva” (Biblie). În momentul în care am urcat pe scenă, iar la finalul momentului meu publicul m-a aplaudat şi s-a ridicat în picioare am simţit aşa o bucurie şi o emoţie, încât acela a fost momentul, în care am zis :”Gata! Eu mă fac actriţă!” Apoi mai târziu, am văzut filmul cu “Prinţesa Sissi”, unde personajul principal era jucat de Romy Schneider, o actriţă foarte frumoasă, talentată, jovială, cu care semănăm puţin şi mi-am dat seama din nou, că asta este destinul meu…să fiu actriţă, să aduc zâmbete pe feţele oamenilor şi să-i iau cu mine în diferite povesti create de regizori.

 

Ce te-a inspirat pe acest drum şi ce piedici ai întâmpinat pe parcurs?
Drumul meu spre calea actoriei a fost anevoios, dar niciodată nu m-am dat bătută. Deşi de multe ori am fost provocată la diferite “compromisuri”, am preferat să plec şi să mă zbat mai mult, ca să demonstrez că se poate să faci ceea ce iubeşti, dacă faci cu sufletul şi dacă eşti perseverenţă şi îţi construieşti singură drumul. Ca în orice profesie există urcuşuri şi coborâşuri, important e să ai fruntea sus, sufletul curat şi iubirea pentru artă, atât de puternică încât să mergi mai departe.
Eu am avut norocul să joc în mai multe tipuri de teatru, după facultate: teatru clasic, teatru forum, teatru de stradă, teatru non verbal, teatru contemporan, teatru interbelic, teatru-dans. Am vrut să îmbin teatrul şi dansul şi am început să aprofundez mai mult anumite stiluri de dans: salsa, bachata, vals, tango, charleston, burlesque, etc. Acum în prezent pot spune că sunt fericită pentru că am 3 piese de teatru în care joc, am showuri de dans (teatru şi dans) şi fac promo-uri şi mai filmez pentru diferite seriale.
Deşi existat momente când poate era mai simplu să renunţ şi să fac altceva, care să-mi aducă un venit constant, am preferat să mă dezvolt mai mult pe artă, să devin versatile, să fac evenimente pentru copii : animaţie, zâne ursitoare la botezuri, să fac MC la nunţi, să predau teatru, dans şiş a învăţ cuplurile valsul mirilor.

 

Care este relaţia ta cu ceilalţi actori din piesă?
Mă înţeleg foarte bine cu toţi actorii din piesă, suntem buni prieteni, suntem uniţi şi fericiţi pentru că în sfârşit simţim că suntem un întreg. Pe unii dintre ei îi ştiam din alte proiecte, iar cu doi dintre ei am lucrat tot la acest spectacol acum câţiva ani. Mă bucura faptul că învăţăm unii de la alţii, că ne dăm sfaturi constructive, că ne ajutăm reciproc să creştem şi că putem fi transparenţi unii faţă de alţii, lucru care în ziua de azi nu prea există.

 

Care este primul lucru pe care i-l spui cuiva care doreşte să devină actor?
Dacă îşi doreşte să fie actor cu tot sufletul lui, simte că nu e făcut pentru altceva şi simte că poate trece peste orice piedică numai ca să-şi facă cu mândrie profesia, atunci da … să se facă actor şi să fie mândru de asta. Cred că este foarte important să faci ceea ce iubeşti cu adevărat, pentru că numai aşa nu simţi cum trece timpul, numai aşa simţi că trăieşti şi deşi la sfârşitul zilei eşti rupt de oboseală, eşti fericit că ai făcut ceea ce ţi-ai dorit.

 

 

Ţinând cont că ai jucat şi în piese de teatru clasice, puse în scenă “ca la carte” , care este diferenţa dintre teatrul clasic şi teatru independent?
Este o diferenţă de percepţie între cele două tipuri de teatru: clasic jucat în teatru şi modern jucat şi în locaţii independente de teatru.
La teatru lucrurile stau într-un anumit fel : ai spaţiu, ai regizor, coregraf, ai spectacole stabilite, ai totul aranjat, atât artistic , cât şi logistic. La teatrul independent ai regizor, actori şi cam atât…trebuie să găseşti tu spaţiu, să-ţi negociezi, spectacolele, să te ocupi atât de partea artistică, cât şi logistica – TU , coordonatorul proiectului. De multe ori ţi se închid uşi în faţă, pentru că nu e producţia lor sau pentru că nu ai “cap de afiş” (actor cu renume), dar se întâmplă şiş a găseşti şi directori, drăguţi, care îţi deschid uşa şi care te primesc cu braţele deschise, aşa cum ni s-a întâmplat cu spectacolul ‘Crima la cină” atunci când am venit la Teatrul Elisabeta. Avem noroc că sunt şi oameni, care apreciază şi iubesc arta, încurajează tinerii şi oferă sprijin în dezvoltarea culturală.

 

La final să ne spui unde te mai putem vedea şi în ce proiecte mai eşti implicate?
În prezent am propria firmă de evenimente: MAGDINIA STUDIO ART, în cadrul căreia desfăşor activităţi artistice la nunţi, botezuri, evenimente corporate (MC, showuri de dans, valsul mirilor) ,spectacole pentru copii, evenimente pentru copii, spectacole de teatru. Am propriul meu spectacol MICHELLE – un one woman show cu teatru şi dans, care se joacă în diferite locaţii.
Joc în cadrul Centrului Cultural Bălcescu în spectacolul “Iubire pentru trei plus unu’ “. (30 martie, ora 20:00).

Un mesaj pentru iubitorii Radar de Media : Vă invităm să petreceţi o seară magică cu actori “criminali”.

 

Distribuţie:
Chantal Vernescu – Dorina Vasilashko
Jorj (fratele divei) – Rareş Zimbran
Vera (modistă) – Maria-Magdalena Chihaia
Jiji (majordomul) – Andrei Bratu
Laurence (vecinul) – Răzvan Rotaru
Văduva lui Papadopol – Beatrice Peter
Recuperatorul – Anton Gabriel

Locaţie: Teatrul Elisabeta
Oră: 20:00
Preţ bilet: 49 lei
Link către site: https://www.facebook.com/events/2071859666384886/permalink/2084123545158498/

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending