
Investiția în email marketing indiferent de cifra de afaceri – o alegere inspirată?
-
”S-a făcut dreptate” la Românii au talent prin butonul auriu oferit de Andi Moisescu! Ediția a fost lider absolut de audiență
-
Izabela și Taraful Simion au lansat videoclipul piesei ”Of, of, of”, o nouă parodie muzicală
-
Ana Maria Pamantas lanseaza „Am Noroc in Dragoste”, in colaborare cu Jean de la Craiova
-
Ei sunt concurenţii sezonului 19 Te cunosc de undeva! Iată cele 8 cupluri care vor concura pe scena transforming show-ului de la Antena 1
Cei care deja au avut în vedere diverșii pași de îndeplinit pentru a-și face cunoscută afacerea știu cât poate fi de dificil întregul proces implicat.
Cunoașterea domeniului de publicitate, de promovare cu tot ce presupune acesta nu este tocmai o calitate ce o dețin cei care decid să își ducă business-ul la următorul nivel. Însăși convingerea unui potențial client de a se înscrie la Newsletter-ul trimis în ajutorul său reprezintă o provocare reală.
Sunt atât de multe aspecte de îndeplinit, iar în acest sens, fără ajutorul unui profesionist în domeniu, care cunoaște îndeaproape și are experiență în email marketing, este destul de dificilă obținerea unor rezultate satisfăcătoare.
În astfel de situații, există posibilitatea de a apela la agenții care se ocupă exclusiv cu promovarea, cu optimizarea site-urilor, a magazinelor online etc. E-Advertising este una dintre companiile de profil care răspunde cu succes provocărilor de acest fel, însă cu profesionalism, cu simțul răspunderii și după un plan bine stabilit de la bun început. Pentru că prea puțini sunt cei care reușesc personal să obțină rezultate în urma muncii depuse în implementarea unor strategii de e-mail marketing, iată care sunt mențiunile și sfaturile pe care reprezentanții E-Advertising le oferă celor care doresc să observe o schimbare în acest sens.
De ce merită investiția în email marketing și ce rezultate ar trebui să ofere?
De multe ori se întâmplă ca mail-urile trimise de diverse companii să nu fie citite sau nici măcar deschise de către cei ce le primesc. Cu atât mai rare sunt situațiile în care abonații se arată interesați de acestea, când răspund la îndemnul de a face o schimbare, de a cumpăra un produs.
Spre exemplu, prin abonarea la Newsletter poate fi păstrată o comunicare cât mai apropiată cu un potențial client, acesta poate fi astfel informat cu privire la diverse categorii de servicii sau produse față de care a manifestat la un moment dat interes. Tot prin intermediul acestora se pot construi relații, se pot realiza vânzări prompte.
Mulți din cei care se află la început de drum nu iau în considerare investițiile în email marketing, fiind de părere că efortul depus, resursele și timpul nu vor aduce rezultate, sau cel puțin nu într-un stagiu de dezvoltare incipient al business-ului.
Vânzările cresc exponențial
Acest aspect nu este dictat de cât de veche sau nouă este o afacere, ci de modul în care aceasta își promovează serviciile și produsele. Expunerea acestora atrage după sine rezultate, constând în timp în vânzări crescute chiar exponențial. Prin email marketing se urmărește întocmai acest lucru, astfel ca procesul de cumpărare să fie unul cât mai firesc. Șansele ca potențiali clienți să comande sunt cu atât mai mari cu cât aceștia primesc mail-uri cu conținut folositor, referitor la un produs de interes.
Crește valoarea medie a vânzărilor
Iată o modalitate deosebit de eficientă de a vinde servicii și produse din game variate, prin care va crește totodată și valoarea medie a comenzilor – email marketing-ul. Acesta include numeroase strategii prin care o afacere de mici proporții se poate dezvolta și crește considerabil într-o perioadă de timp cu mult mai scurtă decât cea estimată inițial.
Se obțin vânzări repetate
Cei care plasează comenzi în mod repetat sunt clienți valoroși pentru afacere. Mai mult ca sigur și alții vor afla despre produse și servicii de la aceștia, ceea ce înseamnă că rezultatul va consta în vânzări repetate. Email marketing-ul este necesar pentru a menține treaz interesul clienților curenți, pentru a-i fideliza pe aceștia – ceea ce este cu mult mai rentabil decât aducerea unui client nou. Cu toate acestea, și acest ultim aspect trebuie îndeplinit, numai așa se poate evolua. Menținerea unei baze de clienți existenți, alături de aplicarea strategiilor diverse specifice reprezintă o modalitate excelentă de a obține rezultate optime.
Iată numai câteva dintre motivele pentru care investiția în email marketing este rentabilă, recomandată și profitabilă. Cei care doresc să afle mai multe detalii cu privire la avantajele pe care le aduce găsește pe e-advertising.co informații complete.
-
Vedete3 săptămâni ago
Scandal monstru la Survivor România! Doi concurenți s-au luat la bătaie pe insulă: „Ai venit să arunci cu noroi în toată lumea!”
-
Premieră TV2 săptămâni ago
Zece concurente vor intra în cea mai frumoasă competiţie a stilului, la Kanal D2
-
Reality Show3 săptămâni ago
SURVIVIOR ROMÂNIA. Faimoșii, în pragul disperări nu mai găsesc drumul spre victorie!
-
Vedete2 săptămâni ago
Mihai Zmărăndescu și Remus Boroiu de la Survivor România s-au luat la bătaie înainte de a participa la concurs
-
Premieră TV3 săptămâni ago
Marea premieră a sezonului 11 Chefi la cuțite le aduce lui Bontea, Scărlătescu și Dumitrescu adversari surpriză la lupta pentru amuletă
-
Reality Show2 săptămâni ago
Cel mai scandalos concurent din tribul Faimoșilor a părăsit competiția. Dan Pavel: ”Suntem la jumătatea cursei pentru câștigarea marelui premiu”
-
Seriale3 zile ago
Un nou personaj se alătură distribuției Lia – Soția soțului meu
-
Reality Show3 zile ago
Doi Faimoși au părăsit aseară Survivor România înainte de Marea Unificare
-
Reality Show2 săptămâni ago
Șapte concurenți se află în pericol de eliminare la Survivor România! Diseară… ”urmează un moment epocal”
-
AUDIENȚE TV2 săptămâni ago
America Express, prima opțiune a telespectatorilor! Diseară, cea mai mare comoară aduce imunitatea! Finala se apropie!
-
Seriale4 zile ago
“Prețul fericirii”, îndrăgitul serial turcesc revine cu episoade noi, în această seară, de la ora 20:00, la Kanal D
-
Reality Show2 săptămâni ago
Faimoșii au câștigat Jocul de Captivitate, însă au pierdut Imunitatea! Triburile continuă lupta, astăzi, de la PRO TV!
-
Premieră TV2 săptămâni ago
Gala umorului” revine cu un nou sezon la TVR 1. Gazdele fi actorul Dragoş Huluba şi noua sa parteneră de prezentare, actriţa Mirela Zeţa.
-
Reality Show3 săptămâni ago
O nouă premieră la Survivor România: ”Astăzi jucați… Jocul de Captivitate”
-
Emisiuni3 săptămâni ago
Primele două echipe ale sezonului 19 Te cunosc de undeva sunt confirmate!
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul KANAL D pentru săptămâna 20-26 martie 2023