Connect with us

INTERVIU

INTERVIU EXCLUSIV, Mihai Ghiţă, Asta-i România: “Ne propunem să găsim oamenii în faţa cărora să ne dăm pălăria jos, să le strângem mana şi să le mulţumim că au investit în România”

Published

on

 

Mihai Ghiţă, prezentatorul „Asta-i România!” a vorbit în exclusivitate cu RADAR DE MEDIA despre culisele realizării uneia dintre cele mai apreciate emisiuni din peisajul media autohton, precum şi despre schimbările pe care le aduce noul sezon al producţiei, care începe duminică, la ora 20:00, la Kanal D .

Mihai Ghiţă şi-a început activitatea în media lucrând ca realizator şi prezentator la Radio Contact, Radio Semnal şi MixFM. Din 2006, a făcut primul pas în televiziune, ca reporter la Realitatea TV.

 

Până în 2010, a realizat mii de relatări live de la evenimentele importante din ţara sau din afara ţării. A creat proiectul “Tu decizi”, dezvoltat de Realitatea TV la alegerile locale. Mihai Ghiţă este şi absolvent al unui curs de specializare la Sky News Londra.

Din 2008, s-a alăturat echipei Kanal D şi, în prezent, este realizator şi prezentator al emisiunii “Asta-i România!”, producţie premiată an de an de jurii de specialitate precum cel al Asociaţiei Profesioniştilor de Televiziune din România.

 

Vă invităm să savuraţi un interviu complex cu un om dedicat meseriei de jurnalist, Mihai Ghiţă. La finalul interviului puteţi viziona si promo-ul noului sezon al producţiei. 

 

 

RADAR DE MEDIA: Începe un nou sezon al emisiunii de reportaje/anchete/investigaţii  “Asta-i România!”. Cu ce noutăţi vine acest sezon?

MIHAI GHIŢĂ: “Asta-i Romania” revine, din aceasta duminica, de la ora 20:00, cu un concept nou, de la abordarea jurnalistica, documentare, pana la concentrarea de informatie; incercam sa ne axam mai mult pe informatia relevanta decat pe spectaculos. Ne dorim, de asemenea ca telespectatorii, din momentul cand urmaresc “Asta-i Romania!”, sa vada tara asta cu totul, cu bune, cu rele, sa inteleaga problemele pe care noi le expunem, dar, mai ales, vrem sa cautam solutii la aceste probleme mai mult decat am facut-o in trecut. Pentru ca este usor sa vorbesti despre Romania, sa o acuzi, asa cum e usor sa ii iei apararea, dar principalul factor care ne lipseste noua in momentul de fata este sa dam solutii. Vrem sa aducem in fata publicului oamenii cei mai competenti in domeniul lor de activitate, sa ne spuna ce ar putea fi facut referitor la problema expusa in emisie.

 

 

De ce începeţi un sezon nou în toiul verii?

Nu e neaparat de toiul verii. “Asta-i Romania!” este de sapte ani, fara oprire, pe post. Ca sa oferim ceva nou publicului, am avut nevoie de o pauza in care sa ne gandim la ce e important pentru Romania, sa resetam informatia, sa ne resetam si noi. Am avut nevoie de pauza aceasta ca sa oferim omului schimbarea de care e nevoie – ca informatie, ca identitate, ca pachet grafic al emisiunii. Pentru ca se schimba totul – inclusiv logo-ul emisiunii este diferit, inclusiv abordarea, modul in care eu prezint materialele. Vom oferi o alta imagine, mult mai curata, fara foarte multe montaje. Incercam sa mergem pe simplitate, acuratete a imaginii si a informatiei.

 

Am văzut că aţi realizat şi un nou Promo al emisiunii. Care este mesajul?

Mesajul este < drumul> . Vorbim despre drumuri, despre calatorie. Ca sa cunosti tara asta, trebuie sa pleci la un drum. Noi, ca sa cunoastem Romania, luam o camera, luam un microfon, facem bagajul si pornim la un drum, fie ca ne poarta in Maramures, in Anglia sau in sudul tarii, oriunde e nevoie de noi. In loc sa stam intr-un birou si sa discutam despre tara asta, preferam sa pornim la drum si sa constatam si sa prezentam mai departe adevarul. De fapt, purtam oamenii intr-o calatorie. Iar ei trebuie sa decida daca ceea au vazut e bine sau e rau.

Ne dorim foarte mult sa descoperim noua generatie, vrem sa ii descoperim pe oamenii care lucreaza in corporatii, in orase, vrem sa stim care sunt nevoile lor. De asemene, ne propunem sa gasim oamenii in fata carora sa ne dam palaria jos, sa le strangem mana si sa le multumim ca au investit in Romania, ca fac ceva pentru tara asta. Cautam povesti de succes pe care sa le aratam tuturor, sa vada omul de acasa ca se intorc romanii acasa si ca <se poate> si aici, in tara.

 

 

Referitor la subiecte – cu ce ne veţi surprinde în acest nou sezon? Vă axaţi mai mult pe a arăta publicului lucruri negative sau pozitive?

Realitatea e cum e ea, depinde cum vrei tu sa o vezi. Ce alegi sa extragi dintr-o poveste. O poveste poate sa aiba implicatii pozitive sau negative. Cred ca ceea ce trebuie sa gasim in sezonul acesta este echilibrul. Sa aratam ca nu totul este dezastruos in tara asta. Ca exista si un strop de speranta. Dar, pana la urma, menirea jurnalistului este sa mearga acolo unde exista o buba. Iar daca prezentam ceva negativ, incercam sa completam cu ceva pozitiv, sa aratam omului care are solutia la acea problema. Pana la urma, emisiunea este despre oameni, iar solutiile sunt la oameni.

 

 

Ce ne poţi spune despre echipa emisiunii?  Si câţi reporteri are emisiunea Asta-i România?

Suntem cinci reporteri la “Asta-i Romania!”. Fiecare are un loc al lui, pentru ca “Asta-i Romania!” reprezinta mai multe voci care vorbesc romanilor. De-asta emisiunea a rezistat atat de mult, pentru ca sunt voci diferite, de buna-credinta, care vad problemele din diferite unghiuri. Unul iti vorbeste despre romanii care sunt plecati din tara, altul iti vorbeste despre problemele din spitale, altul filmeaza cu o camera ascunsa si iti arata cum se da spaga unui medic, altul merge sa spuna o poveste frumoasa despre un satuc traditional romanesc, unde s-ar putea face turism.

 

 

Cum alegeţi subiectele? Cât timp lucraţi în medie la un reportaj/ancheta?

Subiectele, de regula, vin de la oameni. Incercam sa tinem contactul cu ei pe tot ce inseamna platforma online, vorbim cu ei pe Facebook, vorbim cu ei pe mail. Abordam subiectele care sunt importante pentru o mare parte a societatii, un subiect trebuie sa fie relevant pentru toata societatea. Sunt materiale pentru care am lucrat o luna. Sunt materiale pe care le poti face din doua-trei filmari. Sunt materiale pe care le poti realiza intr-o singura zi. Un material bun sau un material relevant pentru public nu poate fi contorizat in timp. Exista materiale mai complexe si materiale mai usor de facut, la fel de valoroase si de relevante pentru public.

 

 

Am înţeles ca emisiunea va beneficia de un pachet grafic nou. Ce ne poţi dezvălui?

Se schimba tot ce inseamna pachetul grafic, inclusiv sigla. Intotdeauna este bine sa modifici si sa incerci sa te improspatezi, sa te aduci in actual. Tot ce inseamna pachetul grafic trebuie sa reflecte abordarea si maniera in care noi tratam acum subiectele, maniera in care filmam. Si cum va spuneam, mergem mult mai mult pe acuratete a imaginii, a textului; veti vedea, de exemplu, mult mai putine burtiere.

 

 

Emisiunea va prezenta şi o serie de interviuri cu oameni speciali şi poveştile lor. Vom vedea în fiecare ediţie câte o nouă poveste?

Vom prezenta in fiecare editie o poveste a unui om care a reusit in tara asta. Va fi cu un om poate necunoscut publicului, care are ceva de spus, care a facut ceva in tara asta sau care a facut ceva pentru cei de langa el. Nu exista rubrica de interviuri, dar in fiecare editie vom prezenta un roman si povestea lui, vom afla de la el cum se descurca in tara asta si, mai ales, ce a facut el aici.

 

 

Tu participi la filmări? Ai propriile tale reportaje pe care le realizezi?

Fireste ca ma implic total. “Asta-i Romania!” este un proiect pe care l-am gandit, am grija de el, merg la filmari, nu numai ca merg pe teren si imi construiesc propria versiune de subiecte, ci incerc sa vorbesc cat mai mult cu colegii mei, sa inteleaga mai bine subiectul abordat sau sa il inteleg eu. Nu functionam ca un jurnal de stiri, in care fiecare semneaza un material. Toate materialele sunt semnate de echipa “Asta-i Romania!”, in general.

 

 

Cu ce se deosebeşte emisiunea “Asta-i România!” faţă de celelalte producţii concurente de pe piaţă?

Noi nu ne-am nascut ca o alternativa la un alt program TV. Realizam o productie care, din punctul meu de vedere, nu se aseamana cu alta. Nici nu am vrea, nici nu am cautat si nici nu am vrut sa fie similitudini intre noi si ceilalti. Fiecare emisiune are particularitatea ei. Nu poti sa pui semnul egal intre ‘Asta-i Romania!” si alta productie. Noi vorbim despre om, daca omul are o problema sau are o poveste de spus, il vedeti la “Asta-i Romania”.

 

Emisiunea pe care o prezinţi are şi un caracter educativ. Ce putem învăţa?

Noi nu suntem nici profesori, nici educatori, suntem pur si simplu jurnalisti. Nu venim in fata oamenilor sa ii invatam lucruri. Nici nu ne permitem si nici nu avem competenta si nici studiile necesare sa ii invatam pe oameni ce sa faca. Suntem un mesager, un translator, daca vreti. Noi mergem sa intrebam alti specialisti despre problemele care pe ii framanta pe ei. Suntem niste purtatori de mesaj, noi mergem sa intrebam. Datoria noastra este sa cautam cele mai relevante persoanje care sa ne raspunda pe anumite intrebari. Atata tot. Pentru ca traim intr-o societate in care sunt puse pe acelasi calapod pareri avizate cu pareri neavizate.

De exemplu, sezonul acesta vom vorbi foarte mult despre mancarea noastra cea de toate zilele. Pentru ca mancarea este una dintre principalele probleme ale romanilor. S-a ajuns in ziua de azi sa auzi din toate sursele ca nu mai poti sa mai mananci nimic. Orice este rau, orice provoaca cancer. Este o frica generala de a mai cumpara ceva. Aici intervine, daca vrei, rolul nostru “educativ”. Ii indrumam pe oameni sa caute sursa reala, sa caute omul pregatit care poate sa spuna, bazandu-se pe studii, pe ani de cercetari, daca este adevarat sau nu ce se spune in tot felul de articole, pe tot felul de bloguri. Asadar ii indrumam pe oameni spre informatia corecta.

 

MIHAI GHITA, JURNALIST, KANAL D

.

 

Cum vezi evoluţia presei online? Ce părere ai despre ştirile senzaţionale?

Sa nu iei in seama presa online inseamna sa nu fii ancorat in realitate. Totul migreaza in online. Dar intrebarea care se pune este ce e relevant in online si ce e real in online. In cazul nostru, exista o institutie care ne reglementeaza, si tot ce vezi la televizor ar trebui sa fie relevant si, mai ales, real. Pe cand, pe internet, trebuie sa fii foarte atent la sursele care te informeaza. Cel mai greu, in jurnalismul de azi, e sa verifici informatia. Daca inainte trebuia sa verifici din trei surse, acum trebuie sa il verifici din o suta, ca sa fii sigur. Cei care isi iau informatia de pe internet trebuie sa discearna foarte bine ceea ce citesc, precum si sursa de unde isi procura acea informatie.

 

 

De ce au succes stirile imbracate cu titluri pompoase sau cu titluri cu tentă falsă?

Din acelasi motiv pentru care intotdeauna, cand mergi sa cumperi un produs, il alegi pe cel mai stralucitor, pe cel mai frumos impachetat, cu cele mai multe detalii. Este vorba despre natura umana. Suntem curiosi din fire, ne place tot ce ne trezeste interesul si ce ne intriga. Normal ca daca vezi pe internet un titlu, “ A murit o celebra prezentatoare”, esti curios si dai “click” . Ca ulterior afli ca este o prezentatoare din din Burkina Faso este altceva! Acesta este si rostul titlurilor bombastice, pentru ca lumea acum nu se mai lupta ca “pe vremea mea” pentru cine da primul informatia, acum lupta se da in click-uri. Si pentru cat mai multe click-uri ai nevoie de un titlu bombastic.

“Un celebru cantaret a cazut si si-a rupt gatul”. Esti curios, ca poate este un artist pe care tu il placi. Intri si afli ca este vorba de Badobe Badobe din Africa! Ceea ce mi se pare mie senzational este ca oamenii nici macar nu isi modifica comportamentul dupa ce iau plasa prima oara. Adica ramai la fel de curios si a doua oara, si a treia, si a cincea oara.

 

 

Cum va promovaţi în social media? Interacţionaţi cumva şi cu publicul consumator online?

Este prioritatea noastra, pentru ca incercam cat putem noi sa fim acolo, pentru oameni, pentru cei care ne urmaresc. Pe Facebook-ul emisiunii, nu cred ca exista un mesaj care sa fi ramas fara raspuns. Suntem mai multi reporteri si incercam sa le raspundem cat mai prompt celor care ne scriu.

 

Pe lângă televiziune ce hobby-uri mai ai? Cum îţi petreci timpul liber?

Plecam de la premisa ca am timp liber (rade).  Nu am hobby-uri. Intr-adevar, as vrea sa fac foarte multe lucruri, dar nu sunt la maniera de hobby. Tot ce inseamna timp liber investesc in prieteni. Am constatat acum foarte mult timp ca singura constanta din viata ta, poate mai importanta decat familia, uneori, sunt prietenii. Prietenii te echilibreaza, te aduc pe drumul cel bun. Si timpul mi-l investesc in prieteni: fie ca mergem sa bem o cafea, ca ne plimbam. Si nu trebuie sa ma duc la 100 km departare, ca sa ma simt bine, ma simt bine si daca fac o vizita pana la Calarasi. Pentru mine este OK. Nu pictez, nu cant, nu dansez foxtrot, nu colectionez timbre. N-am pisici, n-am caini, nu colectionez cani, n-am clopotei, n-am ingerasi, nu ma dau cu salupa. Am bicicleta! J

 

 

Emisiunea “Asta-i România” se afla în finala Premiilor RADAR DE MEDIA 2017 . De ce ar trebui cititorii, consumatori de televiziune să voteze emisiunea voastră?

Daca vor sa ne voteze e foarte bine! Le multumesc si le cer oamenilor, in general, sa ne urmareasca, sa ne inteleaga si sa ne ajute pe noi sa ii intelegem. Cata vreme exista conexiunea aceasta intre noi si public, cata vreme canalul de comunicare e deschis, noi vom putea sa fim acolo pentru ei. In definitiv, ce ramane este relatia cu oamenii. Si daca ei simt nevoia sa ne voteze, noi le multumim pentru orice premiu. Premiul cel mai important este acela ca ai contat, ca ai facut ceva semnificativ, ca nu treci degeaba prin viata. Un premiu vine si pleaca. Ce-ti ramane este credibilitatea in fata oamenilor. Sa ramai credibil este cel mai important premiu.

În final, un mesaj pentru cititorii RADAR DE MEDIA.

Sa nu uite ca duminica seara, de la ora 20:00 ne intoarcem! Incepem un nou sezon “Asta-i Romania!”. O sa fie spectaculos, o sa fie un nou drum, o sa fie la fel de frumos, dar mult mai palpitant ca pana acum!

 

 

Foto & Video Credit: KANAL D

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

INTERVIU

Interviu, Tony Adam: Un astfel de proiect implica toate ingredientele artistice – actorie, muzica live, coregrafie speciala

Published

on

FOTO CREDIT: FABRICA DE PR
 

Tony Adam îl interpretează pe Harry, prietenul lui Alfred Doolittle în My Fair Lady, musical care se va juca în șase spectacole, pe scena sălii Epika de la Grand Cinema & More din Băneasa Shopping City, pe 21 martie de la ora 20:00, pe 22 martie de la ora 20:00 și pe 23 și 24 martie, de la ora 15:00 și 20:30, în câte două reprezentații pe zi.

 

  1. Musicalul „My Fair Lady”. Ce înseamnă acest proiect pentru tine? În ce moment al vieții tale a venit spre tine propunerea?

Sunt sigur ca nimic nu este intamplator. „Coincidentele” sunt doar niste semnale care iti arata ce sa faci J In facultate am jucat in aceasta piesa, in rolul lui Pickering. Apoi, cu doar cateva luni inainte de anuntarea castingului pentru aceasta productie, ma intorsesem din Spania, unde ajutasem la montarea textului My Fair Lady, in limba engleza, la o celebra deja scoala de teatru – „ACT&PLAY”. Pot spune, intr-un fel, ca textul m-a urmarit J

 

  1. Ce îți aduce nou, din punct de vedere profesional, „My Fair Lady”? Cu ce se diferențiază de toate celelalte proiecte pe care le-ai avut acum până acum?

Este primul musical in care joc. Un astfel de proiect implica toate ingredientele artistice – actorie, muzica live, coregrafie speciala, etc. Este diferit de un spectacol de teatru obisnuit. Pentru mine este o experienta unica si minunata.

 

  1. Cand ai vazut prima data filmul My Fair Lady? Te-ai fi gandit atunci ca vei juca in poveste, in varianta musical?

Cred ca am vazut pentru prima data filmul la inceputul anilor 90 si nu, nu m-am gandit ca voi juca vreodata intr-un musical. J

 

  1. De ce ai invita spectatorii sa vina la My Fair Lady, la spectacolele care vor incepe din 21 martie?

E foarte simplu. In Romania musical-ul e inca la inceput. Nu avem o traditie pe acest segment. Faptul ca avem regizori care sunt in stare sa aduca in fata publicului romanesc astfel de productii, nu poate fi decat laudabil si publicul ar trebui sa incurajeze asemenea initiative. In plus, vor avea ocazia sa se bucure de un decor impresionant, de muzica live, de coregrafii  originale si, nu in ultimul rand, de niste interpretari actoricesti speciale.

 

  1. Ce îți place cel mai mult la profesia de actor? Cum ai ales-o?

Sa traiesti cu adevarat in circumstante imaginare! Cred ca asta este esenta profesiei de actor. Asta inseamna pentru mine a trai mai multe vieti intr-una singura. Cred ca, intuitiv, am inteles asta pe la 17-18 ani. Atunci am hotarat ca asta vreau sa fac – sa traiesc mai multe vieti intr-una singura.

 

  1. Ce îți doreai să devii, în copilărie?

Inca de mic, de la 4-5 ani, am stiut ca vreau sa devin cantaret. Am urmat toata copilaria cursuri de muzica, iar pe la 20 de ani ma pregateam pentru Festivalul Mamaia. Intre timp, pasiunea pentru teatru pusese deja stapanire pe mine si n-am mai avut „ochi” pentru muzica.

 

  1. Ce altă profesie ți-ai alege acum? Ce ți-ar plăcea să faci?

In urma cu 3 ani am regizat pentru prima data un spectacol de teatru si de atunci incerc sa ma perfectionez in arta regiei J De atfel, peste cateva luni am sa si absolv Universitatea de Arta Teatrala si Cinematografica I.L Caragiale din Bucuresti- sectia Regie Teatru.

 

  1. Ce alte talente ai, mai puțin cunoscute celor din jur?

Am rabdare. J

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

INTERVIU

Interviu Ionut Burlan, despre experienta din spectacolul My Fair Lady

Published

on

FOTO CREDIT: FABRICA DE PR
 

Ionuț Burlan – interpretul lui Alfred Doolittle în My Fair Lady, musical care se va juca în șase spectacole, pe scena sălii Epika de la Grand Cinema & More din Băneasa Shopping City, pe 21 martie de la ora 20:00, pe 22 martie de la ora 20:00 și pe 23 și 24 martie, de la ora 15:00 și 20:30, în câte două reprezentații pe zi.

 

  1. Ce iti doreai sa devii în copilărie și cum ai descoperit actoria?

De cand eram foarte mic am vrut sa ma fac actor. La 3 ani eram cu bunicul meu la Casa Pionierilor, unde o asteptam pe sora mea sa termine cursurile de balet. Eu m-am desprins din mana bunicului si am intrat pe o usa… Usa aceea era intrarea catre cursul de teatru. Acolo am ramas timp de 15 ani. Apoi, la 18 ani, am intrat la U.N.A.T.C., la clasa profesorului Florin Zamfirescu, iar dupa absolvire am dat concurs la Teatrul „Toma Caragiu” din Ploiesti. Aici am ramas in ultimii 19 ani.

 

  1. Ce roluri ai avut și cum ai făcut trecerea la musical? În câte musicaluri ai mai jucat?

Am jucat in peste 60 de spectacole de teatru, am cochetat si cu muzica și am avut chiar si un band rock, „Sedativ”. Am cantat intr-un quartet acapella și am jucat si in spectacole de revista. Prima mea experienta profesionala in teatru de musical a fost undeva prin anii 2003 cand Victor Ioan Frunza a montat la Ploiesti un spectacol „din viata insectelor”, unde interpretam vreo trei roluri. Acolo am cantat prima data intr-un spectacol live, cu band. Dupa aceea au urmat mai multe spectacole de musical: „Supermarket”, „Laught Story” si „Visul unei nopti de vara”, in regia lui Theo Herghelegiu, „My fair lady” in regia Alice Barb, „My Fair Lady” în regia lui Razvan Ioan Dinca, în „Zaraza”, „Sunetul muzicii” si „We will rock you” in regia lui Razvan Mazilu.

 

  1. Ai o poveste cu totul speciala cu „My Fair Lady” cu rolul lui Alfred Doolittle. Care este aceea?

În ceea ce priveste „My Fair Lady”, povestea este foarte frumoasa… La prima punere in scena, cea a regizoarei Alice Barb, s-a nascut fiul meu Damian. La cea de a doua, cea a lui Razvan Dinca, cu putin inainte de premiera s-a nascut fetita mea, Ozana. Nu stiu daca piesa este de vina sau rolul Alfred Doolittle pe care l-am jucat in ambele productii, asa ca nu voi mai accepta sa mai joc acest rol si aceasta piesa intr-o noua punere in scena… J Cel putin, nu in viitorul apropiat!:)

 

  1. Ce înseamnă pentru tine  reîntoarcea în My Fair Lady și reîntâlnirea cu personajul, pentru spectacolele de la finalul lui martie?

My Fair Lady este pentru mine unul dintre cele mai vizionate filme ale copilariei mele… Lucrul la acest spectacol a fost o reala placere, intalnirea cu cativa colegi cu care, dupa acest spectacol, am ramas prieten… Dar, un lucru deosebit a fost reintalnirea cu Razvan Dinca. Noi am fost colegi de facultate, eu eram la actorie, el la regie si in studentie am jucat intr-un spectacol de-al lui. Dupa o pauza de 17 ani, ne-am vazut la My Fair Lady mai batrani, mai intelepti si mai maturi profesional și acest lucru a fost o mare bucurie. Si, nu in ultimul rand, intalnirea cu coregrafa Violeta Dinca a fost de neuitat! Este cea care a reusit sa ma faca sa descopar ca am si un picior drept, nu doua picioare stangi, asa cum credeam eu! :)))

 

  1. De ce spectatorii ar trebui sa nu rateze My Fair Lady, in martie?

Pentru ca este bun. Este al naibii de bun. Si este 100% live. Restul motivelor le vor descoperi abia dupa ce il vor vedea și chiar merita! 🙂

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

INTERVIU

INTERVIU EXCLUSIV, Teo Trandafir: Cultura este singura modalitate de a fi liber!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Teo a inceput un nou proiect la KANAL D, show-ul “Vrei sa fii milionar?”, unul dintre cele mai longevive formate tv la nivel mondial. In noua productie o vom descoperi pe Teo si intr-o alta ipostaza.

In continuare va prezentam un Interviu cu Teo Trandafir pe tema “Vrei sa fi milionar”

 

  1. Cat este stiinta, cat este noroc si cat este prezenta de spirit in gasirea/oferirea raspunsurilor corecte la “Vrei sa fii milionar?”

In primul rand, este vorba despre stiinta, apoi despre prudenta, pentru ca trebuie sa te folosesti de variantele ajutatoare, oferite in concurs, daca simti ca este ceva in neregula, si ai o sansa mai mare de 20% sa fii in eroare cu raspunsul. Apoi este vorba de strategie, pentru ca unii considera ca trebuie sa iti pastrezi o varianta ajutatoare pentru momentele grele, cand ajungi la sume mari. Se mai intampla insa, sa nu ajunga acolo si sa plece acasa cu varianta ajutatoare “in buzunar”, in ciuda strategiei. Fiecare “o joaca” asa cum simte.

 

  1. Ce temeri ai avut atunci cand “ti s-a dat pe mana” acest format?

Mi-a fost teama ca nu am sa tin minte toate “comenzile”, ca toata echipa va sta dupa mine sa spun “raspuns final” si “ok”. Mi-a fost teama ca oamenii nu vor sti sa raspunda la intrebari, mi-a fost teama sa nu inceapa sa planga vreun concurent, ceea ce s-a si intamplat.

  1. Ce inseamna sa fii, dupa parerea ta, cel mai slab concurent “Vrei sa fii milionar?”?

Sa nu treci de prima intrebare. Sa nu stii cate personaje centrale sunt in “Tom si Jerry”, in conditiile in care apar, de cele mai multe ori, numai ei …

 

  1. Exista vreun concurent care te-a uimit, in sens pozitiv/negativ, pur si simplu, la “Vrei sa fii milionar?”

Toti m-au uimit! Sunt multe lucruri pe care eu le aflu despre concurenti in timpul filmarilor; era o doamna tanara si foarte, foarte draguta, care era pensionata pe caz de boala si despre care am aflat atunci, in fata ei, ce boala avea … Si, nu prea era bine. Doar ca doamna o trata ca pe o situatie pasagera. Chiar Nicu Peroju a venit din alta tara ca sa participe la “Vrei sa fii milionar?”; un alt domn si-a dorit ca, in urma participarii la concurs, si a banilor pe care voia sa-i castige, sa-si aduca acasa copilul, aflat in strainatate. Fiecare concurent are povestea lui, iar unele pot fi spuse, altele nu J

 

  1. Exista o <tipologie> pentru a fi castigatorul concursului <Vrei sa fii milionar?> Cum poti ajunge, in viziunea ta, castigatorul “Vrei sa fii milionar?”

Ar fi bine sa fii bine pregatit, in primul rand. Probabil ca este si o chestiune de noroc, dar nu am dat peste o astfel de situatie, ci am intalnit doar concurenti bine pregatiti si carora nu le-a fost teama de munca, intr-un fel sau altul. Asta inseamna ca nu s-au intimidat in fata a ceea ce se numeste cultura generala. Cei mai multi oameni refuza cultura de orice fel pentru ca ii intimideaza. De fapt, cultura este singura modalitate de a fi liber. Poti sa te refugiezi in orice, in fizica, geografie, chimie, geologie, muzica, istorie, in ce vrei … .  Asa, daca nu vrei sa te refugiezi in nimic si vrei sa “treci” pe Facebook, chiar nu vrei sa fii milionar. Oamenii care au venit si pe care eu i-am cunoscut pana acum erau bine pregatiti. Au venit foarte multe femei, mai multe decat ma asteptam eu sa se incrie. Femeile mi se par un pic mai prudente, mai asezate, mai calculate, “cantaresc” mai mult; barbatii sunt mai “speriosi”, exact ca in viata reala. Vezi cum reactioneaza barbatul si femeia la spital sau cum reactioneaza barbatul care are guturai si femeia care are aceeasi boala! Exact asa este la “Vrei sa fii milionar?”.

“Vrei sa fii milionar?”, prezentata de Teo Trandafir, incepe in aceasta seara, de la 22:30.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending