Connect with us

ALL MEDIA

Ioana Picos şi-a petrecut Crăciunul şi Revelionul la 30 de Grade Celsius, în Dubai şi Abu Dhabi

Published

on

 

Ioana Picos, interpreta Azizei din telenovela “Iubire si onoare” care revine ACASA din 24 ianuarie, de la 20.30, a petrecut Craciunul si Anul Nou la mii de kilometri distanta de casa, la 30 de grade Celsius.

Destinatia de vacanta a fost Abu Dhabi, unde locuieste sora Ioanei, si mai apoi Dubai. “Am avut sansa de a experimenta tot felul de lucruri noi. In primul rand, am putut sa fiu alaturi de sora, cumnatul si nepotica mea de sarbatori, inclusiv atunci cand cea mica si-a serbat ziua de nastere. Fiind atat de departe ei de tara, orice secunda petrecuta impreuna, pentru mine a fost pretioasa. Un alt moment frumos a fost Craciunul, chiar daca afara erau 27 de grade Celsius si de zapada imi povesteau cei de acasa la telefon. Atat Abu Dhabi-ul cat si Dubai-ul erau impodobite cu luminite iar magazinele si Mall-urile erau pline de Mos Craciuni, brazi artificiali, iglu, patinoare”, spune Ioana.

Vegetariana de cativa ani Ioana a avut surpriza, de Craciun, sa se aseze la masa traditionala unde se serveau trei feluri de… carne. “Amuzant a fost, cand ne-am asezat la traditionala masa de Craciun si ne-am dat seama ca pe masa erau preparate din carne de porc pentru sora si prietenul meu si mai multe feluri de mancare asiatica preparata cu carne halal pentru cumnatul meu care este malaezian si musulman. Pentru ca sunt lacto-ovo-vegetariena s-a gasit imediat o solutie si pentru mine”, spune amuzata Ioana.

In vacanta de doua saptamani petrecuta pe tarm asiatic Ioana Picos si iubitul ei, Marius nu au ratat nicio destinatie turistica. “In Abu Dhabi, am vizitat Marea Moschee Seikh Al Zayed a doua moschee din lume ca si marime, dupa Mecca. Am fost apoi in zona Corniche, principala atractie turistica, cu plaje, hoteluri, terase, fantani, toate cu Marea Arabiei alaturi.. Foarte impunator este si podul Maqta, pe care daca il privesti de la departare iti da impresia ca este un imens carusel. De briza marii m-am bucurat in Golful Persic, respectiv la Marea Arabiei, care are o apa foarte sarata. Iar in Dubai, am vizitat zona din Jumeirah, cu plaje, hoteluri, port unde opreau iahturile, un bazar stilizat cu diferite suveniruri. Am mers apoi in zona 0 a Dubaiului, si anume Marina. Un loc sclipitor, cu zgarie nori, cafenele luxoase, plaja si marea.”

Opulenta, cuvantul cheie ce caracterizeaza Abu Dhabi si Dubai-ul, era vizibila la tot pasul. “De la bijuterii din aur masiv si pietre pretioase, masini luxoase, tunate si pline de cristale, parca acum luate din showroom-urile exclusiviste si pana la cladiri, servicii si peisaj totul respira luxul. Nivelul opulentei nu era demonstrat de masinile luxoase, superlativul acolo se traduce prin a avea un numar cat mai mic de inmatriculare. Pentru acest lucru arabii sunt dispusi sa plateasca si 1 milion de dolari”, spune uimita interpreta Azizei.

Si pentru ca in telenovela “Iubire si onoare” Ioana Picos joaca rolul unei femei arabe, actrita s-a reintors in lumea din emiratul Beled el Noor, reprodusa in platourile din Buftea, cu experienta reala dobandita dupa 2 saptamani petrecute in Emiratele Arabe Unite.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Exclusiv la DigiFM, Horia Tecau: „Nu e un regret medalia olimpică”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

În această dimineață la Digi FM, Horia Tecău a vorbit despre rolul părinților în viață tinerilor jucători de tenis. Cătălin Striblea a stat de vorbă cu cel mai bun jucător de dublu al României la interviurile de colecție pe pagina de facebook Digi FM.

„Părinții să nu uite că acei copii care încep să joace tenis sau orice alt sport au nevoie de un părinte, în primul rând, și după de un antrenor de tenis. Tu, ca părinte, devii antrenor de tenis și nu mai ești părinte, e dificil acolo. Cred că rolul părintelui este să găsească educatorii, antrenorii potriviți pentru copilul lui, în care crede, îl poate dezvolta într-un mod sănătos și să îi ofere condițiile necesare”, a spus Tecău.

Tenismenul a avut parte de o perioadă grea, atunci când a pierdut 3 finale consecutive de Grand Slam.

„Începusem să mă gândesc dacă voi mai avea oportunitatea să ajung într-o finală de Grand Slam și dacă voi putea câștiga vreodată. Îmi lipsea acea încredere în mine și acea credință până la final. Ca să joci o finală e foarte diferit, față de o semifinală, e altă încărcătură, e meciul suprem. Dacă nu ai pe cineva în jur care să te facă să înțelegi de ce ai nevoie ca să câștigi, e mai greu.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle dacă Horia Tecău regretă că nu a devenit și campion olimpic.

„Nu e un regret medalia olimpică. Cu toate că e foarte greu să fii acolo pe podium, eram bine pentru că am avut câteva minute de pauză, în care ne bucuram că eram acolo, dar era și regretul că am fost atât de aproape.”, a spus tenismenul.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi a fost ales Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

 

Vineri, 21 septembrie 2018, directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost ales în funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă, în cadrul Conferinței EANA de la Varșovia, Polonia.

La Varșovia a avut loc în perioada 20-21 septembrie întâlnirea șefilor agențiilor de presă membre EANA, ocazie cu care a fost aleasă și noua conducere a Alianței: Peter Kropsch, CEO dpa (Germania), președinte, Michalis Psilos, CEO ANA-MPA (Grecia), și Jiri Majstr, CEO CTK (Cehia), membri în board.

În cadrul Conferinței s-a discutat și despre provocările actuale din domeniul media, despre întărirea colaborării dintre agențiile membre, dar și despre directiva privind drepturile de autor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending