Connect with us

Topuri zilnice

Ioana Filimon a pierdut duelul în fața prietenei sale, Diana Belbiță! Peste 1.7 milioane de români au urmărit Ferma – Un nou început!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Aseară, la Ferma – Un nou început!, telespectatorii au urmărit un duel al prieteniei, cu totul diferit de cele de până acum. Diana Belbiță și Ioana Filimon au intrat în arenă, trimise în luptă de Otniela. Concurenții și-au dat seama, în această săptămână, cât de puternice sunt prieteniile legate în casă, deși de-a lungul ultimelor luni au trecut prin rele și bune.

 

Deși probele de îndemânare le-au ținut la egalitate, întrebările din cartea fermei au făcut diferența, iar duelul a fost câștigat de Diana Belbiță, prietena ei fiind nevoită să iasă din emisiune. Cu toate că a câștigat și și-a asigurat locul în semifinală alături de ceilalți cinci concurenti, Diana Belbita nu s-a putut bucura la finalul duelui. Pentru eliminarea Ioanei, luptătoarea MMA vrea să se răzbune pe Otniela, cea care le-a trimis la duel. “Îmi doresc să ajung față în față cu Otniela pentru că nu își merită locul aici”, i-a transmis luptătoarea Otnielei.

 

Editia Ferma – Un nou început! lider absolut joi seara!

Joi, Ferma – Un nou început! a fost lider de audiență pe toate segmentele de public: comercial, urban și national. La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 – 49 de ani, PRO TV a condus topul cu 10.3 puncte de rating și 28.8% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a obținut cifre de două ori mai mici, înregistrând 4.9 puncte de rating și 13.6% share. Peste 1.7 milioane de români au urmărit ediția de joi seară.

Edițiile Ferma – Un nou început! de săptămâna aceasta sunt disponibile integral pe protvplus.ro.

 

Comentarii

comments

AUDIENȚE TV

FULMINANT: 3,5 MILIOANE DE ROMANI AU URMARIT REVELIONUL STARURILOR

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Programul de Revelion al Antenei 1, prezentat de Dan Negru pentru al 21-lea an consecutiv, a fost lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public. Minutul de aur al Revelionului Starurilor 2021, de la ora 23:05, a adunat în fața micilor ecrane 3.577.000 de români din toată țara, Antena 1 înregistrând 20.3 puncte de rating și 41.3% cota de piață. De asemenea, minutul de la miezul nopții a adunat în fața micilor ecrane 2.930.000 de telespectatori, la nivelul publicului din toată țara.

 

 

Cel de-al 21-lea program de Revelion prezentat consecutiv de Dan Negru, la Antena 1, difuzat în intervalul orar 22:02 – 02:00, a obținut în acest an o audiență de peste 4 ori mai mare față de principalul competitor, PRO TV, la nivelul publicului din întreaga țară şi de aproape 3 ori mai mare față de următorul clasat, România TV.

 

Astfel, Antena 1 a condus în topul audiențelor la nivelul publicului din toată țara cu o medie de 14.4 puncte de rating și 31.9% cota de piață, urmată de România TV, cu 5.1 puncte de rating și 11.2% cota de piață, Kanal D, cu 3.4 puncte de rating și 7.6% cota de piaţă, PRO TV cu 3.3 puncte de rating și 7.3% cota de piaţă și TVR 1, cu 2.9 puncte de rating și 6.4% cota de piaţă.

În minutul de aur, de la ora 23:05, 3.577.000 de români urmăreau Revelionul Starurilor 2021, cifrele înregistrate fiind de 20.3 puncte de rating și 41.3% cota de piață. La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a obținut o audiență aproape triplă față de următorul clasat, România TV, și de aproape 4 ori mai mare faţă de PRO TV.

 

Antena 1, cu show-ul prezentat de Dan Negru, s-a situat pe primul loc și la nivelul publicului din mediul urban, cu 13.5 puncte de rating și 31 cota de piață, la o distanță apreciabilă de PRO TV, clasat pe locul 3 cu 3.5 puncte de rating și 8 cota de piață, după România TV, cu 5 puncte de rating și 11.6% cota de piaţă.

 

În minutul de aur, de la ora 23:34, la nivelul publicului urban, Antena 1 obținea un rating de 18.1 de puncte și o cotă de piață de 38.4 procente. La nivelul publicul comercial, Antena 1 a obținut o audiență de peste 3 ori mai mare față de următorul clasat, PRO TV.

Antena 1 își păstrează supremația și la nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Revelionul Starurilor – 2021 înregistrând pe acest segment de public 12.1 puncte de rating și 36.3% cota de piață, de peste 3 ori mai mult față de următorul clasat, PRO TV, care a înregistrat 3.7 puncte de rating și 11.1% cota de piață. În minutul de aur înregistrat pe acest segment de public, de la ora 23:06, Antena 1 a obținut un rating de 15.9 puncte și o cotă de piață de 42.7%.

 

Marea petrecere de Revelion a fost, și în acest an, la Antena 1! Revelionul prezentat pentru al 21-lea an consecutiv de Dan Negru a adus în fața telespectatorilor 12 măști spectaculoase și zeci de artiști iubiți de marele public, într-un spectacol de zile mari. Astfel, la Revelionul Starurilor 2021, cu ajutorul măștilor, Cosmin Contra l-a întruchipat pe Grinch, Romică Ţociu a făcut haz de necaz şi s-a costumat în Corona, iar surpriza serii a fost Vrăjitoarea, sub a cărei mască s-a aflat Elena Udrea. Cornel Ilie s-a ascuns în spatele unei măşti fioroase, în vreme ce Dorel Vişan a pus în scenă un veritabil Pinocchio, alături de Cristi Iacob. Oana Zăvoranu s-a transformat în Captain Hook şi alături de Adriana Trandafir le-a dat mari bătăi de cap celor din platou, în vreme ce indiciul, un pieptăn, nu le-a fost de ajutor vedetelor care nu au ghicit că Maria Dragomiroiu se ascundea în spatele măştii Hades.

Cunoscutul vlogger Selly a venit la Revelionul Starurilor 2021 costumat în Extraterestru şi nimeni nu l-a ghicit, în vreme ce Paula Seling, deghizată în Gamora, din Gardienii Galaxiei a fost dată de gol chiar de vocea ei inconfundabilă. Un alt sportiv celebru, Marian Drăgulescu a acceptat invitaţia lui Negru şi a intrat în pielea lui Lurch, în vreme ce Andreea Bălan a fost Duhul lui Aladin. Parada măştilor s-a încheiat cu două mari actriţe, Maia Morgenstern şi Carmen Tănase, care au adus doi preşedinţi la Revelionul Starurilor 2021.

 

Matilda Pascal Cojocăriţa, Ştefan Cigu, Elena Merişoreanu, Nea Marin, Maria Buză, Ovidiu Lipan Ţăndărică, Dan Bittman, Adriana Trandafir, Romică Ţociu, Vlăduţa Lupău, Nicolai Tand, Cătălin Crişan, Mihai Trăistariu, Ana Baniciu, Raluka, Dorian Popa, Connect-R, Giani Kiriţă sunt doar o parte dintre artiștii care au urcat, la rândul lor, pe scena Revelionul Starurilor.

Emisiunea “Show și-așa!”, prezentată de Mirela Vaida, Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu, care a dat startul petrecerii de Revelion, la Antena 1, difuzată în intervalul orar 19:54 – 22.02, a fost lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public. Minutul de maximă audiență, de la ora 21:50, a adunat în fața micilor ecrane peste 3.2 milioane de telespectatori din toată țara, reprezentând 38.4% din cota de piaţã şi 18.5 puncte de rating.

 

La nivelul publicului din toată țara, Antena 1 a înregistrat, în medie, în intervalul 19:54-22:02, 11.2 puncte de rating și 24 cota de piață, urmată de PRO TV, cu 7.9 puncte de rating și 16.9 cota de piață. Antena 1 rămâne lider și la nivelul publicului de la orașe, cu 10.6 puncte de rating și 24.1 de procente din cota de piață, urmată de PRO TV, cu 7.2 puncte de rating și 16.3% cota de piaţã.

De asemenea, în intervalul de difuzare „Show şi-aşa”, Antena 1 conduce detașat și clasamentul la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cu o medie de 8.1 puncte de rating și 24.5 procente din cota de piață, urmată de PRO TV, cu 7.1  puncte de rating și 21.7 cota de piață.

 

Mirela Vaida, Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au dat startul petrecerii în noaptea de Revelion, la “Show și-așa!”, cu cântec, jocuri și foarte multă voie bună. Vedetele împărțite în două tabere conduse de Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu s-au “duelat”, pe parcursul a două ore, prin intermediul unor probe haioase şi au încins o super petrecere de An Nou.

 

Mioara Velicu, Niculina Stoican, Jean de la Craiova, Cornelia şi Lupu Rednic, şi Grigore Gherman au format echipa “popularilor”, condusă de Liviu, în timp ce Andreea Bănică, Marcel Pavel, Monica Anghel, Tavi Clonda, AMI şi Diana Matei au făcut parte din echipa artiștilor pop, avându-l ca lider pe Andrei. Invitații speciali au fost Irina Loghin, Mirabela Dauer, Pindu, Paula Chirilă, Doru Pârcălabu şi Silviu Petcu, Valentina Fătu şi Vasile Muraru. Acompaniamentul muzical a fost asigurat de taraful Cleante.

În ziua de 31 decembrie, telespectatorii au preferat programele pregătite de Antena 1. Astfel, Antena 1 a fost lider incontestabil de audiență pe parcursul întregii zile, pe toate categoriile de vârstă. Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 înregistra o medie de audiență de 4.6 puncte de rating și 23.5 cota de piață, urmată de PRO TV ce înregistra, tot la nivelul întregii zile şi pe acelaşi target o medie de 3.5 puncte de rating și 18% cota de piață.

 

Şi pe întreg publicul din mediul urban, Antena 1 a condus detaşat topul audienţelor. Astfel, la nivelul întregii zile, Antena 1 a înregistrat 5.6 puncte de rating și 21.4 cotă de piață, în timp ce PRO TV a înregistrat o audiență medie de 3.5 puncte de rating și 13.5 cota de piață. Pe întregul public din România, Antena 1 se clasează tot pe primul loc în topul audiențelor cu 6 puncte de rating și 21.9% cota de piață, în timp ce PRO TV ocupă poziția secundă cu doar 3.9 puncte de rating și 13.9 cota de piață.

Antena 1 a fost lider detaşat de audiență şi în Prime-Time (19:00 – 23:00) pe toate categoriile de public. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 a înregistrat o medie de audiență de 8.6 puncte de rating și o cotă de piață de 26.3 procente, urmată de PRO TV ce înregistra atunci o medie de 6.5 puncte de rating și 19.7 cota de piață.

 

Şi pe întreg publicul din mediul urban, Antena 1 a condus, în Prime Time detaşat clasamentul audienţelor. Astfel, la nivelul întregii zile, Antena 1 a înregistrat 10.8 puncte de rating și 24.7 cota de piață, în timp ce PRO TV a înregistrat o audiență medie de 6.5 puncte de rating și 14.8 cota de piață.  La fel şi pe întregul public din România, Antena 1 se clasează tot pe primul loc în topul audiențelor cu 11.4 puncte de rating și 24.5 cota de piață, în timp ce PRO TV ocupă poziția secundã cu doar 7.2 puncte de rating și 15.4 cota de piață.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban și Național
Perioada 31 decembrie 2020

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

“Roata Norocului”, cel mai urmarit show din weekend a, in intraga tara

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica  a show-ului a plasat Kanal D pe primul loc la nivelul intregii tari si la orase

 Editia de duminica a noului sezon “Roata Norocului” a pozitionat Kanal D pe primul loc in topul audientelor, in intervalul difuzarii show-ului, 20:00-22:15. Statia a inregistrat 6,8% Rating si 17,8% cota de piata la nivelul publicului din intreaga tara. La orase, Kanal D a acumulat 5,1% Rating si 14,0% cota de piata.

1.194.000 de telespectatori au urmarit, in medie,  in fiecare minut al difuzarii, show-ul prezentat de Bursucu si Ana-Maria Barnoschi; minutul de aur, inregistrat la 22:04,  a tinut in fata micilor ecrane 1.767.000 de privitori.

 

“Roata Norocului”, unul dintre cele mai de succes si longevive formate concurs din intreaga lume, le aduce in continuare romanilor buna-dispozitie in weekend. Bursucu si Ana-Maria Barnoschi dau startul distractiei si dezlegarii puzzle-urilor in fiecare seara de duminica, de la ora 20:00, la Kanal D.

 

 

 

 

Audiente Roata Norocului – sursa Kantar Media Romania

Data:  07:06:2020

 

National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,8 17,8 1194
  Pro TV 5,1 13,3 890
  Antena 1 4,8 12,5 837
ROATA NOROCULUI Romania TV 2,9 7,6 507
20:00-22:15 Prima TV 2,0 5,2 351
  Antena 3 2,0 5,2 344
  TVR 1 1,5 4,1 273
  Pro Cinema 1,2 3,2 211
  National TV 0,7 1,8 122
  Antena Stars 0,7 1,8 120

 

 

 

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 5,1 14,0 490
  Pro TV 4,4 12,2 424
  Antena 1 3,9 10,8 377
ROATA NOROCULUI Romania TV 3,1 8,4 292
20:00-22:15 Antena 3 2,6 7,0 244
  TVR 1 1,5 4,1 144
  Prima TV 1,5 4,1 143
  National TV 0,8 2,3 80
  Pro Cinema 0,8 2,3 79
  Digi 24 0,7 1,9 67

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Premiera Asia Express – Drumul Comorilor, lider detaşat de audienţã  

Avatar

Published

on

Premiera celui mai dur reality-show a debutat în forță aseară, la Antena 1, impunându-se ca lider detaşat de audienţã la nivelul tuturor categoriilor de public. Cel de-al treilea sezon Asia Express- Drumul Comorilor a început în Filipine, însă nu înainte de a-i trece pe concurenți printr-o primă provocare.

După ce au fost abandonați într-o piață de pește cu bagajele de acasă, echipele au fost nevoite să caute un prim indiciu pentru a porni în cursă, iar panica generală și haosul au acaparat competiția: ”Ne uitam toți unul la altul! Eram ca oile, am pornit în aceeași direcție”, a spus Sorin Bontea nedumerit.

Aproape 1.8 milioane de telespectatori la nivel national au urmărit premiera celui mai dur reality-show sâmbătă seară, în minutul de maximă audiență de la 20:40.  În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 20:00 – 23:55, Asia Express a fost lider de piaţã la nivelul tututor categoriilor de public. Astfel, pe publicul comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 a condus cu o medie de 8.3 puncte de rating și 25.9% cota de piață, fiind urmată de Pro TV cu 6.2 puncte de rating și 19.3 procente din cota de piață. Şi la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a condus detaşat topul audienţelor, întregistrând un rating mediu de 7.2 puncte şi 17.6% cota de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro TV, înregistra atunci doar 5.2 puncte de rating şi 12.7 procente din cota de piaţã. Și la nivelul întregii țări cei mai mulți telespectatori au ales să urmărească primii pași ai vedetelor pe Drumul Comorilor, astfel că emisiunea a fost lider de audiență cu o medie de 7.3 puncte de rating și 17.3 cota de piață, în vreme ce Pro TV se clasa din nou pe poziţia secundã cu o medie de 5.6 puncte de rating și 13.4% cota de piață.

După ce au îndeplinit misiunea imposibilă de conduce niște pedicab-uri, un soi de triciclete fără frâne, concurenții au fost nevoiți să pornească spre anumite locații și să îndeplinească fiecare câte o probă diferită pentru a-și obține rucsacurile. Vedetele au continuat spre primul punct de control, știind că primele trei echipe ajunse la Gina Pistol se califică și în jocul de amuletă.

Alex Abagiu și prietenul lui, Radu, Sorin Bontea și Răzvan Fodor, Alina Ceușan și Carmen Grebenișan au fost cele trei perechi care s-au întrecut într-un joc de coordonare, orientare și rezistență fizică. După o luptă strânsă, Alex Abagiu și Radu au fost cei care au câștigat primul lor avantaj în cursă și suma de 1000 Euro: ”Dacă întrebai pe cineva, nimeni n-ar fi pariat pe noi! Nici eu n-aș fi pariat pe noi după ce am văzut proba asta!. În vreme ce echipa câștigătoare a avut posibilitatea de a-și continua drumul fără să îndeplinească următoarea misiune, ceilalți au fost nevoiți să rezolve niște ecuații pentru a merge cu barca. Alex Velea și Mario au fost echipa aleasă de Alex Abagiu și Radu să traverseze cu barca cu vâsle, iar acest lucru i-a adus pe ultimul loc în clasamentul zilei.

Ediția premieră s-a încheiat cu un mesaj de la Gina Pistol, care a oprit cursa și i-a sfătuit pe concurenți să își caute cazare. Premiera celui mai dur reality-show continuă și în această seară, de la 20:00, pe Antena 1. Pentru prima dată în acest sezon, cele nouă echipe care au pornit pe Drumul Comorilor vor fi nevoite să găsească un loc în care să doarmă și o masă caldă, conștienți de faptul că totul în această cursă depinde de abilitatea lor de a se descurca în situații limită. ”Fix oamenii care au cel mai puțin sunt și cei care vor să te ajute cel mai mult”, va fi de părere Florin Ristei. Moralul celor nouă cupluri de vedete va fi pus la grea încercare, iar prima noapte din Filipine va veni și cu multe lecții de viață. Despre ce este vorba, telespectatorii vor vedea diseară.

Tot azi, de la 20:00, cursa continuă într-un ritm amețitor, iar concurenții vor fi acaparați de tot felul de senzații extreme. Fizicul fiecăruia ei va fi pe punctul de a ceda în cursa extremă spre unul dintre punctele de control. Pentru a ajunge la Gina Pistol, însă, vor fi nevoiți să treacă un test de anduranță și să urce sute de trepte, într-o căldură insuportabilă: ”Plec acasă! Eu nu vreau să mor aici”, va spune Nico epuizată. O altă probă din seara aceasta le va face cunoștință concurenților cu cultura filipineză, iar partea lor artistică va fi testată. Echipele se vor întrece într-un concurs de dans tradițional, dar nici această misiune nu va trece fără peripeții, iar nervii vor ceda rând pe rând pe Drumul Comorilor.

Un singur cuplu de vedete se va clasa astăzi pe primul loc și va obține prima imunitate a etapei. Ei vor beneficia de cazare la hotel, transport şi certitudinea de a rămâne în joc și a se relaxa, în vreme ce restul vor continua să îndure probele din competiția celui mai dur reality-show. Care va fi echipa câștigătoare, dar și cum va decurge cea de-a doua ediție premieră Asia Express- Drumul Comorilor, telespectatorii Antena 1 pot vedea diseară, de la 20:00.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 15 februarie 2020

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Kanal D, pe primul loc, cu „Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Duminica, 9 februarie, emisiunea “Asta-i Romania!” a fost prima optiune a telespectatorilor din intreaga tara, pozitionand postul TV Kanal D pe primul loc in preferintele acestora, la nivel National si pe targetul All Urban, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.

Ieri, in intervalul orar 14:30 – 16:00, emisiunea “Asta-i Romania!” a pozitionat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, acumuland un rating de 3,7%, si o cota de piata de 11,6%, pe targetul National; pe targetul All Urban, statia TV a inregistrat 2,7% puncte de rating si 9,3% cota de piata.

Minutul de aur, inregistrat la 15:32, a adunat in fata micilor ecrane 889.000 de romani.

Unul dintre subiectele ce au fost pe placul telespectatorilor este povestea familiei africane integrata perfect in comunitatea unui sat din Mures.

Nu ratati emisiunea “Asta-i Romania!”, prezentata de Mihai Ghita, in fiecare duminica de la ora 14:30, la Kanal D!

 

Audiente “Asta-i Romania!”

Target National:

National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
ASTA-I ROMANIA Kanal D 3.7 11.6 655
14:30-16:00 Romania TV 2.4 7.6 427
  Antena 1 2.3 7.0 396
Sursa: Kantar Media Romania

Data: 09.02.2020

       

 

Target All Urban:

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
ASTA-I ROMANIA Kanal D 2.7 9.3 261
14:30-16:00 Antena 1 2.4 8.1 227
  Romania TV 2.1 6.9 196
Sursa: Kantar Media Romania        
Data: 09.02.2020        

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Acces Direct, lider absolut, pentru a treia săptămână consecutiv

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

În perioada 3–7 februarie, emisiunea Acces Direct a fost pentru a treia săptămână consecutiv prima opțiune în rândul telespectatorilor care s-au aflat în fața micilor ecrane, de luni până vineri, în intervalul orar 17.00 – 19:00. Acces Direct, emisiunea prezentată de Mirela Vaida, a fost lider de audiență pe toate cele trei segmente de public.

Cea mai urmărită a fost ediția de vineri, 7 februarie, care a adunat în fața micilor ecrane 2.240.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara. Minutul de aur a fost înregistrat în aceeași ediție când, la ora 18:50, 3.028.000 de telespectatori din toată țara urmăreau emisiunea prezentată de Mirela Vaida.

Astfel, la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, în perioada 3-7 februarie, în fiecare zi, de luni până vineri, între orele 17:00 și 19:00, Antena 1, cu emisiunea Acces Direct, s-a aflat pe primul loc, cu o audiență medie de 5,7 puncte de rating și 25,2% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 4,7 puncte de rating și 21% cota de piață și de Kanal D, cu 2,3 puncte de rating și 10,2% cota de piață.

Clasamentul se păstrează și la orașe, Antena 1 situându-se pe primul loc, cu o audiență medie 8,6 puncte de rating și 24,5% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 6,4 puncte de rating și 18,2% cota de piață și Kanal D, cu 2,8 puncte de rating și 8% cota de piață.

Antena 1 s-a aflat pe locul întâi în clasamentul audiențelor și la nivelul publicului din toată țara, cu o audiență medie de 12,1 puncte de rating și 30,6% cota de piață, aproape dublu față de următorul clasat, Pro TV, care a înregistrat 6,5 puncte de rating și 16,4% cota de piață și aproape triplu față de Kanal D, aflat pe locul trei, cu 4,3 puncte de rating și 10,9% cota de piață.

Pentru a treia săptămână consecutiv, lideri de piață! Telespectatorii ne așteaptă cu sufletul la gură, mai ales că de vreo lună, personajele Veronica și Viorel au magnetizat publicul într-un mod cu totul neașteptat. Totul a pornit de la o acuzație falsă de viol și s-a transformat în cea mai siropoasă telenovelă: sută la sută reală, cu personaje autentice, cu povești care există în viața reală, cu viața oamenilor din mediul rural și nevoile ei majore: nevoia de educație, de afecțiune în sânul familiei, nevoia unui loc de muncă. Povestea este tristă, în esență. Și este povestea tristă a foarte multor români. Dar micile picanterii, descoperiri de situație, autenticitatea acestor personaje te lasă fără replică. Vă mulțumim fiecărui telespectator în parte”, spune Mirela Vaida, prezentatoarea emisiunii.

Acces Direct, unul dintre cele mai puternice formate ale după-amiezii, este difuzat în fiecare zi, de luni până vineri, de la ora 17:00, la Antena 1. Emisiunea care o are drept gazdă pe Mirela Vaida le prezintă telespectatorilor cele mai importante subiecte ale zilei, poveşti de viaţã unice, dezvăluiri emoţionante ale invitaţilor, dar şi informaţii în premieră. Toate acestea sunt dezbătute în platoul emisiunii, alături de experţi în domeniu.

 

Sursa: Kantar Media                                    

Copyright: ARMADATA S.R.L.                                     

Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group                             

Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban și National                        

Perioada 3-7 februarie 2020                                     

             

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

SHOW MAGAZINE

IN Trending