Jedi SEO School, prima scoala de SEO din Romania, este pregatita sa isi intampine cea de-a doua promotie incepand cu luna iunie, dupa succesul inregistrat cu primii absolventi. Aceste cursuri SEO din Bucuresti sustinute de Ovidiu Joita, founder iAgency si un om cu o experienta de peste 15 ani in marketing online, sunt singurele din Romania care pun accent pe „the new SEO”. Concret, doar aici vei putea afla informatii 100% actualizate si relevante pentru piata de SEO nationala si internationala, la momentul actual.
In acest articol, vom vorbi despre valoarea brandului, una dintre cele patru directii principale propuse de aceste cursuri SEO Bucuresti, pe langa optimizarea SEO on page, off page si indicatorii de User Experience. De altfel, UX si valoarea brandului au devenit, in ultima perioada, factori importanti de ranking in Google, pe masura ce motorul de cautare si-a imbunatatit algoritmii. Alte cursuri SEO vor pune accent doar pe optimizarea SEO on page si off page, ignorand acesti ultimi doi factori, a caror pondere si importanta sunt insa in continua crestere.
Valoarea brandului transmite algoritmilor Google cat de important este un site, din punctul de vedere al notorietatii si popularitatii sale. Practic, Google tine cont atat de numarul de cautari specifice unui brand (exemplu „emag”), cat si de cautarile de tipul brand + cuvinte cheie specifice din domeniul sau de activitate (exemplu „laptopuri emag”). Cu cat numarul de cautari pe brand este mai mare decat al competitiei, cu atat site-ul respectiv va primi un boost din partea lui Google, mai ales daca este corect optimizat SEO atat on page, cat si off page.
Aceste cursuri SEO din Bucuresti te vor invata ca valoarea brandului este, deocamdata, un indicator SEO de rang secund, in sensul ca, daca nu exista o competitie mare pe un anumit domeniu, acesta nu va fi luat in seama de catre Google. Totusi, pentru domeniile unde concurenta este acerba, valoarea brandului poate face de multe ori diferenta, iar acest lucru este vizibil mai ales de cand a intrat in vigoare cel mai recent update de la Google.
Intr-un articol intitulat „Noul Update Google avantajeaza si mai mult brandurile. Primele impresii iAgency”, publicat pe blog-ul agentiei sale, Ovidiu Joita explica faptul ca noul algoritm a oferit o importanta mai mare valorii brand-ului site-ului. „Cu alte cuvinte, site-urile cu un numar mare de cautari pe brand si cuvinte cheie + brand au inregistrat cresteri spectaculoase, chiar daca multe dintre ele nu beneficiaza de o optimizare on page perfecta sau de un numar important de backlink-uri”, scrie Ovidiu Joita.
Aceste cursuri SEO din Bucuresti te vor invata ca, in urmatorii ani, exista posibilitatea ca in prima pagina din Google sa apara doar brand-uri cunoscute din viata reala, de la TV, de pe strada sau din mall-uri. Practic, desi ponderea pentru brand era importanta si inainte de acest update, acum a devenit si mai mare. In aceste conditii, urmatorii ani vor fi martorii unei „batalii” intre agentiile SEO, la nivel de content marketing si strategii de comunicare, elementele tehnice SEO urmand sa primeasca o pondere mai redusa decat valoarea brandului, conchide founder-ul iAgency.