Emisiunea de reportaje “Asta-i România!” se menține spectaculos în audiențe, ediția de duminică a plasat, din nou, Kanal D pe primul loc în preferințele telespectatorilor. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piață, atât în ceea ce privește targetul Național, cât și cel Comercial.
Ediția de duminică a emisiunii “Asta-i România!” a ținut telespectatorii în număr uriaș, în fața micilor ecrane, subiectele abordate de Mihai Ghiță și reporterii emisiunii au stârnit interesul a sute de mii de români din întreaga țară. Ieri, în intervalul de difuzare 14:30 – 16:00, Kanal D a înregistrat, 2,8% rating și 12,1% cota de piață, la nivelul întregii țări, și 2,3% rating și 13,6% cota de piață, pe targetul Comercial (21-54 Nat ABCD). Pe targetul All Urban, emisiunea aplasat Kanal D pe locul secund, înregistrând 1.7 puncte de rating și 7,7% cota de piață.
O medie de aproape o jumătate de milion (498.000) de români din întreaga țară au urmărit ieri, în fiecare minut al difuzării, emisiunea prezentată de Mihai Ghiță, la Kanal D. Minutul de aur, atins la 15:38, a adunat în fața micilor ecrane 677.000 de fani ai emisiunii de la Kanal D.