Connect with us

Proiecte

Investiţie de un sfert de million de euro în programele de educație și incluziune socio-profesională ale Fundației United Way România

Published

on

Reclame

Fundația United Way România a inițiat un nou parteneriat alături de Metropolitan Life și Fundația MetLife prin care Metropolitan Life a devenit unul dintre cei mai importanți susținători ai United Way România în 2015.

Finanțarea acordată de Metropolitan Life si Fundația MetLife este alocată programelor ce vizează incluziunea socio-profesională și independența financiară a tinerilor dezavantajați, dezvoltarea copiilor din centre de plasament, susținerea proiectelor sociale locale și a implicării comunitare, în contextul în care peste 57.000 copii se aflau la finele anului trecut  în sistemul de protecţie specială, conform unui buletin de statistici emis de Ministerul Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice. Metropolitan Life extinde astfel un parteneriat de tradiție cu rețeaua globală de organizații United Way, inițiat în urmă cu mai mulți ani de grupul MetLife în SUA și dezvoltat ulterior în mai multe țări din lume.

”Responsabilitatea socială a ajuns să facă parte din ADN-ul echipei noastre”, afirmă Ciprian Lăduncă, CFO & CSR Executive Metropolitan Life. ”Atunci când transpunem în acțiune viziunea companiei de a proteja viitorul copiilor și familiilor din România într-un mod simplu și inovator, proiectele de CSR reușesc să integreze foarte bine mesajul nostru. Până în prezent, în parteneriatul cu United Way am reușit să aducem o schimbare pentru 850 de copii și tineri, aflați în situații dezavantajate sau care aveau nevoie de susținerea noastră pentru o dezvoltare mai accelerată”.

 

Parteneriatul dintre Metropolitan Life și Fundația United Way România s-a concretizat în 4 proiecte implementate sau inițiate în 2015, dintre care o parte continuă și în 2016:

  1. Sprijin oferit pentru 70 de copii din două centre de plasament din București: “Sfântul Iosif” și “Pinocchio”, prin intermediul programului național “Ajungem Mari”. Timp de mai bine de un an și jumătate, copiii cu vârste între 3 și 18 ani beneficiază de un program de educație intensivă: cursuri interactive și ateliere creative, ieșiri recreative, cursuri specializate, workshop-uri de educație financiară și coaching. În proiect sunt implicați peste 40 de voluntari din rândul angajaților și consultanților companiei, aceștia luând parte săptămânal în activități de tutorat și mentorat.
  2. Susținere oferită pentru alte șase ONG-uri sociale din comunități din țară, prin programul “Alături de tine”. În urma unei competiții prin care agențiile locale Metropolitan Life au fost încurajate să înscrie propuneri de proiecte, dezvoltate de ONG-uri în propriile comunități, cele mai bune șase proiecte selectate au primit finanțare pentru implementare pe o perioadă de maxim douăsprezece luni: “Învață-mă să zâmbesc!” (Constanța), “Rugby-ul te ascultă!” (Băicoi, jud. Prahova), “Parc Empatic” (Brașov), “Educația – un viitor mai sigur” (Iași), “Școala e de partea ta!” (Bucov, jud. Prahova) și ”Științescu HUB” (Sibiu).
  3. “Atelierul Viitorului” este un alt proiect sprijinit care se adresează tinerilor cu dizabilități proveniți din centre de plasament sau din familii foarte sărace. Prin activitățile din cadrul proiectului, 17 tineri primesc susținere în procesul de școlarizare și menținere a cunoștințelor acumulate, orientare și integrare profesională, consiliere vocațională și alte beneficii care sporesc șansele de integrare socială ale acestor tineri.
  4. În bazele aceluiași parteneriat, Fundația United Way România a făcut și o donație pentru ajutorarea victimelor tragediei de la Colectiv.

 

Met_A4_primm_sep2014_v1.2

În 2016, United Way România lansează cel mai amplu program sprijinit de Fundația MetLife: „Drumul spre independență” – un plan de intervenție colaborativă, dezvoltat pe durata a doi ani. Acesta își propune să sprijine cel puțin 500 de persoane din grupuri sociale extrem de vulnerabile (mame singure, tineri în situații dezavantaje) să obțină un loc de muncă stabil și să devină adulți responsabili și independenți din punct de vedere financiar. Programul va mobiliza ONG-uri, autorități, companii și voluntari din sectorul corporativ (inclusiv angajați ai Metropolitan Life), iar beneficiarii vor fi selectați din București și Timișoara.

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentar2 zile ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV3 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show3 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni3 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden3 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show4 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentaro săptămână ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending