Connect with us

Industria de Publicitate

La 13 ani, GreenPixel lansează campania împotriva micilor ghinioane

Published

on

Reclame

București, 9 August 2012 – Cu ocazia aniversării a 13 ani de activitate, agenția interactivă GreenPixel a lansat campania digitală “13. Cross your fingers!” prin care își invită prietenii din social media să ii protejeze în mod simbolic și amuzant de superstitiile legate de acest număr.

 “Din punct de vedere al experienței pe care am acumulat-o în toți acești ani, al expertizei și pasiunii echipei nu avem emoții. Suntem pregătiți pentru orice provocare venită din partea clienților sau pieței. Totuși, în ce privește micile ghinioane de zi cu zi, un pic de ajutor nu strică niciodată… ” a explicat conceptul Marius Deak, fondatorul si directorul de strategie GreenPixel.

 Aplicația Facebook lansată astăzi pe www.greenpixel.ro invită vizitatorii să aleagă 3-5 exemple de mici ghinioane pe care ar dori ca agenția GreenPixel să nu le întâmpine. Pe măsură ce acestea vor aduna mai multe voturi (“crossed fingers”), echipa se va considera “mai protejată”, datorită utilizatorilor, în anul care începe.

 “Ne place ceea ce facem și ne distrăm din când în când cu câte un proiecțel amuzant. Așa s-a născut ideea acestei campanii, în care ne-am amuzat maxim inventând ghinioane și superstiții. Sperăm să fie la fel de amuzante și pentru voi” a adăugat Marius Deak

 GreenPixel este una dintre cele mai vechi și respectate agenții interactive din România, fondată în 1999 de către Marius Deak sub sloganul “Rezultatele contează”. Pe parcursul celor 13 ani de activitate, agenția a ramas constantă în identitate și filosofie, reflectând aceste valori în cele peste 200 de proiecte realizate pentru: Connex, Vodafone, Ursus Breweries, Tarom, Banca Românească, FashionDays, Sanoma Hearst, Romtelecom, Rompetrol, Unicef, Ringier, ING, Fabryo, Pepsi, Unilever, La Fantana și mulți alții.

 Cu un portofoliu impresionant de proiecte de referință pentru mediul online românesc și un palmares de premii locale și internaționale (care includ de 3 ori titlul de agenția anului si alte peste 20 de recunoașteri pentru proiectele derulate), GreenPixel își propune să continue să livreze rezultate și să își consolideze poziția pe piață.

 În acest sens, printre planurile din viitorul apropiat al agenției se numără și unificarea tuturor activităților firmelor din grup sub o singură firmă – GreenPixel – care va îngloba și aria de expertiză și serviciile Avandor.

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentaro zi ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV2 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show2 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni2 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden2 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show3 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentar6 zile ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending