Jack Daniel’s colaborează cu artistul francez Mcbess pentru ilustrațiile campaniei Jack`s Birthday

0
768

Luna septembrie este dedicată zilei de naștere a lui Mr. Jack, cunoscut în întreaga lume pentru whiskey-ul său produs în Tennessee.  Mr. Jack a început să îl producă în 1866, când distileria sa din Lynchburg a intrat în funcţiune, devenind astfel cea mai veche distilerie înregistrată în Statele Unite.

Ceea ce Jack Daniel’s simbolizează azi are o strânsă legătura cu Mr. Jack însuși și cu determinarea lui de a face lucrurile în felul său. De la Sinatra până la The Stones, prietenii lui Jack Daniel sunt cei care au păstrat viu spiritul pe care acesta  l-a reprezentat –  o viață trăită după propriile reguli, caracterizată de  independență, autenticitate și integritate.

Anul acesta pentru a sărbători cei 164 de ani de la nașterea lui Mr. Jack, Jack Daniel’s s-a asociat cu un artist tânăr, Mcbess, creatorul unui set de ilustrații care aduc la viață elemente din viziunea și moștenirea lui Mr. Jack. Alegerea lui Mcbess, artist francez care locuiește în Londra, nu este deloc o poveste întâmplătoare. Un adevărat meșteșugar ale cărui lucrări ies în evidență prin complexitatea detaliilor, Mcbess își trăiește viața după propriile reguli, împărtășind aceleași valori ca și Mr. Jack.

Arta sa este autentică, recongnoscibilă și unică. Mcbess folosește hârtie, cerneală și pensule pe care le îmbină cu tehnologia digitală. Cea mai mare parte a lucrărilor sale sunt realizate în alb și negru. Pasionat de nivelul de elaborare a detaliilor, Mcbess a contribuit recent la realizarea unui stilou de cerneală pornind de la mecanismul unui pistol de tatuat. Mcbess  nu se limitează doar  la arta vizuală, el este și muzician, fondator  și chitarist al trupei “Dead Pirates” și antreprenor.

Pentru ilustrațiile din campania aniversară 2014 Jack Daniel`s, Mcbess a vizitat Lynchburg, Tennessee, unde a descoperit lumea lui Mr. Jack. Această călătorie a fost un izvor de inspirație pentru artist. Informațiile primite au fost încorporate în lucrarea sa finală, iar ilustrațiile expun diferite elemente care aparțin spiritului și moștenirii lui Mr. Jack.

Prin mesajul din acest an al campaniei de comunicare din România “You don’t need a cake to celebrate Jack’s birthday” / “Nu ai nevoie de tort pentru a sărbători ziua lui Jack” artistul celebrează omul din spatele brandului. Nimeni nu știe în ce zi a lunii septembrie s-a născut Mr. Jack, dar asta nu e o problema. Mr. Jack era adeptul lucrurilor făcute diferit, într-un mod unic, iar mesajul ilustrației exprimă importanța lucrurilor esențiale în organizarea unei petreceri reușite.

“Asocierea cu un asemenea brand, emblematic, viu, și, scuzați expresia, atât de <<badass>> ca Jack Daniel’s, e un motiv pentru care merită să te dai jos din pat dimineața. Întotdeauna am fost de părere că Jack Daniel’s Old No.7 este un produs fantastic și cred că ați fi putut să mă numiți idiot fără nicio problemă dacă aș fi spus <<pas>> unei asemenea oportunități. Poveștile care stau în spatele brandului Jack Daniel’s conduc ele însele, fără niciun efort, la o transpunere în plan vizual a povestirii. Atunci când cineva intră într-un magazin sau într-un bar și vede vizualul realizat de mine, ce  vreau să zica e: <<Wow. Am prins ideea. Jack a fost un tip cool. Hai să bem niște Jack Daniel’s în cinstea lui!>> Îmi place foarte mult misterul care învăluie ziua de naștere a lui Jack Daniel. Adică el era atat de cool încât o singură zi de petrecere nu era de ajuns. Celebrarea zilei lui de naștere  toată luna septembrie e un mod grozav de a cinsti  un tip ca Jack Daniel, care în mod clar merită o petrecere de o lună de zile”, a declarat artistul francez Mcbess.

McBess Jack

“Jack Daniel’s nu este un nume inventat de dragul marketingului. El a fost o persoană reală care în 1866 a avut curajul de a-și înființa propria distilerie, pe vremea când era încă un adolescent. Mr. Jack era un om integru care își conducea distileria după un singur motto: <<Every day we make it, we’ll make it the best we can.>> El a făcut lucrurile după propriile reguli, acționând așa cum considera el că e cel mai bine. Iar acest lucru a pornit de la alegerea unei sticle diferite, pătrate, până la filtrarea prin cărbune picătură cu picătură a whiskey-ului lui. În septembrie este ziua lui Jack, așa că am simțit că e ocazia perfectă pentru a sărbători spiritul lui Mr. Jack și pe cei care își trăiesc viața zi de zi după propriile reguli”, a declarat Cezar Garbea, Marketing Manager Brown Forman.

Mihai Știrbu este Senior Editor și îi poți scrie la mihai.stirbu(a)radardemedia.ro

Comentarii