Connect with us

AUDIENȚE TV

Joia perfecta la Pro Tv: romanii au urmarit “Spitalul de dementa”, meciul Steaua-Molde si “Las Fierbinti”, care a doborat un nou record de audienta

Avatar

Published

on

Romanii au avut parte de joia perfecta la Pro Tv, care a fost din nou imbatabil cu toate cele trei programe ale serii: dupa o repriza sanatoasa de ras cu un nou episod “Las Fierbinti”, telespectatorii Pro Tv s-au delectat cu “Spitalul de dementa” si meciul Steaua-Molde.

Serialul “Las Fierbinti” doboara record dupa record de audienta. Episodul de joi seara, 25 octombrie, a fost din nou lider absolut de audienta, dupa ce acum doua saptamani serialul dobora un prim record si devenea astfel serialul romanesc cel mai urmarit de catre publicul tinta al Pro Tv de cand s-a introdus sistemul de masurare cu people meter. Joi seara, “Las Fierbinti” a doborat toate recordurile de audienta, astfel ca pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, Pro Tv a obtinut in medie 12,1 puncte de rating si 26,3 % cota de piata, in vreme ce Antena 1, a doua clasata, obtinea valori de aproape trei ori mai mici, adica 4,9 puncte de rating si 10,7 procente din cota de piata. Si pe publicul urban situatia ramane aceeasi, cu “Las Fierbinti” in top cu o medie de 9,5 puncte de rating si 18,3 % cota de piata, urmat de programele Antenei 1 cu o audienta medie de 5 puncte de rating si 9,6 % cota de piata. Iar la nivelul intregii populatii a tarii, cel mai urmarit program a fost tot “Las Fierbinti”, cu o medie de 10 puncte de rating si 18,2 % cota de piata, in vreme ce pe locul al doilea se clasa Kanal D, cu 6,9 puncte de rating si 12,6 % cota de piata. Varful de audienta al episodului de aseara a fost atins la 21.07, atunci cand Pro Tv obtinea pe publicul sau tinta 15,7 puncte de rating si 31,8 % cota de piata.

Imediat dupa “Las Fierbinti”, a venit randul “Spitalului de dementa”sa ii faca pe romani sa rada, astfel ca serialul al carui scenariu este semnat de Toni Grecu a fost din nou lider de audienta. Aproape 2,5 milioane de telespectatori la nivelul tarii urmareau episodul de joi seara in minutul de maxima audienta, 21.45, atunci cand Pro Tv obtinea pe publicul sau tinta un varf de 11,8 puncte de rating si 24,5 % cota de piata. De altfel, in intreg intervalul de difuzare, “Spitalul de dementa” a fost imbatabil. Astfel, pe publicul comercial, Pro Tv a obtinut in medie 10,3 puncte de rating si 21,6 % cota de piata, in timp ce Antena 1 avea doar 6,4 puncte de rating si 13,4 procente din cota de piata. Pe publicul din mediul urban Pro Tv a fost primul cu o medie de 8,4 puncte de rating si 16 puncte de rating, fiind urmat de Antena 1 cu 6,2 puncte de rating si 11,7 % cota de piata. Iar la nivelul intregii populatii a tarii, “Spitalul de dementa” a condus cu o medie de 9,6 puncte de rating si 17,6 % cota de piata, in timp ce pe locul al doilea se clasa Kanal D cu o medie de 7 puncte de rating si 12,9 procente din cota de piata.

Dupa doua seriale tari, romanii au urmarit cu mic cu mare meciul Steaua-Molde, transmis de Pro Tv incepand cu ora 22.05. Meciul a fost si el imbatabil, astfel ca Pro Tv a fost din nou lider detasat de audienta cu aproape 3 milioane de telespectatori la nivelul tarii, in minutul de maxima audienta 22.41.

Comentarii

Analize

AUDIENTE TV: Survivor Romania, cel mai urmarit show in intreaga tara si la orase

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Apropierea finalei „Survivor Romania”, reality-ul prezentat de Dan Cruceru, la Kanal D, atrage tot mai mult interes din partea telespectatorilor din toate categoriile monitorizate. Publicul traieste la cote maxime alaturi de concurenti orice experienta de la „Survivor Romania”, iar aceast lucru este evident si in cifrele de audienta obtinute de celebra productie.

Editia de aseara „Survivor Romania” a plasat Kanal D pe primul loc la nivelul publicului national si la orase, interesul pentru competitia din Republica Dominicana fiind unul urias. Conform datelor furnizate de Kantar Media Romania, in intervalul difuzarii emisiunii s-au inregistrat 8,6% Rating si 18,8% Share, pe targetul National, si 7,3% Rating cu 16,8% cota de piata, pe targetul All Urban.

Cifrele de la nivelul Publicul Comercial au plasat statia pe locul doi, cu 5,5% Rating si 15,8% cota de piata.

1.510.000 de telespectatori au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, reality-show-ul difuzat de Kanal D aseara, minutul de aur, inregistrat la 21:59, adunand in fata micilor ecrane 1. 848.000 de fani „Survivor Romania”.

 

Marea Finala „Survivor Romania” va putea fi urmarita sambata, 30 mai, de la ora 20:00, la Kanal D, iar castigatorul va fi desemnat, in direct, prin votul publicului.

 

Audiente „Survivor Romania” 24.05.2020; sursa: Kantar Media Romania

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,618,81510
 Pro TV6,514,21141
 Antena 14,19,0721
SURVIVORRomania TV3,88,3662
20:04-23:05Prima TV3,27,0562
 Antena 32,24,7381
 TVR 21,84,0320
 TVR 11,73,7299
 National TV1,02,1168
 Digi 240,71,5118

 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,316,8693
 Pro TV6,414,7606
 Romania TV3,88,8362
SURVIVORAntena 13,68,3343
20:04-23:05Antena 32,76,1253
 Prima TV2,45,7233
 TVR 21,63,7154
 TVR 11,43,2132
 National TV0,92,186
 Digi 240,81,978

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

A început votarea pentru premiul de originalitate la Românii au talent! Show-ul, lider de audienta!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Concurenții care au impresionat de-a lungul acestui sezon prin unele dintre cele mai surprinzătoare momente văzute în competiție au intrat aseară în lupta pentru premiul de originalitate! Telespectatorii s-au putut bucura de un spectacol pe cinste în care și-au făcut loc acrobațiile, contorsionismul, dansul, poezia și muzica.

 

De aseară și până joi, 28 mai, cei 22 concurenți pot fi votați pe site-ul romaniiautalent.protv.ro, cât și prin sms la numărul 1264, unde limita de voturi este de 10 mesaje/concurent. Cine va câștiga premiul de 10.000 euro, vom afla în marea finală!

Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.0 puncte de rating și 31.1% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut doar 5.0 puncte de rating și 17.1% share.

Peste 2.1 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:13, mai mult de 3 milioane de români se uitau la PRO TV.

Cei 22 concurenți care luptă pentru premiul de originalitate sunt: Kiriku Brothers, Anastasia Ciobanu, Vlad Ciobanu, Tumar KR, Valentin Alexiu, Silviu Carabă, Bianca Purice, Patrizio Ratto, Cornel Hrișcă – Mun, Kseniya Simonova, Oleksandr Bozhyk, Kalashnyk Brothers, Ana Maria Bogza, Roman Kricheli, Laura Muruzuc, George Faining, Ștefan Simion, Nat&Jo, Ștefan Nistor, Mauricio Cugat – Desole, Oleg Shibetzchii & Timofey Lisovets și William Close & The Earth Harp Collective.

Vinerea viitoare, de la 20:30, emoțiile cresc pentru cei 10 concurenți care au obținut golden buzz în acest sezon. Ei se vor înfrunta în finală pentru marele premiu al sezonului 10 Românii au talent. 

Comentarii

Continue Reading

Analize

KANAL D a spulberat din nou audienta! Iata ce cifre a obtinut

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

AudienteTV: Serialul “Ma numesc Zuleyha” cucereste tot mai multi privitori

 Kanal D a acaparat peste 20% cota de piata, pe doua targeturi, National si All Urban, in Prime Time

 Kanal D a inregistreaza in continuare cifre spectaculoase in audienta cu serialul “Ma numesc Zuleyha”. In intervalul difuzarii acestuia (20:00-22:00), statia s-a pozitionat pe primul loc la nivel national si la orase, cu peste 20% cota de piata. Astfel, s-au inregistrat urmatoarele valori, conform Kantar Media Romania: 10,3% Rating si 22,7% Share, pe target National, si 8,5% Rating si 20,1% Share, pe All Urban.

In ceea ce priveste publicul commercial (18-49 Urban), statia a inregistrat cifre ce au plasat-o pe locul doi in clasamentul audientelor, cu 5,6% Rating si 18,2% cota de piata.

Aproape doua milioane de telespectatori (1.806.000) au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, episodul de aseara, in intervalul mai sus mentionat, iar minutul de aur  (21:16) a adunat in fata micilor ecrane peste doua milioane de fani ai productiei (2.108.000).

Incepand de saptamana viitoare, serialul “Ma numesc Zuleyha” va fi difuzat cinci zile pe saptamana,  de luni pana vineri, de la ora 20:00, la Kanal D.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D10,322,71806
 Pro TV9,821,61714
 Antena 15,411,8940
BIR ZAMANLAR CUKUROVARomania TV2,04,4347
20:00-22:00Antena 31,83,9312
 National TV1,73,7291
 Prima TV1,12,5198
 TVR 11,12,5196
 Pro Cinema0,81,7139
 ETNO0,81,7133

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,520,1812
 Pro TV8,319,5789
 Antena 15,011,7472
BIR ZAMANLAR CUKUROVAAntena 32,35,5221
20:00-22:00Romania TV2,25,3213
 National TV1,43,3135
 TVR 11,12,5102
 Digi 240,92,082
 Happy Channel0,92,082
 Pro Cinema0,81,872

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0