Connect with us

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider de audienta, atat in Day Time, cat si in Prime Time

Redactia Radar de Media

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Joi, 6 septembrie, Kanal D a fost prima optiune a telespectatorilor din intreaga tara, atat in emisiune de Day Time, cat si In Prime Time.

Stirile Kanal D de la ora 12:00, prezentate de Silvia Ionita, au pozitionat statia pe prima pozitie in topul televiziunilor, pe publicul Comercial, cu 1,2% rating si 12,5% cota de piata, conform datelor difuzate de Kantar Media.

Trendul a fost continuat de „Te vreau langa mine”, emisiunea prezentata de Andreea Matea, care s-a plasat pe primul loc pe publicul Comercial, cu 1,3% Rating si 12,5% cota de piata, in intervalul difuzarii emisiunii (13:00 -15:00).

De asemenea, „Teo Show” a fost prima alegere a telespectatorilor ieri, conform Kantar Media Romania, la nivelul publicului National, cu 2,9% Rating si 14,2% cota de piata, si pe All Urban, cu 2,1%  Rating si 10,5% cota de piata. Pe Comercial, emisiunea prezentata de Teo si Bursucu s-a plasat pe locul secund cu 1,3% Rating si 10,1% Share.

Cu o cota de piata de 18,2% si rating de 7,2% pe National, Reality-ul „Exatlon” a fost urmarit ieri de 1.794.000 de fani in minutul de aur, atins la 21:25, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania. Competitia dramatica de aseara a situat Kanal D pe locul secund pe Comercial, cu 5,0% Rating si 15,4% cota de piata, si in randul publicului de la orase, cu 6,0% Rating si 15,2% Share.

In aceasta seara, telespectatorii Kanal D vor putea urmari, de la 19:30, noile evenimente pline de tensiune petrecute in Republica Dominicana, competitia se intensifica, concurentii devin din ce in ce mai puternici, pregatiti si vocali.

Imediat dupa „Exatlon”, romanii se vor putea bucura de o experienta exploziva, de la 23:15, odata cu premiera show-ului „Vulturii de noapte”, prezentat de Catalin Cazacu, Victor Slav si Giani Kirita.

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Pro TV8,224,9360
Kanal D5,015,4222
Antena 12,88,7125
EXATLONHappy Channel2,06,290
19:55-23:13Antena 31,13,247
Digi 240,82,535
Prima TV0,72,029
Pro 20,62,028
AXN0,61,826
DigiSport 10,61,725
Source: Kantar Media Romania
Date: 06.09.2018
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Pro TV6,917,6664
Kanal D6,015,2574
Antena 32,46,0227
EXATLONHappy Channel2,05,1194
19:55-23:13Romania TV1,94,9183
Antena 11,94,9183
National TV1,23,1116
Prima TV1,23,1115
Digi 241,12,8107
Realitatea TV1,02,596
Source: Kantar Media Romania
Date: 06.09.2018
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Kanal D7,218,21288
Pro TV7,218,21283
Romania TV2,35,7404
EXATLONAntena 31,94,7335
19:55-23:13Antena 11,84,5318
Happy Channel1,64,1292
National TV1,33,4239
Antena Stars1,22,9206
Prima TV1,12,9205
TVR 11,02,5178
Source: Kantar Media Romania
Date: 06.09.2018

Comentarii

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale, vă rugăm să ne contactați pe email.

AUDIENȚE TV

Chefi la cuțite a fost din nou lider de audiență pe toate segmentele de public

Avatar

Published

on

            Marți seara, „Chefi la cuţite” a câștigat din nou lupta pe toate categoriile de public. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență la nivelul tuturor segmentelor de public.

 

Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o medie de 9.2 puncte de rating și o cotă de piață de 27.1%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 7.1 puncte de rating și 20.8% cotă de piață. Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 7.7 puncte de rating si 18.5 procente cotă de piață, în timp ce al doilea program, PRO TV, a obținut 6.5 puncte de rating și 15.6 procente cotă de piață.

Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România, cu o medie de 7.6 puncte de rating și o cotă de piață de 18.1 de procente, în timp ce PRO TV, clasat pe locul al doilea, a obținut 7 puncte de rating și 16.6 cotă de piață. În minutul de aur al emisiunii, 21.37, peste 1.8 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din ţară, urmăreau momentele din cadrul degustărilor pe nevăzute de la Chefi la cuțite.

 

În ediția de marți seara, Cătălin Voicu, fost membru al trupei Ro-Mania, a făcut spectacol la Chefi la cuțite. În timp ce a pregătit o super rețetă de piept de curcan cu sos de muștar cu fasole verde și baby carrot, Cătălin Voicu a povestit mai multe despre viața sa. „Sunt fost cântăreț, actual agent de vânzări pentru o firmă de contabilitate. Am fost membrul unei trupe timp de 16 ani, am fost în formația Ro-Mania. M-am retras în urmă cu șase ani, dar formația merge înainte. M-am retras pentru că familia este mai importantă și vreau să fiu mai aproape de ea. Sunt căsătorit de 20 de ani, am un copil de șase ani, care a venit în urmă cu trei ani în familie. Am încercat să avem copii, am avut numeroase nereușite, inclusiv o fertilizare in vitro. Am mers apoi pe ideea de adopție, l-am adoptat pe Alex în urmă cu trei ani. Acum pot spune că sunt un părinte împlinit din toate punctele de vedere. Dacă vrei să adopți cu adevărat, se rezolvă totul foarte repede”, a povestit el.

Ediția difuzată miercuri seara va aduce în fața chefilor un cuplu inedit: Sali Levent și Cătălin Cazacu. Cei doi vin să îl impresioneze pe chef Scărlătescu, iar Cătălin va stabili chiar și o premieră în cadrul show-ului. Telespectatorii vor descoperi toate aceste surprize astăzi, de la ora 20.30, la Antena 1.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research AntenaGroup
Analiza este făcută pe target-urile 18 – 49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 29 septembrie 2020

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Chefi la cuțite, din nou lider de audiență pe toate segmentele de public

Avatar

Published

on

            Luni seara, Chefi la cuţite a câștigat lupta pe toate categoriile de public. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență la nivelul tuturor segmentelor de public şi a înregistrat cele mai bune cifre din acest sezon.

 

Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu o medie de 9.7  puncte de rating și o cotă de piață de 29.3%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 5.8 puncte de rating și 17.6% cotă de piață. Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 9 puncte de rating si 21.9 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 4.8 puncte de rating și 11.8 procente cotă de piață.

             Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România cu o medie de 8.7 puncte de rating și o cotă de piață de 21 de procente, în timp ce PRO TV, clasat pe locul al doilea, a obținut 5.7 puncte de rating și 13.8 cotă de piaţă. În minutul de aur al emisiunii, 21.14, peste 2 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România urmăreau momentele din cadrul audițiilor Chefi la cuțite.

 

În ediția de luni seara, Ștefan Bănică și fiul lui, Radu Ștefan Bănică, au demonstrat că au factorul X nu doar pe scenă, ci și în bucătărie. Ștefănel a reușit să îi impresioneze pe cei trei chefi cu un pui portocaliu, o rețetă pe care obișnuiește să o gătească deseori în familie și a obținut cele 3 cuțite. Ba mai mult, la final, Bontea, Scărlătescu și Dumitrescu i-au oferit și cuțitul de aur pentru a-i încuraja pasiunea pentru bucătărie.

Tot luni seara, chefii au gustat și câteva bucate tradiționale din Maramureș pentru prima oară în viața lor. Laptele de oi sau zama de bureți de bortă aduse de Ileana Vlad, concurenta de pe Valea Izei, au făcut senzație în platoul Chefi la cuțite.

Seria degustărilor pe nevăzute continuă și în această seară la Antena 1. Nico și fiica ei, Andra fac echipă în bucătărie. După ce au experimentat aventura Asia Express, cele două vin pe un teren care le este mult mai familiar… gătitul. La pachet cu farfuriile spectaculoase vin în această seară și concurenți cu nume… haioase. Meniul va fi completat de personaje care își încearcă din nou norocul în fața chefilor sau de concurenți care îți deschid apetitul nu doar pentru mâncare, ci și pentru povești extraordinare.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 28 septembrie 2020

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Digi24 și digi24.ro au fost lideri de audiență și trafic în ziua alegerilor locale

Avatar

Published

on

Platforma media Digi24 a fost principala sursă de informare a românilor despre alegerile locale. Cei mai mulți telespectatori din segmentul de public comercial au urmărit programele speciale difuzate de Digi24, în timp ce utilizatorii români de internet au preferat să se informeze despre scrutin din știrile de pe site-ul digi24.ro sau aplicația Digi24.

 

În ziua alegerilor, Digi24.ro a reprezentat principala sursă online de informare a românilor, conform Biroului Român de Audit Transmedia. Astfel, în categoria site-urilor de media, digi24.ro a fost lider, cu peste 1,4 milioane de vizitatori unici care au accesat site-ul și aplicația Digi24. De asemenea, digi24.ro a fost cea mai vizitată platformă online din România, înregistrând peste 2,1 milioane de vizite. În ziua votului, Digi24.ro (site și aplicație) s-a poziționat ca lider incontestabil al segmentului de media online cu peste 4,4 milioane de afișări.

Digi24 a fost, duminică, lider de audiență pe nișa televiziunilor de știri (public comercial). În medie, peste 45.000 de telespectatori au urmărit edițiile speciale ale postului, cu ocazia alegerilor locale, ceea ce s-a tradus într-un rating mediu de 1,08% și o cotă de piață de 6,6% (segmentul comercial, urban, 18-49 ani). În intervalul 21:00-21:30, când au fost făcute publice rezultatele exit poll-urilor, în medie aproximativ 170.000 de români urmăreau Digi24, postul de știri înregistrând astfel un rating mediu de 4% și o cotă de piață de 10,15% (segmentul comercial, urban, 18-49 ani). Minutul de aur pe segmentul comercial, urban, 18-49 ani, a fost înregistrat la 21:26, când peste 200.000 de telespectatori aveau televizoarele pe Digi24 (rating de 4,88% și cotă de piață de 12,5%).

 

Rezultatele înregistrate de echipele Digi24 și digi24.ro au fost efectul unei importante mobilizări a profesioniștilor televiziunii de știri care a făcut proba unei desfășurări de forțe uimitoare, pentru ca românii din toată țara să poată afla informațiile corecte, la cald, despre procesul alegerilor locale. Întrega echipă de jurnaliști și tehnicieni Digi24 mulțumește publicului pentru fidelitatea și încrederea arătate și de această dată.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0