Connect with us

Digital

J&B: Noi experimente muzicale cu artiști autohtoni, în cadrul celei de-a doua ediții a campaniei Blending Spirits

Avatar

Published

on

J&B Rare Scotch, whisky-ul numărul 1 în România, lansează, în curând, ediția a doua a campaniei Blending Spirits, cea mai vizualizată campanie online din România, totalizând peste 6 milioane de vizualizări și 100 de milioane de impresii. Recent, în cadrul conferinței anuale Diageo Partners Conference 2016 – Europe Partner Market Conference – campania J&B Blending Spirits, dezvoltată și implementată, în premieră, în România, a fost premiată cu „Best Premium Core Execution”.

 

  • Blending Spirits este cea mai vizualizată campanie online din țară, cu peste 6 milioane de vizualizări și 100 de milioane de impresii online
  • Campania, premiată recent cu „Best Premium Core Execution”, în cadrul evenimentului Diageo Partners Conference 2016, continuă și anul acesta
  • Artiști români populari și underground vor debuta, în curând, cu noi experimente muzicale marca J&B Blending Spirits

 

Artiștii au făcut schimb de melodii, dar le-au cântat în stil propriu

În prima ediție a campaniei J&B Blending Spirits, câte doi artiști din industria muzicală autohtonă, cu genuri muzicale și imagine total diferite, au fost provocați să facă schimb de melodii și să le interpreteze în propriul stil. Experimentul muzical a avut ca rezultat lansarea a două versiuni diferite ale melodiei originale, dar care au păstrat același mesaj puternic.

Artiștii care au acceptat  provocarea J&B Blending Spirits și care au dezvoltat patru blenduri muzicale au fost: Macanache & Adda, Robin and The Backstabbers & Alex Velea, Delia & DOC, Vița de Vie & Delia. În urma succesului înregistrat de prima ediție a campaniei Blending Spirits, J&B a decis continuarea, și în acest an, a experimentelor muzicale care combină artiști din două zone total diferite: populari și underground.

„Inspirată din povestea care a stat la baza whisky-ului J&B, întâlnirea surprinzătoare dintre două spirite independente, un italian, Justerini, și un britanic, Brooks, campania J&B Blending Spirits pune în valoare  lucrurile pozitive care rezultă din intersecția spiritelor independente, succesele rezultate în urma combinațiilor inedite. În curând, caracterul surprinzător și neașteptat al whisky-ului J&B va fi reflectat de noile blenduri muzicale, în care  artiști cu genuri muzicale total opuse răspund unei provocări menite să îi scoată din zona de confort. Veți vedea artiști foarte populari cum interpretează spectaculos melodii ale trupelor underground și invers, combinații care par greu de imaginat, dar care odată puse în scenă, cuceresc”, a declarat Raluca Sava, Senior Brand Manager Diageo România.

 

Concert la înălțime

Conceptul creativ al campaniei J&B Blending Spirits este alăturarea surprinzătoare și, la o primă vedere neverosimilă, a două personaje, contexte și situații, pentru a da naștere unor blenduri neprevăzute și, deci, unor rezultate de succes, dar greu de imaginat.

J&B Blending Spirits este prima campanie în cadrul căreia consumatorii au fost trimiși, în urma unui concurs, cu un avion exclusiv la Festivalul Electric Castle, ediția 2016, organizat la Cluj. În timpul zborului, artiștii Vița de Vie și Delia au susținut un concert live, moment care a confirmat caracterul neprevăzut al whisky-ului J&B. Astfel, prin campania Blending Spirits, J&B dezvoltă noi variante și ocazii inedite de consum, noi blenduri cu care consumatorii să rezoneze.

 

Urmăriți aici cele mai de succes blenduri muzicale ale primei ediții J&B Blending Spirits

Urmăriți aici concertul live Delia – Vița de Vie, în drum spre Electric Castle

 

 

Comentarii

Digital

Trenduri în marketing digital: cum își crește Decathlon vânzările online prin afiliere cu 2Performant

Avatar

Published

on

  • Vânzările Decathlon generate prin platforma de afiliere 2Performant sunt în creștere în luna septembrie 2020 cu peste 400% față de anul precedent.
  • Retailerul face afiliere prin platforma 2Performant.com pentru piețele din România și, mai nou, Bulgaria.
  • Pentru anul 2020 retailerul și-a mărit de peste 6 ori investiția în marketingul afiliat.
  • Decathlon aplică un model nou în afiliere: recrutează afiliați și influenceri.

 

În contextul pandemiei care schimbă decisiv raportul online-offline, creșterea eCommerce-ului înregistrată în această perioadă atrage după sine noi trenduri în marketingul digital. Deși nu este nou pe piață, domeniul afilierii este direct conectat la comerțul online și astfel a prins deja trenul accelerării digitale, forțând brandurile să se adapteze și să inoveze, ba chiar să își orienteze bugetele de marketing în această zonă. Este și cazul brandului Decathlon, care pentru anul 2020 și-a mărit de peste 6 ori bugetul investit în marketingul afiliat, pe care îl implementează cu ajutorul 2Performant, liderul pieței de afiliere din România. În plus, începând cu luna octombrie, Decathlon a extins colaborarea cu 2Performant și pe piața din Bulgaria, piață pe care compania de marketing afiliat este prezentă din 2011.

 

Cum a venit această decizie ? Creșterile înregistrate de retailerul francez în platforma de afiliere într-o singură lună în starea de urgență, aprilie 2020, au atins totalul înregistrat în 2019 în întreg intervalul august-decembrie. Iar în septembrie 2020, vânzările generate prin platforma de afiliere sunt în creștere cu peste 400% față de anul precedent, ceea ce arată că trendul mutării obiceiurilor de cumpărare în online se păstrează. „Rezultatele excelente pe care le-am obținut în afiliere împreună cu 2Performant în România au devenit un exemplu de bune practici în compania noastră și i-au convins pe colegii noștri din Decathlon Bulgaria să intre în afiliere alături de 2Performant”, spune Roxana Crahmaliuc, Webmarketing Team Leader și Traffic Manager Decathlon.

Cu astfel de creșteri înregistrate la nivelul vânzărilor online prin intermediul afilierii, nu este o surpriză interesul tot mai crescut al brandurilor și al marilor jucători din retail de a implementa campanii în care cuvântul cheie este performanța: asta pentru că în afiliere, brandul care investește în campanii de marketing digital plătește numai atunci când a fost generată o vânzare, având astfel certitudinea că sumele cheltuite sunt direct proporționale cu vânzările, într-un sistem de publicitate plătită la vânzare. De exemplu, în ultimele 3 luni, fiecare 1 euro investit de brandurile din platforma 2Performant.com în afiliere a generat vânzări în valoare de 15,35 euro, ceea ce reprezintă probabil cel mai bun randament pe care îl poate obține prin promovare un magazin online.

 

Ceea ce face însă Decathlon în afiliere este cu siguranță extrem de interesant, mai ales că domeniul este unul propice testelor, găsirii oportunităților, identificării de targeturi noi și modalități de promovare noi, mesaje adaptate, cu scopul de a crește vizibilitatea și de a genera vânzări.

 

Recrutare de afiliați și influenceri

Dacă la începutul activității sale de afiliere în platforma 2Performant.com succesul Decathlon s-a datorat notorietății brandului, care i-a determinat pe afiliați să aplice cu încredere în campaniile lor, ulterior cunoscutul retailer de articole sportive și-a adaptat strategia cu focus pe recrutarea de afiliați noi, pe segmentul sport: antrenori, platforme de fitness. „Este una din cele mai importante strategii pe care le avem în acest moment, deoarece în platformă, la început, nu erau extrem de mulți afiliați cu acest profil”, spune Roxana Crahmaliuc. Acest proces se desfășoară pe perioadă nedeterminată, în paralel cu strategiile comerciale implementate în cadrul programului de afiliere și ajută brandul în principal pe partea de vizibilitate și creare de conținut specific. „Deși procesul este mai solicitant decât simpla acceptare sau nu a celor care aplică din programul de afiliere, traficul generat pe decathlon.ro s-a dovedit a fi calitativ, justificând astfel resursele investite”, mai spune Roxana. Cu alte cuvinte, Decathlon se pricepe la recrutare și a văzut această oportunitate și în afiliere.

 

Modelul pe care îl aplică cu succes retailerul francez este un mix între influencer marketing și affiliate marketing. Cu alte cuvinte, Decathlon aduce influenceri în afiliere. Identifică lideri de opinie din sport și îi aduce în platformă pentru a deveni afiliați, colaborează pe partea de strategie și uneori pe cei care generează mult content îi recompensează suplimentar, în plus față de comisioanele la vânzare. Este un model nou de a jongla cu afilierea și campaniile cu influenceri, un model ce ar putea deveni atractiv pentru multe branduri care vor să se promoveze în online și să genereze vânzări: campanii de afiliere cu influenceri, care sunt plătiți exclusiv pe baza performanței, într-un cadru pus la dispoziție de platformă care ajută mult acest proces prin faptul că există un singur contract cu 2Performant, factură doar din partea platformei, mesagerie în cadrul platformei și în general o simplificare a birocrației.

 

Prezența activă a Decathlon în platforma 2Performant.com este deja parte integrantă în mixul de marketing practicat de retailer. „Ne place modul rapid și simplu prin care se stabilește colaborarea cu fiecare afiliat. În plus, sprijinul primit din partea account managerului 2Performant a reprezentat valoare adăugată, în principal prin experiența deja dobândită asupra subiectului. Am primit consultanță valoroasă pentru stabilirea mecanismelor din challenge-uri, dar și pentru segmentarea categoriilor de afiliați”, menționează Roxana Crahmaliuc despre beneficiile colaborării cu 2Performant.

 

1 milion de click-uri în platforma 2Performant.com înregistrează până acum retailerul Decathlon, iar numărul afiliaților care le promovează produsele în campanii dedicate a crescut și el odată cu interesul tot mai mare al românilor pentru sport și articole sportive, de la 299 în tot anul 2019 la 716 afiliați unici activi de la începutul anului și până în prezent. Ce au ales românii să cumpere la capitolul sport ? Pe fondul unui interes din ce în ce mai mare pentru mișcare și stil de viață sănătos, favoritele românilor în pandemie au fost aparatele fitness cardio, bicicletele, trambulinele, mesele de tenis, echipamentul bodybuilding sau panourile de baschet.

 

Aflat pe poziția #2 în rankingul general al advertiserilor din platforma 2Performant.com, Decathlon arată că se mișcă odată cu vremurile, în contextul în care comerţul electronic este estimat să crească, potrivit cifrelor comunicate de Asociaţia Română a Magazinelor Online, cu 30% până la sfârşitul anului.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Business

Primul HUB de printare 3D din România

Avatar

Published

on

Nutechnologies - Hub de Printare 3D Romania

Nutechnologies este compania timișoreană care a lansat primul HUB de printare 3D industrială din România. 

Înființată în 2012, compania s-a dezvoltat datorită identificării impactului pe care tehnologiile de imprimare 3D îl pot avea în diverse industrii precum: automotive, FMCG, medicală, aerospațială și multe altele.

Fondatorii companiei au reușit împreună cu echipa lor să devină un partener de încredere pentru multe companii din diverse industrii care utilizează cu succes tehnologia de imprimare 3D.

Aceștia pun la dispoziția celor care doresc să utilizeze în procesul de prototipare sau producție imprimantele 3D profesionale, o gamă largă de modele marca Stratasys (liderul mondial în materie de imprimare 3D). 

Gama de echipamente pornește de la sisteme de printare 3D desktop accesibile, ajungând la sisteme avansate, industriale, de mari dimensiuni, făcând printarea 3D mai ușor de adoptat ca oricând până acum.

Imprimantele propuse de Nutechnologies utilizează diverse tehnologii inovatoare precum: FDM, PolyJet, SLA și SLM.

Ce este special la aceste tehnologii?

Indiferent de tehnologia folosită, imprimantele 3D realizează piesele prin imprimarea strat cu strat, însă fiecare au anumite avantaje și acoperă nevoi diferite ale companiilor în procesul de producție/ prototipare.

FDM este renumită pentru fiabilitatea și rezistența îndelungată a pieselor. Acestea extrudează straturi fine de material termoplastic care se solidifică după ce sunt depuse.

Tehnologia PolyJet este utilizată pentru a combina materiale multiple și permite realizare unor suprafețe fine. O imprimantă 3D cu tehnologie PolyJet are la bază o metodă de printare prin jet de polimer lichid ce se polimerizează imediat cu ajutorul luminii ultraviolete.

SLA imprimă 3D folosindu-se de un proces fotochimic prin care lumina emisă de de un laser fotopolimerizează materialul lichid.

Tehnologia SLM este cea care utilizează o sursă laser de mare putere pentru a putea topi rapid și omogen diverse pulberi metalice și de aceea imprimantele tip SLM sunt utilizate cu succes în industriile care creează piese din metal.

De ce să folosești tehnologia 3D de printare pentru realizarea de scule, dispozitive și verificatoare (SDV-uri)?

Marile companii din industria automotivelor au ales să își producă singure sculele, dispozitivele și verificatoarele (SDV-uri) utilizând imprimarea 3D deoarece acestea reprezintă punctul critic în departamentele de producție.

Pentru acest companii, SDV-urile de o calitate superioară asigură succesul unei linii de producție. Acestea fac ca operațiunile de asamblare și inspecție să fie mult mai rapide și mai sigure.

Principalele avantaje ale utilizării imprimantelor 3D în producerea SDV-urilor putem aminti:

  • consolidarea componentelor – numărul componentelor poate fi redus semnificativ ceea ce duce la timp de producție mai scurt, costuri mai mici și etape mai puține în asamblarea lor;
  • ergonomie mai bună datorită libertății de proiectare a pieselor ce permit optimizarea lor pentru o manevrare mai ușoară;
  • reducerea greutății SDV-urilor;
  • adaptabilitate datorită eliminării constrângerilor de design specifice unui proces de producție tradițional, fiind astfel o soluție ergonomică pentru utilizatori și oferind acuratețe ridicată în realizarea sarcinilor;
  • inventarierea digitală și astfel eliminarea spațiului și costurilor cu stocarea uneltelor, acesta putând fi realizate la nevoie;
  • eliminarea prelucrării.

Soluțiile avansate de printare 3D prezentate de către Nutechnologies conduc la economii relevante în timp și cost, devenind astfel cea mai eficientă și versatilă opțiune în privința procesului de dezvoltare și producție.

Pe lângă portofoliul diversificate de tehnologii de printare 3D, echipa Nutechnologies oferă totodată și consultanță clienților săi în ceea ce privește alegerea echipamentului potrivit.

Mai mult de atât asigură servicii de instalare, training și mentenanță pentru ca cei care aleg să achiziționeze o imprimantă de la ei să poată profita la maxim de oportunitățile pe care imprimarea 3D le oferă.

De aceea, Nutechnologies se situează pe locul 2 în Top Afaceri România Microîntreprinderii din domeniul comerțului cu ridicata al mașinilor unelte și este partenerul de încredere al multor companii din domeniul automotivelor.

Comentarii

Continue Reading

Digital

Cum stii ca a venit momentul sa cumperi gazduire VPS?

Avatar

Published

on

Daca ai planuri mari pentru siteul tau, cu siguranta ti-ai pus cel putin o data aceasta intrebare. Gazduirea partajata ofera resurse suficiente pentru a sustine cerintele unui site aflat la inceput de drum, insa, cu timpul, nu va mai putea sa tina pasul cu trendul ascendent al traficului. Natural, primul lucru pe care il vei face va fi sa faci un upgrade al planului de hosting. Dar chiar si cel mai complex pachet va trebui sa fie inlocuit in cele din urma cu o versiune mai avansata. Cum stii ca a venit momentul sa cumperi gazduire VPS? Exista cel putin trei semne pe care nu trebuie sa le ignori!

  1. Viteza de incarcare incepe sa scada

Daca observi ca siteul tau se incarca din ce in ce mai greu, primul lucru pe care trebuie sa-l faci este sa folosesti un tool care sa ofere un scor de viteza. PageSpeed Insights este printre cele mai complexe si ofera o lista de recomandari care te pot ajuta sa imbunatatesti viteza de incarcare. Daca aceasta situatie persista si dupa ce ai facut toate optimizarile necesare, inseamna ca ai depasit resursele si a venit momentul sa cumperi gazduire VPS. Acest tip de hosting este scalabil, astfel ca nu este necesar sa optezi inca de la inceput pentru cel mai performant si scump pachet, ci sa iei lucrurile treptat, direct proportional cu cresterea de trafic.

  1. Intampini din ce in ce mai des erori

Daca siteul tau este offline sau primesti erori de tip 500 din ce in ce mai des, nu mai exista loc de interpretare: problema este planul de hosting pe care-l detii. Indiferent ca este vorba despre un magazin online, un site de prezentare sau chiar un blog, aceasta situatie trebuie rezolvata cat mai repede cu putinta. Pierderile pe care le poti inregistra nu sunt doar pe termen scurt, ci pot sa te afecteze pentru totdeauna. In primul rand, un site care nu poate fi accesat scade increderea si interesul utilizatorilor, ceea ce creste sansele ca acestia sa nu mai revina si a doua oara. In al doilea rand, te va afecta din punct de vedere SEO. Google scaneaza frecvent siteurile indexate, in unele cazuri chiar de mai multe ori in aceeasi zi. Daca te viziteaza atunci cand siteul este offline, va inregistra ca este inaccesibil si va trece la urmatorul site. Un caz singular nu te va afecta, dar daca aceasta situatie se repeta frecvent, pozitiile in Google pot fi afectate.

  1. Remarci probleme de securitate

Securitatea nu este punctul forte al gazduirii partajate. Chiar daca firma cu care colaborezi iti pune la dispozitie toate masurile de securitate necesare, nu uita ca imparti serverul cu alte zeci, poate chiar mii de siteuri, iar actiunile acestora te pot afecta si pe tine. Spre exemplu, daca unul dintre vecinii tai contracteaza virusi, sansele sunt mari ca intreg serverul sa fie afectat. Gazduirea VPS ofera un nivel superior de securitate. Daca siteul tau este popular, poate deveni tinta pentru din ce in ce mai multe atacuri cibernetice. De aceea, este important sa iei masuri suplimentare in acest sens. Inutil sa subliniem faptul ca pentru un magazin online este vital ca securitatea sa fie asigurata fara cusur.

Comentarii

Continue Reading

Facebook

Trending