Connect with us

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider de audienta pe toate targeturile cu “Exatlon”. Ce rezultate a obtinut concurenta?

Chiar daca au pierdut in fata echipei Turciei, romanii au dovedit inca o data ca sunt adversari redutabili si ca dau totul in lupta pentru tara lor

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

“Exatlon”, cea mai intensa competitie sportiva televizata, a pozitionat aseara Kanal D pe primul loc pe toate targeturile monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.

Lupta stransa care s-a dus intre echipa Romaniei si cea a Turciei a tinut in fata micilor ecrane, in minutul de aur, inregistrat la 21:30, 2.530.000 de telespectatori.

Prima pozitie de podium a fost ocupata de Kanal D, pe targetul Comercial, cu 10,1% Rating si 24,8% cota de piata; tot pe primul loc s-a plasat statia si in ceea ce priveste publicul de la orase, cu 10,2% Rating si 21,4% cota de piata, si la nivelul publicului National, cu 12,2% Rating si 24,7% cota de piata, in intervalul 20:15-23:15.

 

Romanii au luptat eroic, chiar daca norocul nu a fost de partea lor aseara. Acestia au pierdut in fata echipei Turciei, cu scorul de 10-6, de multe ori departajarea facandu-se la fractiuni de secunda.

Ionut, Stefan, Lupu, Roxana au inscris puncte pretioase pentru echipa si i-au facut pe redutabilii lor adversari din teren sa admire inca o data puterea romanilor de a reveni spectaculos cu victorii pe traseele dificile, care le-au testat agilitatea, forta, indemanarea si stapanirea de sine. Nu au lipsit nici momentele extrem de tensionate intre concurenti, dorinta de a castiga facandu-i pe unii dintre ei sa isi piarda controlul. Ingenuncheat, coplesit de faptul ca a pierdut in fata lui Stefan, Turabi nu si-a putut stapini furia cand Ionut, in bucuria victoriei, a trimis o minge catre popicele de pe terenul fostului pugilist; boxerul si i-a aruncat acestuia cu nisip pe spate.  Turabi a fost sanctionat pentru iesirea sa, considerata nesportiva, si scos din joc.

Razboinicii si Faimosii au demonstrat inca o data ca pot lasa orgoliile deoparte si pot deveni o singura echipa. Telespectatorii au putut fi martorii unor momente emotionante in care fostii rivali se incurajau unul pe celalalt, se luau la propriu in brate si se sfatuiau reciproc. Ramane de vazut daca buna intelegere dintre ei, sub drapelul Romaniei, va avea un efect vizibil si in competitiile viitoare intre Razboinici si Faimosi.

In aceasta seara, de la ora 19:45, urmeaza o noua editie incendiara “Exatlon”, in care cele doua echipe, Razboinicii si Faimosii, vor avea parte de o surpriza uriasa si de un traseu extrem de dificil.  Fanii “Exatlon” au motiv de bucurie pentru ca isi vor putea urmari eroii preferati cinci zile consecutiv, de sambata pana miercuri, de la 19:45.

 

Audiente Exatlon, sursa Kantar Media Romania, interval 20:15-23:15

 

Targets >>18-49 Urban+g
ChannelsRtg(000)Rtg%Share
Kanal D45310,124,8
Pro TV4049,122,1
Antena 11964,410,8
Romania TV641,43,5
National TV631,43,4
TVR 2611,43,3
Pro Cinema461,02,5
DigiSport 1350,81,9
Disney Junior340,81,9
Antena 3330,71,8

 

Targets >>Urban +g
ChannelsRtg(000)Rtg%Share
Kanal D98010,221,4
Pro TV6757,014,7
Romania TV3583,77,8
Antena 13193,37,0
Antena 32933,06,4
National TV1651,73,6
TVR 21221,32,7
TVR 11201,22,6
Prima TV1051,12,3
Pro Cinema981,02,1

 

 

Targets >>National +g
ChannelsRtg(000)Rtg%Share
Kanal D218812,224,7
Pro TV12156,813,7
Romania TV6373,67,2
National TV5283,06,0
Antena 15202,95,9
Antena 34072,34,6
TVR 12771,53,1
Prima TV2481,42,8
ETNO1961,12,2
TVR 21951,12,2

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

PRO TV, lider de audiență marți seara! Las Fierbinți și Ferma au fost primele alegeri ale telespectatorilor

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Marți seara, PRO TV a condus topul audiențelor cu Las Fierbinți și Ferma! Aventurile celor mai îndrăgite personaje de serial din România și intrigile concurenților care au spus da pentru un nou început au adus cei mai mulți telespectatori în fața televizoarelor!

Las Fierbinți a fost, ca de obicei, lider de audiență pe toate categoriile de public! La nivelul targetului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, noul episod a obținut 11.9 puncte de rating și 28.3% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a înregistrat 7.3 puncte de rating și 17.4% share. La nivel național, aproximativ 2.6 milioane de români au urmărit Las Fierbinți în fiecare minut.

Pe intervalul Ferma, PRO TV a continuat să conducă topul audiențelor pe cele trei categorii de public: comercial, urban, național! Pe targetul comercial, Ferma a avut 7.4 puncte de rating și 18.9% share, iar televiziunea secundă a obținut 6.7 puncte de rating și 17.1% share. La nivel național, peste 1.4 milioane de români au urmărit Ferma în fiecare minut.

În această seară, PRO TV aduce un nou episod Las Fierbinți și duce aventurile din Ferma mai departe!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider absolut de audienta cu emisiunea “Asta-i Romania!”

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Kanal D a fost lider absolut de audienta ieri, cu emisiunea “Asta-i Romania!”, pe toate segmentele de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Emisiunea prezentata de Mihai Ghita a fost urmarita in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 1.3 milioane (1.317.000) de romani din intreaga tara. Kanal D s-a situat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, subiectele prezentate in editia de duminica “Asta-i Romania!”, interviul in exclusivitate cu italianul care acuza ca a fost inselat de o romanca cu o suma  de bani colosala si drama tinerei care cantareste un sfert de tona, au adunat in fara micilor ecrane peste doua milioane de telespectatori, in minutul de maxima audienta.

Duminica, 10 februarie, in intervalul 17:30 – 19:00, Kanal D a inregistrat 7,4% rating si 16,0% cota de piata, pe targetul National, 5,1% rating si 11,9% cota de piata, pe targetul All Urban, si 3,9% rating si 12,1% cota de piata, pe targetul Comercial.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,416,01317
 Pro TV3,57,6626
 Antena 13,06,4528
ASTA-I ROMANIADigiSport 12,75,7471
17:30-19:00Prima TV2,45,1424
Source: Kantar Media Romania
Date: 10.02.2019

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D5,111,9486
 DigiSport 13,68,5350
 Pro TV3,37,7318
ASTA-I ROMANIAAntena 32,76,4262
17:30-19:00Antena 12,35,4222
Source: Kantar Media Romania
Date: 10.02.2019

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,912,1166
 Pro TV3,611,1153
 Antena 12,88,6118
ASTA-I ROMANIADigiSport 12,37,298
17:30-19:00Antena 31,95,880
Source: Kantar Media Romania
Date: 10.02.2019

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Kanal D a fost lider de audienta cu Exatlon, in weekend!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Confruntarea plina de tensiune ce s-a consumat aseara, la “Exatlon”, a pozitionat Kanal D pe primul loc in topul audientelor, la nivelul publicului din intreaga tara, pe intervalul difuzarii emisiunii. In minutul de aur, atins la 21:13,  1.767.000 de telespectatori urmareau cu sufletul la gura competitia extraordinara din Republica Dominicana.

Potrivit Kantar Media, Kanal D a inregistrat 7,7% Rating si 15,2% cota de piata, pe publicul National, ocupand astfel prima pozitie in top.  Statia s-a clasat pe locul doi, la nivelul publicului Comercial, cu 5,3% Rating si 13,7% cota de piata, si pe All Urban, cu 6,0% Rating si 12,6% cota de piata.

Miza jocului de aseara a fost “hotelul”, ambele echipe dorindu-si sa ajunga sa intre in posesia premiului ce ofera conditii mult mai bune, hrana din belsug si relaxarea atat de importanta pentru a putea face fata jocurilor ce urmeaza. Echipa Rosie a iesit invingatoare, cu scorul de 10-5, dar au fost momente in care Razboinicii au dat semne ca isi pot reveni.

Tensiunile nu s-au lasat asteptate pe banca echipei Albastre, Giani Kirita atragandu-le concurentilor pe care ii antreneaza ca fac greseli si ca isi “lasa” adversarii sa puncteze, acuzand fetele din echipa ca nu fac eforturi pentru a aduce atat de necesarele puncte. Au aparut si primele confruntari verbale, Irina Postolea amintind tuturor ca si fetele au avut perioada lor de glorie si subliniind ca se simte nedreptatita de cuvintele lui Giani Kirita.

De maine ne revenim si aducem puncte. Dar nici sa spui ca noi n-am adus, n-am facut… ca numai baietii.  Fetele… parca ai dat cu ele de pamant; eu asa ma simt“, I-a spus Irina Postolea lui Giani Kirita.

Nici Gabriel Nedelcu nu a scapat de tirul verbal al lui Giani, acesta reprosandu-i tanarului concurent faptul ca e mult prea relaxat si zambitor dupa o infrangere.

In aceasta seara, de la ora 20:00, continua lupta,  momentele incarcate de dramatism nu le lasa concurentilor timp sa respire. Irina Postolea cade ca secerata, starnind ingrijorare maxima in randul ambelor echipe, iar traseul spectaculos si foarte dificil le da batai de cap atat Faimosilor, cat si Razboinicilor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending