Connect with us

AUDIENȚE TV

Joia perfecta la ProTv a devenit traditie

Avatar

Published

on

Joi, 22 noiembrie, telespectatorii ProTv au avut parte de multa comedie, sport, stiri si divertisment de calitate care i-au facut sa-si petreaca ziua in compania programelor ProTv.

Astfel, Catalin Maruta si invitatii sai au adus un ultim omagiu marelui actor Serban Ionescu . La “Happy Hour”, telespectatorii ProTv au putut urmari integral ultimul interviu al actorului acordat lui Catalin Maruta, dar si cele mai emotionante momente din viata si cariera actorului.

Emisiunea a adunat in fata micilor ecrane in minutul de aur de la 18.38 aproape 2 milioane si jumatate de romani. Pro Tv a fost lider de audienta pe tot intervalul emisiunii, obtinind pe publicul comercial din mediul urban o audienta medie de 6,4 puncte de rating si 20,3% cota de piata, in timp ce Antena 1 obtinea 5,2 puncte de rating si 16,5% cota de piata. La nivelul intregului public din Romania, Pro Tv era lider de audienta cu 8,6 puncte de rating si 20,1% cota de piata si cu o medie de peste 1 milion si jumatate de telespectatori, in timp ce Antena 1 inregistra doar 6,1 puncte de rating si 14,3% cota de piata.

Astazi, la Happy Hour, Catalin Dancu, avocatul lui Serban Ionescu si omul care i-a fost alaturi pana in ultima clipa, face dezvaluri despre ultimele momente si ultimele dorinte ale actorului rostite pe patul de spital. Tot atunci, Catalin Dancu va spune de ce testamentul lasat de Serban Ionescu va surprinde multa lume.

Telespectatorii au ramas pe ProTv si dupa Happy Hour, cand Andreea Esca a adus in fata telespectatorilor cele mai importante stiri ale zilei. Stirile ProTv de la ora 19.00 au fost urmarite in minutul de aur de la 19.16 de aproape 2.700.000  de telespectatori din toata tara.

Serialul “Las Fierbinti” a fost asteptat de catre fanii sai cu sufletul la gura, in minutul de aur de la 20.58, in fata televizoarelor  aflindu-se aproape 2 milioane si jumatate de telespectatori din intreaga tara.

Pro Tv a obtinut audiente medii mai mult decit duble fata de Antena 1, astfel ca, in timp ce in intervalul 20.25 – 21.25, ProTv inregistra 10,7 puncte de rating si 22,8% cota de piata, Antena 1 obtinea doar 5,3 puncte de rating si 11,2% c. Pe intreg publicul din mediul urban ProTv era lider de audienta cu 8,9 puncte de rating si 17,1% cota de piata, in timp ce Antena 1 se situa pe locul al treilea cu 4,6 puncte de rating si 8,8% cota de piata, dupa Kanal D cu 5,6 puncte de rating si 10,8% cota de piata.

Clasamentul se mentine si la nivelul intregului public din Romania, ProTv situindu-se in fruntea clasamentului cu 9,9 puncte de rating si 17,6% cota de piata, cu o medie de aproape 2 milioane de telespectatori, in timp ce Antena 1 se clasa pe locul al treilea cu mai putin de jumatate din audienta ProTv, 4,0 puncte de rating  si 7,2% cota de piata, dupa Kanal D.

Joia perfecta a continuat cu “Spitalul de dementa”, care a fost lider de audienta pe toate targeturile. Cu o audienta medie de 9,7 puncte de rating si o cota de piata de 19,6%, programul s-a situat pe locul I in topul preferintelor telespectatorilor, urmat de Antena 1 cu 6,0 puncte de rating si 12,1% cota de piata.

La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 s-a situat abia pe locul al treilea (cu 5,3 puncte de rating si 10,0% cota de piata) dupa ProTv care inregistra 8,3 puncte de rating si 15,6% cota de piata si Kanal D cu 5,6 puncte de rating si 10,6% cota de piata. Acelasi clasament se regaseste si la nivelul intregului public din Romania, unde ProTv este lider de audienta cu 9,9 puncte de rating si 18,1% cota de piata si o medie de aproape 2 milioane de telespectatori, urmat de Kanal D si abia pe locul al treilea de Antena 1 cu 4,5 puncte de rating si 8,3% cota de piata.

Meciul de fotbal Steaua – Stuttgart a fost urmarit de aproape 3 milioane de romani in minutul de aur de la 22.20. Difuzat intre 22.05 – 23.56, meciul difuzat de ProTv a inregistrat audienta aproape tripla fata de urmatoarea clasata. Astfel, Pro Tv a fost pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani lider de audienta cu 12,1 puncte de rating si 29,3% cota de piata, in timp ce Antena 1 inregistra o audienta medie de 4,3 puncte de rating si 10,4% cota de piata.

Acelasi clasament se regaseste si pe intreg publicul din mediul urban cind ProTv se situeaza in fruntea clasamentului cu 11,6 puncte de rating si 27,5% cota de piata, urmat pe locul al doilea de Antena 1 care obtine doar 3,7 puncte de rating si 8,7% cota de piata, dar si pe intreg publicul din Romania cu 11,3 puncte de rating si 28,4% cota de piata, fata de Antena 1 care inregistra doar 3,3 puncte de rating si 8,3% cota de piata.

 

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0