Connect with us

ALL MEDIA

Ioana Maria Moldovan a plâns în 5 ani de ,,Povestiri adevărate” cât pentru o viaţă

Published

on

 

Ioana Maria Moldovan, prezentatoarea „Povestirilor adevarate”, emisiune difuzată de luni până sâmbătă, de la ora 17.30, a împlinit 5 ani de când, , intră în casele şi sufletele telespectatorilor de ACASĂ. Vedeta mărturiseşte că în decursul anilor, foarte multe cazuri pe care le-a prezentat în emisiune au afectat-o şi că a plâns ore în şir impresionată fiind de drama celor care au cerut ajutorul echipei Povestirilor. ”Nu mi-am imaginat niciodată că sunt atâţia copii bolnavi, oameni săraci, fără niciun sprijin.

Nu am crezut că realitatea este atât de crudă. Nu mi-am închipuit niciodată că de o singură semnătura poate depinde viaţa unui copil, că un act banal îţi dă şansa la o noua viaţă, că birocraţia decide soarta unui om care se află la graniţa dintre viaţă şi moarte. E revoltător să vezi că în ţara ta poţi muri cu dreptatea în mână. Am trăit experienţe greu de descris în cuvinte: părinţi disperaţi care mă implorau cu lacrimi în ochi să le salvez copilul, să-i ajut, oameni care nu aveau ce mânca, am aflat de boli care nu credeam că pot exista. În cei 5 ani am plâns cât nu am plâns în toată copilăria, cât pentru o viaţă, am trăit fiecare poveste”, spune emoţionată Ioana.

Fiecare caz care a impresionat-o a însemnat pentru Ioana nopţi nedormite, încercarea de a schimba lucrurile, lupta şi sistemul şi, uneori, dorinţă de a pleca din ţară. „La un moment dat simţeam că nu mai pot. Ajungeam acasă şi plângeam, mă consumăm pentru fiecare poveste. Am devenit mult mai sensibilă şi încerc să învăţ să preţuiesc mai mult viaţa. Recunosc că uneori aş fi plecat din România, însă doar cu gândul. De fiecare dată mi-am zis că nicăieri nu e mai bine ca acasă. Îmi place casa mea, îmi place familia mea, îmi place limba pe care o vorbesc. Îmi plac în primul rând oamenii care nu renunţă uşor. Aşa că nici eu nu mă las cu una cu două şi sper că într-o zi va fi bine şi în ţara asta”, mărturiseşte vedeta ACASĂ.

Cazul care a impresionat-o pe Ioana cel mai tare a fost cel al micuţei Andreea, o fetiţă care luptă cu o boală cumplită : ictioza vulgară congenitala. Mai pe înţelesul tuturor, pielea fetiţei e ca cea de şarpe. ”Imi amintesc că filmarea a durat 2 ore iar eu am plâns non-stop, gândindu-mă câtă suferinţa are în suflet acest copil, ce cruce grea are de dus. Andreea nu trebuia să lupte doar cu boala nemiloasă ci şi cu prejudecăţile celor din jur, cu răutăţile lor. Copii îi spuneau : Şarpe!. I-am filmat povestea chiar în a doua zi de Paşti. Nu am dormit toată noaptea, gândindu-mă cum o să fie oare întâlnirea. Dar dincolo de înfăţişarea ei neobişnuită, care recunosc m-a şocat, am descoperit un suflet blând de copil. Zâmbetul ei nevinovat şi căldura cu care m-a îmbrăţişat m-au cucerit pe loc. Andreea şi-a făcut rapid un loc în sufletul meu şi chiar şi acum, după 4 ani de când ne-am cunoscut, ea mi-a rămas o bună prietenă cu care vorbesc şi pe care încerc să o ajut atât cât pot”, spune Ioana.

Pentru Ioana Maria Moldovan cei 5 ani petrecuţi în direct, alături de telespectatori au însemnat nenumărate lecţii despre viaţă, despre suferinţa dar şi despre speranţă. Mii de oameni care nu mai vedeau nicio salvare au privit către „Povestiri adevarate” cu încredere şi speranţa le-a fost răsplătită. Din păcate nu toate poveştile s-au terminat cu happy-end dar în toate cazurile cei de ACASĂ, telespectatorii, au demonstrat că sunt alături de cei suferinzi, că pot fi oameni. La împlinirea a 5 ani de când este, zi de zi, ACASĂ Ioana mai are o singură dorinţă: ”Visez la emisiunea în care voi spune doar povestiri adevărate fericite!”

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Radio

Ştirile DIGI FM va difuza un nou episod din „Ca să știi, România”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

DIGI FM continuă campania Ca să știi, România, o serie de anchete și analize despre cele mai sensibile probleme pe care le întâmpina românii acum!

Am început cu o radiografie a infrastructurii feroviare din România și am aflat că timp de 28 de ani, autoritătile au neglijat tot ce inseamnă investiții, tot ce înseamnă grijă fată de căile ferate, interes pentru siguranță oamenilor în trenuri. Dovadă stau cele 25 de episoade ale campaniei ,,Ca să știi, România. CFR-Cifrele dezastrului!”.

Cu ce continuăm? Cu o analiză a dosarului „Colectiv”.

Suntem din nou REPETENȚI și victimele noastre rămân ale nimănui, așa că vorbim despre ei, despre ARŞII NIMĂNUI.

Sunt aproape 3 ani de la Colectiv.

Atunci, una dintre marile probleme a fost lipsa secțiilor de mari arși unde să fie transportați răniții. „Avem tot ce ne trebuie”, spunea ministrul Sănătății de atunci, Nicolae Banicioiu. Ne amintim că mulți dintre răniții din tragedia în care au murit 26 de oameni pe loc și alți 33 după, au fost salvați pentru că au fost trimiși în străinătate. Credeți că avem secții de mari arși mai bune decât aveam în octombrie 2015? Nu. Ancheta DIGI FM din campania Ca să știi, România, arată că suntem aproape la fel ca înainte de Colectiv. Poate chiar mai rău.

Aflați cazuri concrete și interviuri în exclusivitate începând de miercuri, 20 iunie, pe site-ul nostru www.digi-fm.ro .

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

 

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

 

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending