Connect with us

Evenimente

Iuliana Beregoi, Lora, Dima Trofin, Alina Eremia și Daniela Nane, in filmul “LARA”, din 22 februarie

Redactia Radar de Media

Published

on

Filmul „Lara” va avea premiera pe 22 februarie, in marile cinematografe din Romania, cu o distributie de exceptie!

Iuliana Beregoi, Lora, Dima Trofin, Alina Eremia și Daniela Nane sunt o parte dintre numele sonore care apar în distribuția filmului „Lara. Aribelle și mâna destinului”, care va avea premiera în marile cinematografe, din Romania, pe 22 februarie 2019. Pelicula, produsă și distribuită de Mixton Movie, în regia lui Ciprian Iacob, pe scenariul scris de Catalin Dascalu, spune povestea lui Aribelle, o adolescentă amnezică care rătăcește pe străzile metropolei Lost City. Iuliana Beregoi este protagonista care joaca rolul unei adolescente, care-și spune Lara,  pentru că și-a uitat numele real. Aceasta face echipă perfectă cu Hugo, un puști orfan, si, împreună, reușesc să „ocolească” toate pericolele care le apar în cale, demontând planurile malefice ale Faustei si Lindei.

„Lara. Aribelle și mâna destinului” este o dramă care ține spectatorii cu sufletul la gură și care, pe alocuri, este presărată cu momente amuzante menite să detensioneze atmosfera în care îi plasează acțiunea.

„Lara. Aribelle și mâna destinului” este singura producție cinematografică pentru copii și adolescenți filmată integral la Iași. „Cred ca sunt cea mai fericită și norocoasă persoană din lume! Prima dată când am auzit ideea acestui film serial, de la managerul meu Cătălin Dascălu, care este si scenaristul acestuia, mi s-a parut a fi un vis aproape imposibil de realizat, iar acum nu-mi vine să cred că deja lansăm filmul in marile cinematografe ale Romaniei. Sper să vă placă mult ceea ce a ieșit, mai ales că este creat și gandit din dragoste, pentru toți fanii mei. Vă pup și iubesc!”, declară Iuliana Beregoi.

Așadar, nu uita! „Lara. Aribelle și mâna destinului” va fi în cinematografe din 22 februarie.

Comentarii

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale, vă rugăm să ne contactați pe email.

Evenimente

Noaptea Muzeelor 2020 își deschide porțile pentru tinerii creatori de conținut digital

Avatar

Published

on

            Cea de a 16-a ediție Noaptea Muzeelor va avea loc pe 14 noiembrie 2020. În România, Noaptea Muzeelor este cu siguranță cea mai amplă manifestare culturală, care are anual peste un milion de vizitatori, atât în muzee cât și în spații alternative. Tradiționala desfășurare în luna mai nu s-a putut materializa în acest an, dar Noaptea Muzeelor se reinventează pe finalul lui 2020 prin noi activităţi muzeale, instalații de artă, producții video dedicate, proiecte culturale organizate în muzee sau spații alternative, cât și în mediul virtual.

 

Mai mult, anul acesta Rețeaua Națională a Muzeelor lansează o provocare celor mai tineri consumatori culturali și activează în premieră, sub umbrela Nopții Muzeelor, apelul de proiecte digitale pentru elevi, intitulat „ANIMAȚII, PUZZLE, INVESTIGAȚII… VINO ȘI JOACĂ-TE CU COLECȚIILE LA MUZEU!”.

Inițiativa este menită să provoace creativitatea elevilor și să faciliteze interacțiunea între școli și spațiile muzeale din țară. Apelul de proiecte încurajează tinerii să exploreze într-un mod creativ și imaginativ obiectele și resursele culturale din colecțiile muzeelor din comunitățile lor și să se înscrie în Noaptea Muzeelor 2020 cu propuneri originale. Prin implicarea în acest proiect, elevii și implicit școlile își asumă „proprietatea” și interesul asupra patrimoniului local și îl interpretează sub formă de producții digitale.

Noaptea Muzeelor este un eveniment așteptat de toată lumea. Chiar dacă în contextul actual lucrurile se desfășoară puțin diferit, elementul de noutate nu lipsește nici anul acesta. Unul dintre ele, proiectul adresat tinerilor este un demers inovator de apropiere a elevilor de muzeu. Aceștia pot înțelege mai bine rolurile pe care muzeul și le asumă și își pot folosi creativitatea în explorarea muzeelor. Ne dorim ca elevii să renunțe la inhibiții, la clișee sau conformisme, și să creeze ceva de impact”, a declarat Dragoș Neamu, managerul evenimentului Noaptea Muzeelor.

