Connect with us

ALL MEDIA

Iuliana Tudor a convins-o pe Delia Matache să se mărite, în direct!

Published

on

 

Distractie si veselie in platoul emisiunii „O data-n viata” de la TVR 1.

Adrian Romcescu a dansat „Căluşul”, alături de Ansamblul „Transilvania” din Baia Mare, unul dintre cele mai reprezentative dar şi dificile dansuri populare româneşti. Delia Matache a interpretat melodia „O bătrână într-o gară”, demonstrând că şi un interpret al generaţiei actuale poate ataca partituri dintr-o altă sferă muzicală. Apoi publicul a fost invitat să guste din bucatele pregătite de Rică Răducanu – sarmale şi clătite. Concluzia: renumitul portar poate fi oricând fenomen pe terenul de sport şi… dezastru în bucătărie!

Spectacolul a continuat, vedetele făcând echipe: Adrian Romcescu şi Maria Dragomiroiu,

Delia şi Maria Cârneci, Rică Răducanu şi Daniela Condurache.

La un moment dat, Iuliana Tudor i-a lansat o provocare Deliei Matache, în direct: să se mărite. Interpreta a acceptat şi aşa, pe parcursul unui joc popular, s-a lăsat dansată de unul dintre dansatorii de la ansamblul folcloric „Transilvania”, aducând astfel în platou obiceiurile de la o nuntă din Oaş.

Rică Răducanu a rescris versurile melodiei „Trandafir de la Moldova”

Dacă la jocul popular s-a descurcat mai bine, la proba muzicală Rică Răducanu a faultat portativul, modificând chiar şi versurile melodiei „Trandafir de la Moldova”. Totul spre deliciul publicului din platou!

Una dintre noutăţile sezonului care tocmai a debutat este aceea că vedetele populare sunt invitate să intrerpreteze scurte momente de teatru. Vineri seara, Maria Cârneci, Maria Dragomiriu şi Daniela Condurache au demonstrat că le putem aplauda oricând şi pe o scenă de teatru.

Totuşi, actorii cu state vechi rămân Maria Buză şi Marius Rizea, cei care îi aduc în fiecare săptămână în platoul de la „O dată-n viaţă” pe Floarea şi Gheorghe. În această ediţie au răsfoit o revistă care anunţa că Iuliana Tudor va fi mamică. Astfel, i-au urat, în felul lor, viitorului bebeluş bun venit în echipa emisiunii „O dată-n viaţă”.

Iuliana Tudor: „Mai avem încă multe de arătat telespectatorilor!”

În finalul emisiunii, Iuliana Tudor, gazda showului „O dată-n viaţă” a declarat că „reîntâlnirea cu telespectatorii a fost o bucurie imensă, dublată de mulţumirea la gândul că am putut readuce în casele românilor emisiunea de care le-a fost dor. Sezonul 7 al emisiunii «O dată-n viaţă» a debutat cu un maraton de surprize şi voie-buna, sub forma unui show live, de două ore, aşa cum numai «o dată-n viaţă» le este dat să trăiască vedetelor invitate în platou. Sezonul cu numărul 7 abia a început… Mai avem încă multe de arătat telespectatorilor!”.

Aşadar, sezonul 7 al emisiunii „O dată-n viaţă” a debutat cu succes, iar Iuliana Tudor vă invită să ramâneţi alături de echipa emisiunii, în fiecare vineri seara, de la ora 21.00, pe TVR1.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending