Kanal D a fost lider de audienţă în Prime Time la nivelul publicului naţional şi urban, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.
RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiză a cifrelor de audienţă înregistrate, luni, 20 iulie 2015, pe intervalul orar 20:00-24:35.
Astfel, luni, staţia s-a plasat pe primul loc în Prime Time, cu serialul „Dila” şi late night show-ul „WOWBiz, la nivelul publicului urban si national.
Serialul turcesc „Dila” a totalizat 6,1% Rating şi 15,6% cota de piaţă, pe publicul All Urban, şi 5,5% Rating şi 14,8% Share pe publicul Naţional.
1.017.000 de telespectatori din România au urmărit Kanal D în intervalul 20:00-22:25, minutul de aur adunând în fata micilor ecrane, la Kanal D, 1.445.000 de telespectatori.
[table id=155 /]
Late nigt show-ul „WOWBiz”a continuat trendul ascendent, plasând Kanal D pe primul loc, în intervalul 22:30-24:35, cu 4,2% Rating şi 14,1% Share, pe publicul All Urban, şi 5,4% Rating şi 18,9% share, pe publicul Naţional.
996.000 de telespectatori din România au urmărit Kanal D în intervalul 22:30-24:35, în minutul de aur, înregistrat la 22:48, 1.322.000 de telespectatori au fost cu ochii pe show-ul incendiar, prezentat de Adelina Pestritu şi Madalin Ionescu.
[table id=156 /]
Sursa cifre: Kantar Media
Grafice: RADAR DE MEDIA