 

            Proiectul propune o abordare colaborativă și se adresează echipelor formate din elevi din aceeași clasă de școală sau de liceu, clasele VII-VIII, respectiv IX-XI, în număr de minim 10, în funcție de conceptul proiectului. Nu există o cerere tip de finanțare pentru proiecte, iar termenul limită de depunere de către echipele de elevi a ideilor de proiecte și a necesarului de resurse este 16 octombrie 2020, ora 17.00.

 

             „Am dorit ca echipele să fie formate din elevi din aceeași clasă pentru a evita selecția acestora pe baza unor criterii de performanță. Proiectul se adresează tuturor elevilor, nu doar premianților sau olimpicilor. Este un proiect condiționat de creativitate și curaj, nu de note bune la școală”, a mai spus Dragoș Neamu.

 

Vor fi selectate și finanțate 7 proiecte originale, inventive, care valorifică colecțiile muzeelor din țară și care vor fi prezentate publicului exclusiv în mediul virtual. Fiecare proiect câștigător va fi susținut de către Rețeaua Națională a Muzeelor din România, inclusiv cu medierea accesului la colecțiile și la resursele muzeelor care fac obiectul scenariilor proiectelor selectate.

 

Toate detaliile legate de condițiile de participare și mecanismele de înscriere pot fi găsite AICI sau pe site-ul RNMR.

Inițiat în urmă cu 16 ani de Ministerul Culturii și Comunicării din Franța, patronat de Consiliul Europei, de UNESCO și de Consiliul Internațional al Muzeelor, Noaptea Muzeelor este organizată anual pe plan european, iar în România de către Rețeaua Națională a Muzeelor (RNMR), fiind un eveniment cultural așteptat de public de fiecare dată cu mare interes.

 

Organizatori: Rețeaua Națională a Muzeelor din România, Noaptea Muzeelor

Finanțator: Administrația Fondului Cultural Național

Partener media principal: Europa FM

Parteneri media: AGERPRES, Agenția de Carte, Bucureștii Vechi și Noi, Bookhub, Bursa.ro, Calendar evenimente, calatoriaperfecta.ro, catchy.ro, CAȚAVENCII, Fashion Premium Magazin, Good News, Hotnews, I-tour, IQool, miscareaderezistenta.ro, modernism.ro, MovieNews, Observatorul cultural, Radar de media, Radio România Cultural, RADOR, Revista Psychologies, Revista Zeppelin, Spotmedia.ro, urban.ro, Zile și nopți.

 

 

Comentarii

Continue Reading

Evenimente

Programul şi regulile de acces la concertele Damian Drăghici & Brothers, „MULȚUMESC! #iamgrateful”

Avatar

Published

on

            În aceste vremuri dificile, cu eforturi susținute, artistul Damian Drăghici își respectă promisiunea față de admiratorii săi și revine pe scenă în concertul aniversar vârstei de 50 de ani, promis inițial a se desfășura la Sala Palatului, în prima parte a acestui an. Ca urmare a situației provocate de pandemie, s-a decis ca evenimentul să fie mutat în spațiu deschis, la Arenele Romane și să se desfășoare timp de trei zile, pentru a fi respectate toate regulile privind distanțarea și siguranța publicului.

 

Astfel, Damian Drăghici & Brothers alături de invitați speciali, nume celebre ale scenei românești, vor fi la Arenelor Romane în concertul aniversar „MULȚUMESC! #iamgrateful” ce va beneficia de trei reprezentații, în zilele de 28, 29 și 30 septembrie, de la ora 20:00.

Persoanele care, din motive obiective, nu au putut intra în posesia biletului electronic retrimis de către agenția de bilete, sunt rugate să transmită un email pe adresa contact@damiandraghici.ro în care să specifice datele de contact, precum și numele agenției de bilete de la care au procurat tichetele, până duminică, 27 septembrie 2020, în vederea soluționării.

 

Pentru buna desfășurare a evenimentului, organizatorii pun la dispoziția spectatorilor informații de interes general precum și regulamentul care respectă prevederile în vigoare ale Ordinului 3142/2020, privind măsurile pentru prevenirea contaminării cu noul coronavirus și pentru asigurarea desfășurării activităților în condiții de siguranță sanitară în domeniul culturii.

 

  1. Spectatorii sunt rugați să se prezinte în timp util la locație pentru efectuarea triajului epidemiologic. Porțile se vor deschide cu 1 oră înainte de spectacol pentru a trece mai ușor de formalitățile de acces. Spectacolul începe la ora anunțată (ora 20:00).
  2. Efectuarea triajului epidemiologic va consta în:
  • măsurarea temperaturii prin termometru noncontact (temperatura înregistrată nu trebuie să depășească 37,3°C);
  • observarea semnelor și simptomelor respiratorii (de tipul: tuse frecventă, strănut frecvent, stare generală modificată);
  • dacă temperatura înregistrată depășește 37,3°C, se va repeta măsurarea temperaturii, după o perioadă de 2-5 minute de repaus;
  • dacă se constată menținerea unei temperaturi mai mare de 37,3°C sau / și prezența altor simptome respiratorii, organizatorii își rezervă dreptul de a refuza accesul în locație al persoanelor care nu îndeplinesc aceste criterii legale de acces. Atentie! Persoanele care refuză să le fie verificată temperatura nu vor avea acces în locație.
  1. Accesul în spațiul desfăşurării evenimentului se va face cu respectarea de către participanți a distanțării de minimum 1,5 m.
  2. Accesul publicului va fi permis numai în condițiile purtării măştii (medicală / non-medicală) pe toată durata evenimentului. Pentru a oferi o protecție eficace, masca trebuie să acopere gura și nasul.
  3. Spectatorii sunt rugați să evite pe cât posibil deplasarea în locație; ieșirea din zona alocată (spațiu / sector) se poate face doar în următoarele situații:
  • Deplasarea la toaletă;
  • Urgență medicală;
  • Deplasarea pentru aprovizionare cu mâncare / băuturi din zona special amenajată;
  • Pentru a evita aglomerația în zona de food court, se recomandă ca o singură persoană să efectueze aprovizionarea pentru tot grupul;
  • În cazul efectuării acestor deplasări, spectatorii sunt obligați să respecte distanța de minim 1,5 metri față de celelalte persoane.

 

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă așteptăm cu drag la concert!

Echipa Damian Drăghici

 

 

Comentarii

Continue Reading

Evenimente

Andreea Esca şi Amalia Năstase, maraton de live-uri în cadrul Race for the Cure 2020

Avatar

Published

on

             Andreea Esca si Amalia Nastase, imbracate in roz, se vor alinia la start si vor face un maraton de live-uri pe Facebook, in data de 26 septembrie, intr-una dintre zilele cursei digitale Race for the Cure si vor preda stafeta virtual altor personalitati din Romania, care s-au alaturat cauzei Fundatiei Renasterea: lupta impotriva cancerului la femei. 

 

„In Romania anului 2020, mult prea multe femei mor din cauza cancerelor de san, de col uterin, ovarian si pulmonar. Rata de supravietuire pentru cancerul de san in Romania este de 64%, in timp ce in Belgia este de 84%. Principalul motiv al acestei diferente este depistarea tarzie a bolii. Aceste statistici nedrepte pentru populatia feminina din Romania, pot fi remediate prin implementarea unui program national de screening pentru cancerul de san, reluarea screeningului si a vaccinarii HPV pentru cancerul de col uterin, prin informarea eficienta si avizata a femeilor asupra beneficiilor preventiei si a depistarii precoce a afectiunilor”, a declarat in cadrul conferintei de presa Andreea Esca, Ambasadorul Fundatiei Renasterea, in incercarea de a sublinia necesitatea strangerii de fonduri pentru testarea gratuita a femeilor, dar si a comunicarii cat mai puternice in ceea ce priveste cancerul la femei in Romania.

In cadrul conferintei de presa care a avut loc miercuri, 23 septembrie, s-a discutat despre maratonul digital Race for the Cure 2020, cel mai mare eveniment de strangere de fonduri din Europa, care se desfasoara simultan in 31 de tari europene pe 25, 26 si 27 septembrie. Tot atunci s-a anuntat faptul ca spitalul Coltea este cladirea aleasa anul acesta de Fundatia Renasterea pentru a fi luminata complet, in mod traditional, in roz, ca simbol al luptei impotriva cancerului, pe 1 octombrie 2020, de Ziua Nationala a Luptei Impotriva Cancerului de San.

 

Cifrele si statisticile prezentate de autoritati in cadrul Conferintei de presa sunt ingrijoratoare, iar strangerile de fonduri si evenimentele de informare sunt necesare pentru a schimba realitatea dramatica a oncologiei feminine din Romania. In contextul pandemiei, s-au inregistrat intarzieri la inceperea si administrarea tratamentelor de combatere a cancerului, iar investigatiile de preventie au fost amanate sau chiar anulate. „In cazul unui pacient oncologic, o intarziere de 6 luni la control poate insemna diferenta dintre viata si moarte”, a fost concluzia ingrijoratoare a autoritatilor prezente la eveniment.

„Peste jumătate dintre pacientele cu cancer din Romania (58,4%) sunt diagnosticate abia în stadiile III și IV, comparativ cu statele europene, unde 70 – 80% din cazurile noi de cancer sunt depistate în stadiile incipiente ale bolii (0, I și II). Cancerul de sân este unul dintre principalele cauze de mortalitate pentru femeile din România conform Globocan, 2018. Anual, conform estimărilor, sunt diagnosticate cu cancer mamar 9.629 de femei la nivel național, iar numărul deceselor se ridică la 3.209 si fiecare persoană decedată din cauza cancerului de sân a pierdut prematur aproximativ 13 ani de viață.”, a adaugat Mihaela Geoana, Presedinte si co-fondator al Fundatiei Renasterea, care din 2001 pana in prezent, a reusit prin actiunile sale sa ajute 21.870 femei din provincie si 87 000 de femei din Bucuresti sa faca analize medicale gratuite la unitatile mobile sau la centrele medicale ale Fundatiei Renasterea.

Pe 25, 26 si 27 septembrie, Fundatia Renasterea va organiza pentru al saselea an consecutiv, traditionala cursa Race for the Cure Romania, in premiera mondiala, in format digital, simultan cu 31 de state europene. Printre cele 75 de echipe care susțin Fundatia Renasterea si strangerea de fonduri din Romania, se numară si alte celebritati precum Andreea Esca, Inna, Alice Peneaca, Alexandra Dinu, Iuliana Tudor, Dana Rogoz, Catalina Ponor, Atena Boca sau Ada Condeescu, dar si echipele de fotbal Dinamo si Rapid care s-au inscris in cursa digitala. Inscrierea fiecarui participant consta intr-o donatie minima de 50 lei, care se va transforma in investigatii medicale gratuite pentru femeile din mediul rural, dar si in actiuni de sustinere a pacientelor oncologice din Romania. Premiera pe care o aduce editia din 2020 este ca participarea diasporei la Race for the Cure, de oriunde din Europa, va putea aduce sustinere si donatii femeilor din Romania, pentru preventia si combaterea cancerului de san si de col uterin.

„Anul acesta, linia de start a evenimentului Race for the Cure nu va fi una fizica, iar locul de alergare poate fi oriunde: pe banda de alergat de acasa, pe aleile din jurul blocului, intr-un colt din Romania sau oriunde in lume. Important este sa ne inscriem pe platforma raceforthecure.eu, si apoi sa postam folosind #RFTC2020 si #Renasterea2020, aratand ca suntem alaturi de femeile din Romania. Statisticile sunt alarmante, rata mortalitatii din Romania fiind cea mai mare din Europa, deoarece preventia si diagnosticarea precoce sunt deficitare, iar dramele femeilor diagnosticate cu cancer sunt coplesitoare. Haideti sa coloram Facebook-ul si Instagram-ul in roz in zilele Digital Race for the Cure, pe 25, 26 si 27 septembrie, sa donam si prin actiunea noastra sa contribuim la salvarea de vieti. Fiecare inscriere e transformata de Fundatia Renasterea in analize medicale pentru femeile defavorizate, care poate nu au facut niciodata o mamografie sau un test Papanicolau!”, a mai adaugat Mihaela Geoana.

 

Procedura de inscriere si participare, impreuna cu toate detaliile si informatiile legate de Race for the Cure 2020 si de actiunile Fundatiei Renasterea, se pot gasi pe site-ul oficial al evenimentului international:

https://www.raceforthecure.eu/ro/

https://fundatiarenasterea.ro/

 

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0