Jerry’s Pizza, cel mai important operator din segmentul delivery si take-away de pe piata autohtona, se relanseaza sub sloganul „Se stie dintr-o felie” si va investi aproximativ un milion de euro in procesul de rebranding inceput in luna aprilie.
Noul slogan Jerry’s Pizza sustine si consolideaza pozitionarea brandului, recunoscut pentru calitatea ingredientelor si gustul unic al produselor. Aceasta initiativa din partea brandului a pornit ca urmare a unui studiu realizat in randul clientilor. Rezultatele acestuia au evidentiat preferintele consumatorilor pentru produsele Jerry’s Pizza, fata de alte optiuni de pe piata, datorita gustului inconfundabil.
Dezvoltarea conceptului de rebranding a presupus o reevaluare a strategiei de brand, schimbarea identitatii si a discursului brandului, precum si consolidarea imaginii Jerry’s Pizza atat intern, cat si extern. Campania a debutat cu anuntarea schimbarilor in cadrul unei serii de evenimente dedicate angajatilor Jerry’s Pizza si va continua cu actiuni de comunicare cu accent in digital, social media, dar si canalele media traditionale.
In urmatoarea perioada, lantul de magazine Jerry’s Pizza isi va concentra eforturile in procesul de rebranding si aliniere la noua identitate vizuala care va implica schimbari la nivel de logo, ambalaje, uniforme, flota de autovehicule si scutere, precum si reamenajarea celor 18 magazine existente. De asemenea, Jerry’s Pizza are in planul de dezvoltare din acest an extinderea flotei de livrare, dar si a retelei de magazine prin deschiderea a inca trei locatii sub noul branding.
Cu peste 20 de ani de activitate in Romania, numele Jerry’s Pizza a devenit sinonim cu produsele si serviciile de livrare de inalta calitate, lucru care a pozitionat compania ca lider de piata in categorie.