Connect with us

INTERVIU

Victor Dobre: Publicitatea din Romania este centrata pe pret

Published

on

 

Victor Dobre, Directorul Executiv al IAA Romania a vorbit intr-un interviu acordat RADAR DE MEDIA despre activitatea IAA din anul precedent, proiectele pentru 2014, Premiile de excelenta si noutatile pe care  editia a 6-a  le va aduce, modulele Scolii IAA precum si aspecte legate de piata de publicitate din Romania si provocarile pe care asociatia IAA le-a depasit cu succes. Toate acestea si multe altele pot fi urmarite citind integral interviul de mai jos.

 

Cum ati rezuma activitatea IAA din anul 2013?

2013 a fost un an plin de evenimente pentru noi. Am avut marea sansa sa rulam modul 3 al Scolii IAA destinat liderilor dupa formatul Berlin School of Creative Leadership pe fonduri europene. Am avut o promotie de 32 de antreprenori si manageri romani. Am reusit sa inchidem structura modulului digital pe care il vom lansa in premiera undeva in luna martie 2014. Avem curricula si profesorii, suntem in faza de finalizare a  discutiilor  pe zona de fun tuning. Am reusit sa lansam seriile clasice de module 1 si 2. Din noiembrie avem un nou board intr-o proportie destul de mare format din oameni noi cu spirit proaspat care vor sa faca lucruri , ceea ce ne bucura foarte mult. Am reusit sa facem a 10-a editie de EFFIE cu un record de lucrari si participanti la gala. Speram sa mentinem si in 2014 trendul ascendent.  Acestea au fost lucrurile bune, dar am avut si surpriza neplacuta sa ne trezim cu ordonanta 25 publicata in Monitorul Oficial fara consultari sau ca cineva sa tina cont de parerea industriei. Ordonanta 25  dateaza din noiembrie  2012 si inca de atunci noi , ca asociatie am avut  o serie de reactii, am dezvoltat documente de pozitie, am avut intalniri cu autoritatile, am prezentat inclusiv in comisiile din Parlament (comisiile de cultura, arte si mass media) , am avut intalniri cu Presedintele Camerei Deputatilor, cu multe autoritati din Guvern in care am incercat sa sustinem punctul de vedere al industriei si sa demonstram ca toata lumea va pierde, inclusiv statul desi oficial demersul era unul de transparentizare. Mergand mai departe de atat am avut inclusiv o propunere de amendare a ordonantei, care din pacate nu a fost primita cum trebuie de autoritati.  In continuare Ordonanta isi face efectul pe piata si se vede ca piata de media in 2013 a scazut si mai mult decat atat influenteaza negativ  si mica crestere prognosticata pentru  2014. Posibil ca efectele sa se intinda pana in 2014.

Ce proiecte aveti pentru 2014?

Am inceput 2014 mult mai optimisti. In 25 februarie avem editia a VI-a a Premiilor de excelenta IAA. In plus, vom avea si proiecte noi, pe langa cele cunoscute din calendarul asociatiei  vom organiza un eveniment denumit “Publicitatea creste industria Romaniei”. Acesta se va desfasura pe parcursul unei zile si va include pe langa altele prezentarea rezultatelor  unui studiu realizat de noi la nivel de industrie: cum contribuie industria de marketing si comunicare la cresterea economiei in general. Ne-am mai propus sa dezvoltam un laborator de inovatie. In momentul de fata suntem la faza de proiect si incercam sa definim liniile generale si probabil in primavara anului viitor vom putea sa il prezentam. In plus suntem in faza de a dezvolta impreuna cu partenerii nostrii un cod etic al industriei de Marcom si un set de bune practici. Aceste vor fi la nivel de recomandare pentru membrii nostri si nicidecum impuse. Vor fi niste documente elaborate pe principiul  celor emise de WFA  ( World Federation of Advertisers)  si de Asociatia Americana a Agentiilor de Publicitate

 

Cu ce noutati vine aceasta editie a Premiilor de excelenta IAA?

Editia a 6-a aduce un format imbunatatit al Premiilor. Sunt practic mentinute categoriile (premii adresate clientilor, agentiilor si companiilor de media) insa structura lor este mult mai relevanta pentru modul in care sunt organizate aceste companii. In plus vor exista doua premii la nivel de industrie. Unul pentru educatie, marketing si comunicare si al doilea pentru personalitatea anului in afara industriei de Marcom. Ne gandim foarte  serios sa introducem si un premiu acordat de filiara noastra de tineret, IAA Professionals, premiu pe care ei sa il gestioneze: sa aleaga personalitatea sa motiveze si tot ei sa il decerneze pentru a-i incuraja sa participe  la activitatilor noastre.

In ce stadiu sunteti cu EFFIE 2014?

Simultan cu Premiile de Excelenta am inceput sa pregatim EFFIE 2014. Un comitet format din 10 persoane a inceput sa lucreze, suntem cu documentele in faza de finalizare si speram ca saptamana viitoare sa anuntam industria despre noutatile acestui an.

Ce noutati aduc modulele  Scolii IAA ?

Scoala in sine va fi intr-un proces de reactualizare. Inca nu sunt trase concluzii despre cum vor arata modulele. Dar cu siguranta vor aparea schimbari.

Vor exista schimbari si in randul profesorilor?

Nu stiu sa va raspund la intrebarea aceasta. Suntem deocamdata in faza de concept, structura si discipline . Scoala IAA functioneaza din 2007 si data find criza si  transformarile internationale s-a simtit necesitatea unei revizii.

Recent au inceput inscrierile pentru modulul 1 al Scolii IAA de Marketing si Comunicare. Ati primit solicitari?

Modul 1 a fost lansat pe principiul business as usual, pe formatul cunoscut. Suntem bucurosi ca inscrierile sunt din ce in ce mai numeroase. Oamenii sunt interesati de oferta noastra. Companiile ne intreaba de reducerile pe care le putem oferi pentru mai multi participanti. Fara indoiala vom face numarul optim de studenti pentru a rula o grupa.

Ce aspecte legate de piata publicitatii ar trebui imbunatatite in randul clientilor?

Este greu sa dai lectii clientilor. Publicitatea din Romania o sa se schimbe si se va alinia la trendurile internationale. In strainatate publicitatea este centrata pe continut  insa din pacate la noi in tara ea este centrata pe pret. Probabil odata cu cresterea mediului digital si cu intrarea pe piata a trendurilor internationale lucrurile se vor schimba si va conta mai mult continutul si ideea de creatie. Oricum digitalul este inca un mediu ieftin ceea ce personal sustin ca este un lucru rau.

Cum vedeti viitorul advertisingului outdoor?

Outdoor-ul este unul din cele mai interesante medii posibile, unul din cele mai vechi la nivel mondial si cu siguranta nu o sa moara. Ceea ce se intampla in momentul de fata cu outdoor-ul este iarasi un proces firesc de transformare. A avut o perioada de crestere exponentioala in lipsa unor cadre mai stricte. In momentul de fata se pune problema aplicarii unor regulamente si in acelasi timp a masurabilitatii si eficientizarii. In momentul in care outdoor-ul va fi capabil sa livreze date de audiente si va putea fi masurat, valoarea lui va putea sa creasca foarte mult. Astept numai surprize placute din aceasta zona. Stiu ca sunt initiative, oamenii vor sa implementeze sisteme de masurare. Importanta outdoor-ului este de necontestat insa din pacate nu poate fi argumentata cu cifre, fiindca nefiind masurabila nu ai cum sa-i justifici contributia intr-o campanie.

Vorbeati mai devreme despre problemele din industria de publicitate din Romania. Cum poate ajuta IAA la rezolvarea acestora?

Depinde de problema. IAA este peste tot in lume o platforma de dialog. Nu o data categorii de membrii au fost expusi unor probleme specifice industriei lor. De fiecare data asociatia a inlesnit dialogul dintre autoritati si companii devenind astfel un purtator de cuvant al membrilor sai. Pe de alta parte, IAA poate sa aduca in Romania best practices din strainatate. Fiind o organizatie internationala avem acces la tot ce se intampla pe pietele straine si in cazul in care ni se solicita sau constatam ca este nevoie putem face apel la experienta internationala in asa fel incat sa fim capabili sa nu repetam greselie trecutului.

