Connect with us

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider de audienta pe toate targeturile cu “Exatlon”. Ce rezultate a obtinut concurenta?

Chiar daca au pierdut in fata echipei Turciei, romanii au dovedit inca o data ca sunt adversari redutabili si ca dau totul in lupta pentru tara lor

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

“Exatlon”, cea mai intensa competitie sportiva televizata, a pozitionat aseara Kanal D pe primul loc pe toate targeturile monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.

Lupta stransa care s-a dus intre echipa Romaniei si cea a Turciei a tinut in fata micilor ecrane, in minutul de aur, inregistrat la 21:30, 2.530.000 de telespectatori.

Prima pozitie de podium a fost ocupata de Kanal D, pe targetul Comercial, cu 10,1% Rating si 24,8% cota de piata; tot pe primul loc s-a plasat statia si in ceea ce priveste publicul de la orase, cu 10,2% Rating si 21,4% cota de piata, si la nivelul publicului National, cu 12,2% Rating si 24,7% cota de piata, in intervalul 20:15-23:15.

 

Romanii au luptat eroic, chiar daca norocul nu a fost de partea lor aseara. Acestia au pierdut in fata echipei Turciei, cu scorul de 10-6, de multe ori departajarea facandu-se la fractiuni de secunda.

Ionut, Stefan, Lupu, Roxana au inscris puncte pretioase pentru echipa si i-au facut pe redutabilii lor adversari din teren sa admire inca o data puterea romanilor de a reveni spectaculos cu victorii pe traseele dificile, care le-au testat agilitatea, forta, indemanarea si stapanirea de sine. Nu au lipsit nici momentele extrem de tensionate intre concurenti, dorinta de a castiga facandu-i pe unii dintre ei sa isi piarda controlul. Ingenuncheat, coplesit de faptul ca a pierdut in fata lui Stefan, Turabi nu si-a putut stapini furia cand Ionut, in bucuria victoriei, a trimis o minge catre popicele de pe terenul fostului pugilist; boxerul si i-a aruncat acestuia cu nisip pe spate.  Turabi a fost sanctionat pentru iesirea sa, considerata nesportiva, si scos din joc.

Razboinicii si Faimosii au demonstrat inca o data ca pot lasa orgoliile deoparte si pot deveni o singura echipa. Telespectatorii au putut fi martorii unor momente emotionante in care fostii rivali se incurajau unul pe celalalt, se luau la propriu in brate si se sfatuiau reciproc. Ramane de vazut daca buna intelegere dintre ei, sub drapelul Romaniei, va avea un efect vizibil si in competitiile viitoare intre Razboinici si Faimosi.

In aceasta seara, de la ora 19:45, urmeaza o noua editie incendiara “Exatlon”, in care cele doua echipe, Razboinicii si Faimosii, vor avea parte de o surpriza uriasa si de un traseu extrem de dificil.  Fanii “Exatlon” au motiv de bucurie pentru ca isi vor putea urmari eroii preferati cinci zile consecutiv, de sambata pana miercuri, de la 19:45.

 

Audiente Exatlon, sursa Kantar Media Romania, interval 20:15-23:15

 

Targets >>18-49 Urban+g
ChannelsRtg(000)Rtg%Share
Kanal D45310,124,8
Pro TV4049,122,1
Antena 11964,410,8
Romania TV641,43,5
National TV631,43,4
TVR 2611,43,3
Pro Cinema461,02,5
DigiSport 1350,81,9
Disney Junior340,81,9
Antena 3330,71,8

 

Targets >>Urban +g
ChannelsRtg(000)Rtg%Share
Kanal D98010,221,4
Pro TV6757,014,7
Romania TV3583,77,8
Antena 13193,37,0
Antena 32933,06,4
National TV1651,73,6
TVR 21221,32,7
TVR 11201,22,6
Prima TV1051,12,3
Pro Cinema981,02,1

 

 

Targets >>National +g
ChannelsRtg(000)Rtg%Share
Kanal D218812,224,7
Pro TV12156,813,7
Romania TV6373,67,2
National TV5283,06,0
Antena 15202,95,9
Antena 34072,34,6
TVR 12771,53,1
Prima TV2481,42,8
ETNO1961,12,2
TVR 21951,12,2

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0