Connect with us

AUDIENȚE TV

Jurații iUmor au fost luați la ”roast” fără milă: ”A fost cea mai mare brutalitate!”. Emisiunea, lider incontestabil de audienţã

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Invitați speciali fără milă au făcut deliciul fanilor iUmor seara trecută, după ce au urcat pe scena iUmor și au arătat că nu au nicio reținere în a face glume pe seama celor trei jurați, Delia, Mihai Bendeac și Cheloo. Telespectatorii au urmãrit în numãr foarte mare ediţia eveniment de roast, emisiunea impunându-se drept lider incontestabil de audienţã la nivelul tuturor categoriilor de public.

Cel de-al şaselea episod iUmor, difuzat asearã, în intervalul 19:59 – 22:41, la Antena 1, a fost lider detaşat de audiență, atât pe publicul comercial din mediul urban, cât și la nivelul întregului public din mediul urban şi la nivel național. Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time, situat între 19.00-23.00, pe toate categoriile de public.

Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 8.3 puncte de rating și 24.3% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Pro Tv cu o medie de doar 6 puncte de rating şi 17.5 cotă de piaţă.

Lider absolut de audienţã şi la nivel urban, iUmor a înregistrat o audiență medie de 8.2 puncte de rating și 19.4% cotă de piață, în timp ce poziţia secundă a fost ocupată de Pro Tv cu doar 5.9 puncte de rating și 14% cotă de piață.

Clasamentul s-a pãstrat şi la nivelul întregii populații a țării, show-ul jurizat de Delia, Cheloo şi Mihai Bendeac fiind lider de piaţã, cu o audiență medie de 9.4 puncte de rating și 20.1 % cota de piață.  În minutul de aur, 21:43, peste 2 milioane de telespectatori la nivel național urmăreau producția Antena 1, aproape dublu față de cei care urmăreau atunci Pro Tv – 1.1 milioane de telespectatori.

Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time (19.00-23.00), pe toate categoriile de public. În intervalul cuprins între 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat pe publicul comercial o medie de 6.9 puncte de rating și 21.2 % cota de piață. La orașe, postul s-a menținut pe primul loc cu o audiență medie de 6.9 puncte de rating și 17% cotă de piață, față de Pro Tv, ce se situa pe poziția secundă cu 5.9 puncte de rating și 14.6% cotă de piață. Și la nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a fost lider în prime time cu o audiență medie de 7.8 puncte de rating și 17.7 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 6.7 puncte de rating și 15% cota de piață.

Andreea Marin a fost cu adevărat o surpriză atunci când Delia, Mihai Bendeac și Cheloo au văzut-o pe scena iUmor. Iar dacă vedeta de televiziune este cunoscută pentru empatia și manierele sale, a dovedit că atunci când vine vorba de roast, nu poartă mănuși. ”Mi se pare că e femeie adevărată! Foarte bună a fost Andreea!”, a spus Delia încântată.

Aflată pentru prima dată într-o astfel de ipostază, actrița Carmen Tănase s-a simțit puțin vinovată pentru ”tratamentul” pe care l-a aplicat celor trei jurați. ”Ce e aici e premieră pentru mine, nu îmi e ușor, pentru că eu îi iubesc pe oamenii aceștia și îi apreciez, dar am zis să o fac și p-asta, experimentez la bătrânețe! Cu Mihai am și lucrat, îmi place mult, el e un tip foarte sensibil, deși de multe ori încearcă să ascundă asta, iar pe Cheloo l-am ascultat ani de zile”, a mărturisit actrița. Mai emoționat decât aceasta a fost chiar Mihai Bendeac! Deși pare greu de crezut, juratul a rămas fără cuvinte atunci când a văzut cine intră pe scenă. ”Când am văzut-o pe Carmen Tănase, mi-a venit să plâng, nu îmi venea să cred! Cumva e incredibil faptul că ea a acceptat să vină să facă asta, e o mare actriță a teatrului românesc! Are un stil în care poți să fii rău, dar în același timp să rămâi extrem de carismatic”, a spus Bendeac.

Barbara Isasi, cântăreața față de care Mihai Bendeac și-a mărturisit în acest sezon toată admirația, a fost una dintre invitatele ediției speciale de roast. ”Am simțit o rușine când am văzut-o!”, a spus Bendeac, care a îndurat cu stoicism glumele care au urmat. ”Doamne, cât de frumoasă e!”, a spus acesta vrăjit.     

Chef Florin Dumitrescu a venit însoțit de soția sa și cele două fiice ale lor și inițial i-a indus în eroare pe jurați spunându-le că este doar în vizită. Când însă a dat drumul glumelor, Chef Dumitrescu nu a iertat pe nimeni, nici măcar pe colegii săi, Scărlătescu și Bontea. Ca urmare, a primit la final două cuțite de la Șerban Copoț și Dan Badea. ”A avut un roast extraordinar! Tot respectul meu, dacă tu ai scris așa ceva, oprește-te din făcut chiftele, prietene, pentru că ești magic! Apucă-te de scris!”, a spus Cheloo.  

Iar când Mihai Bendeac credea că nimic nu poate fi mai greu, pe scenă a intrat fosta sa iubită, Roxana Vancea! Dacă Roxana Vancea a trăit cu emoții în spatele scenei, pentru Mihai Bendeac, trăirile s-au activat în momentul în care a văzut-o pe fosta sa iubită că urcă pe scenă. ”Mihăiță a încasat la greu!”, a spus Delia după ce actorul și-a primit cu stoicism ”loviturile” la roast. La final însă, Mihai și Roxana s-au îmbrățișat și nu au putut opri un sărut pasional, spre încântarea Deliei. Am simțit cu toții că ea încă mai simte ceva, și el! Dragostea este încă în aer!”, a spus aceasta.

Nici Coco Marinescu sau Gabriel Cotabiță nu s-au arătat mai miloși cu cei trei jurați iUmor, ci au avut grijă să apese exact în zonele sensibile ale acestora. Nimeni nu o poate face însă mai bine decât cineva care îi cunoaște de o viață, așa cum sunt chiar mamele lor! Gina Matache, mama Deliei, a reușit să își ascundă fața și să își modifice vocea pentru ca fiica sa să nu o recunoască din primele clipe, iar efectul a fost cel scontat! ”Eu nu am recunoscut-o, nu mi-am dat seama, stătea și cu spatele! Am recunoscut-o după voce și nu îmi venea să cred că stau acolo și mă uit la mama! Te gândești după ce o vezi pe Andreea Marin că urmează maică-ta?! S-a descurcat fenomenal, eu nu aș fi putut să fac asta de emoții!”, a spus Delia emoționată.

La fel de puternic a resimțit șocul și Mihai, atunci când mama sa, Emilia Bendeac, a urcat pe scenă. ”Am trăit o stare de emoție cum foarte puțin în viața mea am trăit! Mi-a venit să plâng cum nu mi-a venit în viața mea!”, a recunoscut Mihai, care și-a înfrânt însă emoția de dragul mamei sale. După ce a depășit însă emoțiile, Emilia Bendeac și-a livrat replicile tăioase fără milă. ”Măi, mamă, dar știi că ai zis bine? Ai fi luat DA!”, a glumit la final juratul iUmor.  ”Cred că Bendeac nu putea să facă legătura între cuvintele pe care le aude și propria mamă! Cred că asta a fost cea mai mare brutalitate pe care a putut să i-o aplice cineva lui Bendeac”, a spus Cheloo încântat.

Delia, Cheloo și Mihai Bendeac continuă în cel de-al șaselea sezon iUmor, care va fi difuzat în fiecare sâmbătă, de la ora 20.00, la Antena 1, căutarea celor mai amuzante numere de stand up, magie, mimă sau improvizație. Concurenții care primesc minimum două ”Thumbs up” vor putea fi apoi votaţi de către telespectatori cu ajutorul aplicaţiei gratuite iUmor, creată special de Antena 1, votul începând în timpul ediţiei respective şi terminându-se a doua zi la ora 16:00. Astfel, câştigătorul fiecărei ediții se va califica direct în finală!

Mai mult, în fiecare săptămână, fiecare emisiune iUmor va fi însoțită de o ediție specială, distribuită exclusiv pe AntenaPlay.ro, unde abonații pot vedea tot ce se întâmplă în culise și vor avea acces nelimitat și necenzurat la numere integrale din cel de-al șaselea sezon și momente care nu s-au văzut la televizor.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 30 martie 2019

Comentarii

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Aproape doua milioane de telespectatori au urmarit aseara confruntarea dramatica intre Faimosii si Razboinicii de la „Survivor Romania”

Avatar

Published

on

Cea de-a doua editie a reality-ului „Survivor Romania” a tinut cu sufletul la gura toata Romania, confruntarea sportiva, in indepartata Republica Dominicana, intre Faimosi si Razboinici, a tinut in fata micilor ecrane, cu sufletul la gura aproape doua milioane de fani.

Aproape un milion si jumatate (1.490.000) de romani din intreaga tara au urmarit aseara, in medie, in fiecare minut al show-ului „Survivor Romania”, in intervalul de difuzare 20:08 – 22:25, conform datelor furnizate de Kantar Media. Pe intreaga durata de difuzare a emisiunii prezentate de Dan Cruceru, Kanal D s-a impus ca lider de piata, pe targetul National, devansand celelalte statii concurente. In ceea ce priveste targetul All Urban si Comercial, Kanal D s-a pozitionat pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, cu reality-ul difuzat aseara.

Astfel, in intervalul orar mentionat mai sus, Kanal D a inregistrat 8,5% rating si 16,6% cota de piata, pe targetul National, 6,5% rating si 13,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 5,8% rating si 14,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Confruntarea sportiva intre Faimosi Razboinici a fost foarte stransa, concurentii celor doua echipe au luptat umar la umar, fiecare traseu parcurs de acestia a dat emotii uriase si batai intense de inima colegilor de echipa. Fiecare punct adjudecat de echipe a fost castigat la mustata, nu de putine ori diferenta era facuta de cateva secunde;  in editia de aseara „Survivor Romania” emotiile concurentilor au fost si mai mari, in momentul in care Emanuela Huruiala, de la Razboinici, si Elena Ionescu, de la Faimosi au inscris punctul decisiv in acelasi timp, fiind nevoie de analiza pe camerele de luat vederi pentru a declara castigatoarea.

Miza jocului de aseara d ela „Survivor Romania” a fost una uriasa, concurentii celor doua echipe au luptat pentru provizii constand in orez si ulei, de trei ori cantitatea standard. Scorul de 10 la 4, in favoarea Razboinicilor i-a declarat invingatori, acestia intrand in posesia premiului atat de necesar.

Jocul de aseara nu a fost lipsit nici de momente dramatice. Augustin Viziru, din tabara Faimosilor, la finalul traseului sportiv a  acuzat dureri serioase, fiind nevoia de interventia rapida a medicilor care au acordat ajutor imediat si au solicitat transportul acestuia la cea mai apropiata unitate de ingrijiri medicale.

Tensiunea si miza uriasa a jocului de aseara si-au spus cuvantul, astfel ca au aparut primele conflicte deschise. Andi Constantin si Cristina Siscanu au purtat discutii aprinse sub ochii colegilor.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,516,61490
 Pro TV7,715,11356
 Antena 15,110,0900
SURVIVORRomania TV4,58,9796
20:08-22:25Prima TV3,16,0537
Source: Kantar Media Romania    
Date: 19.01.2020    

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV10,425,6440
 Kanal D5,814,4248
 Antena 13,58,7149
SURVIVORTVR 21,84,678
20:08-22:25Romania TV1,74,374
Source: Kantar Media Romania    
Date: 19.01.2020    
     
     
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV8,116,7773
 Kanal D6,513,4618
 Romania TV4,49,0418
SURVIVORAntena 14,18,5391
20:08-22:25Antena 33,06,1281
Source: Kantar Media Romania    
Date: 19.01.2020    

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

SURVIVOR ROMANIA: Aproape doua milioane de telespectatori au urmarit cele mai intense momente ale reality-ului

Avatar

Published

on

“Survivor Romania”#  Faimosii si Razboinicii au avut parte, aseara, de prima confruntare dramatica

Competitia “Survivor Romania” a inceput in forta aseara, Faimosii si Razboinicii au primit “botezul” junglei dominicane si au avut parte de prima confruntare pe traseul sportiv.

Aproape doua milioane de romani (1.823.000) urmareau aseara imaginile pline de dramatism din Republica Dominicana, in minutul de aur, inregistrat la 21:52, conform cifrelor furnizate de Kantar Media Romania.

1.578.000 de telespectatori din intreaga tara au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, reality-ul in intervalul difuzarii emisiunii, 20:00-22:25.  Emisiunea a pozitionat statia pe locul 2 la nivelul publicului National, cu 9,0% Rating si 18,5% cota de piata, la foarte mica distanta de primul clasat, si pe aceeasi pozitie, la orase, cu 6,5% Rating si 14,0% cota de piata, in intervalul mai sus mentionat. (top in attach)

Telespectatorii au avut ocazia sa ii cunoasca pe toti cei 20 de concurenti care vor avea de parcurs o perioada extrem de dificila de adaptare, fie ca fac parte din echipa Faimosilor, fie din cea a Razboinicilor. Contactul cu traseul a fost dureros pentru unii dintre ei, au avut loc si primele accidentari, dar si primele tensiuni intre echipe. S-au legat aliante si au inceput sa se impuna liderii grupurilor.

Scorul de 10 la 2 le-a adus Razboinicilor doua recompense importante: “focul” si “acoperisul”, un premiu ce urma sa le fie de mare ajutor in conditiile in care incepuse o ploaie torentiala. Faimosii au fost nevoiti sa inceapa improvizarea unui acoperis sustinut de cateva barne, dar  senzatia de foame incepuse deja sa le creeze probleme.

Ce solutii vor gasi, cum se vor adapta Faimosii si Razboinicii mai departe,  in conditiile dificile din jungla, lipsiti de hrana si confortul cu care erau obisnuiti, vor putea afla telespectatorii urmarind si in aceasta seara, de la ora 20:00, un reality suta la suta autentic, “Survivor Romania”. Emisiunea va fi difuzata de sambata pana marti, de la ora 20:00, la Kanal D.

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Pro TV8.718.9825
Kanal D6.514.0614
Antena 15.712.4542
#REF!Romania TV4.610.0439
20:00-22:25Antena 32.65.7251
TVR 21.94.2185
TVR 10.91.982
B1TV0.81.878
National TV0.61.357
Pro 20.61.356
Source: Kantar Media Romania
Date: 18.01.2019
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Pro TV9.619.91690
Kanal D9.018.51578
Antena 16.212.91096
#REF!Romania TV4.49.1775
20:00-22:25Antena 32.24.5380
TVR 21.73.6307
TVR 11.12.2186
Pro 20.92.0166
National TV0.71.5130
Prima TV0.71.4115
Source: Kantar Media Romania
Date: 18.01.2019

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Luni, in Prime Time, toata Romania a fost cu ochii pe Kanal D! Postul TV, lider detasat de audienta, la nivel National si All Urban

Avatar

Published

on

Kanal D este in topurile televiziunilor, programele difuzate zi de zi ajung rapid in preferintele telespectatorilor, cucerind milioane de fani. Kanal D si-a consolidat aseara pozitia de lider de piata, cu serialul turcesc „Gulperi”, statia pozitionanandu-se pe primul loc in topurile audientelor, atat pe targetul National, cat si pe cel All Urban.

Peste 21%  din populatia intregii tari a urmarit aseara episodul difuzat la Kanal D in intervalul orar 20:00 – 24:45, conform datelor furnizate de Kantar Media. Aproape un milion si jumatate de telespectatori din intreaga Romanie au urmarit aseara, in medie, in fiecare minut al difuzarii, serialul „Gulperi”.

Luni, 13 ianuarie, in intervalul orar mentionat mai sus, Kanal D a fost lider detasat de audienta, cu 8,2% rating si 21,2% cota de piata, pe targetul National, si cu 6,8% rating si 18,8% cota de piata, pe targetul All Urban.

Ce se intampla in episodul din aceasta seara din serialul „Gulperi”?

Hasan se zbate intre viata si moarte

Gulperi este furioasa pe Kadir, care i-a ascuns faptul ca Seyma i-a inscenat totul lui Hasan; femeia decide ca fiul ei sa nu mai fie reprezentat in instanta de Kadir.  In tot acest timp, boierul Yakup si Fatma au o disputa in urma careia barbatul decide sa-l renege pe Eyup.

Gulperi se intalneste cu Seyma si o implora sa ii salveze fiul, sa renunte la acuzatiile impotriva acestuia.  In vreme ce mama lui incearca sa isi elibereze fiul, acesta se confrunta cu situatii din ce in ce mai dificile. Hasan este la un pas de a comite o crima, insa fiul lui Gulperi devine, in mod surprinzator, din “vanator”, “vanat”. Lucrurile evolueaza in mod tragic pentru Gulperi. Gulperi este distrusa: Hasan se zbate intre viata si moarte, iar micutul Can este de negasit.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,221,21436
 Pro TV6,817,61187
 Antena 13,69,4633
GULPERIRomania TV2,77,1482
20:00-24:45Antena 32,15,4366
Source: Kantar Media Romania    
Date: 13.01.2020    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D6,818,8650
 Pro TV6,517,9620
 Antena 12,97,9275
GULPERIRomania TV2,87,8269
20:00-24:45Antena 32,36,3219
Source: Kantar Media Romania    
Date: 13.01.2020    

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0