Connect with us

AUDIENȚE TV

Jurații iUmor au fost luați la ”roast” fără milă: ”A fost cea mai mare brutalitate!”. Emisiunea, lider incontestabil de audienţã

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Invitați speciali fără milă au făcut deliciul fanilor iUmor seara trecută, după ce au urcat pe scena iUmor și au arătat că nu au nicio reținere în a face glume pe seama celor trei jurați, Delia, Mihai Bendeac și Cheloo. Telespectatorii au urmãrit în numãr foarte mare ediţia eveniment de roast, emisiunea impunându-se drept lider incontestabil de audienţã la nivelul tuturor categoriilor de public.

Cel de-al şaselea episod iUmor, difuzat asearã, în intervalul 19:59 – 22:41, la Antena 1, a fost lider detaşat de audiență, atât pe publicul comercial din mediul urban, cât și la nivelul întregului public din mediul urban şi la nivel național. Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time, situat între 19.00-23.00, pe toate categoriile de public.

Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 8.3 puncte de rating și 24.3% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Pro Tv cu o medie de doar 6 puncte de rating şi 17.5 cotă de piaţă.

Lider absolut de audienţã şi la nivel urban, iUmor a înregistrat o audiență medie de 8.2 puncte de rating și 19.4% cotă de piață, în timp ce poziţia secundă a fost ocupată de Pro Tv cu doar 5.9 puncte de rating și 14% cotă de piață.

Clasamentul s-a pãstrat şi la nivelul întregii populații a țării, show-ul jurizat de Delia, Cheloo şi Mihai Bendeac fiind lider de piaţã, cu o audiență medie de 9.4 puncte de rating și 20.1 % cota de piață.  În minutul de aur, 21:43, peste 2 milioane de telespectatori la nivel național urmăreau producția Antena 1, aproape dublu față de cei care urmăreau atunci Pro Tv – 1.1 milioane de telespectatori.

Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time (19.00-23.00), pe toate categoriile de public. În intervalul cuprins între 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat pe publicul comercial o medie de 6.9 puncte de rating și 21.2 % cota de piață. La orașe, postul s-a menținut pe primul loc cu o audiență medie de 6.9 puncte de rating și 17% cotă de piață, față de Pro Tv, ce se situa pe poziția secundă cu 5.9 puncte de rating și 14.6% cotă de piață. Și la nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a fost lider în prime time cu o audiență medie de 7.8 puncte de rating și 17.7 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 6.7 puncte de rating și 15% cota de piață.

Andreea Marin a fost cu adevărat o surpriză atunci când Delia, Mihai Bendeac și Cheloo au văzut-o pe scena iUmor. Iar dacă vedeta de televiziune este cunoscută pentru empatia și manierele sale, a dovedit că atunci când vine vorba de roast, nu poartă mănuși. ”Mi se pare că e femeie adevărată! Foarte bună a fost Andreea!”, a spus Delia încântată.

Aflată pentru prima dată într-o astfel de ipostază, actrița Carmen Tănase s-a simțit puțin vinovată pentru ”tratamentul” pe care l-a aplicat celor trei jurați. ”Ce e aici e premieră pentru mine, nu îmi e ușor, pentru că eu îi iubesc pe oamenii aceștia și îi apreciez, dar am zis să o fac și p-asta, experimentez la bătrânețe! Cu Mihai am și lucrat, îmi place mult, el e un tip foarte sensibil, deși de multe ori încearcă să ascundă asta, iar pe Cheloo l-am ascultat ani de zile”, a mărturisit actrița. Mai emoționat decât aceasta a fost chiar Mihai Bendeac! Deși pare greu de crezut, juratul a rămas fără cuvinte atunci când a văzut cine intră pe scenă. ”Când am văzut-o pe Carmen Tănase, mi-a venit să plâng, nu îmi venea să cred! Cumva e incredibil faptul că ea a acceptat să vină să facă asta, e o mare actriță a teatrului românesc! Are un stil în care poți să fii rău, dar în același timp să rămâi extrem de carismatic”, a spus Bendeac.

Barbara Isasi, cântăreața față de care Mihai Bendeac și-a mărturisit în acest sezon toată admirația, a fost una dintre invitatele ediției speciale de roast. ”Am simțit o rușine când am văzut-o!”, a spus Bendeac, care a îndurat cu stoicism glumele care au urmat. ”Doamne, cât de frumoasă e!”, a spus acesta vrăjit.     

Chef Florin Dumitrescu a venit însoțit de soția sa și cele două fiice ale lor și inițial i-a indus în eroare pe jurați spunându-le că este doar în vizită. Când însă a dat drumul glumelor, Chef Dumitrescu nu a iertat pe nimeni, nici măcar pe colegii săi, Scărlătescu și Bontea. Ca urmare, a primit la final două cuțite de la Șerban Copoț și Dan Badea. ”A avut un roast extraordinar! Tot respectul meu, dacă tu ai scris așa ceva, oprește-te din făcut chiftele, prietene, pentru că ești magic! Apucă-te de scris!”, a spus Cheloo.  

Iar când Mihai Bendeac credea că nimic nu poate fi mai greu, pe scenă a intrat fosta sa iubită, Roxana Vancea! Dacă Roxana Vancea a trăit cu emoții în spatele scenei, pentru Mihai Bendeac, trăirile s-au activat în momentul în care a văzut-o pe fosta sa iubită că urcă pe scenă. ”Mihăiță a încasat la greu!”, a spus Delia după ce actorul și-a primit cu stoicism ”loviturile” la roast. La final însă, Mihai și Roxana s-au îmbrățișat și nu au putut opri un sărut pasional, spre încântarea Deliei. Am simțit cu toții că ea încă mai simte ceva, și el! Dragostea este încă în aer!”, a spus aceasta.

Nici Coco Marinescu sau Gabriel Cotabiță nu s-au arătat mai miloși cu cei trei jurați iUmor, ci au avut grijă să apese exact în zonele sensibile ale acestora. Nimeni nu o poate face însă mai bine decât cineva care îi cunoaște de o viață, așa cum sunt chiar mamele lor! Gina Matache, mama Deliei, a reușit să își ascundă fața și să își modifice vocea pentru ca fiica sa să nu o recunoască din primele clipe, iar efectul a fost cel scontat! ”Eu nu am recunoscut-o, nu mi-am dat seama, stătea și cu spatele! Am recunoscut-o după voce și nu îmi venea să cred că stau acolo și mă uit la mama! Te gândești după ce o vezi pe Andreea Marin că urmează maică-ta?! S-a descurcat fenomenal, eu nu aș fi putut să fac asta de emoții!”, a spus Delia emoționată.

La fel de puternic a resimțit șocul și Mihai, atunci când mama sa, Emilia Bendeac, a urcat pe scenă. ”Am trăit o stare de emoție cum foarte puțin în viața mea am trăit! Mi-a venit să plâng cum nu mi-a venit în viața mea!”, a recunoscut Mihai, care și-a înfrânt însă emoția de dragul mamei sale. După ce a depășit însă emoțiile, Emilia Bendeac și-a livrat replicile tăioase fără milă. ”Măi, mamă, dar știi că ai zis bine? Ai fi luat DA!”, a glumit la final juratul iUmor.  ”Cred că Bendeac nu putea să facă legătura între cuvintele pe care le aude și propria mamă! Cred că asta a fost cea mai mare brutalitate pe care a putut să i-o aplice cineva lui Bendeac”, a spus Cheloo încântat.

Delia, Cheloo și Mihai Bendeac continuă în cel de-al șaselea sezon iUmor, care va fi difuzat în fiecare sâmbătă, de la ora 20.00, la Antena 1, căutarea celor mai amuzante numere de stand up, magie, mimă sau improvizație. Concurenții care primesc minimum două ”Thumbs up” vor putea fi apoi votaţi de către telespectatori cu ajutorul aplicaţiei gratuite iUmor, creată special de Antena 1, votul începând în timpul ediţiei respective şi terminându-se a doua zi la ora 16:00. Astfel, câştigătorul fiecărei ediții se va califica direct în finală!

Mai mult, în fiecare săptămână, fiecare emisiune iUmor va fi însoțită de o ediție specială, distribuită exclusiv pe AntenaPlay.ro, unde abonații pot vedea tot ce se întâmplă în culise și vor avea acces nelimitat și necenzurat la numere integrale din cel de-al șaselea sezon și momente care nu s-au văzut la televizor.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 30 martie 2019

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Cea de-a unsprezecea ediție a sezonului 9 Românii au talent a fost lider de audiență pe toate segmentele de public!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Show-ul Românii au talent a continuat aseară spectacolul cu noi concurenți care au urcat pe scenă și au impresionat publicul și jurații cu aptitudinile lor și cu abilitatea de a-și transpune talentul în momente pline de emoție sau energie.

Andi, Andra, Mihai și Florin au fost încântați de prezența acestora și, chiar dacă nu au rezonat de fiecare dată cu aceiași participanți și cu reprezentațiile lor, s-au bucurat de diversitate și au aplaudat curajul tuturor de a se arăta unei țări întregi și determinarea de a demonstra că pot ridica publicul în picioare.

Cea de-a unsprezecea ediție a sezonului 9 Românii au talent a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 14.5 puncte de rating și 43.4 % share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 4.2 puncte de rating și 12.5% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproape 3 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 21:47, peste 3.6 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

Concurenții au dat totul pe scenă vineri seară și au arătat că talentul nu are limite și că poate lua forme din ce în ce mai diverse și mai originale. Aceștia au adus în fața românilor momente de dans, canto, step, acrobație, desen, percuție, beatbox, gimnastică estetică și balet, au primit aplauzele publicului și s-au bucurat de toată această experiență fantastică.

In motion crew, Neluțu Măgurean, Corul Aletheia, Eldar Yuldashev, Roxana Medan, Ștefan Nistor, The beat, Andreea Bădescu, Gloria Style Kids, Denisa Iamandi, Hip hop Ferentari, Serghei Manaf și Ryanna Gornescu au impresionat jurații aseară și au primit din partea lor 3 sau 4 DA.

Sezonul #9suprem continuă vinerea viitoare, de la 20:30, cu o nouă ediție plină de emoție și dinamism!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Silviu Țolu a fost eliminat de Kamara la duel! Ferma – Un nou început! a fost lider de audiență joi seara

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Silviu Țolu a rezistat 12 săptămâni în fermă, iar aseară, după confruntarea cu Kamara, a părăsit Ferma – Un nou început! cu lacrimi în ochi, dar și cu un regret mare: nu mai poate fi lângă bunul său prieten, Moroșanu. Este primul duel cu totul diferit și pentru cei din gradenă. Duelul lui Silviu a fost, de fapt, o luptă pentru supremația fermei. Cu ajutorul lui Zmărandescu, bandiții au reușit o victorie mare de când au ajuns în fermă: au preluat conducerea numeric, dar au reușit să-l elimine și pe omul care a stat în spatele tuturor strategiilor vechilor fermieri. „ Am pierdut doar o luptă, dar nu războiul”, și-a motivat Silviu colegii.   

Eliminarea lui Silviu Țolu l-a făcut pe Moroșanu să jure răzbunare. Cu lacrimi în ochi după această pierdere, Moroșanu își cheamă rând pe rând rivalii în arenă. Kamara și Zmărandescu, provocați de Moro fără ocolișuri. “Inima mea este rănită, e dureros.”, a spus Moroșanu în lacrimi la final.

 

Ferma – Un nou început!, lider absolut de audiență joi seară!

Ediția Ferma – Un nou început! de joi a fost lider de audiență pe toate segmentele de public: comercial, urban și național. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18-49 de ani, PRO TV a condus topul 9.3 puncte de rating și 25.4% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1, care obținut numai 5.1 puncte de rating și 13.8% share. Peste 1.6 milioane de români au privit minut de minut ediția de aseară.

Edițiile Ferma – Un nou început! de săptămâna aceasta sunt disponibile integral pe protvplus.ro. Conținutul disponibil pe platforma PRO TV Plus poate fi embed-uit folosind linkul de iframe din platformă.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

CRBL și Oase au câștigat Asia Express, show-ul a fost lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cea mai dură cursă și-a declarat câștigătorii, iar tensiunea finalei Asia Express – Drumul Elefantului a ocupat primul loc în preferințele românilor. Ultima ediție, spectaculoasă și plină de adrenalină, a adus un verdict cum nu se poate mai bun pentru perechea formată din CRBL și Oase, care a adjudecat amuleta de aur în valoare de 30.000 de Euro și titlul mult râvnit al celui de-al doilea sezon.

 

Finala celui mai dur reality-show a fost lider de piață pe toate categoriile de public și a strâns în fața micilor ecrane peste două milioane de oameni la nivelul întregii țări: în minutul de maximă audiență de la 21:48, 2.182.000 de telespectatori urmăreau cu sufletul la gură ediția decisivă.

Așadar, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, pe perioada difuzării emisiunii (19.59-23.42), o audiență medie de 9.1 puncte de rating și o cotă de piață de 26,7%, în timp ce următorul clasat, Pro TV, înregistra doar 7.4 puncte de rating și o cotă de piață de 21.7 %. Și în mediul urban Asia Express a surclasat concurența cu 8.8 puncte de rating și 20,3% cotă de piață, spre deosebire de următorul clasat, Pro TV, care a înregistrat 7,5 puncte de rating și 17,3 % cotă de piață. La nivelul întregii populații a țării clasamentul s-a păstrat, iar show-ul a fost lider cu o audiență medie de 8.7 puncte de rating și 19,9% cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 8,3 puncte de rating și 18,8 % cota de piață.

 

După mai bine de 5.000 de kilometri parcurși prin Sri Lanka și India, marți seară, CRBL și Oase, alături de Ruby și Robert, cele două echipe finaliste, au pornit pentru ultima oară pe Drumul Elefantului în Mumbai, punctul final al aventurii.

Presiunea a fost extrem de mare, stresul i-a măcinat, imprevizibilul le-a dat planurile peste cap, iar testul suprem a celui mai dur reality show a presupus multă atenție, coordonare și rapiditate. Așa se face că, marți seară, echipele au plecat în cursă cu o provocare dublă, într-un maraton codificat: “Trebuie să veniți la mine cu un prieten, veți primi diverse indicii și cheițe pe parcursul jocului”, le-a spus Gina Pistol la începutul zilei. Pe lângă misiuni, aceștia au avut la dispoziție și o tabletă cu întrebări cheie din partea foștilor concurenți, însă pentru a o deschide vedetele au fost nevoite să obțină coduri, descifrând expresii codificate. Finaliștii au avut de învățat câteva cuvinte în limba Marathi, de împodobit ghirlande, de învățat un dans Bollywoodian pe care l-au predat localnicilor, sau de livrat mâncare spre două adrese exacte, doar pentru a primi rând pe rând indiciile către punctul final al aventurii. ”Psihologia jocurilor în Asia Express este foarte bună, pentru că mintea umană are tendința de a se complica”, a fost de părere Robert, în vreme ce Oase și CRBL au mărturisit că jocul i-a adus în pragul disperării: Nu am crezut  că o să ajungem într-o stare de genul acesta. Este o adrenalină dusă la extrem!”.

 

Cele două echipe finaliste s-au aventurat aseară într-o luptă extrem de strânsă, pe parcursul căreia au oscilat între agonie și extaz: ”Ne-am demoralizat, dar ca o echipă de finală am zis că putem să o luăm de la capăt. Asta a fost un moment în care, dacă nu era această miză mare, am fi cedat”, au spus CRBL și Oase după ce au fost nevoiți să reînceapă una dintre misiuni. Cu ultimele resurse de energie, finaliștii au apăsat accelerația competiției și au luptat umăr la umăr, căci diferența dintre cele două echipe a fost foarte mică, iar clasamentul ar fi putut să se schimbe în orice minut.

 

Cursa nebună pe străzile Mumbaiului a avut un final fericit pentru Oase și CRBL, prima echipă ajunsă la ultimul punct de oprire, acolo unde Gina, Cocuța, Bogdan Boantă și întreaga echipă Asia Express au așteptat cu sufletul la gură. Tensiunea a fost maximă, iar la aflarea verdictului, Oase s-a prăbușit în fața tuturor, vizibil emoționat: ”14 ani de prietenie pentru momentul asta. A meritat tot ca să simțim ceea ce simțim acum. Am trecut prin atâtea locuri, am văzut atâția oameni, Asia Express a fost o experiență incredibilă!, a spus acesta. Cei doi prieteni au reușit să depășească toate provocările de pe Drumul Elefantului și au câștigat amuleta de aur, în valoare de 30.000 de Euro, dar și titlul mult râvnit: “Mie nu mi-a venit să cred că este real ce se întâmplă şi abia atunci când Gina s-a apropiat foarte bucuroasă, cu lacrimi în ochi, abia în momentul ăla am realizat că într-adevăr cei mai buni prieteni, cea mai tare echipă, câştigă acest sezon”, a adăugat CRBL.

 

Ruby și Robert au ajuns alături de colegii lor la doar trei minute distanță, demonstrând că lupta finală a fost una extraordinar de strânsă: ”Ar fi fost frumos să terminăm aventura pe primul loc, dar faptul că am ajuns pe locul al doilea nu schimbă nimic din ceea ce am trăit aici. Câte s-au întâmplat în Asia Express nu li se întâmplă altora într-o viață de om, au mărturisit aceștia cu lacrimi în ochi.

Poveştile despre Asia Express au continuat aseară la Xtra Night Show, emisiunea prezentată de Dan Capatos, impunându-se luni seara ca lider incontestabil de audiență pe toate categoriile de public. Emisiunea care a avut ca invitați cele două echipe finaliste, Ruby și Robert, alături de câștigătorii CRBL și OASE, a adunat în fața micilor ecrane 1.134.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la 23:44.

Așadar, la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 s-a aflat pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (23:42 – 01:02) o audiență medie de 4.2 puncte de rating și o cotă de piață de 22%, urmată de Pro TV, cu 3.6 puncte de rating și 19.2% cota de piață. Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului de la orașe, unde Antena 1 rămâne lider cu o audiență medie de 3.6 puncte de rating și o cotă de piață de 16,9%, urmată de Pro TV, cu 3 puncte de rating și 13.9% cota de piață și de Pro TV. La nivelul întregii populații a țării Xtra Night Show a fost lider cu o audiență medie de 3.2 puncte de rating și 16,8% cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 2,6 puncte de rating și 13,6 % cota de piață.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 16 aprilie 2019

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending