Connect with us

AUDIENȚE TV

,,Iubire şi onoare” – lider de audienţă, Acasă TV (vezi cifre&foto)

Avatar

Published

on

Telenovela ,,Iubire şi onoare” a fost lider de audienţă ACASĂ miercuri, 22 septembrie, în rândul femeilor cu vârste cuprinse între 15 şi 49 de ani din mediul urban. În episodul difuzat aseară în intervalul orar 20.29 – 21.36, Soraya (Nicoleta Luciu) s-a căsătorit după tradiţiile arăbeşti cu Aziz (Augustin Viziru), dar cei doi nu au făcut dragoste în noaptea nunţii. Pentru a nu risca să ajungă victimă crimei de onoare pentru că nu a fost virgină la căsătorie, Soraya îi minte pe cei din jur că actul s-a consumat, se taie la braţ şi pătează un cearceaf cu sânge.

ACASĂ s-a clasat pe primul loc în topul audienţelor şi a înregistrat o medie de 7.1 puncte de rating şi o cotă de piaţă 20.2%. Pe locul 2 s-a clasat Antena1 cu o medie de doar 4.5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 12.8%. Vârful de audienţa pe care ”Iubire şi onoare” l-a înregistrat ACASĂ la oră 21.30, a fost de 9.1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 23.4%.

Telenovela ,,Iubire şi onoare” a fost pe primul loc şi în preferinţele publicul tânăr, ACASĂ fiind lider de audienţă în rândul persoanelor cu vârste până la 34 de ani cu o medie de rating de 5.1 puncte lăsând în urmă Antena 1 care a înregistrat pe acelaşi segment o medie de 3.4 puncte de rating.

În rândul femeilor cu vârste cuprinse între 15 şi 49 de ani din mediul urban, ACASĂ a fost lider de audienţă şi în Prime Time (intervalul cu cea mai mare audienţă: 19.00-23.00), cu o medie de 4.8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 15.3%, pe locul 2 s-a situat Antena 1 care a înregistrat 4.5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 14.3%.

Episodul din „Iubire şi onoare”, difuzat în această seară ACASĂ de la ora 20.30, va fi unul plin de neprevăzut, dar şi de scene senzuale. Răzvan Fodor va primi zeci de palme usuturatoare de la Andreea Pătrascu într-o scenă de dragoste foarte amuzantă.
,,Coco trebuia să mă pălmuiască iar regizorul nostru Alex Fotea i-a dat frâu liber Andreei Pătraşcu să-mi dea câte palme consideră ea ca scena să fie credibilă. Şi am încasat nu glumă. De regulă, noi cei din gaşca de Dorobanţi, primim scenariul, îl citim şi ne gândim cum să facem că secvenţele fie amuzante. Aşa , timp ce , m-am gândit ar fi frumos strănut timp ce ea mă pălmuieşte. A ieşit un general a trebuit tragem din nou . Alte palme, distracţie. Îmi amintesc la un moment dat, când regizorul a spus ca sa tras, m-am uitat avem obrajii roşii de palme luasem mă pieptul”, povesteşte Răzvan Fodor.

La rândul ei, Andreea spune a vrut fie : „Ghinionul lui a constat faptul din primele lecţii pe care le-am primit de la regizori de acum 3 ani a fost palmele filme se dau pe bune pentru a obţine reacţii naturale”.

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0