Connect with us

MAGAZIN

Jack Daniel’s colaborează cu artistul francez Mcbess pentru ilustrațiile campaniei Jack`s Birthday

Published

on

 

Luna septembrie este dedicată zilei de naștere a lui Mr. Jack, cunoscut în întreaga lume pentru whiskey-ul său produs în Tennessee.  Mr. Jack a început să îl producă în 1866, când distileria sa din Lynchburg a intrat în funcţiune, devenind astfel cea mai veche distilerie înregistrată în Statele Unite.

Ceea ce Jack Daniel’s simbolizează azi are o strânsă legătura cu Mr. Jack însuși și cu determinarea lui de a face lucrurile în felul său. De la Sinatra până la The Stones, prietenii lui Jack Daniel sunt cei care au păstrat viu spiritul pe care acesta  l-a reprezentat –  o viață trăită după propriile reguli, caracterizată de  independență, autenticitate și integritate.

Anul acesta pentru a sărbători cei 164 de ani de la nașterea lui Mr. Jack, Jack Daniel’s s-a asociat cu un artist tânăr, Mcbess, creatorul unui set de ilustrații care aduc la viață elemente din viziunea și moștenirea lui Mr. Jack. Alegerea lui Mcbess, artist francez care locuiește în Londra, nu este deloc o poveste întâmplătoare. Un adevărat meșteșugar ale cărui lucrări ies în evidență prin complexitatea detaliilor, Mcbess își trăiește viața după propriile reguli, împărtășind aceleași valori ca și Mr. Jack.

Arta sa este autentică, recongnoscibilă și unică. Mcbess folosește hârtie, cerneală și pensule pe care le îmbină cu tehnologia digitală. Cea mai mare parte a lucrărilor sale sunt realizate în alb și negru. Pasionat de nivelul de elaborare a detaliilor, Mcbess a contribuit recent la realizarea unui stilou de cerneală pornind de la mecanismul unui pistol de tatuat. Mcbess  nu se limitează doar  la arta vizuală, el este și muzician, fondator  și chitarist al trupei “Dead Pirates” și antreprenor.

Pentru ilustrațiile din campania aniversară 2014 Jack Daniel`s, Mcbess a vizitat Lynchburg, Tennessee, unde a descoperit lumea lui Mr. Jack. Această călătorie a fost un izvor de inspirație pentru artist. Informațiile primite au fost încorporate în lucrarea sa finală, iar ilustrațiile expun diferite elemente care aparțin spiritului și moștenirii lui Mr. Jack.

Prin mesajul din acest an al campaniei de comunicare din România “You don’t need a cake to celebrate Jack’s birthday” / “Nu ai nevoie de tort pentru a sărbători ziua lui Jack” artistul celebrează omul din spatele brandului. Nimeni nu știe în ce zi a lunii septembrie s-a născut Mr. Jack, dar asta nu e o problema. Mr. Jack era adeptul lucrurilor făcute diferit, într-un mod unic, iar mesajul ilustrației exprimă importanța lucrurilor esențiale în organizarea unei petreceri reușite.

“Asocierea cu un asemenea brand, emblematic, viu, și, scuzați expresia, atât de <<badass>> ca Jack Daniel’s, e un motiv pentru care merită să te dai jos din pat dimineața. Întotdeauna am fost de părere că Jack Daniel’s Old No.7 este un produs fantastic și cred că ați fi putut să mă numiți idiot fără nicio problemă dacă aș fi spus <<pas>> unei asemenea oportunități. Poveștile care stau în spatele brandului Jack Daniel’s conduc ele însele, fără niciun efort, la o transpunere în plan vizual a povestirii. Atunci când cineva intră într-un magazin sau într-un bar și vede vizualul realizat de mine, ce  vreau să zica e: <<Wow. Am prins ideea. Jack a fost un tip cool. Hai să bem niște Jack Daniel’s în cinstea lui!>> Îmi place foarte mult misterul care învăluie ziua de naștere a lui Jack Daniel. Adică el era atat de cool încât o singură zi de petrecere nu era de ajuns. Celebrarea zilei lui de naștere  toată luna septembrie e un mod grozav de a cinsti  un tip ca Jack Daniel, care în mod clar merită o petrecere de o lună de zile”, a declarat artistul francez Mcbess.

McBess Jack

“Jack Daniel’s nu este un nume inventat de dragul marketingului. El a fost o persoană reală care în 1866 a avut curajul de a-și înființa propria distilerie, pe vremea când era încă un adolescent. Mr. Jack era un om integru care își conducea distileria după un singur motto: <<Every day we make it, we’ll make it the best we can.>> El a făcut lucrurile după propriile reguli, acționând așa cum considera el că e cel mai bine. Iar acest lucru a pornit de la alegerea unei sticle diferite, pătrate, până la filtrarea prin cărbune picătură cu picătură a whiskey-ului lui. În septembrie este ziua lui Jack, așa că am simțit că e ocazia perfectă pentru a sărbători spiritul lui Mr. Jack și pe cei care își trăiesc viața zi de zi după propriile reguli”, a declarat Cezar Garbea, Marketing Manager Brown Forman.

Mihai Știrbu este Senior Editor și îi poți scrie la mihai.stirbu(a)radardemedia.ro

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Au început înscrierile la ediția a 6-a a Crosului IT-iștilor

Published

on

 

Crosul IT-iștilor powered by Infodesign revine cu ediția numărul 6. Sute de IT-iști și iubitori ai sportului sunt așteptați și în acest an să alerge, pe 22 iunie, în Parcul Tineretului din Capitală. Înscrierile se fac pe site-ul evenimentului: https://infodesign.ro/crosulitistilor/ până pe 20 iunie.

Kitul și participarea celor care activează în domeniul IT (fie că sunt studenți, fie că lucrează în departamente ori companii din industria tehnologiei informației) sunt gratuite. Cu toate acestea, competiția se adresează tuturor persoanelor dornice să facă parte dintr-o comunitate care timp de 5 ani consecutivi a spus ”Log out, shut down, go run”, promovând astfel mișcarea în aer liber și un stil de viață activ și sănătos.

Kitul de participare va conține un tricou tehnic, număr de concurs, insignă, baton energizant, dar și alte surprize din partea sponsorilor. Pe lângă acestea, organizatorii își așteaptă concurenții echipați, ca de fiecare dată, cu energie și voie bună.

Programul evenimentului începe cu distribuirea kiturilor de concurs, la ora 7.30, continuă cu sesiunea de încălzire, la ora 9.00, urmând ca startul competiției să fie dat la ora 9.30. Startul și festivitatea de premiere vor fi amenajate lângă Intrarea Cafeneaua Actorilor din Parcul Tineretului.

Cei care doresc să se înscrie vor putea opta pentru Cursa Hobby de 3km (o tură de lac) sau pentru Cursa Expert de 10 km (trei ture de lac). Indiferent de timpii obținuți pe traseu, participanții se pot simți niște învingători pentru că au renunțat la confortul și sedentarismul cotidian.

Crosul IT-iștilor este organizat de Infodesign, în parteneriat cu F-Secure România. Printre primii sponsori anunțați ai evenimentului se numără: Genesis, Marvo, Redis Nutriție, Buff România, Aqua Carpatica, Answear, Nutrislim, The Cage, Anvergura, Discovery Arena, Mojo Sailing.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Iubitorii de sport, natura si muzica sunt asteptati la Prima editie a festivalului “Sambata X3”

Published

on

 

In perioada 26-28 iulie, Gradina Ielelor din Sambata de Sus, isi va deschide portile pentru a primi miile de iubitori ai sportului, naturii si muzicii de calitate la cel mai mare festival care  imbina armonios elemente de entertaiment si lifestyle: muzica live, gastronomie romaneasca, sport si activitati in aer liber, activitati culturale, de protectia si conservarea mediului, de responsabilitate sociala.

 

Organizatorii festivalului isi propun sa aduca impreuna amatorii de festival si sportivii iubitori de alegare montana, cross, airsoft si montain bike, in cadrul unei atmosfere de socializare si entertainment, de care se poate bucura intreaga familie. Nu vor lipsi ingredientele de succes ale unui festival: muzica live, zona de food si multe ateliere de creatie dedicate, deopotriva, si celor mari si celor mici.

Aerul curat, cele 6 hectare ale Gradinii Ielelor, locul unde se va desfasura festivalul,infrastructura demna de marile festivaluri internationale: apa curenta, energie electrica,  statie de epurare, 3 lacuri artificiale, sistem de drenaj prin canale colectoare, toalete moderne la standarde europene in container sanitar, container dusuri, vor oferi participantilor o experienta unica alaturi de cei dragi.

 

“Ne-am dori sa creionam un festival care sa aduca impreuna familiile, un festival unde pot veni sa se bucure de muzica, miscare, natura dar si de siguranta si de o atmosfera linistita. In peisajul festivalurilor cred ca era nevoie de un astfel de concept, pentru ca, in acest moment, sunt foarte multe festivaluri de nisa, fie ca vorbim de muzica house, electric music sau rock. Noi am vrut sa oferim o alternativa pentru intreaga familie”, a declarat Lucian Savoiu, unul dintre organizatorii Sambata X3.

Cu o investitie de sute de mii de euro in infrastructura si amenajare, Gradina Ielelor poate acomoda mii de oameni care vor regasi in mijlocul naturii comfortul dorit si de cei mai exigenti dintre participanti:

 

Ø  Zone umbra naturala / copaci

Ø  Zona campare gratuita 15.000 mp

Ø  Parcare gratuita

Ø  Energie elctrica

Ø  1 scena de 6 x 7 ptr concerte pe timp de zi

Ø  1 scena mare de 10 x 10 pentru concerte pet imp de noapte

Ø  Iluminat perimetral

Ø  Iluminat ambiental

Ø  Gard imnprejuitor

Ø  Ambulanta permanenta

Ø  Punct de prim ajutor in interiorul festivalului

Ø  Paza firma specilatizata atat interior cat si exterior

Ø  Pct acces festival

Ø  Instalatie de canalizare de 400 ml

Ø  Statie de epuarare proprie de 15.000 lt

 

Gradina Ielelor va gazdui baruri, foișoare, scene permanente,  zone de relaxare, zone amenajate pentru copii, dușuri și toalete. Capacitatea de campare este de pana la 1.500 de corturi, in regim gratuit. Organizatorii au incheiat parteneriate cu companii care vor inchiria, in cadrul locatiei, celor care nu doresc sa isi aduca de acasa: corturi pentru campare, biciclete pentru mountain bike si echipamente complete de airsoft.

 

Iubitorii de alergare montana si cross, MTB si airsoft, amatori sau profesionisti, sunt asteptati sa se  inscrie la competitiile organizate in cadrul Festivalului  SX3

Timp de trei zile, Sambata de Sus va fi un centru important al sportului  și distracției pentru participantii de toate varstele. Specialisti in cele trei discipline sportive au gandit trasee cu diferite grade de dificultate, astfel incat sa raspunda cerintelor celor mai putin antrenati dar si sportivilor de performanta.

 

Cursele de alergare montana si cross sunt concepute pentru diferite distanțe și adaptate pentru diferite grupe de varste, astfel incat intreaga familie sa faca miscare si sa se bucure de aerul curat de munte. Celor mai mici participanti, dar si amatorilor de distractie, organizatorii le-au pregatit o cursa de 1 KM , respectiv Family Music Run, o cursa de 3 km pe ritmuri muzicale. In functie de gradul de pregatire, ceilalti participanti se pot inscrie la una dintre cele 2 curse de alergare, respectiv 10 km și 21 km (half marathon). Partener oficial al curselor de alergare montana și cros este Federația Romana de Atletism.

 

Cursele MTB se vor desfasura pe trasee de 20, respectiv 40 de km, cu grade diferite de dificultate, pentru a spori  intensitatea acestor competitiei.

Iubitorii de adrenalina oferita de practicarea Airsoft vor avea parte de o experienta inedita. Inscrierile sunt deschise pentru o competitie in stil militar, din care nu vor lipsi numeroase provocari, trageri la

tinta fixa, cursa cu obstacole in echipa de 5 tragatori.

Competițiile sportive se vor desfasura pe suprafata a 3 localitati: Sambata de Sus, Lisa si Dragus intr-un areal de peste 1.000 ha.

Cei care doresc sa se inscrie la competitiile sportive sau vor mai multe informatii despre festival o pot face accesand: https://sambatax3.ro/

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

CARLA’S DREAMS: „Nocturn” – o producție impresionantă, o adevărată desfășurare de forțe

Published

on

 

Sâmbătă seara, Romexpo a fost plin de oameni veniți să îi vadă live pe artiștii lor preferați. După trei concerte sold out la Arenele Romane, Carla’s Dreams au cântat pentru prima dată la Romexpo, în fața a 8500 de fani, în super show-ul “Nocturn”, o experiență începută în online cu multe piese și testimoniale lansate de-a lungul a 200 de zile, precum „Ne topim”, „Itsova”, „Ca benzina”, „Luna” și care a continuat cu un eveniment pe care publicul nu îl va uita prea curând. 

În deschiderea show-ului, au cântat Mark Stam și Vanotek împreună cu Lori, Mikayla și Muse Quartet.

 

„Nocturn” – o producție impresionantă, o adevărată desfășurare de forțe

„Nocturn” este evenimentul cel mai grandios al unui artist român, cu o producție impresionantă de care s-au ocupat peste 100 de oameni, cu scenă de 62 de metri liniari, 350 de mp de led, 4 kilometri de cablu, 1000kw consum, 400 de lumini, cu cel mai puternic sistem de sonorizare din țară, 20 de tiruri cu echipamente, grafică dedicată.

„Sunt onorat să produc show-ul „Nocturn”, primul concert Carla’s Dreams de la Romexpo, un eveniment grandios pentru un artist care surprinde de fiecare dată. Mi-am propus un spectacol complex, cu multe elemente și efecte care să asigure o experiență completa pentru fani și cred că am reușit: de la lumini, lasere, visuals, până la scenografie, sonorizare impecabilă și scena impresionantă”, a declarat George Carabelea, producătorul concertului „Nocturn”.

Din punct de vedere al scenografiei, conceptul show-ului „Nocturn” a fost unul industrial, cu multe cuști retroluminate în care au apărut pe rând dansatori sau instrumentiști și cu ventilatoare în fundalul scenei. Un alt element scenotehnic impresionant a fost cercul central de lumini care cobora deasupra scenei.

De asemenea, band-ul a fost acompaniat de o orchestră simfonică: viori, violoncele, viole, trompete, trombon, tenori, dar și de o trupă de percuționiști pe butoaie.

 

Vedete invitate pe scena de la Romexpo

Invitații speciali ai concertului „Nocturn” au fost Antonia, alături de care au cântat „Te rog”, dar și o piesă în premieră, „Anxietate”. Împreună cu Delia, Carla’s Dreams au cântat „Inima” și super-hitul „Cum ne noi”. Multă energie din partea publicului s-a simțit de asemenea alături de alți invitați, precum Deliric cu piesa „Dependent” și Blacklist cu „Tequila”.

Piesa „Ne bucurăm în ciuda lor” a fost reinterpretată într-o variantă aparte, cu influențe internaționale, cu orchestră simfonică. Din setlist-ul de la concert nu au lipsit nici „P.O.H.U.I”, „Născuți în Moldova”, „Până la sânge”, „Imperfect” sau „Eroina”.

Emoționante au fost și momentele în care publicul a fost cu sufletul alături de cei de la Carla’s Dreams cântând la unison piesa „Unde”, dar și când fanii au ridicat, la piesa „Luna”, un banner alb uriaș cu mesajul „Nocturn”. Nu au lipsit elementele și efectele speciale de scenă, lasere, lumini, foc de artificii grandios la final.

Concertul „Nocturn” al celor de la Carla’s Dreams a fost organizat de Global Records și BestMusic Live Concerts și susținut de KFC, George, primul banking inteligent, Nivea, VOLT, Black Cab, Antena 1, Radio ZU și ZUTV.

Scenotehnica a fost asigurată de Arena Events, visuals NRG Moldova, efecte pirotehnice Pyro Events și laserele KLS Lasers.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending