Connect with us

ALL MEDIA

Kate Winslet şi Leonardo DiCaprio se îmbarcă pe Titanic, la cârma lui James Cameron, pe Pro TV

Published

on

 

11 premii Oscar din 14 nominalizări, cel mai scump film din secolul al XX-lea, cu un buget colosal, de 200.000.000 de dolari şi, timp de 12 ani, blockbusterul absolut, care a avut încasări de peste 1,8 miliarde de dolari, până când a fost detronat, în 2010, de Avatar, producţie regizată de acelaşi James Cameron.

Acesta este Titanic, filmul regizat de James Cameron, care-i are ca protagonişti pe Kate Winslet şi Leonardo DiCaprio, pe care telespectatorii Pro Tv îl vor putea urmări duminică, 2 ianuarie, de la 20:30. Titanic, Ben Hur şi Stăpânul Inelelor: Întoarcerea regelui sunt singurele filme din istorie care au câştigat 11 premii Oscar, iar Titanic a fost numărul 1 în box-office-ul american un timp record, de 15 săptămâni consecutiv, din 19 decembrie 1997 până pe 2 aprilie 1998.

Impresionantul buget pus la dispoziţia lui James Cameron a făcut ca filmul să coste mai mult decât însăşi construcţia maiestuosului vas, despre care se spunea că este de nescufundat. Titanicul, construit între 1910 şi 1912, a costat 1,5 milioane de lire sterline, echivalentul a aproape 150 de milioane de dolari în 1997, când a fost lansat filmul difuzat şi de Pro Tv. Un plus de veridicitate a fost conferit de faptul că cele mai multe decoruri, de la covoare la candelabre, au fost reconstruite sub supravegherea aceloraşi companii care au mobilat, la vremea respectivă, vasul.

Kate Winslet a fost unul dintre puţinii actori care au refuzat să poarte un costum special pentru scufundări în timpul scenelor filmate în apă. Actriţa s-a ales astfel cu o pneumonie de zile mari. Nici Leonardo DiCaprio nu a fost ferit de necazuri, deoarece, în timpul unei scene şi-a dizlocat umărul, iar animalul lui de companie – o şopârlă, a fost călcat de un camion. Acestea nu au fost însă cele mai grave lucruri petrecute pe platourile de filmare. În ultima noapte pe care echipa a petrecut-o la filmări în Noua Scoţie, cineva pus pe glume proaste a amestecat droguri în mâncarea servită.

Nu mai puţin de 80 de oameni s-au îmbolnăvit, cei mai mulţi dintre ei fiind internaţi din cauză că aveau halucinaţii. Atât Kate, cât şi Leo, au învăţat să danseze polka pentru scenele filmate în timpul petrecerii de la clasa a III-a, iar Kate a luat şi lecţii de scufundări. Unele scene au fost atât de solicitante, iar filmările pentru ele păreau nesfârşite, încât actorii şi-au pierdut, la un moment dat, răbdarea. Leonardo DiCaprio a avut o reacţie foarte amuzantă în timp ce se filma cina de la clasa I. Jack, personajul interpretat de el, o întreabă pe Molly Brown ce tacâm să folosească. Perioada pe care au petrecut-o filmând această scenă a fost foarte lungă, deoarece toţi cei care se aflau la masă urmau să fie filmaţi din unghiuri diferite.

La un moment dat, extenuat şi pus pe şotii, Leonardo DiCaprio a luat o furculiţă şi a întrebat: „Pe care din astea o folosesc pentru a-mi tăia o bucată din creier?”. Dacă unele scene au putut fi repetate la nesfârşit, până când, în ochii lui James Cameron, a fost atinsă perfecţiunea, altele au avut o singură şansă: aceea de a ieşi bine din prima. Acesta este şi cazul scenei în care apa năvăleşte pe marea scară, deoarece întregul decor şi piesele de mobilier au fost distruse. Şi Eric Braeden a avut mari emoţii atunci când a filmat scena finală, deoarece nu mai puţin de 120 de tone de apă au fost eliberate. Actorul a declarat că niciodată în viaţa lui nu a fost la fel de înspăimântat, tocmai pentru că şi-a dat seama că acest moment nu avea cum să fie repetat sau pregătit în vreun fel.

Schiţele pe care temerarul Jack le poartă cu sine sunt desenate chiar de James Cameron. Chiar şi mâinile care apar în film, în timp ce Jack îi face portretul lui Rose, sunt ale regizorului, nu ale lui Leo. Deoarece el este stângaci, iar Jack dreptaci, cadrele au fost puse în oglindă în post-producţie.

Gloria Stuart, cea care o interpretează pe Rose, ajunsă la vârsta de 100 de ani, a fost singura persoană din echipă care era pe lume în 1912. Odată cu prestaţia din Titanic, Gloria a devenit cea mai în vârstă actriţă nominalizată la Oscar pentru un rol secundar. Actriţa chiar a trăit cei 100 de ani pe care îi are în film personajul său.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Radio

Ştirile DIGI FM va difuza un nou episod din „Ca să știi, România”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

DIGI FM continuă campania Ca să știi, România, o serie de anchete și analize despre cele mai sensibile probleme pe care le întâmpina românii acum!

Am început cu o radiografie a infrastructurii feroviare din România și am aflat că timp de 28 de ani, autoritătile au neglijat tot ce inseamnă investiții, tot ce înseamnă grijă fată de căile ferate, interes pentru siguranță oamenilor în trenuri. Dovadă stau cele 25 de episoade ale campaniei ,,Ca să știi, România. CFR-Cifrele dezastrului!”.

Cu ce continuăm? Cu o analiză a dosarului „Colectiv”.

Suntem din nou REPETENȚI și victimele noastre rămân ale nimănui, așa că vorbim despre ei, despre ARŞII NIMĂNUI.

Sunt aproape 3 ani de la Colectiv.

Atunci, una dintre marile probleme a fost lipsa secțiilor de mari arși unde să fie transportați răniții. „Avem tot ce ne trebuie”, spunea ministrul Sănătății de atunci, Nicolae Banicioiu. Ne amintim că mulți dintre răniții din tragedia în care au murit 26 de oameni pe loc și alți 33 după, au fost salvați pentru că au fost trimiși în străinătate. Credeți că avem secții de mari arși mai bune decât aveam în octombrie 2015? Nu. Ancheta DIGI FM din campania Ca să știi, România, arată că suntem aproape la fel ca înainte de Colectiv. Poate chiar mai rău.

Aflați cazuri concrete și interviuri în exclusivitate începând de miercuri, 20 iunie, pe site-ul nostru www.digi-fm.ro .

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

 

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

 

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending