Connect with us

ALL MEDIA

INVITAT | Gilad Coppersmith, profesionist internațional de top în digital al rețelei IPG, vorbeste la ICEE fest

Avatar

Published

on

Gilad Coppersmith, jucător important în industria internațională de digital advertising, Digital and Innovation Catalyst World Markets pentru rețeaua IPG Mediabrands, va fi prezent mâine la București, în cadrul ICEE fest, Festivalul Internetului din Europa Centrală și de Est, eveniment organizat de catre Thinkdigital. La acest eveniment au fost deja confirmați aproximativ 1.700 de participanți din opt țări și vor fi prezenți reprezentanți ai giganților Facebook, Google, Yahoo, Skype, Youtube.

Cu o experiență de 18 ani în domeniul marketing&advertising, exercitată în diverse piețe internaționale, câștigător al Grand Prix pentru Media Innovation organizat de către Internationalist Magazine (2008), Gilad conduce acum din Singapore diviziile de digital ale agențiilor parte din reteaua IPG Mediabrands din 52 de țări. Gilad Coppersmith va vorbi mâine, 7 iunie, despre comunicarea Real Time.

Rețeaua internațională IPG Mediabrands este parte a Interpublic Group, una dintre cele mai mari organizații de comunicare, marketing și advertising din lume. În România, IPG Mediabrands este prezentă prin companiile Universal McCann, Initiative și BPN.

Gilad este un nume sonor pe piața internațională de digital advertising iar prezența

sa la ICEE fest este un win-win: cei prezenți vor avea ocazia să asculte opinia unui specialist de renume pe o temă atât de actuală – comunicarea Real Time dintre brand și client, dar și să interacționeze pe subiecte precum trenduri/tactici globale de digital marketing, inovație în digital. Initiative este publisher-ul a numeroase research-uri dedicate marketerilor și industriei de comunicare, iar Media Fact Book, pe care agenția o editează din 1997, este singura lucrare de analiză a pieţei româneşti de media şi publicitate. Luna aceasta lansăm ediția din 2013 a MFB, și vom avea ocazia să discutăm live cu Gilad despre rezultatele studiului nostru”, spune Alexandra Olteanu, Managing Director Initiative.

Unul dintre crezurile lui Gilad este că o companie care investește în expertiza sa digitală, investește în viitor, ceea este mai mult decât adevărat. Conexiunea permanentă dintre brand și publicuri este mai necesară ca oricând, și cine nu înțelege că Real Time Marketing este noua religie în advertising ar putea avea probleme de adaptare la piața actuală de comunicare“, spune Mihai Trandafir, Managing Director Universal McCann.

 “BPN, cea mai nouă agenție media a IPG Mediabrands, este despre digital, despre perfomanță în social media și despre mixul perfect al  canalelor de comunicare care garantează brand awareness. Este grozav să fii parte dintr-o rețea globală puternică, să ai acces la tool-urile cele mai noi ale industriei și să beneficiezi de expertiza unor oameni care au făcut istorie în domeniu acesta, al advertising-ului digital. Ne bucurăm să îl avem pe Gilad în România și să vorbim despre inovație și digital leadership”, spune Ileana Tomescu, Managing Partner BPN.

Prezentarea lui Gilad Coppersmith din cadrul ICEE fest, intitulată The Power of Real Time, va începe la ora 15.20.

Mai multe detalii despre parcursul profesional și expertiza lui Gilad se regăsesc pe LinkedIN,  aici.

 

ICEE fest este organizat în parteneriat cu Orange și cu sprijinul Microsoft – prin Internet Explorer 10 și Windows 8 – și se va desfășura săptămâna aceasta între 6 și 9 iunie, la Grand Cinema Digiplex din Baneasa Shopping City. 

Comentarii

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Compania KADRA deschide ușile în Piața Sudului

Avatar

Published

on

            KADRA este compania cu cea mai mare experiență în furnizarea de soluții automatizate pentru căi de acces de pe piața din România, de 27 de ani. Aceasta contribuie în mod constant la proiecte care redefinesc fața orașelor, schimbă experiența de viață și îmbunătățesc calitatea interacțiunii locuitorilor. Prin toate soluțiile propuse, KADRA oferă nu numai proiecte cu un aspect armonios estetic, ci și alte două avantaje importante: siguranță și confort.

 

Unul dintre acestea este Piața Sudului, un proiect finalizat de curând, pentru care KADRA a furnizat ușile principale de acces în incintă. Cele două uși rotative Record Blasi, alese de furnizorii KADRA pentru a deservi fluxul de comercianți și cumpărători, au fost considerate cea mai bună alegere pentru acest tip de clădire, utilată cu sisteme de ventilație performante, care să asigure confortul celor care tranzitează piața. Ușile alese permit astfel un acces simplu, comod și în condiții de maximă siguranță pentru vizitatori, asigurând, în egală măsură, o bună izolare termică a mediului interior.

 

Ne bucurăm de fiecare dată să participăm la proiecte care schimbă fața orașului și modernizează experiența locuitorilor, oferindu-le totodată confort și siguranță. Suntem plăcut surprinși de afluența de reacții pozitive ale celor care locuiesc în zonă și-și fac zilnic cumpărăturile de acolo și ne bucurăm să fi contribuit și noi la reconfigurarea acestei construcții de referință pentru acest habitat”, spune Andreea Strugaru, director de marketing și co-fondator KADRA.

 

În plus, ușile rotative implementate la Piața Sudului oferă tuturor celor care intră și ies din clădire, posibilitatea evitării atingerii de orice obiect, clanță, mâner, reducând astfel riscul contaminării cu posibili microbi sau viruși, crescând gradul de siguranță și igienă pentru cetățeni. „Perioada pe care o traversăm impune de la sine o atenție sporită la respectarea normelor de siguranță și igienă, însă pentru noi aceasta a fost și este o prioritate asupra căreia ne-am concentrat încă de la bun început. La KADRA lucrăm permanent pentru a adapta cele mai bune soluții nevoilor clienților noștri, având o preocupare specială pentru spațiile unde soluțiile automate de acces pot avea un impact simțitor asupra calității vieții”, completează Andreea Strugaru.

 

Piața Sudului a intrat acum mai bine de un an și jumătate într-un amplu proces de renovare și modernizare. Lucrările au fost finalizate de curând, iar noua piață a fost inaugurată pe 11 august. Construcția este una impozantă, de 6.000 de metri pătrați, cu toate facilitățile necesare desfășurării unui comerț modern. Investiția totală comunicată de Primăria sectorului 4 s-a ridicat la peste 10 milioane de euro și a presupus tranformarea întregii zone a Pieței Sudului (construcția care adăpostește piaţa, spații verzi, parcare).

 

Cu o experință de 27 de ani pe piața din România, KADRA oferă soluții tehnice integrate de construcție și management al căilor de acces. Încă din 1993, când au pus pe picioare compania în Cluj-Napoca, cei trei fondatori KADRA și-au dorit să aducă inovația în sistemele automate de acces și în România. Radu Opriș, Andreea Strugaru și Monica Sagmar au fost motivați de dorința schimbării, iar acum, după mii de proiecte finalizate, KADRA continuă să inoveze și să vină cu cele mai bune soluții de automatizare a ușilor și porților, de management al parcărilor sau de sisteme automate de evacuare a fumului. Multe dintre soluțiile de acces oferite de KADRA de-a lungul acestor ani au reprezentat adevărate premiere și au fost deschizătoare de drumuri pentru piața din România.

 

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Jesus del Cerro, regizor VLAD, lansează cartea „Peripețiile unui regizor spaniol în România și în lume”

Avatar

Published

on

Jesus del Cerro, regizorul serialului VLAD, a schimbat camera de filmat cu… tastatura laptopului. Acesta a trecut în ipostaza de scriitor și a lansat recent cartea „Peripețiile unui regizor spaniol în România și în lume”, în cadrul unui eveniment unde i-au fost alături și colegii săi din echipa serialului VLAD. Olimpia Melinte și Anghel Damian au vorbit publicului prezent despre carte și despre experiența de a lucra alături de Jesus.

 

Jesus del Cerro a povestit că: „Mă bucur că la eveniment am avut alături prieteni, colegi din echipa VLAD, jurnaliști și bloggeri care au venit cu o energie bună și au creat o atmosferă caldă, făcând ziua lansării cu atât mai frumoasă. Sunt recunoscător că am avut atât de mulți oameni lângă mine, care m-au susținut în acest proiect, precum Anghel Damian și Olimpia Melinte, care au vorbit despre carte într-un fel care mă bucură și măgulește, mai ales că Olimpia a fost prima persoană din România care a citit cartea, în original, în spaniolă. Anghel, la rândul său, m-a ajutat cu publicarea cărții, iar Dragoş Bucur a scris prologul cărții.”

 

            „Peripețiile unui regizor spaniol în România și în lume” este un soi de jurnal, iar tot ceea ce găsiți între paginile cărții sunt întâmplări din viața mea. Filme, călătorii în locuri ca Puerto Rico, Los Angeles, Paris, festivaluri precum Cannes, munca alături de actori de la Hollywood, filmele și proiectele din România, celebrul maraton de la New York. Povestesc și despre zilele fericite, dar și despre momentele grele. Deschid, pentru cititor, o fereastră spre inima mea, în speranța că aceștia se vor regăsi în experiențele mele și că, de ce nu, se vor simți inspirați și motivați de această lectură”, a mai adăugat autorul.

Olimpia Melinte spune: „Am scris o carte, asta îmi spunea cu doi ani în urmă Jesus. Ca și cum a gătit o tortilla sau a fost la o plimbare în parc. M-a rugat să o citesc și n-am putut să o las din mână! Este emoționantă, pozitivă, tristă și amuzantă în același timp și are un mare atuu: te îndeamnă să visezi și să-ți transformi dorințele în realitate, așa cum o face si autorul ei, regizorul Jesus del Cerro. Dacă aveți chef să călătoriți prin lume, să aflați secretele din spatele camerelor de filmat și să descoperiți un călător ce pornește prin lume cu o valiză plină de idei și năzuințe, vă recomand Peripețiile unui regizor spaniol în România și în lume.”

            Anghel Damian a mai adăugat că: „Jesus del Cerro ne invită să îl cunoaștem și, totodată, să vedem dedesubturile vieții de regizor în România și multe alte locuri din lume. Este cea mai motivațională carte care nu își propune să fie motivațională, pe care am citit-o. E o lectură plină de umor, dragoste și pasiune, o oglindă fidelă a sufletului… Mă bucur enorm că am fost alături de el la lansarea din România și sper ca povestea asta să circule cât mai mult și, de ce nu, să se și ecranizeze. Vamos!”

 

Peripețiile unui regizor spaniol în România și în lume se găsește atât în librăriile fizice cât și online.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

„Tu votezi România!” vine cu ediţii speciale în ziua alegerilor, la TVR 1

Avatar

Published

on

             Pe tot parcursul zilei de duminică, 27 septembrie, TVR 1 ne ţine la curent cu informaţii despre procesul de votare din întreaga ţară, precum şi cu rezultatele parţiale din Bucureşti şi marile oraşe, în ediţii speciale şi emisiuni de dezbateri.

 

Dincolo de lupta partidelor pentru putere, România are nevoie de politici sectoriale care să asigure dezvoltarea regională. Cetăţenii vor proiecte şi viziuni care să le facă viaţa mai bună sau mai uşoară. Indiferent de opţiunea politică, agenda cetăţeanului ţine de drumuri mai bune, locuri de muncă, asistenţă medicală accesibilă la nivel local şi condiţii de tratament la standarde europene. Pentru toate acestea, pe 27 septembrie, românii sunt aşteptaţi la vot. Iar pe tot parcursul zilei, Televiziunea Română ne aduce informaţii la cald despre prezenţa la vot, participarea figurilor publice din România la votare, evenimentele de la secţiile de votare din întreaga ţară. Seara, la ora 21.00, tot la TVR 1, aflăm rezultatele parţiale din Bucureşti şi din principalele oraşe din ţară. Cu „Tu votezi România!” la TVR 1, vezi ce ai votat.

 

De dimineaţa până seara, mai exact, la orele 7.00, 10.00, 12.00, 16.00, 18.00, la TVR 1 sunt ediţii speciale „Tu votezi România!”, în care reporterii TVR vin cu date complete despre votul din Bucureşti şi din ţară. De asemenea, informaţii despre votare aflăm şi în ediţiile „Telejurnalului” TVR 1 de la orele 14.00 şi 20.00. Mai mult, prezenţa la vot se va actualiza din oră în oră şi va fi afişată grafic pe ecran, timp de 10 minute, la fiecare oră fixă.

 

Seara, de la 20.30, vedem emisiunea de dezbateri „Tu votezi România!”, urmată, de la 23.00, de „Tu votezi România 9!”, cu Ionuţ Cristache. Analişti, politicieni, preşedinţi de partide vor interveni în direct, pentru a comenta evoluţia alegerilor. De asemenea, reporterii TVR vor relata evenimentele de la sediile partidelor politice din Bucureşti şi din ţară şi vor transmite, la cald, reacţiile candidaţilor.

 

Votul este expresia datoriei pe care cu toţii o avem pentru aceasta ţară şi viitorul ei. Cum va arăta comunitatea în care trăim în următorii ani este, în esenţă, alegerea noastră. Iar decizia fiecăruia dintre noi se întoarce asupra propriului interes. Cu bune şi rele, 27 septembrie este o zi importantă pentru noi toţi. „Tu votezi România!” la TVR 1 îţi arată rezultatul votului tău.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0