Connect with us

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider de audienta, atat in Day Time, cat si in Prime Time

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Joi, 6 septembrie, Kanal D a fost prima optiune a telespectatorilor din intreaga tara, atat in emisiune de Day Time, cat si In Prime Time.

Stirile Kanal D de la ora 12:00, prezentate de Silvia Ionita, au pozitionat statia pe prima pozitie in topul televiziunilor, pe publicul Comercial, cu 1,2% rating si 12,5% cota de piata, conform datelor difuzate de Kantar Media.

Trendul a fost continuat de „Te vreau langa mine”, emisiunea prezentata de Andreea Matea, care s-a plasat pe primul loc pe publicul Comercial, cu 1,3% Rating si 12,5% cota de piata, in intervalul difuzarii emisiunii (13:00 -15:00).

De asemenea, „Teo Show” a fost prima alegere a telespectatorilor ieri, conform Kantar Media Romania, la nivelul publicului National, cu 2,9% Rating si 14,2% cota de piata, si pe All Urban, cu 2,1%  Rating si 10,5% cota de piata. Pe Comercial, emisiunea prezentata de Teo si Bursucu s-a plasat pe locul secund cu 1,3% Rating si 10,1% Share.

Cu o cota de piata de 18,2% si rating de 7,2% pe National, Reality-ul „Exatlon” a fost urmarit ieri de 1.794.000 de fani in minutul de aur, atins la 21:25, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania. Competitia dramatica de aseara a situat Kanal D pe locul secund pe Comercial, cu 5,0% Rating si 15,4% cota de piata, si in randul publicului de la orase, cu 6,0% Rating si 15,2% Share.

In aceasta seara, telespectatorii Kanal D vor putea urmari, de la 19:30, noile evenimente pline de tensiune petrecute in Republica Dominicana, competitia se intensifica, concurentii devin din ce in ce mai puternici, pregatiti si vocali.

Imediat dupa „Exatlon”, romanii se vor putea bucura de o experienta exploziva, de la 23:15, odata cu premiera show-ului „Vulturii de noapte”, prezentat de Catalin Cazacu, Victor Slav si Giani Kirita.

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Pro TV8,224,9360
Kanal D5,015,4222
Antena 12,88,7125
EXATLONHappy Channel2,06,290
19:55-23:13Antena 31,13,247
Digi 240,82,535
Prima TV0,72,029
Pro 20,62,028
AXN0,61,826
DigiSport 10,61,725
Source: Kantar Media Romania
Date: 06.09.2018
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Pro TV6,917,6664
Kanal D6,015,2574
Antena 32,46,0227
EXATLONHappy Channel2,05,1194
19:55-23:13Romania TV1,94,9183
Antena 11,94,9183
National TV1,23,1116
Prima TV1,23,1115
Digi 241,12,8107
Realitatea TV1,02,596
Source: Kantar Media Romania
Date: 06.09.2018
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Kanal D7,218,21288
Pro TV7,218,21283
Romania TV2,35,7404
EXATLONAntena 31,94,7335
19:55-23:13Antena 11,84,5318
Happy Channel1,64,1292
National TV1,33,4239
Antena Stars1,22,9206
Prima TV1,12,9205
TVR 11,02,5178
Source: Kantar Media Romania
Date: 06.09.2018

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Finala VOCEA ROMANIEI, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Sezonul 8 Vocea României s-a încheiat vineri seară în aplauzele publicului, care și-a desemnat câștigătorul. Finala celei mai tari competiții a vocilor a reprezentat un adevărat eveniment muzical, în care cei patru finaliști au cântat câte trei piese pline de emoție, energie și forță: una împreună cu antrenorul, una singuri și una împreună cu un invitat special.

După 12 reprezentații impresionante, telespectatorii și-au ales favoritul sezonului 8, Bogdan Ioan, din echipa Smiley, prin intermediul voturile trimise prin sms sau online. Bogdan a câștigat aseară marele trofeu și premiul în valoare de 100.000 de euro. Tot în marea finală, Ana Munteanu, câștigătoarea sezonului 7 Vocea României, a urcat pe scena competiției care i-a schimbat viața și a încântat publicul cu interpretarea de excepție a piesei Unde te duci.

Finala sezonului 8 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 7.9 puncte de rating și 22.4% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 6.6 puncte de rating și 18.4% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.5 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:13, peste 2 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Sezonul opt Vocea României le-a adus telespectatorilor în fiecare vineri seară un show fabulos, concurenți cu timbre vocale care i-au făcut pe antrenori să aibă reacții surprinzătoare și momente pline de efervescență și emoție.

Toți cei care au calități vocale remarcabile, pentru care muzica reprezintă mai mult decât un stil de viață și care își doresc să fie văzuți și aplaudați de o țară întreagă sunt așteptați să se înscrie pe vocearomaniei.protv.ro și să vină la audițiile pentru sezonul 9 Vocea României.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

CE de handbal: Peste 1 milion de telespectatori au urmărit meciul României cu eterna rivală, Ungaria

Published

on

Foto Credit: TVR
 

TVR transmite în direct şi în exclusivitate Europenele de handbal feminin din Franţa

  • Semifinalele sunt programate vineri, 14 decembrie: Rusia –România, de la ora 18.30 şi Olanda – Franţa, ora 22.00, la TVR 1 şi TVR HD

 

Deşi echipa României a pierdut meciul cu Ungaria de la Campionatului European de handbal din Franţa, iar Cristina Neagu a părăsit terenul pe targă, Naţionala s-a calificat în semifinalele competiţiei.

Lupta fetelor noastre cu eternele rivale a fost urmărită aseară, 12 decembrie, la TVR 1 de peste 1 milion de telespectatori, meciul cu Ungaria fiind cel mai vizionat de până acum.

Competiţia transmisă în exclusivitate de TVR este tot mai intensă, emoţiile sunt tot mai mari, românii sunt alături de Naţională şi speră la un loc în primele trei echipe ale Europei.

Partida dintre reprezentativele României şi Ungariei a adus postului TVR 1 locul 3 pe toate targeturile: naţional, urban şi comercial. Peste 1.500.000 de telespectatori au urmărit finalul partidei, în minutul de aur, la ora 20.19, TVR 1 înregistrând, la nivel naţional, o audienţă medie de 8,8% şi o cotă de piaţă de 16,9%.

1.023.000 de telespectatori au văzut în medie meciul câştigat de Ungaria la Nantes, Franţa (5,7% rating şi 11,5% cotă de piaţă, la nivel naţional), TVR 1 fiind pe poziţia a treia în rândul celor mai urmărite posturi de televiziune pe intervalul desfăşurării partidei – 18.50-20.35.

Aproape 600.000 de telespectatori de la oraşe au urmărit la TVR 1 lupta handbalistelor noastre cu echipa ţării vecine, TVR 1 având pe acest segment de public o audienţă medie de 6,2% şi o cotă de piaţă de 13,3% (596.000 telespectatori).

Şi pe publicul comercial, TVR 1 a avut audienţe bune cu meciul de handbal Ungaria -România: o medie de 5,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 14,5% (223.000 telespectatori), fiind pe acelaşi loc 3 în topul celor mai urmărite posturi pe intervalul menţionat.

Următoarele partide, semifinalele sunt programate vineri, 14 decembrie. În prima, de la ora 18.30, România întâlneşte puternica echipă a Rusiei, iar de la ora 22.00, în doua semifinală, se vor afla faţă în faţă Olanda şi Franţa. Meciurile vor putea fi urmărite la TVR 1 şi TVR HD.

Televiziunea Română transmite în direct şi în exclusivitate cea de-a XIII-a ediţie a Campionatului European de Handbal feminin. TVR 1 şi TVR HD difuzează 37 de meciuri de la competiţia europeană de handbal, în perioada 29 noiembrie -16 decembrie 2018.

Transmisiunile directe ale partidelor sunt precedate şi urmate de dezbateri în direct, la „Studio CE Handbal feminin”, moderat de Cristian Mîndru.

 

@credit foto: Anze Malovrh / kolektiff

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

“Fructul oprit”, lider de audiență la nivelul întregii țări

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Penultimul episod al serialului “Fructul oprit” din acest an, difuzat aseară la Antena 1, a adus în fața publicului numeroase momente surprize și răsturnări de situație. Episodul cu numărul 16 din noul sezon al producției a fost pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor, pe segmentul național, fiind lider de audiență la nivelul întregii țări.

Hotărâți să lupte pentru povestea lor de iubire, Ana (Cristina Ciobănașu) și Ioan (Vlad Gherman) au făcut încă un pas în relația lor. Cu ajutorul psihologului Mircea (Mihai Călin), Ana i-a spus adevărul fetiței sale, Mara (Maria Nicole). “Mara, știu că e greu de înțeles, dar mami și tati vor divorța”, este vestea pe care o primește micuța.

Magda (Maia Morgenstern) încearcă să-l apropie pe Ioan de tatăl său, Marius Cristescu (Bogdan Stanoevici). “De ce vrei să-l pedepsești pe el pentru ceva ce nici nu a știut?(…)Vrei să dai în cineva? Dă în mine!”, îi spune Magda lui Ioan, iar Cristescu încearcă să-i explice acestuia situația: “Dacă aș fi știut, aș fi rămas lângă voi toată viața!”.

După aproape șase ani de la tragedia care le-a marcat viața, Petru Caragea (Bogdan Iancu) îi face o mărturisire importantă lui Alex (Petru Păun). “Mă gândesc oare cum ar fi decurs lucrurile dacă nu-i spuneam de tine și de Sonia (…) Cumva, și din cauza mea a murit tata”, îi recunoaște el.

De frică să nu-și piardă copilul, Sonia (Michaela Prosan) acceptă propunerea lui Adrian (Bogdan Albulescu) de a se căsători religios. “Mă mărit iar cu tine, dar asta nu înseamnă că te iubesc”, îi spune ea. După aproape șase ani, Sonia îmbracă din nou rochia de mireasă. “Wow! Ești frumoasă ca o prințesă!”, este reacția Marei când o vede îmbrăcată așa.

Dacă Sonia și Adrian vor duce până la capăt pregătirile pentru nuntă și vor ajunge ei împreună în fața altarului, dacă va renunța sau nu Alex la femeia iubită, ce va face Ioan cu privire la tatăl său, Marius Cristescu, cum va evolua povestea lui și a Anei de iubire, toate aceste întrebări își vor găsi răspunsul săptămâna viitoare, miercuri – 19 decembrie, de la ora 20.00, când Antena 1 va difuza ultimul episod al producției “Fructul oprit” din acest an.

Aseară, la nivel național, Antena 1 a fost lider de audiență pe intervalul difuzării serialului (20:00-22:59), obținând o cotă de piață de 18.6% și un rating mediu de 8.7 procente, în vreme ce locul al doilea a fost ocupat de Pro TV, care a avut o cotă medie de piață de  16.9% și un rating mediu de 7.9 procente.

În minutul de aur (21:22) aproape douã milioane de telespectatori, la nivel national, au ales să urmărească serialul difuzat la Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-ul National
Perioada 12 decembrie 2018

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending