Connect with us

ALL MEDIA

Irina Antonie se implică în îngrijirea copiilor bolnavi (galerie foto)

Published

on

 

Irina Antonie, actrita care o interpreteaza pe Vivi din “Iubire si onoare”, telenovela care va reincepe din luna ianuarie ACASA, isi dedica timpul liber ingrijirii copiilor bolnavi.

De sarbatori, Irina Antonie impreuna cu alti colegi de la UNATC au fost sa colinde si sa daruiasca cadouri copiilor de la Sectia de Ortopedie a Spitalului “Marie Curie”: “Ne-am impartit astfel incat fiecare sa ia macar cate un cadou pentru un baietel sau pentru o fetita. M-au coplesit emotiile cu adevarat atunci cand i-am vazut pe copiii adunati sa ne asculte pe noi cantand colinde”, spune Irina Antonie.

Irina s-a atasat foarte tare de Florin, un baietel de 10 ani: “Am mers la fiecare sa impartim cadourile si eu am fost la Florin, un baietel tare rusinos. Toti se stransesera in jurul lui sa ii dea dulciuri, fructe si cadouri incat se uita doar in jos si nu vorbea cu nimeni. Ne-am imprietenit cand am ramas noi doi si l-am ajutat sa deschida cadoul. Ii luasem un Monopoly cu masini, dar nu parea foarte incantat si i-am spus ca eu nu il cunosteam si nu stiam ce cadou si-ar dori, dar i-am promis ca daca imi spune, vin in ziua urmatoare cu ce isi doreste el. Si asa am ajuns sa sarbatorim impreuna ziua lui de nastere”, povesteste Irina Antonie.

Tanara actrita marturiseste ca a fost impresionata de copiii de la spital si de povestea fiecaruia dintre ei: “Imi spunea o colega ca Florin abia acum rade in poze si e fericit, copiii de acolo au nevoie de atentie, de iubire, au nevoie de persoane care sa vorbeasca cu ei. Nu e foarte greu daca iti doresti sa ajuti un copil sa ii faci macar o zi mai frumoasa. Sunt copii care stau in spital si sase luni pe an fara sa iasa o zi in parc sa se joace. Florinel si toti ceilalti mi s-au parut extrem de maturi, de asta la inceput nu vorbea cu noi, pentru ca ne comportam cu el ca si cum ar fi fost un copil mic, insa cand am vorbit cu el serios mi-a raspuns. Sunt foarte destepti si perspicace si observa orice gest al tau. Mi-am dat seama ca ii poti dezamagi foarte repede si ca se ataseaza de tine si sufera daca le promiti ceva si nu te tii de cuvant. Orice copil merita sa fie sanatos si fericit. Putem si noi sa contribuim putin la asta si cred ca merita sa incercam!”.

Telespectatorii o pot revedea pe Irina Antonie intr-un nou sezon plin de actiune si suspans al telenovelei ,,Iubire si onoare”, care va reincepe din luna ianuarie, ACASA.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending