Connect with us

Evenimente

Jamie’s Food Revolution Day 2018, cel mai mare eveniment de nutriție al primăverii a avut loc pe 19 mai la București

Published

on

 

Sâmbătă, 19 mai 2018 a avut loc cea de-a 8-a ediție Food Revolution Day 2018 în România, parte din mișcarea mondială de educație alimentară a copiilor ca fundament al unei vieți sănătoase, creată în 2012 de către celebrul Jamie Oliver, organizat la nivel național cu sprijinul Carrefour România. Evenimentul a fost găzduit de Colegiul Tehnic „Mihai Bravu” din București și a reunit peste 200 de elevi, părinți, profesori, bloggeri, chefi de renume și voluntari care au învățat despre importanța legumelor și fructelor în alimentația zilnică, au preparat gustări sănătoase și au participat la workshop-uri susținute de specialiști în domeniu.

 

Cu ocazia Food Revolution Day, ambasadori din toată lumea au celebrat alături de copii, părinți și dascăli, ca în fiecare an în luna mai, sărbătoarea educației alimentare și a stilului de viață sănătos. Astfel, în acest sfârșit de săptămână, peste 200 de elevi, părinți, profesori, bloggeri, chefi de renume și voluntari au învățat despre importanța legumelor și fructelor în alimentația zilnică, au preparat gustări sănătoase și au participat la workshop-uri susținute de specialiști în domeniu.

Temele din acest an au fost #MancamKmZero #AdEnough, noua campanie recent lansată de Jamie Oliver, campanie ce luptă împotriva publicității abuzive adresate copiilor privind alimentele și băuturile nesănătoase. Mai mult, în cadrul evenimentului din acest an, a avut loc și cea de a doua ediție a simpozionului „Alimentație rațională pentru sănătate”, în colaborare cu Prof. Dr. Ing. Daniela Crișan.

 

Este senzațional să constat că din ce în ce mai mulți elevi sunt interesați de educația alimentară și de stilul de viață sănătos. A fost o reală bucurie să lucrăm cu elevii care au pregătit preparate delicioase și sănătoase din produsele puse la dispoziție de către partenerii noștri. Personal, consider că evenimentul a fost un succes nu numai datorită prezenței masive a elevilor, ci și datorită implicării acestora și sunt sigură că vom reuși să punem România pe harta bunelor practici în alimentație. Totodată, sper să reușim, prin sesiunile noastre să reducem în timp, numărul copiilor și adolescenților ce suferă de obezitate și diabet, și să introducem educația alimentară în școli, ca materie alternativă’’, spune Gabriella Pascaru Bisi, Ambasador Food Revolution România.

 

Elevii au avut ca temă prepararea în echipa a unui mic dejun sau brunch sănătos, fiind premiate cea mai frumoasă prezentare a preparatelor, cea mai bună combinație de ingrediente și echipa care a reușit să-și comunice proiectul cel mai bine.

 

Elevii au învățat să gătească sănătos folosind legume proaspete de la Cooperativa Carrefour Vărăști, ca parte din implicarea companiei în evenimentul Food Revolution Day 2018. Prin susținerea proiectului, Carrefour subliniază importanța încurajării obiceiurilor alimentare sănătoase și consumul produselor cu proveniență clară de la producători locali.

 

„Promovarea unui stil de viață sănătos este una dintre principalele misiuni și direcții strategice ale Carrefour România. De aceea, ne-am alăturat cu drag acestui proiect unic de educație alimentară, prin care încurajăm consumatorii să adopte o alimentație sănătoasă și să reducă risipa de alimente. Mai mult, în toate magazinele noastre aceștia pot găsi produse gustoase de la producătorii locali, atent verificate, care le asigură o alimentație echilibrată.”, spune Georgiana Brehuescu, Responsabil CSR Carrefour România.

 

În cadrul concursului‚ „Alimentație rațională pentru sănătate’’ au fost premiate două categorii: sesiunea de referate și preparatele sănătoase aduse de acasă de către elevi. La eveniment, au participat Florica Paragină, inspector Casa Corpului Didactic, și Marian Vintilă, director la Institutul de Cercetare și Dezvoltare pentru Industrializarea și Marketingul produselor agricole. De asemenea, Valentina Vesler de la Aqua Carpatica le-a vorbit tinerilor despre importanța consumului de apă și Gabriel Corbu, specialist în agronomie, cu susținerea Carrefour România, a învățat elevii cât de ușor este să îți sădești acasă singur, plante aromatice, tinerii primind în dar ghivecele cu semințele plantate.

 

Sponsor principal: Carrefour România

Sponsori: Meggle, Aqua Carpatica, Fuchs.

Parteneri Instituționali: Ministerul Educației Naționale, USAMV, Casa Corpului Didactic, Horting

Parteneri: Whirlpool, La Molisana, Mutti, Pietro Coricelli, Calvo, Valsoia, Angst, Bioloi, Apilife, Kluth, Fresh Fruit, Microgreens, Bioki, Vel Pitar, Asian Food, Alex Bisi Photography, Avon.

Parteneri media: Eva.ro, BucurestiFM, Forbes, Radar de Media, Actualitatea de Ilfov, Revista Ioana, Rețete de Sănătate.

Mulțumiri speciale echipei de voluntari, formată din Călin Rădulescu, Gabriel Cilinca, Dorin Huntai, Flori Cilinca, Cristina Iuliana Pana, Maria Andrei, Nicolae Cosniceru, Sorin Vlad, Alex Bisi șii corpului didactic de de la Colegiul Tehnic Mihai Bravu.

 

#poweredbyCarrefour #cooperativavarasti #foodrevolutionday #mancamkmzero #pasiunepaste #educatiealimentara

Eveniment organizat de Gabriella Pascaru Bisi, Ambasador Food Revolution România & Arta Gustului.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Horia Brenciu va străbate peste 4500 de kilometri în timpul turneului național

Published

on

 

25 de ani de la prima apariție TV, 15 ani de când este alături de HB Orchestra și 10 ani de la primul album, asta sărbătorește anul acesta Horia Brenciu!

Exuberant din fire, artistul marchează acest moment cu un turneu național la finalul căruia va străbate 4500 de kilometri și va susține 14 concerte în tot atâtea orașe. Turneul, care va începe pe 2 noiembrie la Timișoara și se va încheia pe 28 noiembrie la Oradea, le va da șansa fanilor lui Horia Brenciu să-l vadă făcând show alături de Jeremy Ragsdale, câștigător X Factor, și fetele de la 3 O’Clock. Nu vor lipsi însă nici invitații surpriză, diferiți de la un oraș la celălalt.

 

PAGINA DE VOTARE: FINALA PREMIILOR RADAR DE MEDIA 2018

„Acum 25 de ani, norocul îmi surâdea și deveneam primul prezentator din epoca modernă a televiziunii. După un sfert de veac, simt că parcă încep un nou drum, cu și mai multă energie, iar asta se datorează oamenilor. Fie că mă cunosc de la Robingo, de acum 25 de ani, sau de la X Factor, din zilele noastre, ei mi-au fost mereu alături, cu un sfat, cu o dojană, cu o super critică. Beneficiez de cel mai complex public din lume. La început, primeam scrisori. Acum, internetul e la putere și accesul e mult mai direct cu toți fanii mei, dar nimic nu poate înlocui spectacolul live, interacțiunea dintre noi, zâmbetele pe care le prind din sala de concert și muzica asta care ne unește pe toți. La 100 de ani de România, aniversez și eu sfertul meu românesc, cu prietenii mei dragi din țară. Abia aștept”, declară Horia Brenciu.

Deși în programul turneului sunt cuprinse nu mai puțin de 15 orașe, Horia recunoaște că și-ar fi dorit să fie și mai multe. „Destinul a ales, noi ne-am conformat. Dacă ar fi fost după noi, am fi mers în fiecare oraș din țară, dar programul lunii noiembrie nu e de partea noastră. Confruntările de la X Factor, repetițiile pentru concertele de la Sala Palatului, de pe 7, 8 și 9 decembrie, precum și alte concerte contractate ne-au redus numărul orașelor la 15”, a povestit artistul.

În total, 25 de persoane apropiate artistului vor fi implicate în bunul mers al spectacolelor și al producției. „Mergem ca o gașcă care vrea să întâlnească cealaltă gașcă, mult mai mare și mai simpatică, gașca de spectatori”, spune încântat Horia.

Datele și orașele în care poate fi văzut Horia Brenciu în timpul turneului aniversar sunt următoarele:

 

2 noiembrie – Timișoara

5 noiembrie – Iași

6 noiembrie – Botoșani

7 noiembrie – Piatra Neamț

8 noiembrie – Bacău

12 noiembrie – Alexandria

13 noiembrie – Ploiești

15 noiembrie – Galați

16 noiembrie – Constanța

19 noiembrie – Drobeta Turnu Severin

20 noiembrie – Sibiu

21 noiembrie – Pitești

26 noiembrie – Brașov

27 noiembrie – Arad

28 noiembrie – Oradea

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Sezonul toamnă-iarnă ’18-’19 poartă Humanic

Published

on

 

Tendințele sezonului în interpretarea Humanic devin fructul oprit al modei. Noile colecții pentru toamnă-iarnă a peste 15 branduri de încălțăminte și accesorii au ”invadat” magazinele Humanic și te așteaptă să le descoperi. Iar asta nu este singura noutate!  Pe 11 octombrie, Humanic a deschis cel de-al 10-lea magazin din România, în Shopping  City Timișoara.

Humanic este destinația numărul unu pentru iubitorii de pantofi din Europa și locul în care cele mai noi tendințe își dau întâlnire pentru a răspunde cerințelor tuturor stilurilor vestimentare.  Pe harta magazinelor din România s-a adăugat o nouă locație în Timișoara, care respectă standardele de calitate caracteristice brandului, gândite în detaliu, pentru a transforma fiecare vizită într-o experiență completă.

 

Configurează traseul stilului tău pe harta Humanic și alege din noile colecții de toamnă-iarnă!

Tendințele Humanic pentru noul sezon aduc în prim plan un dans al contrastelor, unde avem pe de-o parte eleganța și minimalismul reinterpretat și pe cealaltă parte combinații extravagante și mixuri cromatice puternice.

Colecția de damă de la Humanic e o călătorie stilistică, unde 10 tendințe trasează direcțiile-cheie ale sezonului.

 

ULTRA COLOUR CLASH

Combinația roșu și violet ”pictează” noul tablou al tendințelor și transformă cizmele overknees, botinele și cizmele din velur în piesele-cheie ale viitorilor trendsetteri.

 

SNEAKERS ALLURE

Mixurile cromatice sunt evidențiate prin tălpile groase, foarte vizibile. Tălpile sunt elementul de atracție atât la modelele funcționale, cât și la sneakerii clasici, cu detalii strălucitoare. Fețele tricot („Uppers“) în combinație cu șireturile în culori închise și tălpile stratificate redefinesc în totalitate look-ul sporty-chic.

 

BIKER GANG

Biker Boots lejere cu profil masiv, talpă groasă și multe accesorii metalice – iată cum se traduce conceptul Motorcycle-Chic pentru ținute urbane. Cât mai multe catarame și aplicații extravagante cu nituri pe cizme din velur sau piele netedă sunt absolut indispensabile pentru această toamnă. De luat în calcul sunt și  gentile sau rucsacurile cu decorațiuni extravagante și broderii de tip tatuaj, perfecte pentru a completa un look de bikeriță cu stil.

 

HEELED BOOTS

O celebrare a modelelor cu vârf ascuțit și design extravagant, de la toc până la talpă. Aceste botine sexy, cu leopard print sau într-o nuanță de alb strălucitor sunt extrem de feminine. Iar pentru o nouă identitate a ținutei de birou, alege botinele cu toc în culoarea Barolo.

 

HIGH FASHION CLIMBER

Pur și simplu „de luat la drum“! Bocancii robuști de munte, cu talpă profilată își sărbătoresc revenirea în modă. Însă, spre deosebire de vremurile anterioare de glorie, acum Hiking Boots cunosc o evoluție stilistică, prin adăugarea de detalii atent studiate, materiale elegante și elemente decorative din blană.

 

SLOUCH BOOTS

Cât mai lejer și relaxat! Cizmele din velur sau piele, lejere pe picior se numără printre articolele preferate ale sezonului. Forma cutată, ușor supradimensionată a cizmei creează o notă chic oricărei ținute.

 

CHELSEA RELOADED

Chelsea Boots își continuă povestea de succes și se numără printre articolele de bază în topul tendințelor din noul sezon. Detaliile precum cusăturile decorative, aplicațiile și niturile transformă acest model clasic în piesa principală a ținutei.

 

BAROLO SELECTION

Totul Barolo – cea mai importantă culoare în tendințe dă tonul în direcția cromatică a tendințelor! Acest roșu rubiniu domină tot și învăluie toate variantele de pantofi, cizme și accesorii. Calapodul feminin și tocurile extravagante devin formula cheie pentru un clasic reinterpretat.

 

HIGH TOP SNEAKERS

Sneakerii pe gleznă, cu imprimeu alb-negru, domină look-ul! Converse clasici și mid-cuts de la Nike și alte branduri sunt piesele de rezistență ale sezonului.

 

GLITTER FEVER

Linii feminine și un design spectaculos – acestea sunt prerogativele pantofilor pentru petreceri de neuitat. Materialele prețioase, linia rafinată și curelușele pe gleznă, ștrasurile și mult glitter creează formula perfectă pentru a completa o ținută de seară.

 

Colecția de bărbați pentru noul sezon de la Humanic aduce în prim plan două trenduri-cheie, imposibil de ignorant!

 

COGNAC CLASS

Coniac este culoarea dominantă a pielii în segmentul de încălțăminte pentru bărbați, fiind evidențiată prin elemente noi de stil și detalii vizibile. Totul se joacă în zona marourilor și, indiferent dacă e o nuanță deschisă sau închisă, efectul de brushing pune în evidență pielea naturală. Gama cuprinde de la Chelsea Boots clasice, la ghete cu cusătură decorativă și șireturi.

 

STYLE EXPEDITION

Bocancii robuști cu fețe din diverse materiale, cu șireturi de munte și găici evidente cuceresc segmentul de încălțăminte pentru bărbați în această toamnă. Așa numiții Hiking Boots se remarcă prin pielea lucioasă, tălpile marcante și detaliile cromatice neobișnuite. Noutatea la mixul de materiale: pâsla impermeabilă!

 

Setează Humanic pe GPS-ul stilului tău vestimentar, dacă vrei noile coordinate ale modei!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Gucci Eyewear aniversează 1 an în România prin lansarea noii colecții de toamnă-iarnă ’18-‘19

Published

on

 

Luxul și arta au fost elogiate la Palatul Cesianu-Racoviță, în cadrul evenimentului ce a sărbătorit 1 an de prezență în România și o nouă colecție de ochelari de soare și rame de vedere semnate de casa Gucci. Gazda evenimentului a fost K Optic, distribuitor exclusiv Gucci Eyewear, care i-a condus pe invitați într-o poveste spectaculoasă văzută prin ochelarii modei.

Invitații au descoperit viziunea unică a casei Gucci și au fost ghidați într-o incursiune a stilurilor clasice,  reinterpretate într-o versiune modernă.  Eclectic, dar mai presus de toate, mereu cu un pas în fața direcțiilor de stil sezoniere, casa Gucci restabilește regulile de lux în moda ochelarilor de soare și ramelor de vedere. Evenimentul a fost o demonstrație prin care ochelarii de soare devin accesoriul definitoriu al unei ținute fashion, iar ramele de vedere fac tranziția de la dispozitiv medical la bijuterie, ca element esențial în definirea stilului vestimentar.

Noua colecție de ochelari Gucci reconfigurează traseul modei pentru sezonul toamnă-iarnă, în care destinația finală este glamourul absolut. Fiecare model de ochelari se află la intersecția dintre artă și high fashion, transformând accesoriul într-o bijuterie.

K Optik este distribuitorul oficial în România al Kering Eyewear S.p.A., proprietarul brandurilor de ochelari de soare și rame de vedere Gucci, Saint Laurent, Bottega Veneta, Alexander McQueen, Stella McCartney, Brioni, Christopher Kane, Tomas Maier, Boucheron, Pomellato, Puma (www.koptic.ro), case de modă care au fost, de asemenea, reprezentate în cadrul evenimentului prin cele 5000 de modele de ochelari de soare și rame de ochelari de vedere, pe care invitații le-au putut descoperi si proba.

Misiunea asumată de K Optic este de a participa activ la dezvoltarea segmentului de ochelari din gama luxury al pieţei de optică din România. Cu ocazia evenimentului, K Optic a vrut să creeze și o nouă experiență de fashion, prin care invitații să descopere cum ochelarii de soare sau ramele de vedere trebuie aliniate direcțiilor vestimentare. Ochelarii potriviți se aleg ca o bijuterie: trebuie să poți observa calitatea materialelor, ingeniozitatea designului și să fie nota finală a ținutei.

De-a lungul anului s-a creat o întreagă familie in jurul K Optic: Cătălin Botezatu, Raluca Bădulescu, Ilinca Vandici, Alina Eremia, Alina Ceușan, Ana Morodan s-au bucurat de modelele preferate ale celebrelor case, completându-și outfit-urile cu accesoriile – bijuterii distribuite de K Optic în România.

Colecțiile de ochelari exclusive din portofoliul K Optic sunt disponibile în peste 150 de magazine de optică certificate din România. Verifică lista magazinelor partenere, aici: https://www.koptic.ro/magazine-partenere precum si colectiile de ochelari aici: www.koptic.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending