Connect with us

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider de audienta pe toate targeturile cu „Exatlon”. Ce rezultate a obtinut concurenta?

Chiar daca au pierdut in fata echipei Turciei, romanii au dovedit inca o data ca sunt adversari redutabili si ca dau totul in lupta pentru tara lor

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

„Exatlon”, cea mai intensa competitie sportiva televizata, a pozitionat aseara Kanal D pe primul loc pe toate targeturile monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.

Lupta stransa care s-a dus intre echipa Romaniei si cea a Turciei a tinut in fata micilor ecrane, in minutul de aur, inregistrat la 21:30, 2.530.000 de telespectatori.

Prima pozitie de podium a fost ocupata de Kanal D, pe targetul Comercial, cu 10,1% Rating si 24,8% cota de piata; tot pe primul loc s-a plasat statia si in ceea ce priveste publicul de la orase, cu 10,2% Rating si 21,4% cota de piata, si la nivelul publicului National, cu 12,2% Rating si 24,7% cota de piata, in intervalul 20:15-23:15.

 

Romanii au luptat eroic, chiar daca norocul nu a fost de partea lor aseara. Acestia au pierdut in fata echipei Turciei, cu scorul de 10-6, de multe ori departajarea facandu-se la fractiuni de secunda.

Ionut, Stefan, Lupu, Roxana au inscris puncte pretioase pentru echipa si i-au facut pe redutabilii lor adversari din teren sa admire inca o data puterea romanilor de a reveni spectaculos cu victorii pe traseele dificile, care le-au testat agilitatea, forta, indemanarea si stapanirea de sine. Nu au lipsit nici momentele extrem de tensionate intre concurenti, dorinta de a castiga facandu-i pe unii dintre ei sa isi piarda controlul. Ingenuncheat, coplesit de faptul ca a pierdut in fata lui Stefan, Turabi nu si-a putut stapini furia cand Ionut, in bucuria victoriei, a trimis o minge catre popicele de pe terenul fostului pugilist; boxerul si i-a aruncat acestuia cu nisip pe spate.  Turabi a fost sanctionat pentru iesirea sa, considerata nesportiva, si scos din joc.

Razboinicii si Faimosii au demonstrat inca o data ca pot lasa orgoliile deoparte si pot deveni o singura echipa. Telespectatorii au putut fi martorii unor momente emotionante in care fostii rivali se incurajau unul pe celalalt, se luau la propriu in brate si se sfatuiau reciproc. Ramane de vazut daca buna intelegere dintre ei, sub drapelul Romaniei, va avea un efect vizibil si in competitiile viitoare intre Razboinici si Faimosi.

In aceasta seara, de la ora 19:45, urmeaza o noua editie incendiara „Exatlon”, in care cele doua echipe, Razboinicii si Faimosii, vor avea parte de o surpriza uriasa si de un traseu extrem de dificil.  Fanii „Exatlon” au motiv de bucurie pentru ca isi vor putea urmari eroii preferati cinci zile consecutiv, de sambata pana miercuri, de la 19:45.

 

Audiente Exatlon, sursa Kantar Media Romania, interval 20:15-23:15

 

Targets >>18-49 Urban+g
ChannelsRtg(000)Rtg%Share
Kanal D45310,124,8
Pro TV4049,122,1
Antena 11964,410,8
Romania TV641,43,5
National TV631,43,4
TVR 2611,43,3
Pro Cinema461,02,5
DigiSport 1350,81,9
Disney Junior340,81,9
Antena 3330,71,8

 

Targets >>Urban +g
ChannelsRtg(000)Rtg%Share
Kanal D98010,221,4
Pro TV6757,014,7
Romania TV3583,77,8
Antena 13193,37,0
Antena 32933,06,4
National TV1651,73,6
TVR 21221,32,7
TVR 11201,22,6
Prima TV1051,12,3
Pro Cinema981,02,1

 

 

Targets >>National +g
ChannelsRtg(000)Rtg%Share
Kanal D218812,224,7
Pro TV12156,813,7
Romania TV6373,67,2
National TV5283,06,0
Antena 15202,95,9
Antena 34072,34,6
TVR 12771,53,1
Prima TV2481,42,8
ETNO1961,12,2
TVR 21951,12,2

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topuri zilnice

AUDIENTE TV: Serialul Fructul Oprit de la Antena 1, lider detasat de audienta!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cel de-al patrulea episod din noul sezon al serialului „Fructul oprit” a adus-o în atenția publicului pe marea actriță Maia Morgenstern și a introdus astfel în povestea producției un nou personaj, Magda.

Episodul difuzat aseară de Antena 1, care le-a oferit telespectatorilor momente emoționante şi secvențe pline de suspans, s-a impus ca lider detaşat de piaţã atât la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cât şi la nivelul întregului public din mediul urban, dar și la nivel național.

Cei mai mulți dintre români au ales să-și petreacă seara de miercuri urmărind episodul cu numărul patru din noul sezon „Fructul Oprit” (lansat la sfârșitul lunii trecute la Antena 1). Astfel, în intervalul 20.00 – 22:57, la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a înregistrat o cotă de piață de 20 % și un rating mediu de 6.2 procente, în timp ce pe poziția secundă s-a aflat principalul competitor, Pro TV, cu o cotă de piață de 16.6% și un rating mediu de 5.1 procente, iar cea de-a treia poziție a fost ocupată de Kanal D, care a obținut o cotă de piață de 11.1% și un rating mediu de 3.4 procente.

Şi în ceea ce privește publicul din mediul urban, în intervalul 20.00-22.57, Antena 1 s-a clasat pe prima poziție, înregistrând o cotă de piață de 14.5% și un rating mediu de 5.9 procente, iar pe poziția a doua s-a aflat Pro TV, cu o cotă de piață de 12.3% și un rating mediu de 5 procente.

Antena 1 a fost lider de audiență pe intervalul difuzării serialului “Fructul oprit” şi la nivelul întregii ţãri, obținând o cotă de piață de 14.5% și un rating mediu de 6.1 procente, în vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã de aceastã datã de Kanal D, care a avut o cotă medie de piață de 14.1% și un rating mediu de 6 procente.

În minutul de aur (22:14), peste 1.4 milioane de telespectatori au ales să urmărească serialul produs de Ruxandra Ion pentru Antena 1.

 

Episodul de aseară al producției „Fructul oprit” le-a adus telespectatorilor numeroase surprize. Secvențe emoționante, momente pline de suspans, și un nou personaj – Magda (interpretat de marea doamnă a cinematografiei românești Maia Morgenstern). Aceasta a ajuns în casa familiei Caragea, cu scopul de a-și cunoaște fiul. Magda și-a deschis sufletul în fața Anei și i-a vorbit despre viața ei. “Am rugat-o pe Mara, am rugat-o pe mama ta să aibă grijă de copilul meu. I-am scris, ea mi-a răspuns. Mi-a trimis o scrisoare și o fotografie a băiatului meu, când avea șapte ani. Astăzi a fost pentru prima oară când mi-a văzut copilul după atâția ani. E un băiat așa frumos!, este confesiunea pe care i-o face Magda Anei.

“Ești mama lui …?”, întreabă Ana (Cristina Ciobănașu), iar răspunsul nu întârzie să apară. “Da, sunt mama lui Ioan.” , îi spune Magda.

“S-a întâmplat ceva?”, vrea Ioan (Vlad Gherman) să știe.  “Magda este mama ta.” , îi mărturisește Ana.

Noul sezon „Fructul oprit” se vede, în fiecare zi de miercuri, de la ora 20.00, la Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media                         

Copyright:ARMADATA S.R.L.                         

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                               

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National                            

Perioada 19 septembrie 2018      

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Romanii, s-au distrat aseara la PRO TV. Las Fierbinti, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Marți seară, telespectatorii au fost invitați la ziua lui Brânzoi în Las Fierbinți și s-au distrat alături de el și de consătenii lui.

Dacă Bobiță și Giani au tot așteptat să li se facă cinste, Firicel a avut câteva dileme legate de bărbăția lui și a încercat să primească sfaturi de la bunul lui prieten, Celentano. Episodul Las Fierbinți de aseară a fost lider de audiență pe toate segmentele de public.

Serialul a fost lider de audiență, înregistrând 8.8 puncte de rating și 25.1% share pe segmentul de public comercial, format din public cu vârsta curpinsă între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă, ANTENA 1 a obținut 5.3 puncte de rating și 15.0% share. La nivel național, peste 1.9 milioane de telespectatori au urmărit Las Fierbinți, iar în minutul de aur de la ora 21:10, aproape 2.4 milioane de români au participat la ziua lui Brânzoi.

Joi, de la 20:30, aventurile fierbințenilor continuă și le vor asigura românilor buna dispoziție pentru întreaga seară.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Gospodarii de la PRO TV au fost lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Mare petrecere mare a fost în ediția de ieri seară Gospodar fără pereche cu ocazia celui mai așteptat moment al emisiunii: întâlnirea celor zece gospodari norocoși cu fetele care s-au înscris special pentru a-i cunoaște!

O astfel de ocazie nu putea trece neobservată, iar Anamaria Prodan Reghecampf a organizat o petrecere pe cinste cu invitați pe măsură! Taraful de la Clejani a încins atmosfera, iar Julieta împreună cu Ion Cucu, Alexandru Ambramiuc și Bogdan Năstase, din sezonul trecut, au fost alături de noii gospodari pentru a le ura succes și a le da sfaturi din experiența lor, înainte de a trece la pasul următor.

Gospodar fără pereche a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a obținut la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 6.2 puncte de rating și 18.1% share, spre deosebire de postul clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a reușit să obțină cu 5.6 puncte de rating și 16.5% share. Aproximativ 1.5 milioane de telespectatori au fost cu ochii Gospodar fără pereche, iar în minutul de aur, de la 22:00, peste 1.8 milioane de telespectatori au urmărit reacțiile gopodarilor.

Recoltă bogată a fost și la fete! Întâlnirea cu pretendentele lor a fost una plină de emoții pentru gospodari, însă și-au revenit rapid încercând să le cunoască cât mai bine pe fete, într-un timp limitat. Ei au avut câte două minute cu fiecare fată pentru a se decide cu cine vor merge acasă și pe cine elimină din competiție!

Suprizele s-au ținut lanț și pentru Anamaria, care a mers pe la fiecare pentru a vedea ce decizii au luat, cum se înțeleg cu fetele și care dintre ele vor merge mai departe. Unii gospodari au tras nădejde că Anamaria are un suflet mare și au reușit să meargă mai departe cu toate fetele! Tomiță Stănilă, însă, a decis că nu va merge mai departe cu niciuna dintre potențialele gospodine, dându-i și mai mult de lucru Aneimariei.

Petrecerea a fost momentul în care au început să se înfiripe poveștile de dragoste! Atingerile suave, privirile intense, sărutările timide, dansurile lascive, cuvintele șoptite la ureche – au fost doar câteva dintre tacticile puse în joc de potențialele gospodine pentru a cuceri inimile celor mai harnici gospodari din țară!

Săptămâna viitoare, Gospodar fără pereche continuă cu probe de foc pentru cele mai norocoase fete, alese de gospodari să meargă mai departe în lupta pentru inima lor. Telespectatorii vor vedea cum se vor descurca acestea cu traiul la țară, dar și la ce probe vor fi supuse pentru a afla dacă au calitățile necesare să devină soții de gospodari!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending