Connect with us

ALL MEDIA

Julia Jianu – o vacanţă pe snowblade, cu muzică live şi „Mafia” (galerie foto)

Published

on

 

Julia Jianu, prezentatoarea emisiunii „Asculta-ti muzica de acasa” la ProTv International se pregateste de un nou sezon cu invitati din domeniul muzicii. Julia s-a intors foarte odihnita din vacanta pe care a petrecut-o in Austria impreuna cu Bogdan, sotul ei, si cu un grup de prieteni de aproape 20 de persoane.

„Este al 6-lea an cind mergem in Solden impreuna cu prietenii dar niciodata nu am fost o gasca atit de mare. Am plecat la drum 15 persoane si acolo ni s-au mai alaturat citiva prieteni. Nu as fi crezut niciodata ca un grup atit de mare va ramine unit si toti se vor intelege atit de bine pe parcursul a 10-12 zile. Deja toata lumea ne stia de cum ne vedea, mai ales ca mergeam peste tot impreuna”, povesteste Julia, care spune ca tocmai din acest motiv ea crede ca a fost cel mai distractiv an de pina acum.

Ea a profitat de aceasta vacanta si si-a imbunatatit stilul de a schia, dar si metoda de a preda, fiind un excelent instructor de schi, dupa cum spun chiar prietenii ei.

,,Am devenit din ce in ce mai buna la schi, nu am cazut niciodata. De asemenea, am mai initiat niste prieteni in tipul acesta de sport, snowblade. Sint niste schiuri mai mici, de viteza, fara bete, care mi se pare ca iti dau mai multa libertate de miscare. Am urcat inclusiv la 4000 de metri, pe ghetar,unde este o partie lunga. Nu e foarte dificila, dar solicita intens muschii picioarelor”, povesteste Julia, care precizeaza ca ea nu este adepta coboririi in viteza si ca prefera sa se opreasca pe traseu sa admire peisajul si sa faca poze.
Vedeta ProTv International si-a petrecut serile cu prietenii intr-un club, unde se cinta muzica live si unde ea si Bogdan fac parte, dupa atitia ani, dintre cei “ai casei”. Si in acest an Julia i-a incintat pe clienti cu un recital, iar Bogdan a acompaniat-o la tobe.

Ei au stat ca si in anii precedenti in aceeasi cabana, unde s-au imprietenit cu proprietara, care a inceput deja sa invete romaneste si care „ne este foarte draga, a devenit ca o bunica pentru noi”. „A fost foarte interesant pentru ca, fiind numerosi, am ocupat toata cabana si ne-am amuzat copios cu < >, un joc de intuitie si perspicacitate”, povesteste Julia, incintata de zilele petrecute la Solden.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Exclusiv la DigiFM, Horia Tecau: „Nu e un regret medalia olimpică”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

În această dimineață la Digi FM, Horia Tecău a vorbit despre rolul părinților în viață tinerilor jucători de tenis. Cătălin Striblea a stat de vorbă cu cel mai bun jucător de dublu al României la interviurile de colecție pe pagina de facebook Digi FM.

„Părinții să nu uite că acei copii care încep să joace tenis sau orice alt sport au nevoie de un părinte, în primul rând, și după de un antrenor de tenis. Tu, ca părinte, devii antrenor de tenis și nu mai ești părinte, e dificil acolo. Cred că rolul părintelui este să găsească educatorii, antrenorii potriviți pentru copilul lui, în care crede, îl poate dezvolta într-un mod sănătos și să îi ofere condițiile necesare”, a spus Tecău.

Tenismenul a avut parte de o perioadă grea, atunci când a pierdut 3 finale consecutive de Grand Slam.

„Începusem să mă gândesc dacă voi mai avea oportunitatea să ajung într-o finală de Grand Slam și dacă voi putea câștiga vreodată. Îmi lipsea acea încredere în mine și acea credință până la final. Ca să joci o finală e foarte diferit, față de o semifinală, e altă încărcătură, e meciul suprem. Dacă nu ai pe cineva în jur care să te facă să înțelegi de ce ai nevoie ca să câștigi, e mai greu.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle dacă Horia Tecău regretă că nu a devenit și campion olimpic.

„Nu e un regret medalia olimpică. Cu toate că e foarte greu să fii acolo pe podium, eram bine pentru că am avut câteva minute de pauză, în care ne bucuram că eram acolo, dar era și regretul că am fost atât de aproape.”, a spus tenismenul.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi a fost ales Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

 

Vineri, 21 septembrie 2018, directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost ales în funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă, în cadrul Conferinței EANA de la Varșovia, Polonia.

La Varșovia a avut loc în perioada 20-21 septembrie întâlnirea șefilor agențiilor de presă membre EANA, ocazie cu care a fost aleasă și noua conducere a Alianței: Peter Kropsch, CEO dpa (Germania), președinte, Michalis Psilos, CEO ANA-MPA (Grecia), și Jiri Majstr, CEO CTK (Cehia), membri în board.

În cadrul Conferinței s-a discutat și despre provocările actuale din domeniul media, despre întărirea colaborării dintre agențiile membre, dar și despre directiva privind drepturile de autor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending