Connect with us

Duminica, 11 octombrie, postul de televiziune Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media. Cifre pentru publicul comercia, aici

Ieri, in intervalul orar 18:00 – 24:00, emisiunea “Asta-i Romania!”, “Stirile Kanal D”, show-ul “Roata Norocului” si emisiunea “Ochii din umbra” au propulsat Kanal D pe primul loc in preferintele telespectatorilor.

In intervalul mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 6,8% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National. Altfel spus, peste un milion (1.262.000) de romani din intreaga tara urmareau Kanal D.

In ceea ce priveste audienta inregistrata la nivel All Urban, Kanal D si-a mentinut pozitia de lider, cu 5,8% rating si 12,3% cota de piata si o medie de 587.000 de telespectatori.

 

“Roata Norocului” si “Ochii din umbra”, peste un milion si jumatate de telespectatori fiecare

Aseara, in intervalul 20:00 – 22:00, show-ul “Roata Norocului” a pozitionat Kanal D pe primul loc, cu 8,6% rating si 16,0% cota de piata, pe targetul National. Emisiunea prezentata de Bursucu (Adrian Cristea) si Ana-Maria Barnoschi a fost vizionata de peste un milion si jumatate (1.582.000) de romani. Minutul de aur, atins la 21:50, a adunat in fata micilor ecrane 2.282.000 de telespectatori.

Editia de aseara a sezonului noua “Ochii din umbra” a surclasat celelalte productii TV, pozitionand Kanal D pe primul loc in topul audientelor. In intervalul 22:00 – 24:00, reality show-ul prezentat de Ernest a inregistrat 8,3% rating si 22,6% cota de piata, la nivel national, si 7,7% rating si 18,9% cota de piata, pe targetul All Urban.

O medie de peste un milion si jumatate (1.529.000) de telespectatori urmareau aseara Kanal D, minutul de aur, atins la 22:49, a adunat in fata micilor ecrane 1.848.000 de romani.

OCHII DIN UMBRA KANAL D

OCHII DIN UMBRA
KANAL D

Audiente target National 18:00 – 24:00

Time BandsChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
18:00-24:00Kanal D6,814,91262
 TVR 15,411,8998
 Pro TV5,311,6986
 Antena 13,47,4630
 Antena 32,24,9414

 

 

Audiente target All Urban 18:00 – 24:00

Time BandsChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
18:00-24:00Kanal D5,812,3587
 Pro TV5,511,6556
 TVR 15,511,6554
 Antena 13,67,5359
 Antena 32,65,5264

 

 

Audiente “Roata Norocului” – target National

Time BandsChannelsRtg%Shr%
20:00-22:00Kanal D8,616,0
 TVR 18,115,0
 Pro TV5,610,4
 Antena 13,66,6
 Prima TV3,56,6

 

[nextpage title=”cifre detaliate pe urmatoarea pagina!”]

Ieri, in intervalul orar 18:00 – 24:00, emisiunea “Asta-i Romania!”, “Stirile Kanal D”, show-ul “Roata Norocului” si emisiunea “Ochii din umbra” au propulsat Kanal D pe primul loc in preferintele telespectatorilor.

In intervalul mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 6,8% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National. Altfel spus, peste un milion (1.262.000) de romani din intreaga tara urmareau Kanal D.

In ceea ce priveste audienta inregistrata la nivel All Urban, Kanal D si-a mentinut pozitia de lider, cu 5,8% rating si 12,3% cota de piata si o medie de 587.000 de telespectatori.

“Roata Norocului” si “Ochii din umbra”, peste un milion si jumatate de telespectatori fiecare

Aseara, in intervalul 20:00 – 22:00, show-ul “Roata Norocului” a pozitionat Kanal D pe primul loc, cu 8,6% rating si 16,0% cota de piata, pe targetul National. Emisiunea prezentata de Bursucu (Adrian Cristea) si Ana-Maria Barnoschi a fost vizionata de peste un milion si jumatate (1.582.000) de romani. Minutul de aur, atins la 21:50, a adunat in fata micilor ecrane 2.282.000 de telespectatori.

Editia de aseara a sezonului noua “Ochii din umbra” a surclasat celelalte productii TV, pozitionand Kanal D pe primul loc in topul audientelor. In intervalul 22:00 – 24:00, reality show-ul prezentat de Ernest a inregistrat 8,3% rating si 22,6% cota de piata, la nivel national, si 7,7% rating si 18,9% cota de piata, pe targetul All Urban.

O medie de peste un milion si jumatate (1.529.000) de telespectatori urmareau aseara Kanal D, minutul de aur, atins la 22:49, a adunat in fata micilor ecrane 1.848.000 de romani.

Mihai Ghita Asta-i Romania, Kanal D

Mihai Ghita
Asta-i Romania, Kanal D

Audiente “Ochii din umbra” , target National

Time BandsChannelsRtg%Shr%
22:00-24:00Kanal D8,322,6
 Pro TV3,910,7
 Antena 13,08,2
 Antena 32,56,9
 Romania TV1,84,8

 

 

Audiente “Ochii din umbra”, target All Urban

Time BandsChannelsRtg%Shr%
22:00-24:00Kanal D7,718,9
 Pro TV4,611,5
 Antena 13,58,5
 Antena 33,17,7
 Romania TV2,15,2

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Comentarii

2 Comments

2 Comments

  1. Avatar

    JUKAN

    12 octombrie 2015 at 16:03

    emisiunea ROMANIA TEIUBESC A FOST PE LOCUL 1

  2. Avatar

    JUKAN

    12 octombrie 2015 at 15:58

    VOI CREDETI CA TOATA LUMEA ESTE PROASTA UITATI VA CE SCRIETI CLASAMENTUL ESTE FALS TVR CU MECIUL AFOST PE PRIMUL LOC IAR PRO AFOST PE 2 RUSINE O SA AJUNGETI DE NU VA MAI CREDE NIMENI , ORI VA PLATESC CEI DE LA RAHAT TURCESC VREAU SA VA REVENITI

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0