Connect with us

INTERVIU

INTERVIU EXCLUSIV, Mihai Ghiţă, Asta-i România: “Ne propunem să găsim oamenii în faţa cărora să ne dăm pălăria jos, să le strângem mana şi să le mulţumim că au investit în România”

Published

on

 

Mihai Ghiţă, prezentatorul „Asta-i România!” a vorbit în exclusivitate cu RADAR DE MEDIA despre culisele realizării uneia dintre cele mai apreciate emisiuni din peisajul media autohton, precum şi despre schimbările pe care le aduce noul sezon al producţiei, care începe duminică, la ora 20:00, la Kanal D .

Mihai Ghiţă şi-a început activitatea în media lucrând ca realizator şi prezentator la Radio Contact, Radio Semnal şi MixFM. Din 2006, a făcut primul pas în televiziune, ca reporter la Realitatea TV.

 

Până în 2010, a realizat mii de relatări live de la evenimentele importante din ţara sau din afara ţării. A creat proiectul “Tu decizi”, dezvoltat de Realitatea TV la alegerile locale. Mihai Ghiţă este şi absolvent al unui curs de specializare la Sky News Londra.

Din 2008, s-a alăturat echipei Kanal D şi, în prezent, este realizator şi prezentator al emisiunii “Asta-i România!”, producţie premiată an de an de jurii de specialitate precum cel al Asociaţiei Profesioniştilor de Televiziune din România.

 

Vă invităm să savuraţi un interviu complex cu un om dedicat meseriei de jurnalist, Mihai Ghiţă. La finalul interviului puteţi viziona si promo-ul noului sezon al producţiei. 

 

 

RADAR DE MEDIA: Începe un nou sezon al emisiunii de reportaje/anchete/investigaţii  “Asta-i România!”. Cu ce noutăţi vine acest sezon?

MIHAI GHIŢĂ: “Asta-i Romania” revine, din aceasta duminica, de la ora 20:00, cu un concept nou, de la abordarea jurnalistica, documentare, pana la concentrarea de informatie; incercam sa ne axam mai mult pe informatia relevanta decat pe spectaculos. Ne dorim, de asemenea ca telespectatorii, din momentul cand urmaresc “Asta-i Romania!”, sa vada tara asta cu totul, cu bune, cu rele, sa inteleaga problemele pe care noi le expunem, dar, mai ales, vrem sa cautam solutii la aceste probleme mai mult decat am facut-o in trecut. Pentru ca este usor sa vorbesti despre Romania, sa o acuzi, asa cum e usor sa ii iei apararea, dar principalul factor care ne lipseste noua in momentul de fata este sa dam solutii. Vrem sa aducem in fata publicului oamenii cei mai competenti in domeniul lor de activitate, sa ne spuna ce ar putea fi facut referitor la problema expusa in emisie.

 

 

De ce începeţi un sezon nou în toiul verii?

Nu e neaparat de toiul verii. “Asta-i Romania!” este de sapte ani, fara oprire, pe post. Ca sa oferim ceva nou publicului, am avut nevoie de o pauza in care sa ne gandim la ce e important pentru Romania, sa resetam informatia, sa ne resetam si noi. Am avut nevoie de pauza aceasta ca sa oferim omului schimbarea de care e nevoie – ca informatie, ca identitate, ca pachet grafic al emisiunii. Pentru ca se schimba totul – inclusiv logo-ul emisiunii este diferit, inclusiv abordarea, modul in care eu prezint materialele. Vom oferi o alta imagine, mult mai curata, fara foarte multe montaje. Incercam sa mergem pe simplitate, acuratete a imaginii si a informatiei.

 

Am văzut că aţi realizat şi un nou Promo al emisiunii. Care este mesajul?

Mesajul este < drumul> . Vorbim despre drumuri, despre calatorie. Ca sa cunosti tara asta, trebuie sa pleci la un drum. Noi, ca sa cunoastem Romania, luam o camera, luam un microfon, facem bagajul si pornim la un drum, fie ca ne poarta in Maramures, in Anglia sau in sudul tarii, oriunde e nevoie de noi. In loc sa stam intr-un birou si sa discutam despre tara asta, preferam sa pornim la drum si sa constatam si sa prezentam mai departe adevarul. De fapt, purtam oamenii intr-o calatorie. Iar ei trebuie sa decida daca ceea au vazut e bine sau e rau.

