Connect with us

Digital

 iSense Solutions lansează topul celor mai cunoscuți influenceri în 2024 

Published

on

Reclame

Utilizarea platformelor de format short video în online

Industria influencerilor s-a dezvoltat tot mai mult în România în ultimii ani, devenind un reper pentru fiecare brand sau companie în marketingul digital.

În cel mai recent studiu realizat de agenția de cercetare iSense Solutions, „iSense Influencer Effect”,am întrebat tinerii (18 – 40 de ani) despre influencerii pe care îi cunosc. I-am rugat să menționeze spontan numele care le vin prima dată în minte când se gandesc la influenceri, apoi dintr-o listă predefinită, i-au ales pe toți pe care îi știu, cel puțin după nume.

Întrebați spontan ce influenceri cunosc, tinerii l-au menționat pe primul loc pe Selly, cu un total de 21% (un procent semnificativ mai mare în randul 18-25 de ani (33%)) și pe Dorian Popa (21%), apoi pe Alina Ceușan (12%), pe Carmen Grebenișan (7%) și pe Adelina Pestrițu (3%).

„Topul mențiunilor spontane reflectă recunoașterea și preferințele tinerilor pentru influencerii din România. Prin studiul <<iSense Influencer Effect>> am identificat cât de bine sunt conectați influencerii cu audiența lor și cum sunt percepuți de tânăra generație”,declară Andrei Cânda, Managing Partner iSense Solutions.

Topul privind notorietatea asistată a influencerilor surprinde niște diferențe comparativ cu notorietatea spontană: Smiley (85%) este pe primul loc, urmat de Dorian Popa (76%), Selly (73%), Andra Măruță (73%) și Mircea Bravo (72%).

Observăm că în percepția tinerilor, spontan, artiștii nu sunt încadrați în categoria influencerilor, chiar dacă unele nume de artiști au o notorietate asistată foarte mare.

Rolul influencerilor în platformele de format video scurt

Platformele de format video scurt au democratizat crearea de conținut, permițând oricui să devină un creator de conținut viral, cu precădere influencerilor.

Observăm că în percepția tinerilor, spontan, artiștii nu sunt încadrați în categoria influencerilor, chiar dacă unele nume de artiști au o notorietate asistată foarte mare.

Rolul influencerilor în platformele de format video scurt

Platformele de format video scurt au democratizat crearea de conținut, permițând oricui să devină un creator de conținut viral, cu precădere influencerilor.

Aceștia utilizează formatele de video scurt pentru a crea conținut variat și captivant care poate atrage și reține atenția comunităților lor.

Fie că este vorba de promovarea unui produs, interacțiunea cu fanii sau împărtășirea momentelor din viața lor, videoclipurile scurte oferă o modalitate eficientă și flexibilă de a comunica mesaje puternice într-un timp foarte scurt. Această versatilitate face ca formatele de video scurt să fie un instrument esențial în strategia de conținut a oricărui influencer.

În 2024 incidența utilizării acestor formate este ridicată: Facebook Reels 80%, Instagram Reels 66%, YouTube Short 69% și TikTok 50%.

Întrebați de câte ori pe zi accesează platformele care au format de video scurt, tinerii au declarat că pe TikTok intră de aproximativ 3.9 ori/zi și petrec în jur de 66 de minute pe zi, pe Facebook Reels intră în medie de 3.5 ori/zi și petrec aproximativ 53 de minute, pe Instagram Reels în medie de 3.4 ori/zi și petrec în medie 50 minute, în timp ce pe YouTube Short intră de aproximativ 2.7 ori/zi și petrec în jur de 42 de minute.

Motivele pentru care preferă Instagram Reels și TikTok sunt: să găsească conținut relevant (68% pentru Instagram Reels și 55% pentru TikTok), calitatea conținutului (53% pentru Instagram Reels și 38% pentru TikTok), accesibilitatea în aplicație (51% Instagram Reels și 65% TikTok), conținutul postat de influencerii pe care îi urmăresc (48% Instagram Reels și 36% TikTok), algoritmul le înțelege preferințele (48% Instagram Reels și 49% TikTok), conținutul postat de brandurile urmărite (41% Instagram Reels și 20% TikTok), accesul la videoclipuri disponibile pe alte platforme (34% Instagram Reels și 32% TikTok), conținutul poate fi distribuit foarte ușor cu prietenii (33% pentru Instagram Reels și 48% TikTok).

Datele fac parte din studiul „iSense Influencer Effect 2024” și sunt reprezentative pentru populația urbană cu vârsta între 18-40 ani.  Informațiile au fost culese în luna aprilie 2024  pe un eșantion de 400 respondenți din panelul online Sense Panels, deținut de  iSense Solutions.

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
PREMIILE RADAR DE MEDIA14 ore ago

PREMIILE RADAR DE MEDIA, EDIȚIA A-XV-A 2024 – START VOT! TU ALEGI CÂȘTIGATORII!

AUDIENȚE TV15 ore ago

  VIDEO Meciul Kosovo – România, 0-3, transmis de Antena 1, lider detaşat de audienţă

Emisiuni17 ore ago

VIDEO Nicolae Ciucă își lansează carte, în emisiunea Poezie și delicatețuri de la Prima TV

Cinemao zi ago

ANUL NOU CARE N-A FOST- Marele câștigător al secțiunii Orizzonti la Festivalul Internațional de Film de la Veneția

Emisiuni2 zile ago

Oana Niculescu Mizil, invitată la „40 de întrebări cu Denise Rifai” – duminică, ora 23:00, la Kanal D

Grila de programe2 zile ago

Modificări urgente în grila de programe PRO TV. Ce emisiune nu se mai vedea

Reportaj2 zile ago

România, te iubesc! revine cu un nou sezon! Rareș Năstase deschide seria edițiilor cu ancheta: „Ursul, țap ispășitor”

FOTBAL3 zile ago

Meciul Zilei: Kosovo – Romania! Revenirea lui Mircea Lucescu. Unde se vede meciul?

Business3 zile ago

IFA 2024: Samsung prezintă puterea produselor cu funcții AI de a crea o lume conectată pentru toți

Reality Show3 zile ago

Adi Nartea și Cosmin Vîjeu au luat imunitatea în ediția de aseară Asia Express, lider de piață. Diseară: echipele, epuizate de întrecerea cu bivoli, din cursa imunității mici

TV Divertisment Show3 zile ago

B Unique Crew urcă pe scena iUmor cu un număr spectaculos de dans. Juriul iUmor, captivat și înfricoșat, în același timp: ,,Doar o dată pe sezon se întâmplă ceva de genul ăsta!”

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending