Connect with us

MAGAZIN

Izolația cu vată bazaltică, soluția reală pentru locuințele cu adevărat sigure

Published

on

 

ROCKWOOL, lider mondial în industria izolațiilor din vată minerală bazaltică, acordă atenția cuvenită pieței construcțiilor din România, lansând la mijlocul săptămânii trecute sistemul revoluționar REDArt, destinat izolării fațadelor.

“Este un pas firesc lansarea acestei game în piața din România, unde există foarte multe oportunități iar expansiunea grupului nostru este în continuă creștere. Ne-am asumat responsabilitatea să promovăm în România termosistemul cu o singură opțiune a materialului de izolare – vata bazaltică, în detrimentul altor tipuri de izolații, pentru că nu vrem sa facem concesii când e vorba de siguranța utilizatorului final”, spune Florin Popescu, director general al reprezentanței din România.

Despre avantajele termosistemului lansat, reprezentantul companiei daneze spune: “Vorbim despre un sistem care oferă calități unice, adică varianta fără compromis cu privire la confort, calitate și siguranță. Pentru cine își dorește un sistem construit să reziste în orice situație, singura alegere este să izoleze cu vată bazaltică. REDArt este realizat dintr-un material izolant incombustibil, mineral, stabil dimensional, durabil, care asigură o izolare fonică foarte bună și care permite pereților casei să respire, prin transferul vaporilor. Stratul de izolație este protejat de cea mai bună soluție de finisaje, pe baza de tencuială decorativă siliconică, într-o gamă variată de granulații și cu o paletă de peste 350 de culori. Pe scurt, izolarea termică ne ferește iarna de frigul de afară iar vara împiedică pătrunderea căldurii în casă”, a mai precizat Florin Popescu.
Pentru că sunt produse din rocă vulcanică, materie primă inepuizabilă pe planetă, aceste materiale minerale sunt reciclabile și sustenabile. Din studii făcute de instituții independente, reiese că pe perioada de exploatare normată a clădirii se economisește energie de mai mult de 100 de ori decât energia folosită pentru producția vatei bazaltice utilizată la izolarea acelei case.

“REDArt este deja disponibil în piața autohtonă prin intermediul dealerilor noștri, care au la dispoziție toate materialele noastre. Avem de asemenea o campanie de promovare către utilizatorii finali, prin care cei care au o casă în construcție pot testa foarte simplu, de acasa, beneficiile și calitățile unice ale vatei bazaltice”, a mai spus Florin Popescu.

Grupul ROCKWOOL a fost fondat în 1909 și este prezent în acest moment în 37 de țări, numărându-se printre liderii mondiali în industria izolațiilor. Produsele grupului sunt destinate atât clădirilor rezidențiale, cât și celor nerezidențiale. Împreună cu alte produse pentru construcții, precum tavane suspendate și panouri pentru fațadă, grupul contribuie la crearea de clădiri eficiente energetic și rezistente la foc, cu o excelentă acustică și un climat interior confortabil.

Cel mai recent raport anual dat publicității de grupul danez indică, pentru 2015, consolidarea poziției de lider pe piață analizată, prin majorarea cu 1,3% a vânzărilor și sporirea cu 45% a fluxului de numerar. Pe parcursul anului anterior, cifra de afaceri a cumulat aproximativ 2,2 miliarde Euro. În România, subsidiara locală a anunțat, pentru 2015, livrări de peste 50 milioane de lei, cu cca. 10% mai mari în raport cu anul precedent.

Dintre obiectivele pentru care ROCKWOOL Romania a livrat soluții de vată minerală bazaltică în 2015 se remarcă Bucharest One, Green Court, Mega Mall, The Park precum si multe proiecte industriale: Aramis Baia Mare, Autoliv Brașov, Continental Sibiu, Pirelli Slatina, VGP Timisoara, Yazaki Arad etc. Prognozele pe termen scurt si mediu sunt de creștere inclusiv pe segmentul rezidențial, ca urmare a înăspririi legislatiei naționale dar și a sensibilizării utilizatorilor cu privire la siguranța în caz de incendiu.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Trei barmani români vor merge la Moscova în etapa următoare a celebrului concurs Bacardi Legacy

Published

on

 

Bacardi a încheiat cu succes etapa din România a legendarului concurs de cocktailuri pentru barmani Bacardi Legacy. După un eveniment spectaculos care a avut loc săptămâna trecută la LOFT, Andreea Brașovean, Marian Moisi și Sergiu Biriș au câștigat marele premiu pus în joc de echipa Bacardi: un loc în etapa de la Moscova! 

Bacardi Legacy este un concurs internațional care sprijină creativitatea în spiritul Bacardi și provoacă barmanii să găsească rețeta ideală pentru următorul cocktail de renume internațional, așa cum au devenit la rândul lor Mojito, Daiquiri sau Old Cuban.

Cei 10 barmani finaliști din România, care au participat la Bacardi Legacy, au avut la dispoziție câte 6 minute pentru a pregăti rețeta de cocktail creată de ei special pentru eveniment, argumentând alegerea făcută. Pe lângă tipul de Bacardi ales, ei au avut voie să folosească maxim 6 ingrediente pentru băutura creată.

Juriul internațional care a ales cei trei câștigători a fost format din Peter Gozon, campionul Ungariei la Bacardi Legacy, cu o experienta de peste 15 ani în industrie, brand ambasador Bacardi și bar manager la High Note Skybar din Budapesta, Ana Maria Pocora (Sterian), brand manager Bacardi Martini Group cu peste 10 ani experiență în domeniu, și “Mr. Big Fish” Vitaly Alekseyev, finalist mondial Bacardi Legacy și head bartender la The Dutchess, în Amsterdam.

„Bacardi Legacy este un proiect extrem de interesant și mă bucur că am reușit să organizăm într-un timp foarte scurt un eveniment de excepție. Evident succesul nu ar fi fost posibil fără prestația extraordinară a tuturor celor 10 concurenți care au venit foarte bine pregătiți și au fost pe cât de carismatici pe atât de talentați. Mi-ar fi plăcut să îi pot trece pe toți 10 în semifinala de la Moscova, însă doar trei au fost norocoși și evident s-au remarcat în fața juriului atât print talentul mixologiei, cât și prin arta de a vorbi cu pasiune despre ceea ce fac. Îi felicit pe toți și le țin pumnii finaliștilor la Moscova”, a declarat Ana Maria Pocora (Sterian), brand manager Bacardi Martini Group.

Experiența celor trei jurați și-a spus cuvântul în momentul deliberării. Ei au ales să premieze creativitatea, gustul și originalitatea participanților, transformându-i pe Andreea Brașovean, Marian Moisi și Segiu Biriș în adversari de temut în finala de la Moscova.

Mare premiu Bacardi Legacy de la Moscova este un loc în marea finală de la Amsterdam, unde se va premia campionul mondial Bacardi Legacy.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

La jumătatea Turneului Național #Confesiune, Smiley a cantat Acasa, la Pitesti

Published

on

 

Aflat deja la jumătatea primului Turneu Național #Confesiune, Smiley a cântat Acasă, la Pitești, la Casa de Cultură a Sindicatelor, pentru prima oară în fața bunicii sale.

„Nemaipomenit de bine, simţeam că zbor, plutesc. M-am bucurat nespus de mult!”, a spus bunica artistului.
“Întotdeauna am emoții foarte mari atunci când sunt acasă la mine, dar acum, mai ales, că a venit bunica să mă vadă pentru prima oară într-un concert. Sunt fericit pentru tot ceea ce mi se întâmplă și pentru bucuria oamenilor care ne sunt alături la fiecare concert ”, mărturisește Smiley.

La Pitești au fost două ore pline în care publicul a cântat pe piesele cele mai cunoscute ale artistului. Seredinschi, artistul nou intrat în portofoliul HaHaHa Production, a dat tonul cu Piesa mea de dor în deschiderea concertului #Confesiune.

Dorian, și el artist HaHaHa Production, a cântat cu Smiley, cea mai nouă piesă – Aprinde scânteia, o declarație despre libertatea de a fi.
Turneul va continua pe 13 noiembrie la Craiova, la Sala Polivalentă, unde locurile au fost deja suplimentate la cererea publicului, încă 400 de bilete fiind scoase la vânzare în ultimele zile.

La Târgu Jiu, Smiley va inaugura singura sala de sport în oraș prin concertul care va avea loc pe 14 noiembrie.
Ultimele două orașe vor fi Timișoara, pe 15 noiembrie și Constanța, pe 18 noiembrie, unde biletele s-au epuizat de câteva săptămâni.
Organizatorii Turneului Național Confesiune sunt HaHaHa Production și Sublime România, una dintre cele mai mari agenții de profil din industria muzicală din România, iar partenerul principal al turneului este Kaufland.

Kaufland România susține concertul Smiley pentru că spiritul fresh, mereu tânăr al artistului se îmbină armonios cu viziunea companiei, cu dorința de a se reinventa și de a rămâne, totodată, un punct de referință în viața românilor. Bucuria din cântecele și versurile lui Smiley sunt într-un acord perfect cu misiunea Kaufland România – aceea de a fi o prezență pozitivă în viața de zi cu zi a românilor, în demersul de a face din orice săptămână – o săptămâna bună.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Puritate Pandora – Noi bijuterii cu modele clasice reinterpretate

Published

on

 

Inspirate de puritatea formelor și a culorilor regăsite iarna în natură, noile bijuterii ale Seriei Puritate PANDORA reprezintă o reinterpretare contemporană a unor stiluri emblematice.

Seria Puritate PANDORA duce metalele prețioase și elementele de design într-o nouă dimensiune a eleganței. Materialele de înaltă calitate precum atemporalul argint 925 și arămiul PANDORA Rose au rolul de a capta toate privirile, dar și de a servi drept fundal pentru modelul mărgelat rafinat și perlele de cultură de apă dulce – un element cheie al ADN-ului PANDORA – aducând astfel colecției un sentiment de armonie și strălucire.

Texturi circulare, proporții inedite și detalii minunate, finisate manual, creează un mix fascinant între stilurile moderne și cele vintage. Perlele de cultură de apă dulce par că plutesc, iar sferele mobile adaugă o notă atemporală și o fluiditate sofisticată inelelor, cerceilor, colierelor, talismanelor și brățărilor.

Noua serie uimitor de versatilă cuprinde o gamă de modele pentru fiecare femeie și fiecare ocazie: inele statement de purtat zi de zi și cercei rotunzi împodobiți cu perle de cultură de apă dulce, coliere șic ajustabile și cercei mărgelați – piesele ideale pentru a transforma o ținută de zi într-una de seară, cât ai clipi.

În acest sezon, îndrăznește să experimentezi contrastele și creează-ți propriul tău mix special între elementele clasice și cele contemporane. Combină diferite forme și texturi pentru a realiza suprapuneri unice de inele și cercei. Abordează un look minimalist, suprapune coliere, pandantive și lanțuri de diferite lungimi pentru a fi în centrul atenției, sau atrage privirile printr-un echilibru perfect cu noile coliere în formă de Y.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending