Connect with us

Muzica

JUNO a lansat Grenada, prima colaborare muzicala cu Nicole Cherry

Published

on

 

Intr-o atmosfera incendiara, JUNO a lansat primul sau featuring cu Nicole Cherry: Grenada. La petrecerea de lansare a piesei au fost invitati si artisti precum Smiley, Shift, Dorian, Kale sau Jean Gavril, alaturi de care JUNO a facut show.

Grenada poarta chipul femeii super puternice: ”Voiam neaparat o voce feminina in piesa, ca sa dea greutate mesajului. Nicole e foarte talentata, e o tipa cu atitudine. Am mai lucrat impreuna si stiam ca totul o sa mearga ca pe roate”, povesteste JUNO.

Ma bucur mult de colaborarea cu JUNO, un baiat foarte talentat. Grenada este o stare de spirit si instant te indrepti spre ringul de dans”, marturiseste Nicole Cherry.

Videoclipul pare extras din filmele de actiune americane, cu raufacatori mereu pe drumuri sau in misiune, un fel de „Bonnie si Clyde” dupa cum descrie Nicole Cherry.

Muzica si versurile sunt semnate de Alex Stancu si Nicole Cherry, iar productia muzicala apartine lui Florin Boka, Roland Kiss, Dorian Micu si Mihai Andrei. Piesa a fost compusa si produsa in studiourile HaHaHa Production si este lansata in colaborare cu MediaPro Music si Cat Music.

JUNO a colaborat cu Smiley pentru piesa „RARA” , iar in noiembrie 2017 si-a lansat alaturi de Feli primul single – „Averile”. In 2016, a intrat in echipa HaHaHa Production, alaturi de care lucreaza pentru proiectul JUNO. La inceput de an a lansat piesele “Praf” si “Ego”, iar ulterior a colaborat cu Kale si Tequila pentru piesa “Jack si Rom”, dar si Jean Gavril pentru single-ul “Fata, bea cu mine”

HaHaHa Production este unul dintre cele mai influente label-uri independente din România și, totodată, un brand important pe piața muzicală internațională. Astăzi, cel puțin 25 % din Top 100 cele mai populare piese românești poartă semnătura HaHaHa Production. Smiley, Feli, Paul Damixie, Sore, Seredinschi, Cabron, JUNO sunt doar cateva nume din portofoliul casei de productie.

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Muzica

SOS în cantități industriale în toată țara: 5GANG pleacă în turneu național

Published

on

 

Creează tendințe, surprind de la un proiect la altul și sunt idolii a milioane de fani: după succesul absolut al primului lor mare show de la Arenele Romane, din 1 iunie, când au reușit să adune 10.000 de spectatori în două concerte consecutive sold out, 5GANG ajung în această toamnă în toată țara. Pe harta turneului național se află principalele orașe, iar biletele au fost deja puse în vânzare: https://www.iabilet.ro/bilete-5GANG/ .

Piese precum „SOS”, „Story”, „Scuze” sau recent lansata „VIP” se vor auzi toamna aceasta live și în alte orașe în afară de București, iar fanii din Bacău, Iași, Brașov, Craiova, Oradea sau Galați vor fi parte dintr-un show de excepție, cu mult vibe și energie.

Orașele care se află până acum pe lista turneului 5GANG din toamna aceasta sunt:

„De când am făcut cele două show-uri de pe 1 iunie de la Arenele Romane, am fost bombardați cu mesaje de genul „când veniți și la noi în oraș?”, „vrem să vă vedem, nu am putut ajunge la București”. De asemenea, am fost foarte surprinși de numărul de oameni care au venit la show-ul de la Arene din mai multe colțuri ale țării, unii chiar de la mai mult de 400 de kilometri distanță, iar asta ni s-a părut impresionant. De aceea am decis să organizăm un turneu în toată țara, am vrut să luăm toată energia și toate lucrurile frumoase care s-au întâmplat la Arene și să le ducem cu noi prin toată țara, în turneul național. Atât prin meet and greet-urile care vor avea loc în fiecare oraș, cât și prin show-ul propriu-zis, noi dorim să ne cunoaștem mai bine cu fanii noștri. De fiecare dată când avem un concert sau un eveniment, pe noi ne surprinde că ei cunosc toate versurile, știu fiecare glumiță pe care noi o facem între noi. Se vede că e o chimie reală și tocmai de aceea ne place să facem cât mai multe evenimente și să avem cât mai multe ocazii de a ne cunoaște fanii și în offline”, a spus Selly.

Anul acesta, de 1 iunie, fenomenul 5GANG a creat un show unic pentru cei 10.000 de spectatori de toate vârstele, fani înfocați sau vedete precum Delia, Cătălin Măruță, Minelli, Codin Maticiuc, dar și BRomania. Un concert demn de un artist cu multă experiență, primul concert 5GANG i-a arătat pe cei mai iubiți vloggeri ai momentului într-o lumină diferită, aceștia reușind să ofere publicului o experiență, așa cum spun versurile lor, „SOS”. Totodată, 5GANG a stabilit, cu cele două concerte, un adevărat record pentru o trupă românească. După ce biletele la primul show „24/7” s-au epuizat rapid, la cererea fanilor, ei au organizat un al doilea eveniment, în aceeași zi, la care s-au vândut 50% dintre bilete în numai 7 zile de la punerea lor în vânzare.

Cum a fost la concertul 5GANG de la Arenele Romane, aici: https://www.youtube.com/watch?v=aSmW464bs-4

Cea mai recentă piesă 5GANG, „VIP”, lansată pe 10 august, are deja aproape 2 milioane de vizualizări pe YouTube. Piesa „VIP” a ajuns la peste 1 milion de vizualizări în doar 24 de ore și este în trending pe locul 1, iar teaser-ul se află pe locul 2 în trending. Liderul trupei, Selly, a regizat, produs și editat videoclipul.

5GANG – VIP

https://www.youtube.com/watch?v=NOEdokoduUs

La două zile după piesa „VIP”, Gami lansează piesa „Pe balans” împreună cu Medelin.

Gami x Medelin – Pe balans

https://youtu.be/fRskLhf1oCA

 

Despre 5GANG

5GANG este cu siguranță un fenomen care reușește să surprindă de la proiect la proiect, trezește curiozitate și creează tendințe cu fiecare melodie. Trupa alcătuită din cinci vloggeri talentați – Selly, Pain, Dia, Gami, Exploit – se bucură de realizări impresionante în acest domeniu. Toate piesele au fost numărul 1 în Trending YouTube și s-au clasat în topul magazinelor digitale. Sunt vocea unei generații, au o energie specială și sunt modelul de succes pornit în online, consacrat în offline.

Trupa 5GANG a reușit deja o performanță greu de egalat cu piesa „MOD AVION”, care a adunat 1 milion de vizualizări și a ajuns în trending pe poziția 1 în mai puțin de 24 de ore. La o lună de la lansare, piesa a ajuns la aproape 6,2 milioane de vizualizări. „SOS” a ajuns la peste 26 milioane de vizualizări. Energia pe care o transmite, dar și faptul că a fost o piesă foarte așteptată – au făcut din „SOS” o piesă extrem de cunoscută. Melodiile „Story”,  „Scuze” au în prezent peste 13 milioane de vizualizări, iar „Focuri” a ajuns la peste 30 de milioane de vizualizări.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Muzica

Bursa The Motans: Un proiect pentru sprijinirea studenților

Published

on

 

Artistul The Motans a ajuns în punctul în care simte că-și poate folosi notorietatea pentru a schimba câte puțin societatea, începând prin sprijinirea studenților dedicați. Denis Roabeș și-a propus să fondeze, împreună cu echipa Global Records, proiectul „BursaTheMotans” – destinat tinerilor care sunt pasionați de domeniul pe care și l-au ales, dedicați și serioși în ceea ce-și propun să facă. În urma unui amplu proces de recrutare, organizat în parteneriat cu Virgin Radio, 5 tineri vor primi lunar, timp de 10 luni, câte 2080 de lei. Proiectul „Bursa The Motans” va cumula în total 104.000 de lei, iar în cadrul lui se pot înscrie atât studenți din România, cât și din Republica Moldova.

Denis recunoaște că întregul proiect are o motivație personală, de suflet. „Motivația care stă în spatele oferirii acestor burse este foarte simplă. Vine din experiența mea personală, din viața mea. Anii mei de studenție nu au fost tocmai cum mi-i imaginam, și nu din cauza școlii. Lipsa anumitor posibilități financiare m-a împins la un program foarte încărcat: ziua la facultate, noaptea la muncă. Probabil e un scenariu cunoscut multora. Acea perioadă m-a făcut să simt o oarecare supărare. Voiam să dispun și eu de lejeritatea și timpul celor care pur și simplu puteau să învețe și să se bucure de experiențele oferite de studenție. Era o dorință atât de simplă: să fiu odihnit, să am timp să studiez. Acum, la 30 de ani, dau startul unei campanii frumoase pe care vreau să o dezvolt și să o transform într-o tradiție. Sper foarte mult să adun cât mai mulți oameni entuziaști alături de mine și să am sprijinul întregii societăți. Bursele The Motans sunt despre asta: despre a oferi timp studenților merituoși pe care să-l folosească pentru a studia și pentru a-și urma pasiunile. Construim prezentul pentru a iubi si viitorul!”, declară The Motans.

Toți cei care își doresc să obțină una dintre cele 5 burse trebuie să se înscrie în proiect pe www.bursathemotans.com începând cu data de 9 august. Câștigătorii vor fi aleși de catre Denis și echipa Global Records ținând cont de pasiunea lor, de rezultatele pe care le-au obținut până acum și cât sunt de convinși că educația este cheia de a reuși în viață. Cei cinci beneficiari ai „Bursei The Motans” vor fi anunțați pe 20 septembrie, iar publicul va avea un rol important în procesul de selecție. Fiecare persoană are posibilitatea de a vota pe site-ul bursathemotans.com, iar astfel îi poate ajuta pe Denis si echipa sa să facă alegerile cât mai potrivite.

Parcursul concurenților va fi prezentat pas cu pas pe site-ul dedicat proiectului și pe platformele de social media.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Muzica

Cezar Ouatu își dorește să cânte ca artist de stradă, în America

Published

on

 

Cezar Ouatu, care în această toamnă, la Antena 1, va face echipă cu Șerban Copoț, în cel de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, își dorește să meargă la un moment dat în America, să cânte ca artist de stradă.

“Nu cred că aș mai vrea să particip la un alt concurs gen X Factor UK, poate eventual în America, la ceva gen American Idol sau The Voice, dacă birocrația îmi permite. Și asta ca să intru în contact cu oameni care îmi pot deschide anumite uși.

De aceea am și fost la X Factor UK, mai mult ca să-mi fac o carte de vizită către Simon Cowell, ceea ce s-a și întâmplat. Dar știi cum e, trebuie “să ții caldă” toată treaba asta, odată ce o faci.

În America, mi-ar mai plăcea să fac un flash mob, o aroganță din asta, să mă duc de nebun să cânt, să mă filmez pe Rodeo Drive, în Beverly Hills, sau la New York. Ăsta e un vis, să mă duc așa, ca artist de stradă. Să merg să cânt, să experimentez, să văd reacțiile, să le filmez și să fac un filmuleț cu asta”, spune artistul.

Cezar Ouatu, câștigător al celui de-al șaptelea sezon Te cunosc de undeva!, va urca în toamnă, pe scena show-ului transformărilor, alături de Șerban Copoț, câștigător al celui de-al zecelea sezon al emisiunii. Ce personaje vor imita ei în prima ediție a celui de-al 14-lea sezon al transformărilor, telespectatorii Antenei vor vedea în această toamnă, numai la Antena 1.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: