Connect with us

AUDIENȚE TV

Jurații iUmor au fost luați la ”roast” fără milă: ”A fost cea mai mare brutalitate!”. Emisiunea, lider incontestabil de audienţã

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Invitați speciali fără milă au făcut deliciul fanilor iUmor seara trecută, după ce au urcat pe scena iUmor și au arătat că nu au nicio reținere în a face glume pe seama celor trei jurați, Delia, Mihai Bendeac și Cheloo. Telespectatorii au urmãrit în numãr foarte mare ediţia eveniment de roast, emisiunea impunându-se drept lider incontestabil de audienţã la nivelul tuturor categoriilor de public.

Cel de-al şaselea episod iUmor, difuzat asearã, în intervalul 19:59 – 22:41, la Antena 1, a fost lider detaşat de audiență, atât pe publicul comercial din mediul urban, cât și la nivelul întregului public din mediul urban şi la nivel național. Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time, situat între 19.00-23.00, pe toate categoriile de public.

Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 8.3 puncte de rating și 24.3% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Pro Tv cu o medie de doar 6 puncte de rating şi 17.5 cotă de piaţă.

Lider absolut de audienţã şi la nivel urban, iUmor a înregistrat o audiență medie de 8.2 puncte de rating și 19.4% cotă de piață, în timp ce poziţia secundă a fost ocupată de Pro Tv cu doar 5.9 puncte de rating și 14% cotă de piață.

Clasamentul s-a pãstrat şi la nivelul întregii populații a țării, show-ul jurizat de Delia, Cheloo şi Mihai Bendeac fiind lider de piaţã, cu o audiență medie de 9.4 puncte de rating și 20.1 % cota de piață.  În minutul de aur, 21:43, peste 2 milioane de telespectatori la nivel național urmăreau producția Antena 1, aproape dublu față de cei care urmăreau atunci Pro Tv – 1.1 milioane de telespectatori.

Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time (19.00-23.00), pe toate categoriile de public. În intervalul cuprins între 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat pe publicul comercial o medie de 6.9 puncte de rating și 21.2 % cota de piață. La orașe, postul s-a menținut pe primul loc cu o audiență medie de 6.9 puncte de rating și 17% cotă de piață, față de Pro Tv, ce se situa pe poziția secundă cu 5.9 puncte de rating și 14.6% cotă de piață. Și la nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a fost lider în prime time cu o audiență medie de 7.8 puncte de rating și 17.7 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 6.7 puncte de rating și 15% cota de piață.

Andreea Marin a fost cu adevărat o surpriză atunci când Delia, Mihai Bendeac și Cheloo au văzut-o pe scena iUmor. Iar dacă vedeta de televiziune este cunoscută pentru empatia și manierele sale, a dovedit că atunci când vine vorba de roast, nu poartă mănuși. ”Mi se pare că e femeie adevărată! Foarte bună a fost Andreea!”, a spus Delia încântată.

Aflată pentru prima dată într-o astfel de ipostază, actrița Carmen Tănase s-a simțit puțin vinovată pentru ”tratamentul” pe care l-a aplicat celor trei jurați. ”Ce e aici e premieră pentru mine, nu îmi e ușor, pentru că eu îi iubesc pe oamenii aceștia și îi apreciez, dar am zis să o fac și p-asta, experimentez la bătrânețe! Cu Mihai am și lucrat, îmi place mult, el e un tip foarte sensibil, deși de multe ori încearcă să ascundă asta, iar pe Cheloo l-am ascultat ani de zile”, a mărturisit actrița. Mai emoționat decât aceasta a fost chiar Mihai Bendeac! Deși pare greu de crezut, juratul a rămas fără cuvinte atunci când a văzut cine intră pe scenă. ”Când am văzut-o pe Carmen Tănase, mi-a venit să plâng, nu îmi venea să cred! Cumva e incredibil faptul că ea a acceptat să vină să facă asta, e o mare actriță a teatrului românesc! Are un stil în care poți să fii rău, dar în același timp să rămâi extrem de carismatic”, a spus Bendeac.

Barbara Isasi, cântăreața față de care Mihai Bendeac și-a mărturisit în acest sezon toată admirația, a fost una dintre invitatele ediției speciale de roast. ”Am simțit o rușine când am văzut-o!”, a spus Bendeac, care a îndurat cu stoicism glumele care au urmat. ”Doamne, cât de frumoasă e!”, a spus acesta vrăjit.     

Chef Florin Dumitrescu a venit însoțit de soția sa și cele două fiice ale lor și inițial i-a indus în eroare pe jurați spunându-le că este doar în vizită. Când însă a dat drumul glumelor, Chef Dumitrescu nu a iertat pe nimeni, nici măcar pe colegii săi, Scărlătescu și Bontea. Ca urmare, a primit la final două cuțite de la Șerban Copoț și Dan Badea. ”A avut un roast extraordinar! Tot respectul meu, dacă tu ai scris așa ceva, oprește-te din făcut chiftele, prietene, pentru că ești magic! Apucă-te de scris!”, a spus Cheloo.  

Iar când Mihai Bendeac credea că nimic nu poate fi mai greu, pe scenă a intrat fosta sa iubită, Roxana Vancea! Dacă Roxana Vancea a trăit cu emoții în spatele scenei, pentru Mihai Bendeac, trăirile s-au activat în momentul în care a văzut-o pe fosta sa iubită că urcă pe scenă. ”Mihăiță a încasat la greu!”, a spus Delia după ce actorul și-a primit cu stoicism ”loviturile” la roast. La final însă, Mihai și Roxana s-au îmbrățișat și nu au putut opri un sărut pasional, spre încântarea Deliei. Am simțit cu toții că ea încă mai simte ceva, și el! Dragostea este încă în aer!”, a spus aceasta.

Nici Coco Marinescu sau Gabriel Cotabiță nu s-au arătat mai miloși cu cei trei jurați iUmor, ci au avut grijă să apese exact în zonele sensibile ale acestora. Nimeni nu o poate face însă mai bine decât cineva care îi cunoaște de o viață, așa cum sunt chiar mamele lor! Gina Matache, mama Deliei, a reușit să își ascundă fața și să își modifice vocea pentru ca fiica sa să nu o recunoască din primele clipe, iar efectul a fost cel scontat! ”Eu nu am recunoscut-o, nu mi-am dat seama, stătea și cu spatele! Am recunoscut-o după voce și nu îmi venea să cred că stau acolo și mă uit la mama! Te gândești după ce o vezi pe Andreea Marin că urmează maică-ta?! S-a descurcat fenomenal, eu nu aș fi putut să fac asta de emoții!”, a spus Delia emoționată.

La fel de puternic a resimțit șocul și Mihai, atunci când mama sa, Emilia Bendeac, a urcat pe scenă. ”Am trăit o stare de emoție cum foarte puțin în viața mea am trăit! Mi-a venit să plâng cum nu mi-a venit în viața mea!”, a recunoscut Mihai, care și-a înfrânt însă emoția de dragul mamei sale. După ce a depășit însă emoțiile, Emilia Bendeac și-a livrat replicile tăioase fără milă. ”Măi, mamă, dar știi că ai zis bine? Ai fi luat DA!”, a glumit la final juratul iUmor.  ”Cred că Bendeac nu putea să facă legătura între cuvintele pe care le aude și propria mamă! Cred că asta a fost cea mai mare brutalitate pe care a putut să i-o aplice cineva lui Bendeac”, a spus Cheloo încântat.

Delia, Cheloo și Mihai Bendeac continuă în cel de-al șaselea sezon iUmor, care va fi difuzat în fiecare sâmbătă, de la ora 20.00, la Antena 1, căutarea celor mai amuzante numere de stand up, magie, mimă sau improvizație. Concurenții care primesc minimum două ”Thumbs up” vor putea fi apoi votaţi de către telespectatori cu ajutorul aplicaţiei gratuite iUmor, creată special de Antena 1, votul începând în timpul ediţiei respective şi terminându-se a doua zi la ora 16:00. Astfel, câştigătorul fiecărei ediții se va califica direct în finală!

Mai mult, în fiecare săptămână, fiecare emisiune iUmor va fi însoțită de o ediție specială, distribuită exclusiv pe AntenaPlay.ro, unde abonații pot vedea tot ce se întâmplă în culise și vor avea acces nelimitat și necenzurat la numere integrale din cel de-al șaselea sezon și momente care nu s-au văzut la televizor.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 30 martie 2019

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Victoria României U21 contra Angliei U21 – 2,6 milioane de telespectatori la TVR 1

Published

on

Foto Credit: TVR
 

TVR 1 – lider de audienţă pe toate categoriile de public vineri, 21 iunie, în timpul partidei Anglia-România. A fost şi cel mai vizionat meci al CE de Fotbal U21! Tricolorii mici au unit românii în faţa micului ecran, la TVR. 2,6 milioane de telespectatori la TVR 1, în minutul de aur al meciului Anglia-România (2-4).

 

Povestea fotbalului românesc de mâine se scrie la TVR! Victorie istorică a României aseară la Campionatul European de Fotbal U21: în ziua cea mai lungă a anului, reprezentativa de fotbal a României U21 a învins Naţionala Angliei U21 şi a adus bucurie imensă miilor de români aflaţi pe stadionul din Cesena, Italia şi pentru milioane de români de acasă. George Puşcas, Ianis Hagi şi, de două ori, Florinel Coman au marcat pentru România, stabilind scorul final: 4-2. Partida a putut fi urmărită în direct şi în exclusivitate la TVR 1 şi TVR HD pe 21 iunie.

 

Pe intervalul desfăşurării meciului, 19.30-21.28, TVR 1 a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial. De altfel, Anglia-România a fost cel mai vizionat program la nivelul întregii zile de 21 iunie; TVR 1 a înregistrat cu partida Anglia U21 – România U21 un rating mediu* de 9,4% şi share** de 26,4% (1.667.000 de telespectatori), la nivel naţional, postul public ocupând primul loc în topul audienţelor zilei de 21 iunie.

Şi pe publicul urban TVR 1 a obţinut cele mai bune cifre de audienţă: 10,1% rating şi 27,6% cotă de piaţă (970.000 de telespectatori), adjudecându-şi de asemenea prima poziţie. Tot tricolorii mici au adunat aseară şi cel mai numeros public din oraşe cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani (adică, target comercial). O treime din publicul activ din mediul urban a văzut la TVR 1 meciul elevilor lui Rădoi cu Anglia la Campionatul European U21: 389.000 de telespectatori (rating mediu de 9,1% şi cotă de piaţă medie – 31,6%).

 

Minutul „de aur” al partidei comentate de Marian Olaianos şi Emil Hossu-Longin s-a înregistrat, la nivel naţional, la ora 21.20, când, 2.598.000 de telespectatori (rating de 14,6% şi share 35,5%) priveau la TVR 1 lupta tinerilor din Naţionala de tineret U21 împotriva Angliei, pentru a trăi bucuria noii victorii româneşti. La aceeaşi oră, în mediul urban, 1.580.000 de telespectatori urmăreau TVR 1 (audienţă – 16,5% şi cotă de piaţă – 39,3%).

 

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului European de Fotbal U21. Meciurile sunt în direct la TVR 1, TVR 2 şi TVR HD, evenimentul fotbalistic european al verii fiind accesibil oricărui suporter tricolor.

 

Următoarea partidă a reprezentivei României U21 la Campionatul European de Fotbal are loc luni, pe 24 iunie, ora 22.00, când tricolorii mici vor întâlni reprezentativa Franţei U21, la Cesena. Partida va fi în direct la TVR 1 şi TVR HD.

 

Pentru telespectatorii care doresc să revadă meciul României cu Anglia de la CE de Fotbal U21, TVR 1 redifuzează partida azi, 22 iunie, de la ora 17.15.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Familia Băitoi a câștigat sezonul special. Chefi la cuțite: Florin Dumitrescu, încă un titlu în palmares

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Finala sezonului special Chefi la cuțite a fost de poveste, iar spectacolul asigurat de cele mai talentate familii și de cei trei chefi a clasat emisiunea în topul preferințelor românilor. Cel mai iubit show culinar a fost lider de piață pe publicul comercial din mediul urban, iar în minutul de aur de la 21:58, aproape 1.200.000 de telespectatori la nivel național urmăreau ultima luptă culinară din sezonul dedicat familiilor.

Așa se face că în intervalul de difuzare al emisiunii, 19:59-23:23, Chefi la cuțite a fost lider la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o medie de 5,1 puncte de rating și 18,4 % cota de piață, în vreme ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu 4,2 puncte de rating și 15,1 % cota de piață.

Antena 1 a fost lider de piață marți, 18 iunie, și în prime time (intervalul cuprins între 19.00-23.00) pe publicul comercial din mediul urban. Postul a condus cu 4,6 puncte de rating și 17,3 % cota de piață. Tot, marți, 18 iunie, Neatza cu Răzvan și Dani a fost în topul preferințelor românilor pe publicul comercial din mediul urban, în vreme ce Observatorul orei 16:00 s-a clasat pe primul loc la nivel național.

Emoțiile au fost cu adevărat copleșitoare în finala sezonului special Chefi la cuțite, pentru cele trei familii care au intrat în cursa pentru titlu și premiul de 10.000 de Euro. După două sesiuni de gătit pline de tensiune, ce și-au spus din plin cuvântul, o ultimă farfurie a făcut diferența. Familia Băitoi, bucătarii lui chef Florin Dumitrescu, au fost cei care și-au auzit numele strigat la finalul ediției: „Sincer, mă bucur foarte mult pentru ei, este senzațional că au reușit să câștige acest concurs!, a spus mentorul familiei învingătoare.

Lupta sezonului s-a dat între chefii Scărlătescu și Dumitrescu, căci chef Bontea, cel ce deține supremația titlurilor câștigate, s-a aflat în situația de a privi de pe tușă finala, dar asta nu l-a oprit în a da indicații și a ajuta fiecare echipă în parte cu sfaturi valoroase.

Prima probă le-a provocat pe cele trei familii finaliste să facă spectacol în farfurie pentru a impresiona invitații speciali la jurizare- bucătari cunoscuți din România, cei mai buni în domeniu, care au analizat la sânge aspectul și gustul preparatelor, chiar alături de familiile lor. Deși chef Scărlătescu a intrat în finală cu avantajul de a avea două echipe în luptă, în urma voturilor, familia Binh a fost cea care a părăsit competiția.

Așa se face că familia Crudu, bucătarii în tunici roșii, și familia Băitoi, “soldații” în galben, au intrat pentru ultima dată în bucătăria Chefi la cuțite, într-o probă ce valora 10.000 de Euro. Un dish semnătură, realizat în doar 60 de minute și jurizat chiar de către chefii Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu a fost cel care a făcut diferența. Familia Băitoi a fost cea care a convins, motiv pentru care, la finalul serii, Gina Pistol le-a strigat numele: „Am câștigat, nu ne vine să credem! A fost o experiență minunată, ne bucurăm că am făcut și noi parte din familia Chefi la cuțite”, au spus aceștia fericiți, cu lacrimi în ochi.

Echipa din Chișinău a reușit să fie “sarea în bucate” în ciuda lipsei de experință din bucătărie, iar premiul de 10.000 de Euro pe care l-au adjudecat îi va ajuta, ca pe viitor, să își deschidă o mică afacere în domeniul gastronomic.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 18 iunie 2019

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

TVR 1, lider de audienţă cu primul meci al României la CE U21

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Primul meci al României la EURO U21, prima victorie pe teren şi în audienţe! Tricolorii mici au adunat românii în faţa micului ecran, la TVR. TVR 1 – lider de audienţă pe toate categoriile de public, cu 1.657.000 de telespectatori, în minutul de aur al meciului România – Croaţia (4-1).

 

Viitorul fotbalului românesc se scrie la TVR! Tricolorii U21 au debutat în forţă la EURO 2019, echipa selecţionerului Mirel Rădoi marcând patru goluri şi câştigând detaşat, scor final 4-1, meciul împotriva reprezentativei U21 a Croaţiei. Partida a putut fi urmărită în direct şi în exclusivitate la TVR 1 şi TVR HD pe 18 iunie.

 

Pe intervalul desfăşurării partidei, 19.32-21.28, TVR 1 a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial. TVR 1 a înregistrat cu partida România U21 – Croaţia U21 un rating mediu* de 5.9% şi share** de 16.8% (1.056.000 de telespectatori), la nivel naţional, aducând TVR 1 primul loc în topul audienţelor serii de 18 iunie. Pe publicul urban, TVR 1 a atins 6,2% rating şi 17,1% cotă de piaţă (597.000 de telespectatori), ocupând de asemenea prima poziţie. Şi cei mai mulţi telespectatori din oraşe, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani (adică, target comercial) au preferat să fie alături de tricolorii mici în meciul de debut al lor la Campionatul European U21: 214.000 de telespectatori, ceea ce corespunde unui rating mediu de 5% şi unei cote de piaţă medii de 19,4%.

 

Minutul „de aur” al partidei comentate de Marian Olaianos şi  Emil Hossu-Longin s-a înregistrat, la nivel naţional, la ora 21.24, când, la TVR 1 se uitau 1.657.000 de telespectatori (rating de 9,3% şi share de 22.2%), care aşteptau confirmarea victoriei Naţionalei de tineret U21. La aceeaşi oră, în mediul urban, TVR 1 a avut o audienţă de 10.3% şi o cotă de piaţă de 24.7% (982.000 de telespectatori).

 

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului European de Fotbal U21. Meciurile sunt în direct la TVR 1, TVR 2 şi TVR HD, evenimentul fotbalistic european al verii fiind accesibil oricărui suporter tricolor.

Următoarele partide ale reprezentivei României U21 la Campionatul European de Fotbal se vor disputa pe 21 şi pe 24 iunie, când tricolorii mici vor întâlni Anglia, respectiv Franţa, la Cesena. Partidele vor fi în direct la TVR 1 şi TVR HD.

 

Programul partidelor din acestă săptămână la EURO 2019:

19.06.2019, ora 19:30 – Spania – Belgia – TVR 2 şi TVR HD

19.06.2019, ora 22:00 – Italia – Polonia – TVR 1 şi TVR HD

20.06.2019, ora 19:30 – Danemarca – Austria – TVR 2 şi TVR HD

20.06.2019, ora 22:00 – Germania – Serbia – TVR 1 şi TVR HD

21.06.2019, ora 19:30 – Anglia – ROMÂNIA – TVR 1 şi TVR HD

21.06.2019, ora 22:00 – Franţa – Croaţia – TVR 2 şi TVR HD

22.06.2019, ora 22:00 – Belgia – Italia – TVR 1 şi TVR HD

22.06.2019, ora 22:00 – Spania – Polonia – TVR 2 în direct, TVR HD înregistrat, de la ora 00.00 23.06.2019, ora 22:00 – Austria – Germania, TVR 1 şi TVR HD

23.06.2019, ora 22:00 – Danemarca – Serbia, TVR 2 în direct, TVR HD înregistrat, de la ora 00.00

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

 

Imagini România_ Croatia U21, foto credit UEFA

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending