Connect with us

BAZAR

Iulia Vantur debuteaza la Bollywood

Published

on

 

Iulia Vantur debuteaza la Bollywood in rolul principal din filmul Radha Kyun Gori Main Kyun Kaala, regizat de Prem Soni. Vedeta este cap de afiş în primul ei film de la Bollywood.

“Pasiunea pentru muzica mi-a adus multa satisfactie si colaborari extrem de frumoase in India. Filmul se impleteste natural cu muzica, insa este ceva nou pentru mine. In ultimii ani am primit oferte de a juca in filme, insa nu am considerat ca trebuie sa fac acest pas. Cand Prem Soni mi-a prezentat povestea acestui film, inspirat din fapte reale, am simtit ca e o poveste cu morala, cu substanta. Personajul meu din film este o fata simpla, extrem de buna si curata, desi a trecut prin experiente traumatizante in viata. Este victima unui viol si chiar daca e o “straina” in India, nu numai ca isi cauta dreptatea, dar alaturi de sotul ei, porneste o adevarata revolutie, lupta pentru toate femeile din India, care au fost violate, nedreptatite sau nu au avut curaj sa lupte, sa-i demascheze pe faptuitori. Exista un tag pe retelele de socializare #NameandShametherapist pe care il folosesc pentru asta. E o luptatoare, ea nu lasa ca acest incident sa-i distruga viata ei si a oamenilor dragi. M-am conectat cu personajul pe care il intruchipez, cu mesajul puternic transmis de film.” – a declarat Iulia Vantur.

Studio 5 Elements a anunțat recent o serie de filme interesante printre care si cel in care Iulia Vantur are rolul principal, Radha Kyun Gori Main Kyun Kaala, regizat de Prem R Soni in asociere cu Prem Raj Films. Castingul complet al filmului va fi anuntat in curand, alaturi de Iulia Vantur va juca un actor apreciat Jimmy Shergill. Studioul a lansat in urma cu cateva zile posterul oficial al filmului si a anuntat ca filmarile vor avea loc in Mathura, Agra, Delhi si Europa.

“Atat eu cat si partenerii mei de la Studio 5 Elements suntem bucurosi sa-i avem pe Iulia Vântur si Jimmy Shergill la bordul fimului Radhu Kyun Gori Main Kyun Kaala. Filmul va trezi multe intrebari depsre iubirea si caldura pe care aceasta tara ar trebuie sa le aiba, scenariul abordand un subiect sensibil dar de mare interes social pentru India. Filmul este ca o revolutie, apropiat de miscarea #metoo.”, a declarat producatorul Prernaa Arora.

In film, Iulia Vantur joaca rolul unei tinere din Europa, fascinata de cultura indiana, care isi indelineste visul de a vizita India. „Personajul meu este o femeie foarte puternica, care nu se lasa batuta chiar daca trece printr-un episod atat de dureros, de dramatic, ci din contra, se ridica de jos si lupta. Reuseste cu ajutorul sotului si a prietenilor sa mearga mai departe si sa lupte pentru dreptatea ei si a celorlalte femei din India. E un proiect din care voi invata multe. Astept cu nerabdare aceasta noua experienta si ma bucur sa colaborez cu Prem R Soni, directorul fimlului, Jimmy Shergill, actorul alaturi de care voi juca si echipa de la Studio 5 Elements”,  a marturisit vedeta.

Filmul va rula pe marile ecrane incepand cu luna mai a anului 2019.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Primaria Sectorului 1: Bucharest Lady Qvintet, Steaua Di Vreari si Gica Coada, Nikos Papadopoulos, Elena Gheorghe

Published

on

 

Surprize pentru acest weekend pentru melomani si iubitorii unor artisti de soi! Soprana Arlinda Morava, in parteneriat cu Primaria sectorului 1 si Clubul Rotary Cismigiu va invita la “Noaptea Armaneasca”,sambata 19 octombrie de la ora 17.00   la Parcul ADP sector 1-Piata Presei.

In concert: Bucharest Lady Qvintet, Steaua Di Vreari si Gica Coada, Nikos Papadopoulos, Elena Gheorghe si multi altii!!! Un eveniment cu multe surprize pe care nu trebuie sa-l ratati asa ca trebuie sa fioti prezenti daca iubiti muzica Elenei Gheorghe sau a celorlati invitati!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Peek & Cloppenburg ajunge în inima Transilvaniei, Vivo! Cluj-Napoca

Published

on

 

Începând din 17 octombrie, Peek & Cloppenburg te așteaptă și în VIVO! Cluj-Napoca. Pregătește-te pentru o nouă experiență de shopping în peste 3.000 mp² ce acoperă peste 200 de branduri internaționale high-fashion, precum Calvin Klein, Armani Exchange, Hugo Boss, Guess, Nike, Tommy Hilfiger, Scotch & Soda, Ted Baker, Under Armour, Coccinelle, DKNY, Lacoste, Love Moschino, Adidas, FILA, Nike, Reebok, dar și mărci proprii, precum Jake’s ori REVIEW, ce își așteaptă cumpărătorii cu selecții iconice, potrivite fiecărui stil.

VIVO! Cluj-Napoca finalizează cu succes procesul de modernizare a 22.000 metri și oferă acum o experiență unică de shopping în regiune. Iar de pe 17 octombrie, locul în care clujenii îmbină shopping-ul cu timpul de calitate petrecut alături de prieteni și de familie este de acum mai bogat cu un magazin aflat în top-ul preferințelor pasionaților de modă – Peek & Cloppenburg.

4 zile de răsfăț la shopping!

Timp de 4 zile, de joi până duminică, clujenii sunt așteptați cu aranjamente florale spectaculoase să pășească pe covorul roșu, în noul magazin Peek & Cloppenburg. Întâmpinați cu șampanie, espresso și ciocolată, clienții sunt răsfățati cu give-away-uri de beauty, reduceri de 20%, exclusiv pe baza cardului Peek & Cloppenburg, iar doamnele se pot bucura de un refresh make-up înainte de poza la panou.

Ce te așteaptă în noul magazin Peek & Cloppenburg din Vivo! Cluj?

Creațiile celor mai populare case de modă și branduri high-fashion din noile colecții descriu sesiuni de cumpărături de neuitat. Trendurile de sezon sunt bine reprezentate prin colecțiile inspirate din eleganta modă retro. Anii ‘70 revin cu juxtapuneri sofisticate de catifea, reiat, jeans evazat ori în stil clopot, trenciuri lungi sau culottes. Anii ‘90 descriu un Grunge prețios, ce îmbină feminitatea cu accente pe talie, cu linii androgine şi umeri exagerați. Totul presărat cu stofe cadrilate, pattern-uri bogate, broderii fine din dantelă, în gama cromatică specifică de sezon, dominată de tonuri pământii și neutre, cu inserții de nuanțe neon, ce captează privirile.

 

Despre Peek & Cloppenburg:

 

Peek & Cloppenburg, retailerul independent din industria modei, este o companie de familie, lider de piață pe segmentul vestimentar superior cu 16.000 de asociați și cu peste 140 de magazine în 15 țări din Europa.

Peek & Cloppenburg oferă o gamă variată de produse pentru toate stilurile și preferințele, de la brand-uri internaționale până la mărcile proprii. Diversitatea colecțiilor acoperă orice nevoie vestimentară – de la stilul casual până la outfit-uri business, sau ținute de seară. Peek & Cloppenburg își selectează cu atenție produsele pentru a crea noi tendințe și pentru a le oferi clienților săi permanente surse de inspirație. Mai multe informații sunt disponibile pe https://www.peek-cloppenburg.com/ro.

 

Activările incluse în evenimentul de lansare se desfășoară în perioada 17 octombrie- 20 octombrie, între orele 10:00- 22:00, în magazinul Peek &Cloppenburg din Vivo! Cluj-Napoca, Strada Avram Iancu, Nr. 492-500, Florești

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

URBB a înregistrat o creștere în volum de două cifre pentru berile premium și superpremium din portofoliu

Published

on

 

United Romanian Breweries Bereprod (URBB) a înregistrat o rată de creștere în volum de 15% la nivelul întregului portofoliu de beri premium și superpremium, în perioada ianuarie – iunie 2019, comparativ cu aceeași perioadă din anul anterior. Cele mai mari creșteri în volum au fost înregistrate de brandurile din gama de specialități a URBB – Timeless Collection.

Rezultatele URBB din ultimii ani sunt consecința unei strategii pe termen lung a companiei, cât și a standardelor foarte ridicate după care ne ghidăm activitatea. Aceste rezultate ne reafirmă faptul că suntem o companie matură și că răspundem nevoilor consumatorilor din România cu produse de cea mai înaltă calitate, cu tradiție în piața de băuturi, care acoperă o gamă de gusturi tot mai rafinate și diverse, dar și preferințele variate în materie de brand”, a spus Kobi Dar, Președinte URBB.

Grupul Carlsberg a înregistrat o creștere a volumelor de bere la nivel mondial de 1,4% în primul semestru al acestui an, față de aceeași perioadă din anul anterior.

În 2019, URBB și-a extins portofoliul de bere prin lansarea a trei sortimente noi de bere, care vin ca răspuns la tendința de premiumizare observată în rândul consumatorilor: Weihenstephaner Vitus, care s-a alăturat portofoliului URBB de beri speciale din gama Timeless Collection deja binecunoscute românilor, Bucur – bere de bulevard, prima bere românească care completează portofoliul URBB de mărci de bere premium, și Carlsberg 0,0%, noua bere superpremium fără alcool din portofoliul URBB, cu un gust echilibrat de malț, ușor amărui, cu aromă distinctă și plăcută de hamei proaspăt și cu un conținut redus de calorii – 15kcal/100 ml.

# # #

Despre URBB

URBB este unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piaţa locală și singurul berar din București dezvoltat printr-o investiție Greenfield. URBB oferă consumatorilor produse de cea mai înaltă calitate, printr-un portofoliu format din mărci premium și superpremium, internaționale și românești, care include și o selecție variată de beri speciale. În prezent, portofoliul include: Tuborg, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Carlsberg Elephant, Carlsberg 0,0%, Holsten, SKOL, SKOL Nepasteurizat, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner Hefe Weissbier, Weihenstephaner Vitus, Grimbergen Ambrée, Grimbergen Blanche, Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti, Bucur – bere de bulevard, cidrul premium Somersby şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: