Connect with us

Kanal D a fost, în primele 6 luni ale acestui an, staţia generalistă cu cea mai mare creştere a audienţei, de 11%, în Prime Time (20:00 – 24:00), pe targetul comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media. Acest procent reprezintă cea mai semnificativă creştere în raport cu anul precedent, comparativ cu Antenă 1 – creştere de 6%, şi Pro TV – creştere de 2%.

De asemenea, în aceeaşi perioadă analizată, Kanal D s-a clasat pe locul 2 în Prime Time, atât pe targetul All Urban, cu 5,0% Rating şi 10,9% Share, cât şi pe cel Naţional, înregistrând o medie de 5,3% Rating şi 11,6% Share , devansând astfel postul Antena 1.

Creşterea în Prime Time s-a datorat serialului turcesc „Dila”, show-urilor „WOWBiz” şi „D-Paparazzi”, precum şi emisiunii de reportaje „Asta-i România!”. Kanal D va continua să ofere programe variate şi de interes pentru telespectatori, consolidându-şi poziţia în top trei televiziuni din România şi fidelizand un public tot mai divers.

analiza audienta kanal d prime time 2015


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingulpoate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: Kanal D

Facebook Comments Box

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

IN Trending