Connect with us

AUDIENȚE TV

Kanal D, prima opțiune a telespectatorilor din întreaga țară cu serialul “Hercai”

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Kanal D

Miercuri, 24 martie, Kanal D a fost lider de piață cu serialul “Hercai”, atât la nivel național, cât și în rândul publicului de la orașe, conform datelor furnizate de Kantar Media România.

 

 

Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau

 

Ieri, în intervalul orar 20:00 – 23:23, Kanal D s-a poziționat pe primul loc în topul televiziunilor din România, acumulând 8,1% puncte de rating, și 17,7% cota de piață, la nivelul întregii țări, și 6,6% puncte de rating, și 15,2% cotă de piață, la nivelul populației de la orașe, conform Kantar Media România.

 

Episodul de aseară, din îndrăgitul serial “Hercai”, a fost urmărit, în medie, în fiecare minut al difuzării, de către 1.434.000 de telespectatori din întreaga țară, iar minutul de aur, înregistrat la ora 21:11, a adunat, în fața micilor ecrane 1.660.000 de fani ai serialului. Serialul “Hercai” este difuzat de luni până miercuri, de la ora 20:00, la Kanal D.

 

Audiențe Target Național:

 National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
HERCAI Kanal D 8.1 17.7 1434
20:00-23:23 Pro TV 6.5 14.2 1154
  Antena 1 6.5 14.1 1144
Pro Cinema 1.0 2.1 169
Sursa: Kantar Media România
Data: 24.03.2021

 

Audiențe target All Urban:

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
HERCAI Kanal D 6.6 15.2 635
20:00-23:23 Antena 1 6.0 13.7 573
  Pro TV 5.6 12.8 537
Sursa: Kantar Media România
Data: 24.03.2021

 

Citeşte aici INTERVIUL EXCLUSIV cu actriţa Ebru Şahin, în rolul tinerei Reyyan din serialul „Hercai”

 

 

 

Comentarii

comments

Analize

AUDIENTE TV KANAL D, lider două zile la rând! Mellina eliminată de la Survivor (cifre detaliate)

Mellina a fost eliminată de la “Survivor România”. Votul publicului a fost decisiv și aseară, când peste 2,5 miloane de fani urmăreau bătălia între Faimoși și Războinici, dar și momentul eliminării războinicei

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Eliminare surpriză aseară, la “Survivor România”, ghilotina eliminărilor i-a avut în vizor pe patru dintre cei mai puternici concurenți, 2 Faimoși, Jador și Elena Marin, pe de-o parte, iar de cealaltă parte, pe 2 Războinici, Sorin și Mellina.

 

Vocea publicului a fost, și de această dată, cea mai importantă, aceștia au decis, după cele două jocuri de imunitate ale săptămânii, în care s-au duelat Faimoșii și Războinicii, cine să părăsească competiția dintre cei patru concurenți propuși.

Mellina a fost concurenta cu cele mai puține voturi din partea telespectatorilor, astfel că ea și-a luat adio de la competiție, după luni de zile în care a demonstrat că are abilitățile necesare unei adevărate supraviețuitoare, luptând și aducând puncte importante pentru echipa sa. Resemnată și cu zâmbetul pe buze, mulțumind pentru toată această experiență inedită pentru ea, Mellina i-a îmbrățișat pe colegii săi și a avut un discurs emoționant, care i-a mișcat teribil pe cei din Arenă.

“După primul traseu pe care l-am făcut aici, la <Survivor România>, fiecare zi în plus  a fost ca un bonus pentru mine. Faptul că am ajuns până aici vreau să fie dovada faptului că orice om poate să facă orice în viața asta. Eu sunt un om extrem de emotiv, sunt o simplă cântăreața compozitoare… <Survivor> înseamnă ceva diferit pentru fiecare, eu va mulțumesc din inimă pentru această experiență… Furnicuța out”, a încheiat Mellina aseară discursul, înainte de a părăsi Arena.

 

Weekend de top pentru Kanal D, în Prime Time, cu “Survivor România”

Kanal D a fost, și în acest weekend, pe primul loc în preferințele telespectatorilor, cu reality-ul fenomen “Survivor România”, când milioane de fani au urmărit orele de competiție sportivă și reality sută la sută autentic. Sâmbătă și duminică, Kanal D a fost lider absolut de audiență, pe întreaga durata de difuzare a emisiunii “Survivor România”, devansând celelalte stații concurente.

Sâmbătă, 10 aprilie, în intervalul de difuzare “Survivor România” (19:58 – 23:59), Kanal D a fost lider de piață, pe toate categoriile de public monitorizate, înregistrând 10,6% rating și 25,3% cota de piață, pe targetul Național, 8,3% rating și 20,7% cota e piață, pe tagretul All Urban, și 7,1% rating și 22,6% cota de piață, pe targetul Comercial. 

Ediția de sâmbătă a emisiunii prezentate de Daniel Pavel a fost urmărită de o medie de peste 1.880.000 de telespectatori din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării. Minutul de aur, atins la 22:13, a adunat în fața micilor ecrane, la Kanal D, peste două milioane și jumătate (2.543.000) de fani.

Și duminică, 11 aprilie, Kanal D a fost lider absolut de audiență cu Survivor România, pe intervalul de difuzare a emisiunii (19:59 – 23:51) prezentate de Daniel Pavel. Stația TV a înregistrat 11,2% rating și 24,9% cota de piață, pe targetul Național, 8,8% rating și 19,8% cota de piață, pe targetul All Urban, și 8,1% rating și 22,3% cota de piață, pe targetul Comercial. Ediția de aseară, cu eliminarea Razboinicei Mellina, a fost urmărită de o medie de aproape 2 milioane (1.982.000) de fani din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării. Minutul de aur, atins la 22:17, peste două milioane și jumătate (2.567.000) de telespectatori erau cu ochii pe Kanal D!

 

VEZI CIFRELE DE AUDEINTA DETALIATE PE URMATOAREA PAGINA!!!

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENȚE TV Emisiunea România, te iubesc!, lider absolut

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Ancheta Paulei Herlo „Pandemia paralelă” despre cei care au făcut afaceri de miliaone de euro în pandemie, în timp ce bolnavii sufereau pe holurile spitalelor, a fost urmărită aseară de români, iar emisiunea a fost lider de audiență pe toate categoriile de public.

 

Emisiunea România, te iubesc! a înregistrat 4.6 puncte de rating și 18.7% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce ANTENA 1  avea 3.6 puncte de rating și 14.4% share.

 

La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 18:00 – 18:58, PRO TV a condus cu 3.9 puncte de audiență și 19.2% cotă de piață, în timp ce ANTENA 1 a înregistrat 3.2 puncte de rating și 15.9% share.

 

Marți, în podcastul România, știi bine, Cristian Leonte și Paula Herlo vor discuta subiectul pe pagina ȘtirileProTV, de la ora 11:00. Duminică, de la 18:00, urmează o nouă ediție România, te iubesc! cu o anchetă a lui Alex Dima.

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENŢE TV: Aproape 3 milioane de telespectatori au urmărit aseară Survivor România

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Kanal D

            Ediție plină de adrenalină aseară, la „Survivor România”. Războinicii și Faimoșii au luptat pe traseul spectaculos din Republica Dominicană, cu forțe proaspete, deoarece patru noi concurente au intrat în joc, spre bucuria celor două echipe. Punctul decisiv în lupta pentru recompensă a fost adjudecat de echipa albastră la ștafetă, unde Sindy și Starlin care s-au confruntat pe Elena Marin și Jador.

 

 

Miza a fost una râvnită de ambele echipe, șansa de a ieși din câmp pentru a savura un hamburger într-un peisaj de vis. Extrem de dezamăgiți au fost Faimoșii pentru că au pierdut recompensa, iar Jador s-a simțit responsabil pentru eșec. “Sunt un ratat. Aș fi schimbat traseul. Nu-mi găsesc scuze. Și cu piciorele rupte bat toate mascotele de aici”, a declarat Jador.

 

Patru noi concurente au intrat în competiția Survivor România 2021, spre bucuria celorlalţi care au declarat că aveau nevoie de forțe proaspete pe trasee. Raluca Dumitru și Irisha s-au alăturat Faimoşilor, care le-au primit cu brațele deschise. „E solicitant, e diferit, dar nimeni nu a fost perfect de la început. Ne mai dați o șansă și o să ne descurcăm”, a spus Irisha la sfârșitul jocului de recompensă.

 

Irisha (Irina Ceban) este o artista din Republica Moldova, stabilită în România din 2014, atunci când a devenit model Fashion TV. A absolvit Academia de Muzică, Teatru și Arte Plastice din Chișinău și a activat ca model. S-a lansat și în muzică, primul sau single fiind “Fosta ta”, piesă interpretată alături de Uddi în vara anului 2017. Telespectatorii au cunoscut-o și în calitate de concurentă în celebrul show “Bravo, ai stil!”.

 

„E greu și din față televizorului, dar aici e mai greu. (…) Nu-mi place să pierd…”, a spus și Raluca Dumitru. Raluca este antreprenor, vlogger și o prezența cunoscută în spațiul monden românesc. A avut numeroase apariții TV, chipul ei este cunoscut publicului din numeroasele reclame sau videoclipuri realizate de-a lungul timpului.

 

Cele două concurente care s-au alăturat echipei Războinicilor, Vera Miron și Maria Chițu, au avut norocul de partea lor pe primul traseu, reușind să aducă puncte importante în economia jocului. Vera este originară din Brașov, are 34 de ani și este antrenor fitness. Tânăra este cunoscută în mediul artistic din România că fiind „antrenoarea vedetelor”. Maria are 20 de ani și este pasionată de dansurile latino pe care le practică de la vârstă de 15 ani. Toate cele patru concurente își doresc să dovedească faptul că merită să fie într-o asemenea competiție, să își învingă orice teamă și să își depășească limitele.

„Survivor România”, pe primul loc în audiențe, pe toate targeturile

 

Ediția  „Survivor România” a plasat Kanal D pe primul loc pe toate targeturile. Show-ul a ținut în fața micilor ecrane aproape trei milioane de telespectatori (2.792.000 de telespectatori) în minutul de aur, înregistrat la 23:04. 2.058.000 de telespectatori au urmărit, în medie, în fiecare minut al difuzării emisiunii, confruntările dintre Războinici și Faimoși, dar și pe cele din interiorul echipelor.

 

„Survivor România” a înregistrat aseară 11,7% Rating și 26,0% Share, pe targetul Național, 8,8% Rating și 25,8% Share, pe targetul Comercial, și 9,6% Rating și 22,4% cota de piață la orașe.

 

Continuă bătălia Faimoşilor și Războinicilor în peisajul exotic din Republica Dominicană. Nu pierdeți jocul de imunitate din această seară, dar și modul în care se conturează dinamica celor două echipe în vederea viitoarelor consilii.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENŢE TV: Românii s-au binedispus cu Las Fierbinți! Serialul, lider de audiență!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: PRO TV

            Românii nu ratează porția de comedie din Las Fierbinți, iar serialul continuă să conducă audiențele în fiecare săptămână. Aseară, telespectatorii au urmărit cu entuziasm noi aventuri și glume spumoase ale personajelor simpatice din celebrul sat.

 

 

Las Fierbinți a fost lider de audiență și a înregistrat 11.9 puncte de rating și 27.7% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua înregistra 9.0 puncte de rating și 21.1% share. În același timp, pe segmentul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani din mediul urban, show-ul a înregistrat 9.1 puncte de rating și 25.4% share, iar televiziunea de pe poziția a doua înregistra 8.1 puncte de rating și 22.7 share.

 

Simpaticii fierbințeni își duc viața în ritmul haios care i-a consacrat și care binedispune milioane de telespectatori, de ani de zile. În episodul de aseară ne-am amuzat din nou alături de ei și am urmărit cum Brânzoi a decis să lase munca deoparte și să plece în vacanță.

 

„Și-a dat și el seama că viața asta nu e făcută numai din muncă. De câte ori te caută omul, tu ești ba la cosit, ba la udat, ba la prășit. Balamuc scrie pe tine, bă Brânzoi, dacă nu te relaxezi!”, a spus Ardiles.

 

Săptămâna viitoare personajele din Las Fierbinți ne așteaptă cu alte situații și glume care ne fac să râdem cu gura până la urechi. Urmăriți serialul în fiecare marți și joi, de la ora 20:30, la PRO TV.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENŢE TV: Cea de-a opta ediție iUmor, lider de audiență

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Antena 1

Cea de-a opta ediţie a celui mai nou sezon iUmor, difuzată miercuri seara, între orele 20.29 – 22.47, la Antena 1, a fost lider de audiență la nivelul publicul comercial din mediul urban.

 

 

Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 7 puncte de rating și 19.8% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat PRO TV cu o medie de 6.8 puncte de rating şi 19.3% cotă de piaţă. În minutul de aur, 21.52, aproape 1.7 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau producţia Antena 1.

 

Totodată, serialul ”iMai Mult Umor”, difuzat în intervalul 22.48 – 23.05, a fost în topul preferințelor la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cu o audiență medie de 6 puncte de rating și 20.5% cotă de piață.

 

Cel de-al zecelea sezon iUmor, continuă în fiecare miercuri, de la ora 20.30, la Antena 1, și se anunță cu totul neașteptat. De la concurenți, la invitați și momente speciale, jurații, dar și cei de acasă, vor avea de descoperit surprize la tot pasul. Delia, Cheloo și Mihai Bendeac vor juriza momentele pregătite de concurenți din toate colțurile lumii. Fiecare dintre cei trei jurați își exprimă opţiunea prin „Thumbs Up” pentru „DA” şi „Thumbs Down” pentru „NU”, iar dacă obține minimum două voturi favorabile, un concurent merge mai departe în show.

 

Mai mult, actorul Vlad Drăgulin va avea grijă să nu rateze niciun moment important din culise. Serialul ”iMai Mult Umor”, al cărui protagonist este, va însoți fiecare ediție de audiții din cel de-al zecelea sezon iUmor și va fi difuzat săptămânal, pe site-ul a1.ro. ”iMai Mult Umor” este povestea nevăzută din spatele produsului finit ”iUmor”, este spectacolul din spatele spectacolului”, a spus Vlad Drăgulin. Actorul va urmări tot ce se întâmplă în culisele emisiunii iUmor prin ochii personajului Niros, un producător perfecționist, și nu se va teme să pună toate întrebările incomode, atât persoanelor din echipă, cât și juraților sau concurenților.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban și Național
Perioada 7 aprilie 2021

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending

# EXMARKETPLACE - GOOGLE CERTIFIED PUBLISHING PARTNER - info@exmarketplace.com; +971 56 626 6430 google.com, pub-9021387890731428, RESELLER, f08c47fec0942fa0 yahoo.com, 1881359, RESELLER #Gemini advertising.com, 28919, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonD appnexus.com, 3292, RESELLER #VerizonD appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonD EMXDGT.com, 1291, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonD indexexchange.com, 183965, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonD openx.com, 540236670, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD openx.com, 537143344, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD pubmatic.com, 156458, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156325, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156674, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD contextweb.com, 561707, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonD rubiconproject.com, 18222, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonD appnexus.com, 11665, RESELLER #VerizonD yahoo.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV aol.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV appnexus.com, 1868, RESELLER #VerizonV appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonV EMXDGT.com, 273, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonV indexexchange.com, 184110, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV openx.com, 537125356, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539129292, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539088779, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV pubmatic.com, 158430, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160042, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160048, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 155967, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 133799, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV contextweb.com, 558299, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV rubiconproject.com, 13132, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV rubiconproject.com, 17250, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV xad.com, 240, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #VerizonV indexexchange.com, 184349, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 183875, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 184626, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV appnexus.com, 11664, RESELLER #VerizonV contextweb.com, 562258, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV indexexchange.com, 189200, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #Index indexexchange.com, 192256, RESELLER #Index pubmatic.com, 158214, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic pubmatic.com, 158883, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic appnexus.com, 10970, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #Xandr spotxchange.com, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx spotx.tv, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx sovrn.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680-eb, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn appnexus.com, 1360, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #sovrn gumgum.com, 11645, RESELLER, ffdef49475d318a9 #sovrn openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn openx.com, 539924617, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn pubmatic.com, 137711, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156212, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156700, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn rubiconproject.com, 17960, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #sovrn rhythmone.com, 1923001931, RESELLER,a670c89d4a324e47 #rhythmone video.unrulymedia.com, 1923001931, RESELLER #unruly aps.amazon.com, cf78b987-05be-4f10-bde4-2e3308b639ce, DIRECT #amazon pubmatic.com, 157150, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon pubmatic.com, 160006, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon openx.com, 540191398, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #amazon rubiconproject.com, 18020,RESELLER, 0bfd66d529a55807 #amazon appnexus.com, 1908, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon appnexus.com, 3663, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon adtech.com, 12068, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon districtm.io, 100962, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #amazon rhythmone.com, 1654642120, RESELLER, a670c89d4a324e47 #amazon ad-generation.jp, 12474, RESELLER #amazon yahoo.com, 55029, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon indexexchange.com, 192410, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #amazon smartadserver.com, 3138, RESELLER #smart contextweb.com, 560288, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smart pubmatic.com, 156439, RESELLER #smart pubmatic.com, 154037, RESELLER #smart rubiconproject.com, 16114, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #smart openx.com, 537149888, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smart appnexus.com, 3703, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smart districtm.io, 101760, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #smart loopme.com, s-2411, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart loopme.com, 5679, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart xad.com, 958, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smart improvedigital.com, 1503, RESELLER #improve improvedigital.com, 1842, RESELLER #improve smartadserver.com, 1827, RESELLER #sublime improvedigital.com, 335, RESELLER #sublime appnexus.com, 3538, RESELLER #sublime appnexus.com, 3539, RESELLER #sublime appnexus.com, 3540, RESELLER #sublime appnexus.com, 11988, RESELLER #sublime vdopia.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate chocolateplatform.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate rubiconproject.com, 22390, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon rubiconproject.com, 22388, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon adyoulike.com, 660a4ec82056cc3d110c021ac670f9ed, RESELLER #Adyoulike appnexus.com, 9733, RESELLER #Adyoulike rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Adyoulike openx.com, 541048855, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #OpenX advertising.com, 3679, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 5831, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8044, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8022, RESELLER #VerizonVideo smaato.com, 1100047117, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato smaato.com, 1100004890, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato adcolony.com, 496220845654deec, RESELLER, 1ad675c9de6b5176 #smaato admanmedia.com, 552, RESELLER #smaato appnexus.com, 1752, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato appnexus.com, 4052, RESELLER #smaato appnexus.com, 8790, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato bidmachine.io, 36, RESELLER #smaato bidmachine.io, 60, RESELLER #smaato bidmachine.io, 74, RESELLER #smaato bidmachine.io, 77, RESELLER #smaato blis.com, 86, RESELLER, 61453ae19a4b73f4 #smaato contextweb.com, 558622, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smaato engagebdr.com, 16, RESELLER #smaato gammassp.com, 1516331892, RESELLER, 31ac53fec2772a83 #smaato indexexchange.com, 183920, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato indexexchange.com, 184270, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato inmobi.com, 55049d2e109d4ac1820ca1432dda4e13, RESELLER, 83e75a7ae333ca9d #smaato mobilefuse.com, 2281, RESELLER #smaato openx.com, 540421297, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smaato pokkt.com, 5886, RESELLER, c45702d9311e25fd #smaato pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156389, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156424, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156425, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubnative.net, 1004796, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato pubnative.net, 1007194, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato rhythmone.com, 4201299756, RESELLER, a670c89d4a324e47 #smaato smartadserver.com, 3117, RESELLER #smaato startapp.com, smt, RESELLER #smaato xad.com, 241, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smaato # ExMarketPlace - end