Connect with us

Digital

Kubis inaugureaza un nou birou operational in Praga

Redactia Radar de Media

Published

on

Kubis Interactive, una dintre cele mai mari agenții din România, specializată pe marketing digital, anunţă deschiderea unui nou birou operational in Praga, incepand cu 1 martie 2015.

Dupa inaugurarea cu succes, in 2013, a biroului din Houston – Statele Unite, care s-a dezvoltat armonios si unde lucreaza acum peste 10 profesionisti, Kubis mizeaza pe o dezvoltare si crestere regionala in Europa Centrala si de Vest.

„Deschiderea biroului din Praga a venit natural, pentru ca, deja de mai mult de un an, Kubis a castigat si gestioneaza clienti locali importanti. In urmatorii 3 ani, avem in plan construirea unei retele puternice de birouri operationale in regiune, care sa ofere creativitatea locala, dar si forta de vanzari adaptata pietei. Calitatea productiei va fi asigurata de biroul puternic dezvoltat din Bucuresti. Nu vorbim, insa, doar de productie propriu-zisa, ci planul nostru este sa oferim servicii integrate care aduc valoare adaugata brandurilor de pe aceste noi piete – precum strategie de digital si solutii inovative.” declara Vlad Popovici, Managing Director Kubis.

Pozitionarea Kubis in Romania ca „partener pe termen lung” asigura agentiei recomandari solide in retea de la clientii sai traditionali. Potrivit estimarilor, biroul din Praga va aduce, la inceput, o contributie de cca. 10% din businessul Kubis. In aproximativ doi-trei ani, pe masura ce echipa locala va creste, impactul biroului din Praga va fi semnificativ.

Echipele din Bucuresti, Praga si Houston, totalizand aproximativ 80 de profesionisti, vor face constant schimburi de experienta pentru a asigura cresterea accelerata a biroului din Praga. Trebuie spus insa, ca prioritatea Kubis sunt si raman clientii din Romania.

Foto Credit: Centrade

CITESTE SI:

Comentarii

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale, vă rugăm să ne contactați pe email.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Digital

Amazon, serviciile SEO si comertul electronic

Avatar

Published

on

Amazon, cea mai mare platforma de comert electronic din lume, valoreaza in prezent aproximativ un trilion de dolari. Fondatorul si detinatorul companiei de origine americana, Jeff Bezos, este considerat cel mai bogat om in viata si un model pentru cei interesati de afaceri online. 

 

Aceasta platforma, denumita sugestiv dupa cel mai mare ecosistem mondial, a castigat notorietate nu doar prin varietatea extraordinara a produselor oferite si activitati de promovare online „obisnuite”, ci si prin implementarea unor strategii specifice care tin de zona serviciilor SEO.

 

Spre exemplu, ranking-ul produselor afisate de Amazon, in urma unei cautari efectuate de catre utilizator pe platforma, se realizeaza in baza unor cuvinte cheie „exclusive”. Acestea sunt indexate numai de algoritmul A9 al platformei si nu pot fi afisate de niciun alt motor de cautare. Altfel spus, ele prezinta relevanta si sunt eficiente doar pentru cautarile efectuate pe Amazon.

 

De asemenea, review-urile „verificate” reprezinta un factor decisiv pentru rata de conversie. Aceste detalii de ,,bucatarie interna”, pe care le regasim sub o forma sau alta si in servicii SEO la scara mai mica, fac parte din procesul de optimizare SEO pe Amazon, care este un caz particular.

servicii SEO

Principiul fundamental, insa, este acelasi ca in cazul platformelor de e-commerce mai restranse sau al magazinelor online locale care apeleaza la o agentie de marketing digital pentru servicii SEO. Diferenta consta in faptul ca Amazon detine propriul algoritm specializat in optimizare si nu se raporteaza la Google.

 

Practic, fiind un gigant al comertului electronic, Amazon functioneaza ca un motor de cautare in sine. Rezultatele returnate au la baza cuvinte cheie ce indica produsul, categoria de produse sau brandul de care utilizatorul, potential cumparator, este interesat. Achizitia finala se realizeaza exclusiv prin intermediul platformei.

 

Autorul Scott Galloway, profesor de marketing la Universitatea din New York, Leonard N. Stern School of Business, afirma: „Fiind o companie virtuala, Amazon se poate extinde la sute de milioane de clienti si in toate domeniile de comert cu amanuntul, fara dificultatile clasice presupuse de construirea unor magazine reale din caramizi si mortar sau de angajarea a mii de oameni.”

 

Asadar, trebuie sa recunoastem: infiintarea platformei Amazon, in 1995, si dezvoltarea comertului electronic sunt strans corelate. Care este, insa, concluzia acestui preambul? Internetul este viitorul comertului, iar afacerile online pot sa aduca mai multi bani decat ne-am fi inchipuit vreodata. Dar, in conditiile competivitatii acerbe, ai nevoie si de servicii SEO pentru a reusi cu adevarat!

 

Indiferent ca vorbim de un retailer online gigantic la nivel mondial sau ne referim strict la un magazin virtual din Romania, fara marketing nu poti exista. Iar cu cat incluzi in planul tau de marketing digital si principii sau servicii SEO, cu atat mai bine!

 

Pe scurt, Search Engine Optimization sau optimizarea pentru motoarele de cautare este o tehnica de marketing online care urmareste promovarea organica, pe Internet, a magazinelor virtuale sau a paginilor web care isi prezinta serviciile.

 

In principiu, acest lucru se realizeaza prin optimizarea continutului site-urilor targetand anumite cuvinte cheie si expresii de cautare relevante pentru domeniul de activitate respectiv. Astfel, in urma unui search initiat de un potential client, Google va afisa oferta ta in prima pagina a rezultatelor sale. Cu cat vei obtine o pozitie mai fruntasa, cu atat vei avea mai multe sanse pentru incheierea unei tranzactii.

Din categoria de servicii SEO fac parte: research-ul de cuvinte cheie, auditul site-ului, optimizarea on-page si off-page, procesul de link-building, monitorizarea traficului organic etc.

 

Asadar, SEO se raporteaza la Google, cel mai mare motor de cautare din lume. Totodata, putem aprecia ca optimizarea SEO este „motorul” care pune in functiune comertul electronic, „in parametrii optimi” (pe cale organica). Comparatia e atat de pertinenta, incat gigantul american Amazon si-a creat propriile „reguli” in acest sens.

 

Comentarii

Continue Reading

Industria de Comunicare

Necesitatea construirii unui brand pentru orice business

Avatar

Published

on

            Astăzi piața a evoluat atât de mult încât vechile tehnici de marketing nu mai sunt suficiente pentru a promova un produs. A devenit un trend ca firmele să apeleze la procese precum brandingul. Dar ce este un brand până la urmă ? Specialiştii în domeniu sunt de părere că înseamnă mai mult decât un logo sau un nume bine ales. Un brand reprezintă personalitatea companiei și interfața dintre respectiva organizație și public. Prin procesul de branding, o marcă nu se mai rezumă doar la partea tangibilă, ci încorporează aspecte care trec dincolo de latura fizică a produsului.

 

Concurența și ideile creativilor s-au dezvoltat atât de mult, încât nici brandingul clasic nu mai pare a fi suficient în trasmiterea unor emoții autentice. În acest context, au apărut diverse ramuri care urmăresc să ducă brandurile la un alt nivel. Una dintre aceste practici este și brandingul conectiv sau connective branding „care își propune să ghideze strategiile de marketing prin apele tulburi ale mediului actual în care se realizează brandingul.”  Un alt concept lansat încă din 2004, care îi aparține CEO-ului agenției de publicitate Saatchi & Saatchi, Kevin Roberts, este cea de lovemark. Prin această idee, brandul oferă consumatorilor dragoste și respect în aceeași măsură. Dintre multitudinea de practici nu poate lipsi marketingul experiențial (experience marketing). Tehnica are ramuri și în turism, iar după cum reiese din denumire, vrea să le ofere clienților mai mult decât un produs, se urmăreşte crearea unei experienţe memorabile.

 

Necesitatea de a avea o strategie de branding

Conștientizarea necesității de a avea un brand este primul pas important către sporirea viziblității în piață a oricărei companii. Totuși, foarte multe firme fac greșeala de „a arde” din etape, uneori laborioase, în definirea strategiei de branding. Alegerea unui nume inspirat, a unui logo cu o grafică bună sau a unui slogan cu rezonanță în timp, sunt într-adevăr elemente necesare, însă reprezintă doar o partea a procesului. Înțelegerea pieței pe care brandul se va lansa, cunoașterea publicului țintă sunt vitale pentru dezvoltarea acelei personalități a brandului. Chiar dacă se concretizează în rapoarte lungi pe care puțini vor să le citească, cercetarea este un factor cheie care poate stabili o posibilă direcție pentru brand.

Strategia de brand încorporează toate aceste elemente și poate fi elaborată fie în interiorul companiei, fie cu ajutorul unor specialişti în consultanță din afară. De asemenea, toate acestea trebuie realizate cu o privire atentă asupra ultimelor tendințe în domeniu, dar și asupra competiției. Astfel, în spatele unei idei creative, stă de fapt multă documentare. Iar pentru a fi cât mai bine percepută de către publicul țintă, ideea are nevoie de o campanie care să comunice cât mai clar, prietenos și eficient mesajul lansat de respectiva organizație.

 

Rolul și beneficiile brandului

Până acum am observat cât de importante sunt brandurile într-o piață supraaglomerată, unde competiția acerbă este un lucru obișnuit. Sunt categorii de produse pentru care producătorii nu sunt preocupați de aceste practici, pentru că marfa este una de bază, comună, pe care oricum toată lumea o folosește (pâine, sare, zahăr, hârtie, etc.). Totuși, existența unui brand are un rol important și aduce beneficii atât consumatorului, cât și companiei producătoare.

Un  aspect deloc de neglijat, atunci când un produs se adresează clienților este încrederea. Spre deosebire de mărcile obișnuite, un brand reușește să înlăture ideea de risc, suspiciune, pentru că un brand puternic transmite încredere și siguranță. Dar nu se oprește aici, deoarece comunică și despre emoție, bucurie și ne determină astfel să le cumpărăm. Un proces asemănător se întâmplă când vine vorba despre imaginea companiilor producătoare. Brandurile bune au grijă să elimine riscul, aspect care se regăsește și în prețuri. La fel cum achiziționăm un produs pentru că ne-a inspirat încredere, așa și investitorii preferă să facă afaceri cu un brand puternic. Dacă am fi să dăm rapid un exemplu, acela ar fi gigantul Coca-Cola, un brand legendar, care anunţă în fiecare an venirea sărbătorilor de iarnă, iar acum, în sezonul cald, ne răcoreşte vara. Cel mai mult nu pare să coste utilajele, birourile sau fabricile în sine, ci brandul, ideea, povestea Coca-Cola, care rămâne memorabilă.

Comentarii

Continue Reading

Digital

British American Tobacco lansează un program online și gratuit de pregătire profesională pentru tineri

Avatar

Published

on

20 dintre ei vor putea lucra în companie

BAT își reconfirmă rolul de angajator de top la nivel mondial și pornește o amplă campanie de recrutare sub numele ”Internship și Global Graduate 2020 – Aplică pentru o carieră de succes!”. 20 de tineri se vor alătura echipei companiei în departamente esențiale ca Marketing, Vânzări, Resurse Umane, Financiar, Legal, Coporate Affairs și Producție. La finalul celor 18 luni de învățare accelerată, tinerii se vor putea alătura BAT într-o poziție de junior management. Pe lângă beneficiile salariale, aceștia vor participa și la training-uri desfășurate în birourile din Londra ale companiei și vor primi acces la platforme globale de training și dezvoltare.

”Programele de internship și absolvenți sunt cea mai valoroasă modalitate de a experimenta modul în care funcționează mediul de afaceri profesional, dar și o ocazie pentru un viitor tânăr profesionist de a-și regla interesele și punctele forte. Orice student sau proaspăt absolvent care dorește să aplice o mulțime de abordări deschise, energie și antrenament este binevenit să ni se alăture pentru ceea ce nu este doar un job, ci o ocazie pentru a începe o carieră de succes. În mediul British American Tobacco, suntem capabili să oferim mentori și antrenori care pot ajuta tinerele talente să-și investigheze și să-și crească potențialul, suntem deschiși să adaptam diferite puncte de vedere și idei proaspete și suntem acolo pentru a susține tinerii în implementarea ideilor lor de succes în mediul de afaceri real.”, declară Vera Cubranic Bocak, Director de Resurse Umane Aria Europa Centrală și de Sud.

 

Campanie în Digital

Campania Global Graduate 2020 – Aplică pentru o carieră de succes! se va desfășura exclusiv în online, pe www.batglobalgraduate.ro. Acolo, cei interesați vor găsi informații despre fiecare job disponibil, dar și povești autentice despre experiența de a fi angajat al BAT, scrise de angajați actuali ai companiei.

Serie de webinarii gratuite deschisă chiar de Directorul Ariei Europa Centrală și de Sud a BAT

A doua mare componentă a campaniei este seria de 6 webinarii gratuite puse la dispoziție de către BAT pentru toți cei care vor să învețe de la oameni aflați în poziții-cheie în companie și de la invitații lor.

Promovate sub titlul Învață să ai succes!, webinariile se vor desfășura în fiecare miercuri, în perioada 22 aprilie – 27 mai 2020, începând cu ora 11:00, pe platforma myconnector.ro.

Primul dintre ele, Resilience, a avut loc pe 22 aprilie și l-a avut ca speaker pe Ram Addanki, Directorul Ariei Europa Centrală și de Sud. Cu o experiență profesională acumulată în 10 țări, Ram le-a povestit celor peste 150 de tineri care au participat la discuții de ce companiile apreciază angajații care au experiențe de muncă cât mai variate. Alături de el s-a aflat Anca Păun (Talent Manager BAT), care a prezentat perspectiva omului de HR asupra acestei teme.

Alți oameni cu experiență în cadrul companiei vor continua seria prezentărilor în celelalte cinci webinarii. Alături de ei vor fi invitați trei influenceri care vor oferi, de asemenea, sfaturi utile pentru cei care vor să reușească în carieră. Aceștia vor fi Flick (om de radio&entertainer), Bianca Ștefania (influencer și social media manager) și Andrei Niculae (om de radio).

Cele 4 webinarii BAT din perioada următoare vor avea următoarele teme:

  • Storytelling și Comunicare sau cum să faci informațiile să îți vorbească în soluții, nu în probleme (6 mai, 11:00-12:30)

Speakeri: Costi Negru (Business Unit Manager BAT), Raluca Ștefan (Communication Manager BAT) și Flick (influencer)

  • Growth mindset sau ce înseamnă învățarea continuă cât ești intern (13 mai 2020, 11:00-12:30)

Speakeri: Miki Oprescu (Area Head of Strategy, Planning & Insights BAT) și Andrei Niculae (Influencer)

  • Gândire critică sau cum să îți antrenezi mintea să selecteze informația relevantă din marea de zgomot (20 mai, 11:00-12:30)

Speaker: Vera Cubranic-Bocak (Area HR Director BAT)

  • Inovație sau cum să ții pasul cu viteza digitalului (27 mai, 11:00-12:30)

Speakeri: Claudiu Degan (Area Head of Digital BAT) și Bianca Ștefania (influencer și social media manager)

Webinariile vor fi interactive, cei aflați în fața calculatorului sau a smartphone-ului putând adresa întrebări pe parcursul prezentării. Mai multe informații despre cele 6 evenimente pot fi accesate aici sau pe site-ul www.batglobalgraduate.ro, iar cei interesați să le vizioneze gratuit se pot înscrie aici.

Pe lângă informațiile utile și sfaturile despre carieră oferite de oameni cu o vastă experiență în profesia lor, cei care participă la webinarii se pot alege și cu unul dintre cele cinci premii săptămânale. Acestea vor consta în câte două coduri de acces la Linkedin Learning pentru cele mai interesante întrebări și câte trei vouchere de cumpărături la o librărie online în valoare de 100 de lei, oferite prin tragere la sorți la care vor participa toți cei înscriși la webinarul respectiv.

 

DESPRE BAT

BAT este o companie de bunuri de larg consum de top, înființată în 1902. Scopul nostru este să construim O zi de mâine mai bună (A Better Tomorrow) și să reducem impactul afacerii noastre asupra sănătății, oferindu-le consumatorilor noștri o gamă largă de produse satisfăcătoare și cu potențial de risc redus. Ne propunem să realizăm treptat tranziția veniturilor noastre dinspre vânzarea de țigarete către cele provenite din produse care nu ard tutunul.

 

În România, British American Tobacco este unul dintre cei mai mari investitori și al doilea cel mai mare contribuabil la bugetul de stat, cu o contribuție anuală de circa 1,8 miliarde de euro sub forma de accize și taxe. Investiția totală în fabrica de la Ploiești a companiei a depășit pragul de 500 de milioane de euro. Compania are în prezent peste 3.000 de angajați și susține alte locuri de muncă prin lanțul său de furnizare și distribuție.

BAT ROMÂNIA

  • Anca Păun – Cluster Talent & OE Manager CES
  • Vera Cubranic Bocak, Director de Resurse Umane Aria Europa Centrală și de Sud
  • Cătălin Cindea – Head of Corporate Affairs
  • Raluca Ștefan – External Communications Manager
  • Irina Cristea – Recruitment & Employer Branding Specialist

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0