Ne dorim foarte mult sa descoperim noua generatie, vrem sa ii descoperim pe oamenii care lucreaza in corporatii, in orase, vrem sa stim care sunt nevoile lor. De asemene, ne propunem sa gasim oamenii in fata carora sa ne dam palaria jos, sa le strangem mana si sa le multumim ca au investit in Romania, ca fac ceva pentru tara asta. Cautam povesti de succes pe care sa le aratam tuturor, sa vada omul de acasa ca se intorc romanii acasa si ca <se poate> si aici, in tara.

 

 

Referitor la subiecte – cu ce ne veţi surprinde în acest nou sezon? Vă axaţi mai mult pe a arăta publicului lucruri negative sau pozitive?

Realitatea e cum e ea, depinde cum vrei tu sa o vezi. Ce alegi sa extragi dintr-o poveste. O poveste poate sa aiba implicatii pozitive sau negative. Cred ca ceea ce trebuie sa gasim in sezonul acesta este echilibrul. Sa aratam ca nu totul este dezastruos in tara asta. Ca exista si un strop de speranta. Dar, pana la urma, menirea jurnalistului este sa mearga acolo unde exista o buba. Iar daca prezentam ceva negativ, incercam sa completam cu ceva pozitiv, sa aratam omului care are solutia la acea problema. Pana la urma, emisiunea este despre oameni, iar solutiile sunt la oameni.

 

 

Ce ne poţi spune despre echipa emisiunii?  Si câţi reporteri are emisiunea Asta-i România?

Suntem cinci reporteri la “Asta-i Romania!”. Fiecare are un loc al lui, pentru ca “Asta-i Romania!” reprezinta mai multe voci care vorbesc romanilor. De-asta emisiunea a rezistat atat de mult, pentru ca sunt voci diferite, de buna-credinta, care vad problemele din diferite unghiuri. Unul iti vorbeste despre romanii care sunt plecati din tara, altul iti vorbeste despre problemele din spitale, altul filmeaza cu o camera ascunsa si iti arata cum se da spaga unui medic, altul merge sa spuna o poveste frumoasa despre un satuc traditional romanesc, unde s-ar putea face turism.

 

 

Cum alegeţi subiectele? Cât timp lucraţi în medie la un reportaj/ancheta?

Subiectele, de regula, vin de la oameni. Incercam sa tinem contactul cu ei pe tot ce inseamna platforma online, vorbim cu ei pe Facebook, vorbim cu ei pe mail. Abordam subiectele care sunt importante pentru o mare parte a societatii, un subiect trebuie sa fie relevant pentru toata societatea. Sunt materiale pentru care am lucrat o luna. Sunt materiale pe care le poti face din doua-trei filmari. Sunt materiale pe care le poti realiza intr-o singura zi. Un material bun sau un material relevant pentru public nu poate fi contorizat in timp. Exista materiale mai complexe si materiale mai usor de facut, la fel de valoroase si de relevante pentru public.

 

 

Am înţeles ca emisiunea va beneficia de un pachet grafic nou. Ce ne poţi dezvălui?

Se schimba tot ce inseamna pachetul grafic, inclusiv sigla. Intotdeauna este bine sa modifici si sa incerci sa te improspatezi, sa te aduci in actual. Tot ce inseamna pachetul grafic trebuie sa reflecte abordarea si maniera in care noi tratam acum subiectele, maniera in care filmam. Si cum va spuneam, mergem mult mai mult pe acuratete a imaginii, a textului; veti vedea, de exemplu, mult mai putine burtiere.

 

 

Emisiunea va prezenta şi o serie de interviuri cu oameni speciali şi poveştile lor. Vom vedea în fiecare ediţie câte o nouă poveste?

Vom prezenta in fiecare editie o poveste a unui om care a reusit in tara asta. Va fi cu un om poate necunoscut publicului, care are ceva de spus, care a facut ceva in tara asta sau care a facut ceva pentru cei de langa el. Nu exista rubrica de interviuri, dar in fiecare editie vom prezenta un roman si povestea lui, vom afla de la el cum se descurca in tara asta si, mai ales, ce a facut el aici.

 

 

Tu participi la filmări? Ai propriile tale reportaje pe care le realizezi?

Fireste ca ma implic total. “Asta-i Romania!” este un proiect pe care l-am gandit, am grija de el, merg la filmari, nu numai ca merg pe teren si imi construiesc propria versiune de subiecte, ci incerc sa vorbesc cat mai mult cu colegii mei, sa inteleaga mai bine subiectul abordat sau sa il inteleg eu. Nu functionam ca un jurnal de stiri, in care fiecare semneaza un material. Toate materialele sunt semnate de echipa “Asta-i Romania!”, in general.

 

 

Cu ce se deosebeşte emisiunea “Asta-i România!” faţă de celelalte producţii concurente de pe piaţă?

Noi nu ne-am nascut ca o alternativa la un alt program TV. Realizam o productie care, din punctul meu de vedere, nu se aseamana cu alta. Nici nu am vrea, nici nu am cautat si nici nu am vrut sa fie similitudini intre noi si ceilalti. Fiecare emisiune are particularitatea ei. Nu poti sa pui semnul egal intre ‘Asta-i Romania!” si alta productie. Noi vorbim despre om, daca omul are o problema sau are o poveste de spus, il vedeti la “Asta-i Romania”.

 

Emisiunea pe care o prezinţi are şi un caracter educativ. Ce putem învăţa?

Noi nu suntem nici profesori, nici educatori, suntem pur si simplu jurnalisti. Nu venim in fata oamenilor sa ii invatam lucruri. Nici nu ne permitem si nici nu avem competenta si nici studiile necesare sa ii invatam pe oameni ce sa faca. Suntem un mesager, un translator, daca vreti. Noi mergem sa intrebam alti specialisti despre problemele care pe ii framanta pe ei. Suntem niste purtatori de mesaj, noi mergem sa intrebam. Datoria noastra este sa cautam cele mai relevante persoanje care sa ne raspunda pe anumite intrebari. Atata tot. Pentru ca traim intr-o societate in care sunt puse pe acelasi calapod pareri avizate cu pareri neavizate.

De exemplu, sezonul acesta vom vorbi foarte mult despre mancarea noastra cea de toate zilele. Pentru ca mancarea este una dintre principalele probleme ale romanilor. S-a ajuns in ziua de azi sa auzi din toate sursele ca nu mai poti sa mai mananci nimic. Orice este rau, orice provoaca cancer. Este o frica generala de a mai cumpara ceva. Aici intervine, daca vrei, rolul nostru “educativ”. Ii indrumam pe oameni sa caute sursa reala, sa caute omul pregatit care poate sa spuna, bazandu-se pe studii, pe ani de cercetari, daca este adevarat sau nu ce se spune in tot felul de articole, pe tot felul de bloguri. Asadar ii indrumam pe oameni spre informatia corecta.

 

MIHAI GHITA, JURNALIST, KANAL D

.

 

Cum vezi evoluţia presei online? Ce părere ai despre ştirile senzaţionale?

Sa nu iei in seama presa online inseamna sa nu fii ancorat in realitate. Totul migreaza in online. Dar intrebarea care se pune este ce e relevant in online si ce e real in online. In cazul nostru, exista o institutie care ne reglementeaza, si tot ce vezi la televizor ar trebui sa fie relevant si, mai ales, real. Pe cand, pe internet, trebuie sa fii foarte atent la sursele care te informeaza. Cel mai greu, in jurnalismul de azi, e sa verifici informatia. Daca inainte trebuia sa verifici din trei surse, acum trebuie sa il verifici din o suta, ca sa fii sigur. Cei care isi iau informatia de pe internet trebuie sa discearna foarte bine ceea ce citesc, precum si sursa de unde isi procura acea informatie.

 

 

De ce au succes stirile imbracate cu titluri pompoase sau cu titluri cu tentă falsă?

Din acelasi motiv pentru care intotdeauna, cand mergi sa cumperi un produs, il alegi pe cel mai stralucitor, pe cel mai frumos impachetat, cu cele mai multe detalii. Este vorba despre natura umana. Suntem curiosi din fire, ne place tot ce ne trezeste interesul si ce ne intriga. Normal ca daca vezi pe internet un titlu, “ A murit o celebra prezentatoare”, esti curios si dai “click” . Ca ulterior afli ca este o prezentatoare din din Burkina Faso este altceva! Acesta este si rostul titlurilor bombastice, pentru ca lumea acum nu se mai lupta ca “pe vremea mea” pentru cine da primul informatia, acum lupta se da in click-uri. Si pentru cat mai multe click-uri ai nevoie de un titlu bombastic.

“Un celebru cantaret a cazut si si-a rupt gatul”. Esti curios, ca poate este un artist pe care tu il placi. Intri si afli ca este vorba de Badobe Badobe din Africa! Ceea ce mi se pare mie senzational este ca oamenii nici macar nu isi modifica comportamentul dupa ce iau plasa prima oara. Adica ramai la fel de curios si a doua oara, si a treia, si a cincea oara.

 

 

Cum va promovaţi în social media? Interacţionaţi cumva şi cu publicul consumator online?

Este prioritatea noastra, pentru ca incercam cat putem noi sa fim acolo, pentru oameni, pentru cei care ne urmaresc. Pe Facebook-ul emisiunii, nu cred ca exista un mesaj care sa fi ramas fara raspuns. Suntem mai multi reporteri si incercam sa le raspundem cat mai prompt celor care ne scriu.

 

Pe lângă televiziune ce hobby-uri mai ai? Cum îţi petreci timpul liber?

Plecam de la premisa ca am timp liber (rade).  Nu am hobby-uri. Intr-adevar, as vrea sa fac foarte multe lucruri, dar nu sunt la maniera de hobby. Tot ce inseamna timp liber investesc in prieteni. Am constatat acum foarte mult timp ca singura constanta din viata ta, poate mai importanta decat familia, uneori, sunt prietenii. Prietenii te echilibreaza, te aduc pe drumul cel bun. Si timpul mi-l investesc in prieteni: fie ca mergem sa bem o cafea, ca ne plimbam. Si nu trebuie sa ma duc la 100 km departare, ca sa ma simt bine, ma simt bine si daca fac o vizita pana la Calarasi. Pentru mine este OK. Nu pictez, nu cant, nu dansez foxtrot, nu colectionez timbre. N-am pisici, n-am caini, nu colectionez cani, n-am clopotei, n-am ingerasi, nu ma dau cu salupa. Am bicicleta! J

 

 

Emisiunea “Asta-i România” se afla în finala Premiilor RADAR DE MEDIA 2017 . De ce ar trebui cititorii, consumatori de televiziune să voteze emisiunea voastră?

Daca vor sa ne voteze e foarte bine! Le multumesc si le cer oamenilor, in general, sa ne urmareasca, sa ne inteleaga si sa ne ajute pe noi sa ii intelegem. Cata vreme exista conexiunea aceasta intre noi si public, cata vreme canalul de comunicare e deschis, noi vom putea sa fim acolo pentru ei. In definitiv, ce ramane este relatia cu oamenii. Si daca ei simt nevoia sa ne voteze, noi le multumim pentru orice premiu. Premiul cel mai important este acela ca ai contat, ca ai facut ceva semnificativ, ca nu treci degeaba prin viata. Un premiu vine si pleaca. Ce-ti ramane este credibilitatea in fata oamenilor. Sa ramai credibil este cel mai important premiu.

În final, un mesaj pentru cititorii RADAR DE MEDIA.

Sa nu uite ca duminica seara, de la ora 20:00 ne intoarcem! Incepem un nou sezon “Asta-i Romania!”. O sa fie spectaculos, o sa fie un nou drum, o sa fie la fel de frumos, dar mult mai palpitant ca pana acum!

 

 

Foto & Video Credit: KANAL D

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

INTERVIU

INTERVIU: Eda Marcus, prezentatoarea Festivalului Cerbul de Aur: „Este momentul meu de maximă glorie!”

Published

on

 

În luna august, vedeta TVR își va aniversa ziua de naștere pe scena Festivalului Cerbul de Aur 2019. Despre șansa de a prezenta un eveniment atât de important, experiența pe care o are în televiziune și vedetele mari pe care le-a cunoscut, Eda Marcus a vorbit pe larg într-un interviu.

 

Pentru prezentatoarea Eda Marcus, Televiziunea Română înseamnă acasă. Primii pași i-a făcut la TVR alături de mama sa, care lucra în televiziune. Era copil și a rămas fascinată de această lume. A început să lucreze de la 19 ani și spune cu mândrie că a parcurs toate etapele: de la omul bun la toate în colectivul unei emisiuni, până la muncă de prezentator și realizator, așa cum o vedem în Telejurnalul matinal, de la TVR 1. Cel mai mare vis i se va împlini în luna august, când, deși va fi ziua sa de naștere, Eda spune că nu se gândește la petrecere pentru că va fi pe ultima sută de metri cu pregătirile la Cerbul de Aur.

 

De 25 de ani visezi să prezinți „Cerbul de Aur”. Cum a început pasiunea pentru festival de la Brașov?

 

M-am născut și am crescut cu Cerbul de Aur pentru că mama mea a lucrat pe parcursul carierei sale la foarte multe festivaluri, în mod special la Cerb. Am prins toate edițiile de la Brașov, fiind alături de ea, jucându-mă pe scenă, prin culise, printre cei mai mari artiști care au venit la festival, printre oameni de televiziune de mare valoare. Și așa am înțeles ce înseamnă acest eveniment, din toate unghiurile posibile. Am fost cucerită pe viață de atmosfera unică, de emoțiile puternice pe care le trăiam alături de concurenți, de tensiunea aceea de ,,direct” și de amploarea fenomenului.

 

Cum au reacționat cei dragi când le-ai spus că anul acesta vei prezenta Cerbul de Aur? Cine s-a bucurat cel mai mult?

Pentru că nimeni nu se aștepta, bucuria a fost mult mai intensă. Cred că încântarea lor a fost la fel de mare ca a mea. Știau cât de mult îmi doream o astfel de provocare. Toată familia a fost extrem de fericită la aflarea veștii.

 

Am înțeles că îți vei aniversa ziua de naștere chiar în perioada festivalului. Te gândești și la o mică petrecere alături de colegi? Se vor află prietenii și familia alături de tine?

Voi împlini 37 de ani pe 20 august, chiar în săptămâna cea mare, a pregătirilor. Nu mă gândesc la petrecere pentru că mă voi concentra pe ceea ce voi avea de făcut. Când sunt preocupată de ceva nu îmi stă mintea la distracție, însă voi fi înconjurată de oamenii dragi, fetița mea, parinții și colegi frumoși iar acest aspect mă împlinește pe deplin.

 

Povesteai că ți-ai petrecut copilăria la TVR, unde mama ta, Nicoleta Păun, era unul dintre realizatorii apreciați. Ce sfat ți-a dat când i-ai spus că ți-ai ales o carieră în televiziune?

Că nu voi reuși niciodată să realizez ceva, dacă nu iubesc această meserie suficient și dacă nu voi munci pe măsură. Ea a fost un profesionist în adevăratul sens al cuvântului, chiar dacă nu a fost ,,vizibila” pe micul ecran. În schimb, eu mi-am dorit fix acestă zonă pe care ea nu a îmbrățișat-o. Mama a fost cel mai aspru critic al meu dar și cel mai sincer și obiectiv privitor. Și asta mi-a prins extrem de bine. Nu am primit niciodată laude nemeritate și chiar și atunci când făceam o treabă bună, nu primeam toate confirmările pe care mi le-aș fi dorit din partea ei.

 

Ce amintiri te leagă de perioadă copilăriei în TVR. Ce vedete ai cunoscut?

Am trăit multe în lumea acesta fascinantă. Și am atâtea amintiri care pornesc din copilărie și ajung până în punctul în care am devenit și eu om de televiziune ,,cu acte”. Am avut oportunitatea de a crește printre vedete, artiști mari din toate domeniile, din țară dar și din străinătate. Sunt mândră că am avut ocazia pe parcursul carierei mele în televiziune, să intervievez câțiva oameni importanți. Am cunoscut prin intermediul emisiunilor la care am lucrat, de la oameni politici marcanți până la artiști mari ai scenei muzicale sau teatrale. La Cerb am avut ocazia să-i văd în carne și oase pe Joe Cocker, Kylie Minogue, Ricky Martin, Christina Aguilera, Ray Charles și mulți alții. Și îmi aduc aminte că tot la Cerb, copil fiind, găsisem în spatele scenei un apărat prin care se ținea legătură cu regizorul din Carul de transmisiune, iar eu mă prinsesem că dacă era apăsat, se auzea în cabina acestuia. Și îl apăsam ca să cânt porțiuni din melodiile interpretate la repetiții de concurenți. La un moment dat, din aparat se aude vocea regizorului: ,,Va rugăm să încetați!”. Așa că…am amintiri legate și de mici năzdrăvănii pe care le făceam.

 

Povesteai că ai urmărit în fiecare an Cerbul de Aur și chiar ai fost redactor la acest festival… Au fost multe momente pe care le-am trăit din perspective diferite, prin ochii de copil și apoi prin cei ai omului de televiziune. Dar un anume moment m-a marcat cu adevărat. Îmi aduc aduc aminte cu multă emoție de momentul în care Cerbul de Aur era câștigat de Monica Anghel, în anul 1996, iar eu, în vârstă de 14 ani, eram în public. Eram atât de emoționată și plângeam de fericire, gândindu-mă timid la ideea că poate cândva, când voi crește mare și poate voi avea ocazia să fiu și eu parte din ceea ce înseamnă Cerbul de Aur. Și dorință mi s-a împlinit

 

Știu că fiică ta are doar câțiva ani. Va veni și ea la Brașov? Cum reacționează când te vede la televizor?

Da, Aria, fetiță mea de 4 ani, va fi acolo cu mine. Și pentru că voi fi ocupată, îi voi avea alături pe părinții mei care vor avea grijă de ea. Pentru că a avut ocazia să mă vadă zilnic la jurnalul de sport i se pare ceva firesc. Nu e impresionată în nici un fel de aparițiile mele :))

 

Vei prezenta festivalul alături de Elvin Dandel. Ați avut ocazia să va mai întâlniți?

Am avut ocazia să îl cunosc cu ani în urmă, când mi-a fost invitat într-o emisiune, alături de tatăl sau. Și l-am tot la Cerb l-am văzut când eram copil. Însă sunt sigură că nu își mai amintește. Poate îmi face o surpriză 🙂 și își va aminti.

 

Ai început să te gândești la toaletele pentru serile festivalului?

Da! Mă gândesc într-una la acest aspect. Vreau să strălucesc la propriu. Este momentul meu de maximă glorie și îmi doresc să se reflecte și în acest mod. Și am încredere în echipa desemnată pentru acest capitol că vor face tot posibilul să mă pună în valoare.

 

Ce dorință îți vei pune la Cerbul de Aur 2019?

Să iasă totul așa cum îmi doresc să îi am pe cei dragi alături de mine!

 

e

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

INTERVIU

INTERVIU EXCLUSIV, Teo Trandafir: Cultura este singura modalitate de a fi liber!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Teo a inceput un nou proiect la KANAL D, show-ul “Vrei sa fii milionar?”, unul dintre cele mai longevive formate tv la nivel mondial. In noua productie o vom descoperi pe Teo si intr-o alta ipostaza.

In continuare va prezentam un Interviu cu Teo Trandafir pe tema “Vrei sa fi milionar”

 

  1. Cat este stiinta, cat este noroc si cat este prezenta de spirit in gasirea/oferirea raspunsurilor corecte la “Vrei sa fii milionar?”

In primul rand, este vorba despre stiinta, apoi despre prudenta, pentru ca trebuie sa te folosesti de variantele ajutatoare, oferite in concurs, daca simti ca este ceva in neregula, si ai o sansa mai mare de 20% sa fii in eroare cu raspunsul. Apoi este vorba de strategie, pentru ca unii considera ca trebuie sa iti pastrezi o varianta ajutatoare pentru momentele grele, cand ajungi la sume mari. Se mai intampla insa, sa nu ajunga acolo si sa plece acasa cu varianta ajutatoare “in buzunar”, in ciuda strategiei. Fiecare “o joaca” asa cum simte.

 

  1. Ce temeri ai avut atunci cand “ti s-a dat pe mana” acest format?

Mi-a fost teama ca nu am sa tin minte toate “comenzile”, ca toata echipa va sta dupa mine sa spun “raspuns final” si “ok”. Mi-a fost teama ca oamenii nu vor sti sa raspunda la intrebari, mi-a fost teama sa nu inceapa sa planga vreun concurent, ceea ce s-a si intamplat.

  1. Ce inseamna sa fii, dupa parerea ta, cel mai slab concurent “Vrei sa fii milionar?”?

Sa nu treci de prima intrebare. Sa nu stii cate personaje centrale sunt in “Tom si Jerry”, in conditiile in care apar, de cele mai multe ori, numai ei …

 

  1. Exista vreun concurent care te-a uimit, in sens pozitiv/negativ, pur si simplu, la “Vrei sa fii milionar?”

Toti m-au uimit! Sunt multe lucruri pe care eu le aflu despre concurenti in timpul filmarilor; era o doamna tanara si foarte, foarte draguta, care era pensionata pe caz de boala si despre care am aflat atunci, in fata ei, ce boala avea … Si, nu prea era bine. Doar ca doamna o trata ca pe o situatie pasagera. Chiar Nicu Peroju a venit din alta tara ca sa participe la “Vrei sa fii milionar?”; un alt domn si-a dorit ca, in urma participarii la concurs, si a banilor pe care voia sa-i castige, sa-si aduca acasa copilul, aflat in strainatate. Fiecare concurent are povestea lui, iar unele pot fi spuse, altele nu J

 

  1. Exista o <tipologie> pentru a fi castigatorul concursului <Vrei sa fii milionar?> Cum poti ajunge, in viziunea ta, castigatorul “Vrei sa fii milionar?”

Ar fi bine sa fii bine pregatit, in primul rand. Probabil ca este si o chestiune de noroc, dar nu am dat peste o astfel de situatie, ci am intalnit doar concurenti bine pregatiti si carora nu le-a fost teama de munca, intr-un fel sau altul. Asta inseamna ca nu s-au intimidat in fata a ceea ce se numeste cultura generala. Cei mai multi oameni refuza cultura de orice fel pentru ca ii intimideaza. De fapt, cultura este singura modalitate de a fi liber. Poti sa te refugiezi in orice, in fizica, geografie, chimie, geologie, muzica, istorie, in ce vrei … .  Asa, daca nu vrei sa te refugiezi in nimic si vrei sa “treci” pe Facebook, chiar nu vrei sa fii milionar. Oamenii care au venit si pe care eu i-am cunoscut pana acum erau bine pregatiti. Au venit foarte multe femei, mai multe decat ma asteptam eu sa se incrie. Femeile mi se par un pic mai prudente, mai asezate, mai calculate, “cantaresc” mai mult; barbatii sunt mai “speriosi”, exact ca in viata reala. Vezi cum reactioneaza barbatul si femeia la spital sau cum reactioneaza barbatul care are guturai si femeia care are aceeasi boala! Exact asa este la “Vrei sa fii milionar?”.

“Vrei sa fii milionar?”, prezentata de Teo Trandafir, incepe la KANAL D.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

INTERVIU

INTERVIURI VIDEO EXCLUSIVE: Palatul Noblesse Life Style

Published

on

 

Radar de Media va prezinta o serie de interviuri cu  participantii la evenimentul organizat de Palatul Noblesse Life Style.

Multumiri echipei RADAR DE MEDIA, Mihai Mitrea, Director Video. 

 

Daca doriti sa va luam un interviu va rog sa ne contactati pe mail: contact@radardemedia.ro, treceti la subiect – interviu.

 

Multumiri echipe RADAR DE MEDIA:

Reporter: CODRUT MOLDOVAN

Director de productie: MIHAI MITREA

Director de vanzari: MIHAELA BUTOI

REDACTOR-SEF: DORIN HUNTAI 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: