Connect with us

AUDIENȚE TV

Joia perfecta la ProTv a devenit traditie

Avatar

Published

on

Joi, 22 noiembrie, telespectatorii ProTv au avut parte de multa comedie, sport, stiri si divertisment de calitate care i-au facut sa-si petreaca ziua in compania programelor ProTv.

Astfel, Catalin Maruta si invitatii sai au adus un ultim omagiu marelui actor Serban Ionescu . La “Happy Hour”, telespectatorii ProTv au putut urmari integral ultimul interviu al actorului acordat lui Catalin Maruta, dar si cele mai emotionante momente din viata si cariera actorului.

Emisiunea a adunat in fata micilor ecrane in minutul de aur de la 18.38 aproape 2 milioane si jumatate de romani. Pro Tv a fost lider de audienta pe tot intervalul emisiunii, obtinind pe publicul comercial din mediul urban o audienta medie de 6,4 puncte de rating si 20,3% cota de piata, in timp ce Antena 1 obtinea 5,2 puncte de rating si 16,5% cota de piata. La nivelul intregului public din Romania, Pro Tv era lider de audienta cu 8,6 puncte de rating si 20,1% cota de piata si cu o medie de peste 1 milion si jumatate de telespectatori, in timp ce Antena 1 inregistra doar 6,1 puncte de rating si 14,3% cota de piata.

Astazi, la Happy Hour, Catalin Dancu, avocatul lui Serban Ionescu si omul care i-a fost alaturi pana in ultima clipa, face dezvaluri despre ultimele momente si ultimele dorinte ale actorului rostite pe patul de spital. Tot atunci, Catalin Dancu va spune de ce testamentul lasat de Serban Ionescu va surprinde multa lume.

Telespectatorii au ramas pe ProTv si dupa Happy Hour, cand Andreea Esca a adus in fata telespectatorilor cele mai importante stiri ale zilei. Stirile ProTv de la ora 19.00 au fost urmarite in minutul de aur de la 19.16 de aproape 2.700.000  de telespectatori din toata tara.

Serialul “Las Fierbinti” a fost asteptat de catre fanii sai cu sufletul la gura, in minutul de aur de la 20.58, in fata televizoarelor  aflindu-se aproape 2 milioane si jumatate de telespectatori din intreaga tara.

Pro Tv a obtinut audiente medii mai mult decit duble fata de Antena 1, astfel ca, in timp ce in intervalul 20.25 – 21.25, ProTv inregistra 10,7 puncte de rating si 22,8% cota de piata, Antena 1 obtinea doar 5,3 puncte de rating si 11,2% c. Pe intreg publicul din mediul urban ProTv era lider de audienta cu 8,9 puncte de rating si 17,1% cota de piata, in timp ce Antena 1 se situa pe locul al treilea cu 4,6 puncte de rating si 8,8% cota de piata, dupa Kanal D cu 5,6 puncte de rating si 10,8% cota de piata.

Clasamentul se mentine si la nivelul intregului public din Romania, ProTv situindu-se in fruntea clasamentului cu 9,9 puncte de rating si 17,6% cota de piata, cu o medie de aproape 2 milioane de telespectatori, in timp ce Antena 1 se clasa pe locul al treilea cu mai putin de jumatate din audienta ProTv, 4,0 puncte de rating  si 7,2% cota de piata, dupa Kanal D.

Joia perfecta a continuat cu “Spitalul de dementa”, care a fost lider de audienta pe toate targeturile. Cu o audienta medie de 9,7 puncte de rating si o cota de piata de 19,6%, programul s-a situat pe locul I in topul preferintelor telespectatorilor, urmat de Antena 1 cu 6,0 puncte de rating si 12,1% cota de piata.

La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 s-a situat abia pe locul al treilea (cu 5,3 puncte de rating si 10,0% cota de piata) dupa ProTv care inregistra 8,3 puncte de rating si 15,6% cota de piata si Kanal D cu 5,6 puncte de rating si 10,6% cota de piata. Acelasi clasament se regaseste si la nivelul intregului public din Romania, unde ProTv este lider de audienta cu 9,9 puncte de rating si 18,1% cota de piata si o medie de aproape 2 milioane de telespectatori, urmat de Kanal D si abia pe locul al treilea de Antena 1 cu 4,5 puncte de rating si 8,3% cota de piata.

Meciul de fotbal Steaua – Stuttgart a fost urmarit de aproape 3 milioane de romani in minutul de aur de la 22.20. Difuzat intre 22.05 – 23.56, meciul difuzat de ProTv a inregistrat audienta aproape tripla fata de urmatoarea clasata. Astfel, Pro Tv a fost pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani lider de audienta cu 12,1 puncte de rating si 29,3% cota de piata, in timp ce Antena 1 inregistra o audienta medie de 4,3 puncte de rating si 10,4% cota de piata.

Acelasi clasament se regaseste si pe intreg publicul din mediul urban cind ProTv se situeaza in fruntea clasamentului cu 11,6 puncte de rating si 27,5% cota de piata, urmat pe locul al doilea de Antena 1 care obtine doar 3,7 puncte de rating si 8,7% cota de piata, dar si pe intreg publicul din Romania cu 11,3 puncte de rating si 28,4% cota de piata, fata de Antena 1 care inregistra doar 3,3 puncte de rating si 8,3% cota de piata.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Românii s-au bucurat de fotbal! Aseară, peste 2 milioane de telespectatori au urmărit meciul România U 21 – Finlanda U 21!

Robert Mutes

Published

on

Aseară, naționala de tineret a României a întâlnit echipa Finlandei în etapa calificărilor pentru UEFA EURO 2021. Meciul s-a încheiat cu o victorie a României, după cele patru goluri înscrise de tricolori. Eroul naționalei a fost Valentin Mihăilă care a înscris trei goluri în poarta nordicilor. Românii s-au bucurat aseară de fotbal, la PRO TV, partida fiind lider de audiență pe toate segmentele de public.

Ieri, telespectatorii au susținut echipa națională de fotbal a României Under-21 și au urmărit cu sufletul la gură fiecare minut. Meciul a fost lider de audiență și a înregistrat 11.6 puncte de rating și 31.3% share pe segmentul publicul comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 5.3 puncte de rating și 14.3% share. La nivel național, peste 2 milioane de români s-au bucurat de fotbal. În minutul de maximă audiență, de la ora 20:52, peste 2.5 milioane de telespectatori au fost în fața televizoarelor.

Naționala de tineret condusă de Mirel Rădoi a reușit să se impună aseară și e aproape de o performanță unică pentru fotbalul românesc: calificarea de două ori la rând în turneul final UEFA EURO. După această victorie, echipa României se pregătește pentru returul cu Irlanda de Nord. Șansele ca românii să se întoarcă acasă cu trei puncte sunt foarte mari după ce adversarii nu au reușit nicio victorie în primele patru meciuri din această campanie de calificare. Confruntarea va fi în direct marți, 19 noiembrie, de la ora 19:30, la PRO X.

În această seară, PRO TV transmite meciul decisiv pentru calificarea la EURO 2020!

Dacă pentru naționala de tineret confruntarea s-a încheiat perfect, emoțiile și tensiunea cresc acum pentru toți fanii fotbalului: vine România – Suedia. În această seară, echipa națională a României întâlnește Suedia în meciul decisiv pentru calificarea la EURO 2020. Peste 50.000 de suporteri în tribune și milioane de telespectatori din fața televizoarelor așteaptă victoria României. Meciul care va decide practic dacă echipa condusă de Cosmin Contra mai are șanse la EURO 2020 e transmis astăzi, de la ora 21:45, la PRO TV.

Citește și FINALA: Stefan este castigatorul show-ului “Imi place dansul”.

Foto: PR

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

O săptămână perfectă pentru Vorbește lumea! Emisiunea a condus topul audiențelor

Robert Mutes

Published

on

Săptămâna trecută, Vorbește lumea a condus topul audiențelor! În fiecare dimineață, Adela Popescu, Cove și Viviana Sposub au venit cu informații utile din diverse domenii: sfaturi de sănătate, parenting, modă, frumusețe, retețe delicioase și sănătoase, dar și cu invitați speciali.

De luni până vineri (4-8 noiembrie), emisiunea Vorbeste lumea a obținut o medie care a condus topul audiențelor pe toate segmentele de public (comercial, urban și național). Pe targetul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, de luni până vineri, emisiunea a obținut o medie de 1.8 puncte de rating și 18.4% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, cu o medie de 1.2 puncte de rating și 12.7% share. Cea mai urmărită ediție a emisiunii fost cea de marți, 5 noiembrie, când Vorbește lumea obținut cifre duble față de televiziunea de pe locul secund. Astfel, PRO TV a obținut 2.1 puncte de rating și 24.3% share, față de locul al doilea în top, cu 1.1 puncte de rating și 12.8% share.

”Subiectele discutate au fost adevărate lecții de viață pentru oricine, atât pentru mine ca și prezentator, dar și ca mamă. Nu mă miră deloc că am fost în preferințele românilor și vom încerca să le aducem mereu cele mai bune subiecte. Vă mulțumim că ne urmăriți!”, a spus Adela Popescu.

Le mulțumim tuturor pentru susținere și suntem mândri că subiectele aduse de noi în fiecare zi ajung să schimbe idei, percepții și să dea curaj celor care au nevoie cu adevărat ajutor.” a spus Cove.

Săptămâna asta a fost de vis! Am râs copios, am dansat, am gătit, am fost și serioși când a trebuit. Pe lângă subiectele de parenting pe care colegii mei le adoră, am discutat mult și despre relații, iubire, căsătorie. Că de! Mâine-poimâine mă mărit și eu! Am avut pachetul complet și nu e de mirare că românii au ales să ne urmărească în număr atât de mare.a spus Viviana Sposub.

Sâptămâna aceasta, echipa Vorbește lumea va aduce noi interviuri și subiecte în exclusivitate ale vedetelor din România! Mâine, de la 10:30, doi soți vin în platou să spună povestea lor fantastică. Au renunțat la joburi, au vândut tot ce aveau și și-au transformat viața într-o vacanță continuă. Cei doi vin cu imagini din călătoriile lor! Tot mâine la Vorbește lumea, luptătorul Andrei Stoica și soția, care va aduce al treilea copil pe lume, vin cu cei doi băieți ai lor și vor dezvălui cum se pregătesc pentru viața în cinci.

Citeste si „Concertul Andrei de la Cluj-Napoca, SOLD-OUT, cu o lună și jumătate înainte de eveniment!”.

Foto: PRO TV

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Te cunosc de  undeva!, lider la orașe și în toată țara

Avatar

Published

on

Cea de-a zecea ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Șerban Copoț și Cezar Ouatu, cu o transformare în Michael Jackson și Justin Timberlake, a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși și jurizată de Ozana Barabancea, Andrea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan a adunat în fața micilor ecrane 1.895.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 20:47.

La nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (20:00 – 23:08) o audiență medie de 8 puncte de rating și o cotă de piață de 19,7%, urmată de Pro Tv, cu 4,4 puncte de rating și 10,9% cota de piață și Romania TV, cu 4 puncte de rating și 9,9% cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 8  puncte de rating și 19,1 % cota de piață, urmată de Pro Tv, cu 4,9 puncte de rating și 11,7% cota de piață și Kanal D, cu 3,8 puncte de rating și 9% cota de piață.

Sâmbăta aceasta, la Te cunosc de undeva!, frații Alex și Monica Anghel au cântat pentru prima dată muzică de operă și au interpretat Brindisi din “Traviata” de Verdi, transformați în Roberto Alagna și Aleksandra Kurzak, Diana Matei a cântat o melodie lăutărească, în travesti, transformată în artistul Ionel Tudorache, acompaniată de taraful Silvian Voicu, pe când Ada și Cornel Palade i-au adus pe scena transformărilor pe fermecătorii Romina Power și Al Bano.

În travesti a urcat pe scenă și Grigore Gherman, ca să cânte “Lambada”, așa cum o făcea Loalwa Braz, solista trupei Kaoma, în timp ce Bella Santiago a avut de dus la bun sfârșit cea mai grea transformare din acest sezon, indianca Máduri Dixit.

Sorana Mohamad a trebuit să fie pentru o seară frumoasa artistă de peste Prut cu origini ruso-ucrainiene Anna Lesko, pe când Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au cântat “Alin”, o piesă celebră în anii ’90 a grupului Sweet Kiss.

Cea mai bună transformare a serii a fost realizată de Șerban Copoț și Cezar Ouatu, care i-au imitat pe Michael Jackson și Justin Timberlake.

Momentul special din deschiderea galei le-a avut ca protagoniste pe Raluka și Ana Baniciu, foste concurente ale show-ului, care le-au reamintit tuturor una dintre cele mai bune transformări ale lor: Beyonce și Lady Gaga. Momentele coregrafice ale show-ului au fost realizate de baletul Furnix Team, condus de Furnica.

              Sursa:Kantar Media        

              Copyright:ARMADATA S.R.L.         

              Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group 

              Analiza este facuta pe target-urile All urban si National     

              Perioada 9 noiembrie 2019          

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: