Connect with us
Reclame

Duminica, 27 septembrie, in intervalul 20:00 – 24:00, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor. Conform datelor furnizate de Kantar Media Romania, show-ul “Roata Norocului” si emisiunea “Ochii din umbra” au surclasat celelalte productii ale posturilor concurente, in intervalul difuzarii acestora. 

In intervalul 20:00 – 22:00, “Roata Norocului”, prezentata de Bursucu (Adrian Cristea) si Ana-Maria Barnoschi s-a pozitionat pe primul loc in preferintele telespectatorilor, inregistrand 8,1% Rating si 15,4% Cota de piata, pe targetul National. Aproape un milion si jumatate (1.496.000) de romani urmareau aseara Kanal D. Minutul de aur, atins la 21:15, a strans in fata micilor ecrane 2.091.000 de telespectatori.

Kanal D si-a mentinut pozitia de lider si in intervalul difuzarii emisiunii  “Ochii din umbra”. Pe tronsonul orar 22:00 – 24:00, reality show-ul prezentat de Ernest a inregistrat 6,8% Rating si 19,0% Cota de piata, pe targetul National. O medie de peste un milion (1.259.000) de romani urmareau “Ochii din umbra”. Minutul de aur, atins la 22:16, a adunat 1.724.000 de fani ai productiei.

 

Audiente “Roata Norocului”

Time Bands Channels Rtg% Shr%
20:00-22:00 Kanal D 8,1 15,4
  Pro TV 7,5 14,3
  Antena 1 5,3 10,1
  Prima TV 3,5 6,6
  Antena 3 2,9 5,4
 

Source: Kantar Media Romania

Target: National
Date: 27.09.2015
Interval: 20:00-22:00
OCHII DIN UMBRA KANAL D

OCHII DIN UMBRA
KANAL D

Audiente “Ochii din umbra”

Time Bands Channels Rtg% Shr%
22:00-24:00 Kanal D 6,8 19,0
  Pro TV 5,0 13,9
  Antena 1 3,4 9,5
  Antena 3 2,5 7,1
  Romania TV 1,8 5,1
 

Source: Kantar Media Romania

Target: National
Date: 27.09.2015
Interval: 22:00-24:00

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

[sg_popup id=”1″]

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

IN Trending