Kanal D, lider de audienţă în Prime Time cu "Dila" şi "WOWbiz" - RADAR DE MEDIA
Connect with us

Kanal D a fost lider de audienţă în Prime Time la nivelul publicului naţional şi urban, conform cifrelor furnizate de Kantar Media. 

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiză a cifrelor de audienţă înregistrate, luni, 20 iulie 2015, pe intervalul orar 20:00-24:35.

Astfel, luni, staţia s-a plasat pe primul loc în Prime Time, cu serialul „Dila” şi late night show-ul „WOWBiz, la nivelul publicului urban si national.

Serialul turcesc „Dila” a totalizat 6,1% Rating şi 15,6% cota de piaţă, pe publicul All Urban, şi 5,5% Rating şi 14,8% Share pe publicul Naţional.

1.017.000 de telespectatori din România au urmărit Kanal D în intervalul 20:00-22:25, minutul de aur adunând în fata micilor ecrane, la Kanal D, 1.445.000 de telespectatori.

[table id=155 /]


Late nigt show-ul „WOWBiz”a continuat trendul ascendent, plasând Kanal D pe primul loc, în intervalul 22:30-24:35, cu 4,2% Rating şi 14,1% Share, pe publicul All Urban, şi 5,4% Rating şi 18,9% share, pe publicul Naţional.

996.000 de telespectatori din România au urmărit Kanal D în intervalul 22:30-24:35, în minutul de aur, înregistrat la 22:48, 1.322.000 de telespectatori au fost cu ochii pe show-ul incendiar, prezentat de Adelina Pestritu şi Madalin Ionescu.

Advertisement

[table id=156 /]


Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

IN Trending