 

De cand sunteti la conducerea IAA, care este cea mai dificila provocare pe care a trebuit si ati reusit sa o depasiti?

Din punct de vedere executiv, cea mai neagra perioada a asociatiei a fost generata de aparitia Ordonantei de Urgenta care reglementa piata de media TV.

Orice poblema am fi avut de depasit in industie e mult mai usor de depasit decat cea creata de altcineva, in momentul in care nu te astepti si mai mult decat atat care nu are nicio justificare. Efortul facut cu totii,  in sensul explicarii, probarii ca Ordonanta nu va aduce nimic bun a reprezentat cea mai mare provocare din ultimii ani.

Un mesaj pentru cititorii Radar de Media

Urmariti-ne pe site, participati la toate evenimentele pe care le organizam! Desi sunt destinate in principal membrilor acestea nu sunt inchise. Daca sunt companii sau persoane interesate de activitatea noastra sunt rugate sa participe, accesul nu este restrictionat.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

INTERVIU

INTERVIU EXCLUSIV, Teo Trandafir: Cultura este singura modalitate de a fi liber!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Teo a inceput un nou proiect la KANAL D, show-ul “Vrei sa fii milionar?”, unul dintre cele mai longevive formate tv la nivel mondial. In noua productie o vom descoperi pe Teo si intr-o alta ipostaza.

In continuare va prezentam un Interviu cu Teo Trandafir pe tema “Vrei sa fi milionar”

 

  1. Cat este stiinta, cat este noroc si cat este prezenta de spirit in gasirea/oferirea raspunsurilor corecte la “Vrei sa fii milionar?”

In primul rand, este vorba despre stiinta, apoi despre prudenta, pentru ca trebuie sa te folosesti de variantele ajutatoare, oferite in concurs, daca simti ca este ceva in neregula, si ai o sansa mai mare de 20% sa fii in eroare cu raspunsul. Apoi este vorba de strategie, pentru ca unii considera ca trebuie sa iti pastrezi o varianta ajutatoare pentru momentele grele, cand ajungi la sume mari. Se mai intampla insa, sa nu ajunga acolo si sa plece acasa cu varianta ajutatoare “in buzunar”, in ciuda strategiei. Fiecare “o joaca” asa cum simte.

 

  1. Ce temeri ai avut atunci cand “ti s-a dat pe mana” acest format?

Mi-a fost teama ca nu am sa tin minte toate “comenzile”, ca toata echipa va sta dupa mine sa spun “raspuns final” si “ok”. Mi-a fost teama ca oamenii nu vor sti sa raspunda la intrebari, mi-a fost teama sa nu inceapa sa planga vreun concurent, ceea ce s-a si intamplat.

  1. Ce inseamna sa fii, dupa parerea ta, cel mai slab concurent “Vrei sa fii milionar?”?

Sa nu treci de prima intrebare. Sa nu stii cate personaje centrale sunt in “Tom si Jerry”, in conditiile in care apar, de cele mai multe ori, numai ei …

 

  1. Exista vreun concurent care te-a uimit, in sens pozitiv/negativ, pur si simplu, la “Vrei sa fii milionar?”

Toti m-au uimit! Sunt multe lucruri pe care eu le aflu despre concurenti in timpul filmarilor; era o doamna tanara si foarte, foarte draguta, care era pensionata pe caz de boala si despre care am aflat atunci, in fata ei, ce boala avea … Si, nu prea era bine. Doar ca doamna o trata ca pe o situatie pasagera. Chiar Nicu Peroju a venit din alta tara ca sa participe la “Vrei sa fii milionar?”; un alt domn si-a dorit ca, in urma participarii la concurs, si a banilor pe care voia sa-i castige, sa-si aduca acasa copilul, aflat in strainatate. Fiecare concurent are povestea lui, iar unele pot fi spuse, altele nu J

 

  1. Exista o <tipologie> pentru a fi castigatorul concursului <Vrei sa fii milionar?> Cum poti ajunge, in viziunea ta, castigatorul “Vrei sa fii milionar?”

Ar fi bine sa fii bine pregatit, in primul rand. Probabil ca este si o chestiune de noroc, dar nu am dat peste o astfel de situatie, ci am intalnit doar concurenti bine pregatiti si carora nu le-a fost teama de munca, intr-un fel sau altul. Asta inseamna ca nu s-au intimidat in fata a ceea ce se numeste cultura generala. Cei mai multi oameni refuza cultura de orice fel pentru ca ii intimideaza. De fapt, cultura este singura modalitate de a fi liber. Poti sa te refugiezi in orice, in fizica, geografie, chimie, geologie, muzica, istorie, in ce vrei … .  Asa, daca nu vrei sa te refugiezi in nimic si vrei sa “treci” pe Facebook, chiar nu vrei sa fii milionar. Oamenii care au venit si pe care eu i-am cunoscut pana acum erau bine pregatiti. Au venit foarte multe femei, mai multe decat ma asteptam eu sa se incrie. Femeile mi se par un pic mai prudente, mai asezate, mai calculate, “cantaresc” mai mult; barbatii sunt mai “speriosi”, exact ca in viata reala. Vezi cum reactioneaza barbatul si femeia la spital sau cum reactioneaza barbatul care are guturai si femeia care are aceeasi boala! Exact asa este la “Vrei sa fii milionar?”.

“Vrei sa fii milionar?”, prezentata de Teo Trandafir, incepe in aceasta seara, de la 22:30.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

INTERVIU

INTERVIU EXCLUSIV , Iulia Ionescu: “…noi, jurnaliștii, trebuie să ținem într-un fel sau altul pasul cu tehnologia și cu toate celelalte surse …”

Published

on

Foto Credit: DIGI 24
 

Iulia Ionescu a debutat la Digi24, în martie 2012, ca redactor și reporter la știri. De atunci și până astăzi, își împarte zilele între studio, redacție și filmările de pe teren, realizând reportaje pentru departamentul de producție.

Noul sezon al emisiunii de gadget 2.0 o aduce în fața telespectatorilor în fiecare duminică dimineața, de la ora 11:30, cu noutățile din social media, tehnologie, gadget și gaming.

 

De la redactor la producător. A fost o călătorie lungă. Când și cum a început pasiunea ta pentru televiziune?

M-am decis că vreau să fiu jurnalist după ce am terminat liceul. Atunci mi-am dat seama că asta vreau să fac. Nu pot să spun că mi-am dorit neapărat să fac televiziune. Am avut norocul ca încă din timpul facultății să întâlnesc oameni care să mă îndrume spre televiziune și să mă facă să iubesc și mai mult această meserie. Anii petrecuți la Digi24 au fost decisivi pentru mine. Am învățat foarte multe lucruri aici. Mă mândresc cu faptul că am trecut prin foarte multe etape înainte de a fi realizatorul emisiunii 2.0. Am fost redactor, reporter la stiri, la departamentul de producție, dar am trecut și prin experiența emisiilor LIVE. Am petrecut destul de mult timp și în regia de emisie și cred că acolo am învățat cele mai multe lucruri. Cea mai mare schimbare a venit, însă, odată cu propunerea de a face parte din echipa Digimatinal. Poziție pe care o ocup și acum. Sunt reporterul special al matinalului de un an și jumătate și îmi place foarte mult ceea ce fac. Aici am avut și o rubrică de social media, iar de atunci lucrurile au evoluat destul de repede. Sunt recunoscătoare pentru fiecare etapă prin care am trecut și pentru fiecare lecție învățată.

Care e ultima lecție despre jurnalism învățată?

Cred că în fiecare zi învăț ceva nou. Este un domeniu care evoluează constant. Probabil că aceasta este una dintre lecțiile învățate recent. Aceea că noi, jurnaliștii, trebuie să ținem într-un fel sau altul pasul cu tehnologia și cu toate celelalte surse de la care oamenii își iau informațiile.

 

Social media ne ocupă mare parte din timp. Pentru tine, rețelele de socializare sunt mai mult decât divertisment. Povestește-ne despre cum a apărut la Digi24 rubrica Social Media Trends. 

În perioada în care am realizat materiale pentru știri și pentru departamentul de producție am tot abordat subiecte care aveau legătură cu acest domeniu, dar am început să acord și mai multă atenție rețelelor de socializare din momentul în care am devenit și eu blogger și am cunoscut mai mulți oameni din online. Atunci am observat interesul foarte mare al publicului către tot ce înseamnă Facebook, Instagram sau Youtube. Digi24 și-a câștigat treptat și susținerea oamenilor din online. Rubrica a fost primită foarte bine de ei. Am avut un reach de 200.000 de oameni la postarea care a anunțat lansarea rubricii de la Digimatinal.

Tehnologia ne-a schimbat radical. Datorită conexiunii la net și social media, teoretic, fiecare posesor de smartphone poate deveni influencer. E bine, e rău?

Este greșit să spunem că orice posesor de smartphone poate ajunge influencer. În primul rând nu cred că termenul “influencer” le face dreptate celor care și-au transformat pasiunea pentru fotografie, social media, cooking sau alt domeniu într-un job full time. Unii dintre ei sunt oameni extrem de creativi, care muncesc foarte mult. Nu este deloc ușor să faci ceea ce fac ei și cred că acum este din ce în ce mai greu să fii creator de conținut în mediul online. Publicul este mult mai atent cui dă follow sau unfollow.

 

Apropos de bine și rău. Copiii și internetul sunt o combinație care dă fiori părinților. Ai recomandări? Aplicații utile?

Internetul este din ce în ce mai prezent în viața noastră și cu siguranță în viitor asta se va simți și mai mult decât acum. Așa cum îi învățăm pe cei mici să se comporte în viața reală, așa trebuie să știe și cum stau lucrurile în mediul virtual. Pericole sunt la tot pasul și de multe ori copiii sunt puși în situații în care ei singuri trebuie să distingă binele de rău. Asta încearcă să facă și cei de la “Salvați Copiii”, prin proiectul “Ora de Net”, iar eu încerc să-i susțin prin tot ceea ce fac. La începutul acestui an am fost numită ambasador “Salvați Copiii” pentru “Ora de Net” care ajută copiii să folosească internetul în mod sigur și creativ. Avem și acum o campanie în desfășurare în acest sens.

Care e rețeaua de socializare a viitorului?

Cred că rețeaua de socializare a viitorului este cea care ne va scoate din fața laptopului și a smartphone-ului. Întâmplător există deja o astfel de platformă. Este creată de un grup de antreprenori români și se numește Keunde. Vom aborda subiectul în curând la emisiunea 2.0. Rețeaua de socializare a prins deja în Statele Unite și are mare potențial și în alte țări.

Ce aduce noul sezon 2.0?

Testăm cele mai noi gadgeturi alături de specialiștii care le folosesc zi de zi și prezentăm pasionaților de gaming jocurile lansate recent. Duminica aceasta punem la încercare smartwatch-urile de pe piață. Mai ales că acum Apple a lansat și un dispozitiv aprobat de Food and Drug Administration (FDA), care îți poate face inclusiv o electrocardiogramă. Eu și colega mea Ioana Matei vom testa un ceas inteligent și o brățară inteligentă. Am adunat, însă, și părerile unor utilizatori fideli de wearables. Sunt foarte interesate concluziile lor. La rubrica de gaming vorbim despre FIFA 19, unul dintre cele mai așteptate jocuri ale anului, care se lansează săptămâna aceasta.

 

Un mesaj pentru cei care află acum despre 2.0?

Vrei să fii primul care află ce jocuri noi se lansează? Sau care sunt gadget-urile momentului? Vrei o dronă, dar nu știi cum să alegi? Aruncă o privire pe contul nostru de Instagram sau Facebook. O dată ajuns acolo, o să vrei să vezi mai mult!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

INTERVIU

Henning Roch (NBCU): „Suntem încântați să clădim pe această relaţie fantastică pe care o avem cu fanii noștri”

Published

on

Sursa foto © NBCUniversal
 

Henning Roch este directorul de marketing al NBCUniversal International Networks pentru Europa Centrală și de Est. El este responsabil de activitățile de marketing pentru brandurile TV din portofoliul NBCUniversal International Networks din Europa Centrală și de Est și în regiunea Benelux (Belgia, Olanda şi Luxemburg), un portofoliu complex care include binecunoscutele staţii tv DIVA şi E! Entertainment, dar şi canalele de nişă 13th Street, SYFY și UNIVERSAL TV, alături de serviciile de streaming online foarte populare în Germania şi Austria, SYFY Horror şi Studio Universal Classics.

Henning Roch s-a alăturat companiei NBCUniversal la München în 2010 și este membru al echipei de conducere din 2014. El coordonează o echipă internațională care generează campanii de marketing complete. Cu o diplomă de master în studii de comunicare și mai mult de 12 ani de experiență de marketing în industria mass-media, Henning Roch este un om de marketing cu abilități puternice de leadership. Înainte de a se alătura echipei NBCUniversal, a lucrat ca Marketing Manager pentru Axel Springer Mediahouse, precum și pentru compania Vision Media din München.

Cu o vastă experienţă în televiziune, Henning Roch cunoaște deja foarte multe despre specificul pieței românești de televiziune şi a acceptat cu multă amabilitate un interviu în exclusivitate pentru Radar de media.

Numiţi trei lucruri care credeți că s-au schimbat în cei peste 10 ani de activitate în industria de marketing și televiziune?

În primul rând, social media ne permite să interacționăm cu telespectatorii noștri într-un mod pe care nu l-am fi putut face niciodată acum zece ani, iar asta aduce nenumărate schimbări. Între timp, noile instrumente de marketing digital cum ar fi bannerele de anunțuri pre-roll (anunţurile care se difuzează înaintea conţinutului ales de către utilizator n.r.) sau mobile, oferă multiple oportunități de a fi în legătură cu audiența noastră. Instrumentele noi pe care le avem acum ne permit să amplificăm impactul filmelor şi serialelor noastre, putând astfel inspira spectatorii actuali și potențiali, în special prin programele de înaltă calitate pe care le avem în portofoliul nostru de canale. Şi când spun asta mă gândesc atâta la serile de film de pe DIVA de la Shrek la King Kong pentru seria „Eroi neobișnuiți” sau seriale extrem de populare precum Castle, Bibliotecarii, Anatomia lui Grey  and Hawaii 5.0 Pe canalul nostru de cultură pop E! publicul se poate întâlni cu Keeping Up with the Kardashians și noul nostru show Very Cavallari cu Kristin Cavallari.

Ce apreciați în emisiunile TV?

Pentru mine, vizionarea emisiunilor TV este modalitatea perfectă de a mă relaxa după o zi la birou. Personal prefer showurile care sunt distractive și amuzante, dar și palpitante, cu multe răsturnări de situaţie – mereu surprinzătoare. M-aş putea uita la seriale cu medici, cum ar fi Camera de gardă sau cu criminalişti, cum este Hawaii 5.0, toată noaptea, dacă aş putea.

În ce fel schimbarea de comportament de consum a publicului a schimbat piața de divertisment TV?

Publicul are astăzi multe multe opțiuni ca oricând pentru a accesa conținut TV. În România de exemplu a existat o schimbare clară a preferinţei de la filme la seriale dramatice americane. Aşa cum e normal, este important să ne adaptăm strategia pentru a răspunde noilor tendințe, fără a neglija pasiunea fanilor pentru programele consacrate. Continuăm astfel să investim în conținut premium pentru brandurile noastre tematice: DIVA ca staţie de divertisment cu cu design feminin – care oferă atât seriale dramatice din SUA, cât și filme excelente – și E! Entertainment ca brand dedicat exclusiv culturii pop din ziua de azi.

Aici, canalele cele mai populare sunt DIVA și E! Entertainment. Ce alte staţii v-aţi dori să fie cunoscute în țara noastră?

Ne mândrim de cota puternică de piaţă obţinută în 2018 de DIVA care şi-a păstrat poziţia de lider în rândul statiilor internaţionale de divertisment și suntem încântați de creșterea cotei de piaţă de care se bucura E! Prioritatea noastră în România este continuarea consolidării DIVA și E!, prin creșterea audienţei. O altă marcă din portofoliul NBCUniversal International Networks (NBCUIN), care ar atrage spectatorii români, este Telemundo – canalul de telenovele. Acest canal se adresează întregii familii oferind o paletă largă de genuri: de la poveştile clasice de dragoste, mister, acțiune și aventură la telenovelele bazate pe evenimente din viața reală, foarte bine produse și având în distribuţie actori de top din industrie.

Ce ne puteți spune despre noile programe DIVA din acest sezon? Dar despre E! Entertainment?

Suntem foarte mulțumiți de performanţa DIVA și sunt convins că amestecul de seriale de acţiune inteligente şi seducătoare, cum ar fi Detaliul, Castle și Monk, precum și o selecție excelentă de filme din prime time şi din după-amiezile de weekend au contribuit la succesul său. E! este staţia noastră dedicată pentru tot ce e relevant astăzi ca şi cultura pop. Alături de noile seriale Model Squad și Ashlee + Evan care au premiera programată acum în septembrie, ne mândrim că E! este “casa” Kardashians. E! a lansat showul în 2007 iar astăzi sezonul 15 din Keeping Up with the Kardashians, a avut premiera în România în această vară în exclusivitate la E! Entertainment.

Care sunt principalele provocări de marketing pentru NBCU în România?

La fel ca in toate teritoriile noastre internaționale, pentru a avea succes, este necesar să ne concentrăm asupra particularităţilor pieței respective și să explorăm idei inovatoare de marketing. Am derulat în vară campania “Vacanța de vară a lui Moș Crăciun” pe DIVA și l-am trimis „Moş Crăciun“ la Parcul Herăstrău din Bucureşti pentru a promova seria de programe speciale, care s-au dovedit foarte bine primite de către public.

Care credeţi ca ar fi diferențele esențiale dintre telespectatorii români și cei din Germania sau Austria, de exemplu?

Evident, fiecare țară are propria cultură și este foarte important să fi conştient de unicitatea fiecărei piețe pentru a oferi o programare adaptată la aceasta și campanii de marketing personalizate. Canalele de social-media DIVA și E! din România au depășit cu mult așteptările noastre. Suntem încântați să clădim pe această relaţie fantastică pe care o avem cu fanii noștri. Este nemaipomenit.

Care sunt cele mai performante medii pentru campaniile de marketing din ziua de azi?

Nu este niciodată un singur vehicul media, este întotdeauna mixtul potrivit de digital, reţele sociale, PR, billboarduri și publicitate on-air. Cu o abordare de 360 de grade, putem spune aceeași poveste puternică și consistentă in mai multe feluri, pentru a ajunge la audiența noastră pe mai multe căi.

Care vor fi principalele provocări pentru dvs. în acest an?

Provocarea noastră este întotdeauna să ne facem auziţi într-o piață competitivă pentru a ne asigura că spectatorii noștri români sunt la curent cu marea varietate de programe disponibile. În cazul DIVA aceasta a inclus seria de filme de Crăciun din cursul acestui an, Hawaii 5.0 și Misterele scrisorilor pierdute precum și Profesorul T. La E! aceasta include Keeping Up with the Kardashians, Model Squad, Ashlee + Evan și Live from the Red Carpet: The 2018 Prime Time Emmy Awards.

Munca și responsabilitățile dvs. au nevoie cu siguranță de o modalitate de relaxare. În afară de televiziune, care sunt modalitățile preferate de a vă petrece timpul?

Cu siguranță timpul petrecut cu familia și prietenii mei. Și dacă mai rămâne ceva timp, îmi place să joc fotbal în echipă locală, concentrându-mă pe minge timp de 90 de minute și uitând totul în jurul meu.

În sfârșit, dar nu în ultimul rând, vă rugăm să trimiteți un mesaj cititorilor noștri “Radar de media” care urmăresc cu mare interes schimbările rapide ale pieței mass-media din România.

Fiți mereu curioşi și deschişi pentru noile tendințe ale pieţei. Și fiţi curajoşi, uneori este mai bine să faci o greșeală și să tragi concluziile în loc să dai înapoi.

Vă mulţumim.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending