Connect with us

ALL MEDIA

Johannes conduce legat la ochi, la ”I.Real” (galerie foto)

Published

on

 

Dupa ce a fost calcat la propriu de un buldozer de 15 tone, dupa ce a iesit dintr-un sicriu ingropat la doi metri in pamant, dupa ce a provocat legile naturii mergand pe apa, Johannes se intoarce la Pro Tv cu un nou numar incredibil.

Pe 12 mai, de la ora 20.30, chiar inainte de Finala Europa League transmisa de Pro Tv, Johannes va impinge din nou limitele realului intr-un numar extrem, care ii va tine cu sufletul la gura pe telespectatori.

El va conduce o masina legat la ochi, pe un drum inchis, fara sa vada absolut nimic, bazandu-se doar pe abilitatile sale de magician si indicatiile co-pilotului sau, vedeta ”Pro Motor” Roxana Ciuhulescu. In premiera pentru Romania, Johannes isi pune din nou viata in pericol intr-un numar incredibil, in care va conduce legat la ochi, pe un drum extrem de periculos si cu multe curbe. ”Pentru prima data in Romania am condus o masina (un bolid) legat la ochi, pe un drum dificil intr-o zona muntoasa. Va rog sa nu incercati asa ceva acasa, mai ales daca nu aveti muntele vostru. Acum serios, e vorba de foarte mult antrenament si un echilibru psiho-mental  foarte bun”, povesteste Johannes.

Despre riscurile mari pe care un astfel de numar le presupune, Johannes spune ca totul consta in potentialul imens cu care oamenii sunt inzestrati si un bun control psihic. ”Vorbind despre riscuri, ele au fost foarte mari. In primul rand era vorba despre viata mea si a Roxanei Ciuhulescu. Puteam deveni infirmi pe viata sau puteam sa ne incheiem socotelile lumesti si spun asta pentru ca am mers foarte repede prin acele serpentine, la marginea carora se cascau niste rape destul de adanci, si la un moment dat am trecut chiar si pe langa un baraj.

Am ales un drum inchis circulatiei publice tocmai pentru a nu pune in pericol si viata altor oameni care ar fi putut trece pe acolo”, povesteste Johannes. ”In astfel de momnete este bine sa suprimi orice gand negativ si sa intri in zona constiintei cu care noi oamenii putem face lucruri cu adevarat demne de a purta numele de magie”, mai crede acesta.

Despre partenerea sa de cursa, Roxana Ciuhulescu, Johannes povesteste ca initial aceasta nu l-a crezut ca va conduce de-a binelea, pe sosea, legat la ochi. ”M-am legat la ochi in fata ei cu banda adeziva, peste care am pus o bucata de material negru, apoi iar banda adeziva, apoi o masca din metal si iar banda, si tot asa pana cand cred ca a fost mai mult decat convinsa ca nu glumesc si am tasnit in tromba cu tot cu ea”, isi aminteste magicianul ”I.Real”. La randul ei, Roxana Ciuhulescu isi aminteste ca a sosit la locul filmarii, destul de sceptica, pentru a vedea cum conduce magicianul o masina, legat la ochi.

”Intai i-am controlat bine banda izolatoare pe care o avea aplicata pe ochi, apoi masca de pusa deasupra, urmata de inca un strat de banda izolatoare si, daca nu era cumva suficient, cagula de pe cap. I-am cercetat apoi urechile sa vad daca nu cumva are vreo casca in care cineva sa ii sufle cum sa conduca masina. In fine, totul era real, asa ca m-am urcat in masina si noroc ca mi-am pus centura de siguranta, pentru ca magicianul nostru a calcat pedala de acceleratie la podea”, isi aminteste Roxana. Vedeta ”Pro Motor” a fost de-a dreptul uimita sa vada ca Johannes poate sa conduca, in viteza, legat la ochi. ”Johannes a inceput sa strige la mine daca e pe drumul cel bun, daca urmeaza vreo curba, iar eu am inceput sa-i dau indicatii. Aveam ochii cat cepele, nu mai stiam de ce sa ma agat si ma rugam sa nu ne izbim de parapeti.

A fost o nebunie curata! Mainile si vocea imi tremurau, eram pe punctul de a apuca volanul, dar intr-un final a oprit. Am avut nevoie de cateva minute sa-mi revin, nu ma mai tineau picioarele”, povesteste Roxana. Intrebata ce impresie i-a lasat toata aceasta experienta, Roxana Ciuhulescu spune ca Johannes a reusit sa o faca sa treaca prin stari aproape nebunesti: ”Nu credeam ca voi mai trai o asemenea experienta in afara raliurilor. Au trecut aproape doi ani de cand am uitat de viteza, risc, cai putere si adrenalina. Johannes mi-a facut-o, m-a ademenit cu o magie, la propriu vorbind. Desigur, imi era dator de cand a filmat la ProMotor si… mi-a platit-o!”

Cum va decurge toata cursa, dar si ce reactii spectaculoase a stranit numarul lui Johannes, telespectatorii Pro Tv vor vedea miercuri seara de la 20.30 la Pro Tv. In aceeasi editie, Johannes va face numere incredibile de magie si cu DJ-ul ProFM George Vintila, Alex Velea si Smiley, care vor fi din nou uluiti de trucurile incredibile ce se vor desfasura sub ochii lor. ”George, Smiley si Alex vor fi mai haiosi ca niciodata, absorbiti complet de niste trucuri care depasesc granita realitatii. Veti vedea totul miercuri seara intr-o noua emisiune ”I.Real” la Pro Tv”, a incheiat Johannes.

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Producţii TVR, premiate internaţional la Prix CIRCOM

Published

on

 

Televiziunea Română a urcat pe podium la Prix CIRCOM 2019, obţinând locul I şi o menţiune în cadrul Galei Asociaţiei Televiziunilor Regionale din Europa (CIRCOM Regional)organizaţie care reuneşte 376 de staţii TV din 38 de ţări şi care premiază cele mai bune producţii ale acestora.

La Categoria „Europa”, juriul internaţional a acordat locul I reportajului Faraoani, comuna cu sate în cinci ţări, realizat de Alina Amza la studioul central al TVR din Bucureşti în timp ce la Categoria „Muzică şi arte”, filmul Tatăl meu, Imre al Andreei Ştiliuc (TVR Iaşi) a fost recompensat cu menţiune.

 

„Este un premiu care mă onorează pentru că am avut competitori de la cele mai importante televiziuni publice din Europa”, a declarat jurnalista Alina Amza. „Mă bucur mult că povestea mea despre locuitorii care au mai rămas în Faraoani a impresionat în aşa măsură. Este printre puţinele ocazii când publicul poate vedea vârstnici care au lăsat de-o parte sapa şi au învăţat să folosească reţelele de socializare pentru a-şi aduce aproape copiii şi nepoţii. O poveste despre oameni puternici şi adaptarea lor la provocările secolului 21”, a adăugat Alina Amza.

 

„Pentru mine este mai mult decât un premiu. Are o valoare simbolică foarte mare, deoarece am descoperit acest subiect fabulos în anul 2014, în timpul unui workshop organizat de CIRCOM la Budapesta”, povesteşte Andreea Ştiliuc, care semnează regia, montajul și o parte a imaginii filmului Tatăl meu, Imre. „Atunci am început să visez că, într-o zi, povestea va deveni film’, mai spune Andreea.

Ca în fiecare an, la Prix CIRCOM 2019, TVR a acordat Premiul de debut în jurnalism, respectiv Young Onscreen Talent – o distincţie în memoria Vandei Condurache, realizator şi redactor-şef al Redacţiei Programe TVR Iaşi. În acest an, premiul a fost oferit unei jurnaliste de la televiziunea naţională spaniolă din Galicia.

 

La Prix CIRCOM Regional 2019 au fost înscrise peste 200 de producţii, marele câştigător fiind televiziunea publică norvegiană – NRK – care a primit trei dintre cele 11 premii aflate în competiţie, în timp ce alte premii au fost acordate televiziunilor din: Irlanda – RTÉ, Suedia – SVT, Olanda – RTV Oost, Polonia – TVP3 Katowice, Spania – Telemadrid, Marea Britanie – BBC South şi Spania – CRTVG.

Câştigătorii au fost desemnaţi de un juriu de specialitate format din profesionişti de televiziune din 14 ţări europene, printre care şi reprezentanta TVR – Dite Dinesz, realizator TVR Timişoara.

 

Despre producţiile premiate

Difuzat în cadrul emisiunii Dosar România de la TVR 1, Faraoani – comuna cu sate în cinci ţări este un reportaj emoţionant, despre transformarea satelor şi a societăţii româneşti. Alina Amza i-a adus în faţa telespectatorilor pe bătrânii rămaşi singuri în satele româneşti,  în aşteptarea întâlnirii de pe Skype cu copiii lor. Oamenii din comuna Faraoani, polul emigraţiei din România, au luat calea Europei de frica salariilor mizere. Pentru a rămâne totuşi lângă copiii lor, cei care până mai ieri ştiau doar să mânuiască hârleţul şi să hrănească animalele, s-au familiarizat cu reţelele de socializare şi au acceptat ca tehnologia să pătrundă în vieţile lor.

Cea de-a doua producţie TVR premiată, filmul Tatăl meu, Imre, realizat de Andreea Ştiliuc, prezintă povestea fotografului Imre Kinszki, victimă a Holocaustului, şi a fiicei sale, Judit, care a supravieţuit tragediei. Creaţiile lui Imre Kinszki sunt tratate de cunoscători asemenea celor ale lui Brassaï, Kertész sau Moholy-Nagy. Cu toate acestea, fotografiile sale sunt încă necunoscute, astfel că, Andreea Ştiliuc s-a gândit să-l readucă în atenţia publicului larg.

 

Despre CIRCOM:

CIRCOM Regional – European Association of Regional Television – este o organizaţie care reuneşte 376 de staţii de televiziune regionale din 38 de ţări şi are misiunea de a coordona reţeaua de televiziuni regionale, de a dezvolta relaţiile cu instituţiile europene (Comisia Europeană, Consiliul Europei şi Parlamentul European), de a creşte numărul programelor destinate schimbului şi de a înlesni realizarea coproducţiilor. Televiziunea Română este membru activ în organizaţia CIRCOM Regional din anul 1993, iar în prezent avem un reprezentat, respectiv coordonatorul naţional pentru CIRCON Regional, membru în Consiliul de Administraţie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Publicatia PRwave împlinește 14 ani

Published

on

 

PRwave, site de știri online din afaceri, marketing, financiar, media și lifestyle, împlinește 14 ani. Site-ul a fost primul din România dedicat imaginii, comunicării şi relaţiilor publice pentru afaceri şi continuă să ofere conţinut relevant oamenilor de afaceri, persoanelor care doresc să fie la curent cu cele mai noi ştiri, specialiştilor în relaţii publice şi marketing şi studenţilor de la facultăţile de marketing şi comunicare. Mai mult, prin intermediul blogului de călătorii Travel – Moments in Time, lansat în urmă cu 10 ani, vizitatorii au ocazia de a găsi articole care să îi inspire în alegerea următoarei destinaţii de vacanţă.

 

„PRwave este un proiect incredibil. A pornit din dorinţa de a le oferi studenţilor la comunicare şi relaţii publice un site de unde să se poată informa, unde să găsească articole de la specialişti în domeniu şi studii de caz despre campanii de succes. Nici nu ştiam atunci, în urmă cu 14 ani, ce evoluţie minunată va avea PRwave! Am ajuns să publicăm zilnic zeci de ştiri şi articole din domenii variate – economie, afaceri, marketing, media, stil de viaţă, auto, IT, velo, evenimente etc. Avem, de asemenea, prezentări de carte în rubrica Books Wave şi materiale şi case studii în exclusivitate în cadrul rubricii Exclusive.

PRwave înseamnă evoluţie constantă și adaptare permanentă pentru a rămâne în top şi a oferi conţinut de calitate vizitatorilor noştri. Mă bucur că am reuşit să ajungem la 14 ani de PRwave!” a declarat Violeta-Loredana Pascal, fondator PRwave.

 

Peste 86.500 de materiale au fost publicate în acest timp pe site – iar numărul creşte zilnic cu noi ştiri şi articole. Site-ul oferă şi o poveste poliţistă care poate fi downloadată gratuit aici: https://mailchi.mp/6798c54c152c/inocentul. Iar dacă vă întrebaţi cum arăta PRwave în urmă cu 14 ani, iată un preview.

Unul dintre proiectele de succes ale PRwave este blogul de călătorii în limba engleză Travel – Moments in Time. Lansat în urmă cu 10 ani şi început ca un loc în care să fie împărtăşite impresii de călătorie, blogul a ajuns la peste 1400 de articole cu sfaturi de călătorie, itinerarii, ghiduri şi recomandări pentru oraşe din întreaga lume.

„Istoria PRwave continuă. Vă aştept în fiecare zi pe site cu ştiri proaspete şi interesante şi pe blogul de călătorii cu articole care să vă inspire”, a mai adăugat Violeta-Loredana Pascal.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Aniversare: De la “Star Station” la “Dimineața Blană”, 26 de ani de ProFM

Published

on

Foto Credit: DIGI
 

ProFM împlinește luni, 15 aprilie 2019, 26 ani de ani de muzică bună și jurnalism de primă mână. Smiley și Pavel Bartoș sunt printre artiștii care vor sărbători aniversarea din studio, pe aceeași frecvență cu ascultătorii ProFM. De-a lungul anilor, ProFM a lansat unele dintre cele mai cunoscute nume din jurnalismul românesc și a creat experiențe muzicale care au traversat generații.   

“Păstrează pasiunea, aceasta e secretul prin care ProFM a reușit să rămână în topul radiourilor și în inimile ascultătorilor pentru nu mai puțin de 26 de ani. Dincolo de cel mai experimentat radio comercial, ProFM este o stare de spirit care trece de microfoane și un nume care a crescut vedete, a surprins prin curaj și a dat muzicii românești un loc în care să se afirme. Le mulțumim celor care ne ascultă, fie că sunt din generația Star Station, fie care sunt din generația Dimineața Blană. Și noi ca și ei, suntem bolnavi de ProFM și promitem să nu ne treacă”, a declarat Marius Dobre, managerul ProFM.

Pentru fiecare an de emisie, echipa ProFM a pregătit 26 de cadouri care așteaptă să fie revendicate de fanii care vor petrece ziua de 15 aprilie pe frecvența 102.8. Happy Giveaway Day vine cu trotinete electrice, hoverboard-uri, ceasuri smart, boxe, căști și cu un maraton de muzică și voie bună care aduce la microfoanele din studio actori și vedete.

Pavel Bartoș & Smiley fac ziua bună să se cunoască de “Dimineață Blană” cu Țibulcă și Coțofană. După matinal, intră în “concurs” cu un show de stand up comedy on air Maria Popovici și Micu. CRBL și Oase vor petrece după – amiază la microfonul ProFM, iar la schimbul doi de râsete, sunt invitați actorii alături de care își petrec serile sute de mii de români – Natanticu și Neamțu.

Pro FM emite din 15 aprilie 1993 și, de patru ani, face parte din portofoliul grupului Digi | RCS & RDS. Andrei Gheorghe, Teo Trandafir și Andi Moisescu și-au început cariera la ProFM. Concertele ProFM on Top și Pro FM SuperGirl aduc în fiecare an ascultătorilor cei mai apreciați artiști români.   

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending