Connect with us

Evenimente

Jamie’s Food Revolution Day 2018, cel mai mare eveniment de nutriție al primăverii a avut loc pe 19 mai la București

Published

on

 

Sâmbătă, 19 mai 2018 a avut loc cea de-a 8-a ediție Food Revolution Day 2018 în România, parte din mișcarea mondială de educație alimentară a copiilor ca fundament al unei vieți sănătoase, creată în 2012 de către celebrul Jamie Oliver, organizat la nivel național cu sprijinul Carrefour România. Evenimentul a fost găzduit de Colegiul Tehnic „Mihai Bravu” din București și a reunit peste 200 de elevi, părinți, profesori, bloggeri, chefi de renume și voluntari care au învățat despre importanța legumelor și fructelor în alimentația zilnică, au preparat gustări sănătoase și au participat la workshop-uri susținute de specialiști în domeniu.

 

Cu ocazia Food Revolution Day, ambasadori din toată lumea au celebrat alături de copii, părinți și dascăli, ca în fiecare an în luna mai, sărbătoarea educației alimentare și a stilului de viață sănătos. Astfel, în acest sfârșit de săptămână, peste 200 de elevi, părinți, profesori, bloggeri, chefi de renume și voluntari au învățat despre importanța legumelor și fructelor în alimentația zilnică, au preparat gustări sănătoase și au participat la workshop-uri susținute de specialiști în domeniu.

Temele din acest an au fost #MancamKmZero #AdEnough, noua campanie recent lansată de Jamie Oliver, campanie ce luptă împotriva publicității abuzive adresate copiilor privind alimentele și băuturile nesănătoase. Mai mult, în cadrul evenimentului din acest an, a avut loc și cea de a doua ediție a simpozionului „Alimentație rațională pentru sănătate”, în colaborare cu Prof. Dr. Ing. Daniela Crișan.

 

Este senzațional să constat că din ce în ce mai mulți elevi sunt interesați de educația alimentară și de stilul de viață sănătos. A fost o reală bucurie să lucrăm cu elevii care au pregătit preparate delicioase și sănătoase din produsele puse la dispoziție de către partenerii noștri. Personal, consider că evenimentul a fost un succes nu numai datorită prezenței masive a elevilor, ci și datorită implicării acestora și sunt sigură că vom reuși să punem România pe harta bunelor practici în alimentație. Totodată, sper să reușim, prin sesiunile noastre să reducem în timp, numărul copiilor și adolescenților ce suferă de obezitate și diabet, și să introducem educația alimentară în școli, ca materie alternativă’’, spune Gabriella Pascaru Bisi, Ambasador Food Revolution România.

 

Elevii au avut ca temă prepararea în echipa a unui mic dejun sau brunch sănătos, fiind premiate cea mai frumoasă prezentare a preparatelor, cea mai bună combinație de ingrediente și echipa care a reușit să-și comunice proiectul cel mai bine.

 

Elevii au învățat să gătească sănătos folosind legume proaspete de la Cooperativa Carrefour Vărăști, ca parte din implicarea companiei în evenimentul Food Revolution Day 2018. Prin susținerea proiectului, Carrefour subliniază importanța încurajării obiceiurilor alimentare sănătoase și consumul produselor cu proveniență clară de la producători locali.

 

„Promovarea unui stil de viață sănătos este una dintre principalele misiuni și direcții strategice ale Carrefour România. De aceea, ne-am alăturat cu drag acestui proiect unic de educație alimentară, prin care încurajăm consumatorii să adopte o alimentație sănătoasă și să reducă risipa de alimente. Mai mult, în toate magazinele noastre aceștia pot găsi produse gustoase de la producătorii locali, atent verificate, care le asigură o alimentație echilibrată.”, spune Georgiana Brehuescu, Responsabil CSR Carrefour România.

 

În cadrul concursului‚ „Alimentație rațională pentru sănătate’’ au fost premiate două categorii: sesiunea de referate și preparatele sănătoase aduse de acasă de către elevi. La eveniment, au participat Florica Paragină, inspector Casa Corpului Didactic, și Marian Vintilă, director la Institutul de Cercetare și Dezvoltare pentru Industrializarea și Marketingul produselor agricole. De asemenea, Valentina Vesler de la Aqua Carpatica le-a vorbit tinerilor despre importanța consumului de apă și Gabriel Corbu, specialist în agronomie, cu susținerea Carrefour România, a învățat elevii cât de ușor este să îți sădești acasă singur, plante aromatice, tinerii primind în dar ghivecele cu semințele plantate.

 

Sponsor principal: Carrefour România

Sponsori: Meggle, Aqua Carpatica, Fuchs.

Parteneri Instituționali: Ministerul Educației Naționale, USAMV, Casa Corpului Didactic, Horting

Parteneri: Whirlpool, La Molisana, Mutti, Pietro Coricelli, Calvo, Valsoia, Angst, Bioloi, Apilife, Kluth, Fresh Fruit, Microgreens, Bioki, Vel Pitar, Asian Food, Alex Bisi Photography, Avon.

Parteneri media: Eva.ro, BucurestiFM, Forbes, Radar de Media, Actualitatea de Ilfov, Revista Ioana, Rețete de Sănătate.

Mulțumiri speciale echipei de voluntari, formată din Călin Rădulescu, Gabriel Cilinca, Dorin Huntai, Flori Cilinca, Cristina Iuliana Pana, Maria Andrei, Nicolae Cosniceru, Sorin Vlad, Alex Bisi șii corpului didactic de de la Colegiul Tehnic Mihai Bravu.

 

#poweredbyCarrefour #cooperativavarasti #foodrevolutionday #mancamkmzero #pasiunepaste #educatiealimentara

Eveniment organizat de Gabriella Pascaru Bisi, Ambasador Food Revolution România & Arta Gustului.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

CARLA’S DREAMS: „Nocturn” – o producție impresionantă, o adevărată desfășurare de forțe

Published

on

 

Sâmbătă seara, Romexpo a fost plin de oameni veniți să îi vadă live pe artiștii lor preferați. După trei concerte sold out la Arenele Romane, Carla’s Dreams au cântat pentru prima dată la Romexpo, în fața a 8500 de fani, în super show-ul “Nocturn”, o experiență începută în online cu multe piese și testimoniale lansate de-a lungul a 200 de zile, precum „Ne topim”, „Itsova”, „Ca benzina”, „Luna” și care a continuat cu un eveniment pe care publicul nu îl va uita prea curând. 

În deschiderea show-ului, au cântat Mark Stam și Vanotek împreună cu Lori, Mikayla și Muse Quartet.

 

„Nocturn” – o producție impresionantă, o adevărată desfășurare de forțe

„Nocturn” este evenimentul cel mai grandios al unui artist român, cu o producție impresionantă de care s-au ocupat peste 100 de oameni, cu scenă de 62 de metri liniari, 350 de mp de led, 4 kilometri de cablu, 1000kw consum, 400 de lumini, cu cel mai puternic sistem de sonorizare din țară, 20 de tiruri cu echipamente, grafică dedicată.

„Sunt onorat să produc show-ul „Nocturn”, primul concert Carla’s Dreams de la Romexpo, un eveniment grandios pentru un artist care surprinde de fiecare dată. Mi-am propus un spectacol complex, cu multe elemente și efecte care să asigure o experiență completa pentru fani și cred că am reușit: de la lumini, lasere, visuals, până la scenografie, sonorizare impecabilă și scena impresionantă”, a declarat George Carabelea, producătorul concertului „Nocturn”.

Din punct de vedere al scenografiei, conceptul show-ului „Nocturn” a fost unul industrial, cu multe cuști retroluminate în care au apărut pe rând dansatori sau instrumentiști și cu ventilatoare în fundalul scenei. Un alt element scenotehnic impresionant a fost cercul central de lumini care cobora deasupra scenei.

De asemenea, band-ul a fost acompaniat de o orchestră simfonică: viori, violoncele, viole, trompete, trombon, tenori, dar și de o trupă de percuționiști pe butoaie.

 

Vedete invitate pe scena de la Romexpo

Invitații speciali ai concertului „Nocturn” au fost Antonia, alături de care au cântat „Te rog”, dar și o piesă în premieră, „Anxietate”. Împreună cu Delia, Carla’s Dreams au cântat „Inima” și super-hitul „Cum ne noi”. Multă energie din partea publicului s-a simțit de asemenea alături de alți invitați, precum Deliric cu piesa „Dependent” și Blacklist cu „Tequila”.

Piesa „Ne bucurăm în ciuda lor” a fost reinterpretată într-o variantă aparte, cu influențe internaționale, cu orchestră simfonică. Din setlist-ul de la concert nu au lipsit nici „P.O.H.U.I”, „Născuți în Moldova”, „Până la sânge”, „Imperfect” sau „Eroina”.

Emoționante au fost și momentele în care publicul a fost cu sufletul alături de cei de la Carla’s Dreams cântând la unison piesa „Unde”, dar și când fanii au ridicat, la piesa „Luna”, un banner alb uriaș cu mesajul „Nocturn”. Nu au lipsit elementele și efectele speciale de scenă, lasere, lumini, foc de artificii grandios la final.

Concertul „Nocturn” al celor de la Carla’s Dreams a fost organizat de Global Records și BestMusic Live Concerts și susținut de KFC, George, primul banking inteligent, Nivea, VOLT, Black Cab, Antena 1, Radio ZU și ZUTV.

Scenotehnica a fost asigurată de Arena Events, visuals NRG Moldova, efecte pirotehnice Pyro Events și laserele KLS Lasers.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

La ce trucuri apeleazã Elena Gheorghe pentru concertul de la Sala Palatului

Published

on

 

Mai sunt doar câteva zile pânã la super concertul de muzicã armãneascã pe care Elena Gheorghe îl va susţine pe data de 23 mai la Sala Palatului, aşa cã artista a intrat în linie dreaptã cu ultimele pregãtiri. Pe lângã orele petrecute în sala de repetiţii, Elena acordã în aceastã perioadã o importanţã foarte mare corzilor vocale și condiției fizice.

Astfel, de câteva zile, artista şi-a schimbat puţin tabieturile: “Chiar dacã îmi place sã îmi încep dimineaţa cu o cafea bunã, în ultimul timp am renunţat la ea, tocmai pentru a evita deshidratarea, al cãrei impact îl resimt imediat la nivelul corzilor vocale. Ba chiar am şi un truc, pe care îl folosesc înainte de concerte: consum mai multe acadele, despre care se ştie cã ajutã fantastic la stimularea glandelor salivare, care, la rândul lor hidrateazã corzile vocale. Iar de când am descoperit acadelele de la farmacie, fãrã zahãr, nu pot decât sã spun cã sunt foarte fericitã”, povesteşte Elena.

Acestea nu sunt însã singurele trucuri la care cântãreaţa apeleazã înaintea marilor concerte. Elena are şi un preparat pe care îl consumã înainte de a urca pe scenã, același pe care îl consuma și Elvis Presley. “Se cheamã chiar The Elvis Smoothie şi este fãcut din combinaţia preferatã a acestuia: bananã şi unt de arahide. Eu adaug câteodată şi puţinã ciocolatã neagrã şi o canã de lapte de migdale neîndulcit. E o bãuturã delicioasã şi în cazul meu funcţioneazã de minune, mai ales cã e cunoscut faptul cã banana, în combinaţie cu ciocolata neagrã alungã emoţiile! Pentru cã da, trebuie sã recunosc,  am emoţii mari pentru tot ce se va întâmpla pe 23 mai!”, a mai dezvãluit artista.

Pe 23 mai,  Elena Gheorghe va susține un concert de muzică armânească la Sala Palatului, având invitați unul și unul: Gicu Coada, Sirma Guci, Steaua di Vreari etc. Dupã succesul înregistrat cu piesa “Luna Alba”, care a depãşit 15 milioane de vizualizãri pe YouTube, Elena va lansa pe 23 mai şi un nou album de muzicã armãneascã, care va conţine 11 piese.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Designerul Silvia Șerban – despre noile materiale eco din industria fashion, la conferința „Viitorul este (Inter)Schimbabil – Sustainability Talk”

Published

on

FOTO CREDIT: FABRICA DE PR
 

Preocupată de sustenabilitate, economie circulară și mai ales de implementarea acestor concepte în industria fashion, designerul Silvia Șerban organizează conferința „Viitorul este (Inter)Schimbabil”, o discuție pe tema sustenabilității, din cadrul Cartierului Creativ al RDW 2019. 

Pe 20 mai, de la ora 18:30, la Hotel Epoque, Cismigiu Central Park 17C, intrarea Aurora, Silvia Șerban îl va avea invitat pe Luca Olivini, Material Manager al departamentului Eco Hub la C.L.A.S.S. (Creativity, Lifestyle And Sustainable Synergy), o multi-platformă din Milano specializată în integrarea noilor generații de valori eco, cu precădere în industria fashion.

Atât eu, cât și invitatul meu, Luca Olivini, vom atrage atenția asupra punctelor cheie pornind de la creativitate, inovare, responsabilitate în ceea ce privește atât produsul, cât și producția și, nu în ultimul rând, comunicarea. În plus, în curând vom fi obligați, atât designerii, cât și consumatorii, să adoptăm noile reglementări impuse european în privința economiei circulare, iar moda, ca a doua industrie poluatoare în prezent, va trebui să se adapteze. Sustenabilitatea va fi „must have-ul” următorilor ani”, declară Silvia.

Creatorul de modă spune că, încă de la începutul carierei sale a folosit materiale și accesorii care proveneau din domenii diferite de cel al modei. Primele sale colecții au fost făcute deconstruind haine deja existente sau a căutat metode de croit prin care să rezulte cât mai puține pierderi de material. „În timp am dezvoltat modele care își pot schimba forma pentru a obține structuri diferite adaptabile la nevoi diferite. În felul ăsta gândesc că materialul folosit este cât mai mult exploatat și că ofer cumpărătorului mai multe opțiuni pentru a-și valorifica banii cheltuiți cu un produs cumpărat de la mine, ceea ce reprezintă o latură importantă a sustenabilității. În 2015 am participat cu un stand în cadrul Milan Expo și așa i-am cunoscut pe Luca și pe Giusy Bettoni, CEO și fondatoarea C.L.A.S.S. Am fost fascinată de pasiunea cu care Giusy vorbește despre toată munca din spatele acestui proiect, despre materialele la care au participat în inovare, în special de cele obținute prin topirea PET-urilor sau alte resturi care până acum se aruncau.”

Silvia Șerban își dorește să implementeze și în România aceste tendințe, iar conferința pe care o va susține pe 20 mai face parte dintr-un proiect mai amplu, care va cuprinde mai multe workshop-uri în următoarele luni, pe acest subiect.

Cei care vor dori să afle mai multe despre acest subiect vor avea ocazia, la conferința „Viitorul este (Inter)Schimbabil – Sustainability Talk”, la Hotel Epoque, să vadă aceste noi tipuri de materiale, să afle cum sunt obținute, ce presupune atât partea de inovație, cât și rezultatele obținute în urma producerii lor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending