Connect with us

Studiu

Jumătate dintre utilizatorii de gadgeturi nu îşi iau măsuri de securitate pentru dispozitive pe care le folosesc

Redactia Radar de Media

Published

on

Oamenii sunt conştienţi de pericolul reprezentat de infractorii cibernetici, dar ei nu îşi protejează datele în mod corespunzător, aproape jumătate dintre aceştia nu îşi iau nici măcar măsuri elementare de securitate, cum ar fi setarea unor parole sau a unui cod PIN, arată un studiu Kaspersky Lab, noteaza Mediafax

 

Studiul arată că majoritatea utilizatorilor recunosc existenţa ameninţărilor de securitate la adresa informaţiilor deţinute, trei sferturi (73%) fiind de acord că infractorii cibernetici şi hackerii reprezintă un mare risc pentru datele lor. Două treimi dintre respondenţi (65%) spun că programele malware sunt o ameninţare cu un grad mare de risc.

„Există, însă, o discrepanţă între îngrijorările pe care le au oamenii în legătură cu siguranţa datelor lor şi măsurile pe care le iau (sau mai degrabă nu le iau) pentru a-şi proteja datele”, se arată în studiu.

 

Aproximativ jumătate dintre utilizatori îşi protejează dispozitivele cu o parolă: 53% folosesc una pentru smartphone, 42% – pentru tablete şi 48% – pentru computere. Mai mult, o persoană din zece nu face nimic pentru a-şi proteja datele (19% – pe tablete, 10% – pe computer şi 11% – pe smartphone-uri). „Deşi ameninţarea reprezentată de infractorii cibernetici şi de programele malware este considerată de mulţi drept un risc major pentru datele lor, doar aproximativ o treime dintre ei au instalată o soluţie de securitate pe dispozitive”, potrivit studiului.

 

Finaliștii Premiilor RADAR DE MEDIA 2017 vor fi anuțați în cadrul celui mai mare eveniment media al verii RADAR DE MEDIA SUMMER PARTY

Comentarii

comments

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați pe email sau la telefon.

Studiu

Digi24 este în topul celor mai de încredere branduri conform Institutului Reuters

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

            Digi24 se menține pentru al patrulea an consecutiv, în topul celor mai de încredere branduri, conform Digital News Report realizat de Institutul Reuters. În plus, Digi24.ro se situează printre cele mai urmărite și credibile surse de informare din online.

 

Conform raportului Digital News Report, lansat de Institutul Reuters şi Universitatea Oxford, 71% dintre respondenți consideră că Digi24 reprezintă un brand media de încredere și rămâne, pentru al patrulea an consecutiv, în topul celor mai urmărite instituții de presă din țară.

Postul de știri Digi24 se menține în topul realizat de Institutul Reuters, al doilea cel mai de încredere și urmărit post de televiziune din România, dar și primul post de știri din acest clasament. Astfel, 44% dintre telespectatori aleg săptămânal platforma TV a Digi24.

Platforma Online este de asemenea, în topul celor mai urmărite surse de informaţie, ocupând poziția a treia, cu 30% dintre utilizatori care se informează de pe site-ul sau aplicația digi24.ro.

Raportul se bazează pe o cercetare realizată în 40 de ţări şi la care au participat peste 80.000 de consumatori de ştiri. În România, sondajul a fost făcut în perioada ianuarie-februarie 2020, pe un eșantion de 2.017 persoane, cu o distribuție mai mult urbană, având o marjă de eroare +/-2,18%.

            „Digital News Report de la Reuters Institute, din acest an confirmă un trend general către o lume a știrilor mai digitalizată, dominată de platforme, având în centru dispozitivele mobile; în plus, există dovezi că unii editori de materiale deosebite, premium, se bucură de o creștere a abonamentelor. (…)

Încrederea în mass-media crește timid în 2020, față de 2019, România fiind pe locul 19, din 40 de piețe de media, cu 38 la sută din audiențele digitale care declară că au încredere în presă, în general. Digital News Report demonstrează că încrederea în presă este influențată de evoluțiile sociale și de gradul de divizare al unei societăți, iar în România, anul 2019, în comparație cu alte țări, a fost un an fără evenimente politice, economice sau sociale deosebite…, se mai arată în secţiunea pentru România a raportului.

Comentarii

comments

Continue Reading

Business

Studiu Grayling – De ce brandurile mari nu trec testul rezilientei de brand

Avatar

Published

on

Aproape jumătate dintre companiile de pe lista Fortune 500 nu trec “testul rezilienţei” provocând pagube de milioane de dolari prin afectarea reputaţiei acestor organizaţii, potrivit unui nou studiu publicat recent de Grayling, agenţie internaţională de comunicare.

 

Studiul Critical Conditions examinează profilurile de căutare a brandului pe internet pentru companii  internaţionale din diverse domenii de pe lista Fortune Global 500, analizând cele mai mari probleme care le afectează şi folosind ‘GCore’, instrumentul Grayling pentru managementul reputaţiei pentru a evalua cât de solidă este reputaţia companiilor respective în spaţiile lor de căutare. În universul brandurilor considerate “prea mari ca să mai dea greş”, oare strategiile digitale şi de comunicare sunt folosite la maximum într-un spaţiu online care e rezilient?

 

  • Chiar şi în rândul acestor companii internaţionale cu resurse excelente, aproape jumătate aveau conţinut negativ pe prima pagină a profilului lor, la o căutare pe Google
  • O mare parte din acest conţinut negativ era vechi; cel mai vechi articol găsit de GCore pe prima pagină a profilului de căutare pentru o companie data din iulie 2013
  • Cele mai mari companii de tehnologie din lume, deşi departe de a fi imune la aspectele negative, se descurcă cel mai bine în acest sens, ţinând conţinutul negativ departe de prima pagină a rezultatelor lor de căutare, ceea ce sugerează că şi companiile din alte domenii ar putea învăţa de aici anumite lecţii

 

“Când e vorba despre ONG-uri, activişti online şi jurnalism cetăţenesc, dar şi de a patra putere în stat, companii, politicieni şi alte părţi interesate, puteţi uita ideea că articolele negative de azi “vor fi folosite mâine pe post de hârtie de ambalat”. După cum arată studiul nostru, în mediul online astfel de articole pot să rămână prezente o veşnicie. Ceea ce poate avea un impact real asupra reputaţiei şi chiar valorii unui brand,” a declarat Jon Meakin, Global Head of Strategic Services, Grayling.

 

Critical Conditions evaluează problemele şi rezilienţa brandului pentru un Top 10 din următoarele sectoare reprezentate în lista companiilor Fortune Global 500, cu analize şi context adiţional oferit de un grup internaţional de specialişti Grayling în domeniu:

 

  • În aer: De ce ne place să readucem avioanele cu picioarele pe pământ

Jonathan Shillington, Managing Director, Grayling Orientul Mijlociu, despre felul în care serviciile de proastă calitate oferite clienţilor companiilor aeriene pot fi puse sub lupă prin reţelele de socializare

  • Efecte adverse nedorite: Ce ar trebui să ştie companiile medicale despre căutarea pe Google

Sascha Nottmeier, Senior Account Manager, Grayling Germania, despre cercetarea critică amănunţită a companiilor farmaceutice şi probleme potenţiale la căutarea lor în spaţiul online

  • Îmblânzirea lupilor de pe Wall Street

Tom Nutt, Head of Corporate, Grayling Marea Britanie, despre cât de multe instituţii financiare încă sunt considerate “personaje negative”, la 10 ani după criza financiară globală

  • Greu de înghiţit: Dihotomia food marketing – realitate

Julia Sturmfels, Associate Director, Grayling Germania, despre specialistul culinar din fiecare dintre noi şi despre paradoxul cu care se confruntă brandurile din industria alimentară când fac marketing pentru produsele lor

  • Despre trucuri şi taxe… Lumea Teflon a tehnologiei

Alan Dunton, Managing Director, Grayling San Francisco, despre motivul pentru care brandurile din domeniul tehnologiei ar putea dezvolta o rezilienţă de brand inerentă în mediul online
Studiul Critical Conditions face parte din iniţiativa Grayling ‘Advantage Series’, un program de studiu şi cercetare care abordează câteva dintre marile provocări legate de reputaţie, reglementare şi comunicare cu care se confruntă companiile din ziua de azi.

 

Puteţi găsi raportul Critical Conditions aici http://www.grayling.com/ro/critical_conditions.

Comentarii

comments

Continue Reading

Business

STUDIU: Creștere semnificativă pentru sectorul telecom, cel mai important segment din cadrul pieței bunurilor de folosință îndelungată din România

Avatar

Published

on

Piața bunurilor de folosință îndelungată a crescut în T2 cu peste 15% față de aceeași perioadă a anului trecut. Cele mai importante evoluții au fost înregistrate de sectoarele telecom, electrocasnice mici și foto, toate având creșteri de două cifre. Sectoarele de electrocasnice mari și electronice continuă creșterea, dar cu o dinamică mai scăzută în acest trimestru. Singura scădere majoră a venit din sectorul de dispozitive de printare (aproape -23%).

 

Categoriile cu cele mai bune evoluții  

(se referă la rata de creștere în valoare)

Electronice

 

·         Piața de TV a înregistrat o creștere ușoară, datorată în principal creșterilor pe segmentele de peste 40 de inchi. Segmentul Smart TV a crescut, alături de cel al TV-urilor cu rezoluție de tip Ultra HD. Ca urmare, se observă o creștere a prețului mediu.

·         Sistemele audio au înregistrat o creștere importantă, în special datorită creșterii segmentului de dispozitive Connected. Pe de altă parte, sistemele de tip Home Theatre au înregistrat o scădere.

·         Boxele se află pe un trend ascendent, remarcându-se prin evoluții pozitive în special segmentul de Soundbar.

 

Electrocasnice mari

 

·         T2 2017 s-a încheiat cu evoluții bune.

·         Piața de electrocasnice mari a încetinit ritmul de creștere, categoriile emergente (electrocasnicele incorporabile) fiind singurele care au înregistrat creșteri de două cifre.

 

Electrocasnice mici

 

·         T2 2017 a continuat cu o creștere de două cifre

·         Evoluțiile pozitive se înregistrează atât pentru categoriile de produse predominante, cât și pe cele de nișă.

·         Cea mai mare categorie de produse, aspiratoarele, a înregistrat o creștere de două cifre.

 

Foto

 

·         Camerele foto digitale au crescut. Această tendință a fost generată în special de segmentul celor fără zoom, al căror preț mediu a crescut.

 

IT

 

·         Perifericele au înregistrat cele mai mari rate de creștere, urmate de monitoare.

·         În cadrul monitoarelor, produsele specifice de Gaming au depășit creșterea generală a categoriei. De asemenea, evoluții vizible s-au observat și pentru dispozitivele cu o diagonală de peste 25 inchi.

 

Telecom

 

·         T2 2017 a înregistrat o revenire.

·         Creștere de două cifre pentru smartphone-urile cu diagonale medii și mari, inclusiv pentru phablets.

·         Creșterile din segmentul de wearables sunt susținute de ceasurile și brățările inteligente.

 

Dispozitive de printare

 

·         Dispozitivele de printare echipate cu sistemul de cerneală CISS au înregistrat o creștere de două cifre, multifunctionalele fiind motorul de creștere pentru dispozitivele cu CISS.

·         Multifuncționalele echipate cu cartuș de tip Multicolor au avut o tendință pozitivă în T2 2017.

 

 

Categoriile cu cele mai mici evoluții (rata de creștere în valoare)

Electronice

 

·         Sistemele video de redare/înregistrare au continuat să scadă și în acest trimestru, alături de sistemele de navigație care au avut și ele scăderi, comparativ cu T2 2016.

Electrocasnice mari

 

·         O serie de categorii de electrocasnice mari, precum frigiderele si congelatoarele, au încheiat T2 pe un trend negativ.

Electrocasnice mici

 

·         Trendul descendent pentru categoria storcătoarelor de fructe și legume a continuat și în T2, împreună cu apetitul scăzut pentru storcătoarele prin centrifugare și prețul mediu mai mic pentru storcătoarele prin presare.

 

 
IT

 

·         Piața de laptopuri a înregistrat o ușoară creștere în acest trimestru, ca urmare a creșterii preferințelor consumatorilor pentru dispozitive cu specificații superioare. Cererea pentru dispozitivele cu o diagonală de 13 inchi a crescut.

·         Piața de desktop-uri a înregistrat o scădere minoră.

Telecom

 

·         S-au înregistrat scăderi de preț pentru smartphone-urile de 4 inchi.

Dispozitive de printare

 

·         Dispozitivele cu tehnologie laser au continuat să înregistreze scăderi de două cifre, în timp ce dispozitivele cu cerneală au avut o ușoară creștere.

·         Atât dispozitivele cu preț scăzut, cât și cele cu preț ridicat au înregistrat scăderi.

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Business

Topul Inspectoratelor Judeţene de Jandarmi in lupta cu fenomenul contrabandei

Avatar

Published

on

Inspectoratele Judeţene de Jandarmi analizate au întreprins în 2016 un număr de 333 măsuri de prevenire a contrabandei.  În funcție de volumul de mărfuri de contrabandă confiscate, primele 10 locuri în clasamentul Inspectoratelor Județene de Jandarmi analizate sunt ocupate de:

 

  1. Inspectoratul Judeţean Maramures – 998.800 de ţigări de contrabandă
  2. Inspectoratul Judeţean Arad – 92.140 de ţigări de contrabandă
  3. Inspectoratul Judeţean Suceava – 78.420 de ţigări de contrabandă
  4. Inspectoratul Judeţean Constanţa – 49.260 de ţigări de contrabandă
  5. Inspectoratul Judeţean Botoșani – 38.180 de ţigări de contrabandă
  6. Inspectoratul Judeţean Dolj – 24.580 de ţigări de contrabandă
  7. Inspectoratul Judeţean Timiş – 23.480 de ţigări de contrabandă
  8. Inspectoratul Judeţean Caraş-Severin – 14.580 de ţigări de contrabandă
  9. Inspectoratul Judeţean Iaşi – 10.600 de ţigări de contrabandă
  10. Inspectoratul Judeţean Vaslui – 5.020 de ţigări de contrabandă

 

Conform datelor colectate, bunurile confiscate de către Inspectoratele Județene de Jandarmi sunt în proporție de peste 90 la sută ţigări și alte produse din tutun, precum și alcool și alte tipuri de produse cosmetice sau electrocasnice. Ca urmare a acestor acţiuni, 1.341.980 ţigări de contrabandă au fost confiscate şi 266 dosare penale au fost înregistrate.

Datele prezentate provin dintr-un studiu realizat de către Asociația InfoCons și susținut de British American Tobacco în cadrul campaniei “Stop Contrabanda! Ia atitudine” (mai multe detalii pe www.anticontrabanda.ro). Studiul evaluează rezultatele din 2016 ale acțiunilor desfăşurate de principalele autorități implicate în combaterea fenomenului de contrabandă. Informaţiile prezentate în studiu au fost obţinute în baza legii 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public şi colectate prin intermediul chestionarelor trimise de către reprezentanții Asociației ”InfoCons” autorităţilor vizate.

 

Campania “Stop Contrabanda! Ia atitudine” are ca scop informarea publicului atât în legătură cu dimensiunea fenomenului contrabandei, cât și referitor la eforturile autorităților statului român pentru stoparea acestui fenomen.

Contrabanda are profunde efecte economice şi sociale, prejudiciind bugetul de stat și limitând capacitatea de dezvoltare a României. Totodată, acest fenomen reprezintă un risc pentru siguranţa naţională, contrabanda fiind adesea asociată și altor activități infracționale, putând reprezenta chiar și o sursă de finanţare pentru activităţi teroriste.

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Business

STUDIU: Românii fumează 1 din 10 țigări de contrabandă traficate la nivelul Uniunii Europene

Avatar

Published

on

Românii au consumat 4,41 miliarde de țigarete de contrabandă în 2016, aproximativ 10% din cele 48 de miliarde consumate la nivelul întregii Uniuni Europene (UE). România se află pe un îngrijorător loc 6 în UE ca volum de țigări de contrabandă consumate, după Franța (8,96 miliarde), Polonia (6,16 miliarde), Marea Britanie (5,55 miliarde), Germania (4,8 miliarde) și Italia (4,43 miliarde).

Piața de contrabandă din România (16,4%) este însă cea mai mare din grupul celor 6 raportată la consumul total de țigarete, fiind urmată de Polonia (15%), Franța (14,8%), Marea Britanie (14,3%), Italia (5,8%) și Germania (5,2%). Studiul asupra contrabandei și efectelor ei la nivelul Europei a fost realizat de către KPMG pentru think-tankul britanic RUSI (Royal United Services Institute).

 

Țigările ilicite costă Guvernul român și contribuabilii milioane de euro, acesta fiind și motivul pentru care vom continua, alături de autorități, lupta împotriva contrabandei cu țigarete”, a declarat Ileana Dumitru, Director Juridic și Afaceri Externe al British American Tobacco România.

 

Studiul realizat de KPMG arată că nivelul pieței negre din România este mult peste media europeană de 9% din cauza celor 2.000 de km de graniță cu state non-UE în care țigările costă o treime din prețul de vânzare din România, precum și din cauza accesului facil la produse de contrabandă. Conform Eurobarometrului 2016, 83% dintre românii intervievați au primit oferte de țigări de contrabandă chiar pe stradă, cu 40% mai mult decât media europeană, ceea ce dovedește îndrăzneala tot mai mare a traficanților de țigări, încurajată de profitabilitatea ridicată și riscurile reduse, precum și nevoia de intensificare a eforturilor autorităților pentru combaterea fenomenului.

 

Raportul mai arată că:

  • 9% din totalul țigaretelor consumate în Europa în 2016 au fost ilegale. Cele 48 de miliarde vândute pe piața neagră din Europa au costat guvernele europene circa 10 miliarde de euro, reprezentând taxe neîncasate.
  • Ucraina a înlocuit Belarusul ca principală sursă de țigări de contrabandă la nivelul Uniunii Europene, circa 12% din consum avându-și originea aici.
  • Șase țări (Franța, Polonia, Marea Britanie, Germania, Italia și România) reprezintă 71% din consumul total de țigări de contrabandă de la nivelul Uniunii Europene.
  • Principalele țări de origine pentru țigările de contrabandă din România sunt Ucraina și Moldova, unde țigările costă în medie mai puțin de 4,5 lei.
  • Circa 60% din țigaretele de contrabandă din România sunt așa-numitele illicit whites, adică țigarete a căror țară de proveniență nu poate fi determinată.

 

 

Note

  1. Project SUN: A Study of the illicit cigarette trade in the European Union, Norway and Switzerland, poate fi accesat aici: https://rusi.org/ProjectSun2017
  2. RUSI este cel mai vechi think tank din lume în domeniul apărării și securității.

 

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending

# EXMARKETPLACE - GOOGLE CERTIFIED PUBLISHING PARTNER - info@exmarketplace.com; +971 56 626 6430 google.com, pub-9021387890731428, RESELLER, f08c47fec0942fa0 yahoo.com, 1881359, RESELLER #Gemini advertising.com, 28919, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonD appnexus.com, 3292, RESELLER #VerizonD appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonD EMXDGT.com, 1291, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonD indexexchange.com, 183965, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonD openx.com, 540236670, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD openx.com, 537143344, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD pubmatic.com, 156458, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156325, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156674, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD contextweb.com, 561707, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonD rubiconproject.com, 18222, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonD appnexus.com, 11665, RESELLER #VerizonD yahoo.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV aol.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV appnexus.com, 1868, RESELLER #VerizonV appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonV EMXDGT.com, 273, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonV indexexchange.com, 184110, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV openx.com, 537125356, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539129292, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539088779, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV pubmatic.com, 158430, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160042, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160048, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 155967, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 133799, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV contextweb.com, 558299, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV rubiconproject.com, 13132, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV rubiconproject.com, 17250, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV xad.com, 240, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #VerizonV indexexchange.com, 184349, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 183875, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 184626, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV appnexus.com, 11664, RESELLER #VerizonV contextweb.com, 562258, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV indexexchange.com, 189200, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #Index indexexchange.com, 192256, RESELLER #Index pubmatic.com, 158214, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic pubmatic.com, 158883, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic appnexus.com, 10970, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #Xandr spotxchange.com, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx spotx.tv, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx sovrn.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680-eb, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn appnexus.com, 1360, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #sovrn gumgum.com, 11645, RESELLER, ffdef49475d318a9 #sovrn openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn openx.com, 539924617, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn pubmatic.com, 137711, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156212, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156700, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn rubiconproject.com, 17960, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #sovrn rhythmone.com, 1923001931, RESELLER,a670c89d4a324e47 #rhythmone video.unrulymedia.com, 1923001931, RESELLER #unruly aps.amazon.com, cf78b987-05be-4f10-bde4-2e3308b639ce, DIRECT #amazon pubmatic.com, 157150, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon pubmatic.com, 160006, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon openx.com, 540191398, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #amazon rubiconproject.com, 18020,RESELLER, 0bfd66d529a55807 #amazon appnexus.com, 1908, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon appnexus.com, 3663, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon adtech.com, 12068, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon districtm.io, 100962, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #amazon rhythmone.com, 1654642120, RESELLER, a670c89d4a324e47 #amazon ad-generation.jp, 12474, RESELLER #amazon yahoo.com, 55029, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon indexexchange.com, 192410, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #amazon smartadserver.com, 3138, RESELLER #smart contextweb.com, 560288, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smart pubmatic.com, 156439, RESELLER #smart pubmatic.com, 154037, RESELLER #smart rubiconproject.com, 16114, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #smart openx.com, 537149888, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smart appnexus.com, 3703, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smart districtm.io, 101760, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #smart loopme.com, s-2411, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart loopme.com, 5679, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart xad.com, 958, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smart improvedigital.com, 1503, RESELLER #improve improvedigital.com, 1842, RESELLER #improve smartadserver.com, 1827, RESELLER #sublime improvedigital.com, 335, RESELLER #sublime appnexus.com, 3538, RESELLER #sublime appnexus.com, 3539, RESELLER #sublime appnexus.com, 3540, RESELLER #sublime appnexus.com, 11988, RESELLER #sublime vdopia.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate chocolateplatform.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate rubiconproject.com, 22390, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon rubiconproject.com, 22388, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon adyoulike.com, 660a4ec82056cc3d110c021ac670f9ed, RESELLER #Adyoulike appnexus.com, 9733, RESELLER #Adyoulike rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Adyoulike openx.com, 541048855, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #OpenX advertising.com, 3679, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 5831, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8044, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8022, RESELLER #VerizonVideo smaato.com, 1100047117, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato smaato.com, 1100004890, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato adcolony.com, 496220845654deec, RESELLER, 1ad675c9de6b5176 #smaato admanmedia.com, 552, RESELLER #smaato appnexus.com, 1752, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato appnexus.com, 4052, RESELLER #smaato appnexus.com, 8790, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato bidmachine.io, 36, RESELLER #smaato bidmachine.io, 60, RESELLER #smaato bidmachine.io, 74, RESELLER #smaato bidmachine.io, 77, RESELLER #smaato blis.com, 86, RESELLER, 61453ae19a4b73f4 #smaato contextweb.com, 558622, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smaato engagebdr.com, 16, RESELLER #smaato gammassp.com, 1516331892, RESELLER, 31ac53fec2772a83 #smaato indexexchange.com, 183920, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato indexexchange.com, 184270, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato inmobi.com, 55049d2e109d4ac1820ca1432dda4e13, RESELLER, 83e75a7ae333ca9d #smaato mobilefuse.com, 2281, RESELLER #smaato openx.com, 540421297, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smaato pokkt.com, 5886, RESELLER, c45702d9311e25fd #smaato pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156389, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156424, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156425, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubnative.net, 1004796, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato pubnative.net, 1007194, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato rhythmone.com, 4201299756, RESELLER, a670c89d4a324e47 #smaato smartadserver.com, 3117, RESELLER #smaato startapp.com, smt, RESELLER #smaato xad.com, 241, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smaato # ExMarketPlace - end