Connect with us

MAGAZIN

La Artmark, se lansează prima Galerie de Artă SUHD

Published

on

 

Samsung Electronics România a lansat prima galerie de artă digitală din România, expusă folosind tehnologia de ultima generație – gama de televizoare Samsung SUHD. În urma campaniei derulate împreună cu Artmark, creațiile digitale câștigătoare vor fi expuse în cadrul galeriei.

Prin acest demers, Samsung își propune să aducă arta digitală mai aproape de cei pasionați, demonstrându-le că aceasta își poate găsi locul chiar în locuința lor. Expoziția a fost realizată în urma unei campanii online în cadrul căreia publicul a fost invitat să selecteze operele a patru artiști din cele 12 propuneri ale ambasadorilor campaniei Janina Nectara, Maurice Munteanu, Cristina Bazavan și Sânziana Pop și de curatorii Galeriei Artmark.

Prin acest proiect, ne-am dorit să apropiem publicul mai mult de arta digitală, o formă de artă care, credem noi, merită să fie popularizată și susținută. Tehnologia inovatoare adusă de gama premium de televizoare Samsung SUHD face ca acestea să fie suportul perfect pentru expunerea operelor de artă, în forma lor cea mai apropiată de viziunea artiștilor”, a declarat Ana Maria Păsculescu, Head of Consumer Electronics PMs la Samsung Electronics România.

Cei patru artiști ale căror opere sunt expuse în cadrul Galeriei Digitale de Artă SUHD sunt Elena Greta Apostol, Răzvan Dumitru, Vlad Anghel și Serebe.

Referitor la operele sale digitale, Răzvan Dumitru a declarat: „Fiecare lucrare vine însoțită de un scurt text care pare un fragment rupt dintr-o poveste. Rolul lui este acela de a declanșa imaginația privitorului, încurajându-l să interpreteze și să continue singur povestea imaginii. Încerc să rup astfel granița fizică dintre privitor și imagine, iar tehnologia mi-a fost prietenă în această misiune.”

Arta digitală poate fi exprimată în cel mai mic detaliu prin intermediul televizoarelor Samsung SUHD, definite atât printr-un design minimalist, cât și printr-o tehnologie avansată care asigură un contrast puternic, o luminozitate sporită, culori și detalii mai intense. Filtrul de nano cristale permite redarea unui game de culori cu 20% mai mare, panelul de 10 biți având capacitatea de a reproduce de 64 de ori mai multe nuanțe de culori. Cu ajutorul sursei de iluminare DIRECT LED și a algoritmului Peak Illuminator Pro se obține o luminozitate de 2,5 ori mai mare decât a televizorelor obișnuite.

Janina Nectara, Maurice Munteanu, Cristina Bazavan și Sânziana Pop, împreună cu doi specialiști Artmark, Ioana Ciocan și Mihai Zgondoiu, au fost provocați să descopere artiști digitali talentați din România. În cadrul seminarului interactiv susținut de specialiștii Artmark, cei patru ambasadori au avut ocazia să învețe care sunt lucrurile care definesc și valorifică o creație digitală. Astfel, ei au avut parte de o introducere în lumea artei, iar misiunea lor a fost de a descoperi 12 artiști digitali care să își dorească să își expună creațiile proprii pe gama de top Samsung.

Vlad Anghel _1

Janina Nectara, ambasador al proiectului, a declarat:Petrecând foarte mult timp printre designerii internaționali, am observat că în exprimarea propriului crez artistic, mulți dintre aceștia au ieșit din aria de confort, îndreptându-se deja către zona virtuală. Își prezintă colecțiile în format digital, organizează defilări de modă inedite, pe ecrane supradimensionate sau ilustrează prin holograme piese istorice ale brandului, în muzee conceptuale. De aceea, am fost extrem de onorată să fiu ambasador al acestei campanii, să fiu unul dintre curatorii primei galerii SUHD de artă digitală din România.”

Patru dintre artiștii selectați în urma acestui proces au devenit pionieri, având ocazia de a-și expune lucrările în cadrul Galeriei de artă SUHD. Aceștia au fost selectați de specialiștii Artmark împreună cu publicul, prin votare pe site-ul campaniei, www.galeriasuhd.ro. Galeria de artă SUHD reunește pe 1 iulie, în cadrul vernisajului, la Galeriile Artmark din București, pasionații de tehnologie, dar și iubitorii de frumos.

Credit Foto: Vlad Anghel / Razvan Dumitru

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

CARLA’S DREAMS: „Nocturn” – o producție impresionantă, o adevărată desfășurare de forțe

Published

on

 

Sâmbătă seara, Romexpo a fost plin de oameni veniți să îi vadă live pe artiștii lor preferați. După trei concerte sold out la Arenele Romane, Carla’s Dreams au cântat pentru prima dată la Romexpo, în fața a 8500 de fani, în super show-ul “Nocturn”, o experiență începută în online cu multe piese și testimoniale lansate de-a lungul a 200 de zile, precum „Ne topim”, „Itsova”, „Ca benzina”, „Luna” și care a continuat cu un eveniment pe care publicul nu îl va uita prea curând. 

În deschiderea show-ului, au cântat Mark Stam și Vanotek împreună cu Lori, Mikayla și Muse Quartet.

 

„Nocturn” – o producție impresionantă, o adevărată desfășurare de forțe

„Nocturn” este evenimentul cel mai grandios al unui artist român, cu o producție impresionantă de care s-au ocupat peste 100 de oameni, cu scenă de 62 de metri liniari, 350 de mp de led, 4 kilometri de cablu, 1000kw consum, 400 de lumini, cu cel mai puternic sistem de sonorizare din țară, 20 de tiruri cu echipamente, grafică dedicată.

„Sunt onorat să produc show-ul „Nocturn”, primul concert Carla’s Dreams de la Romexpo, un eveniment grandios pentru un artist care surprinde de fiecare dată. Mi-am propus un spectacol complex, cu multe elemente și efecte care să asigure o experiență completa pentru fani și cred că am reușit: de la lumini, lasere, visuals, până la scenografie, sonorizare impecabilă și scena impresionantă”, a declarat George Carabelea, producătorul concertului „Nocturn”.

Din punct de vedere al scenografiei, conceptul show-ului „Nocturn” a fost unul industrial, cu multe cuști retroluminate în care au apărut pe rând dansatori sau instrumentiști și cu ventilatoare în fundalul scenei. Un alt element scenotehnic impresionant a fost cercul central de lumini care cobora deasupra scenei.

De asemenea, band-ul a fost acompaniat de o orchestră simfonică: viori, violoncele, viole, trompete, trombon, tenori, dar și de o trupă de percuționiști pe butoaie.

 

Vedete invitate pe scena de la Romexpo

Invitații speciali ai concertului „Nocturn” au fost Antonia, alături de care au cântat „Te rog”, dar și o piesă în premieră, „Anxietate”. Împreună cu Delia, Carla’s Dreams au cântat „Inima” și super-hitul „Cum ne noi”. Multă energie din partea publicului s-a simțit de asemenea alături de alți invitați, precum Deliric cu piesa „Dependent” și Blacklist cu „Tequila”.

Piesa „Ne bucurăm în ciuda lor” a fost reinterpretată într-o variantă aparte, cu influențe internaționale, cu orchestră simfonică. Din setlist-ul de la concert nu au lipsit nici „P.O.H.U.I”, „Născuți în Moldova”, „Până la sânge”, „Imperfect” sau „Eroina”.

Emoționante au fost și momentele în care publicul a fost cu sufletul alături de cei de la Carla’s Dreams cântând la unison piesa „Unde”, dar și când fanii au ridicat, la piesa „Luna”, un banner alb uriaș cu mesajul „Nocturn”. Nu au lipsit elementele și efectele speciale de scenă, lasere, lumini, foc de artificii grandios la final.

Concertul „Nocturn” al celor de la Carla’s Dreams a fost organizat de Global Records și BestMusic Live Concerts și susținut de KFC, George, primul banking inteligent, Nivea, VOLT, Black Cab, Antena 1, Radio ZU și ZUTV.

Scenotehnica a fost asigurată de Arena Events, visuals NRG Moldova, efecte pirotehnice Pyro Events și laserele KLS Lasers.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Muzica

Smiley lanseaza piesa “Song about nothing”, cu un clip filmat in Los Angeles, alaturi de versiunea sa 2D

Published

on

 

Dupa o cariera de 12 ani plini de lansari de piese despre cele mai profunde teme cu putinta, de la dragoste, prietenie, dor sau casa, Smiley lanseaza “Song about nothing”, o piesa despre nimic, cu un clip filmat in Los Angeles, alaturi de versiunea sa 2D.

 

“Ideea cantecului este de a face ceva din nimic. Cu totii facem multe lucruri cand spunem ca facem “nimic”. Mi s-a parut o tema inedita si foarte funny, am cautat si am constatat ca nimeni nu a facut vreodata o piesa despre nimic, asa ca am decis sa abordez eu aceasta tema noua, nimicul care mereu inseamna de fapt ceva. Eu sunt si un mare fan al serialului Seinfeld care este cel mai mai tare serial despre nimic si mi-am dorit si eu sa fac o piesa despre nimic care sa spuna ceva si nu a fost simplu deloc, dar a fost foarte placut.”, declara Smiley.

 

“Song about nothing” il initiaza in lumea 3D a zilelor noastre pe Smiley in format 2D, o opera de arta bricolata cu grija de Dan Cattell, un artist din Philadelphia, pasionat de a transforma in realitate personaje 2D din animatii si jocuri electronice. Smiley este primul om in carne si oase caruia ii face costumul cu versiunea sa 2D:

“Ne-am dorit sa ilustram ideea de a fi 2D intr-o lume 3D, iar eu sunt oricum pasionat de jocuri pe calculator, asa ca aducerea in realitate a look-ului de joc mi s-a parut geniala. Smiley 2D s-a dovedit a fi foarte cuceritor, a starnit nenumarate reactii pozitive pe strazile din America unde a fost filmat videoclipul. Se oprea lumea sa faca poze cu el si sa-l invete diverse lucruri cand il vedea dezorientat”.

 

Clipul piesei “Song about nothing” s-a filmat de catre o echipa de finlandezi stabiliti in America, in mai multe zone din Los Angeles, downtown, pe plaja, la ocean, langa un stadion, iar filmarile au inceput dimineata, la rasarit, si s-au terminat cu un dans haios pe plaja cu toate cele 30 de personaje care au jucat in poveste.

 

“Song about nothing”, piesa cu un sound nou si happy, ce aduce in zilele noastre elemente de pop-reggae din anii’90, este prima dintr-o serie de piese in engleza pe care Smiley isi doreste sa le lanseze in viitorul apropiat si cu care spera sa ajunga in vietile si playlisturile cat mai multor oameni din intreaga lume: “Am multe piese in engleza facute deja pe care abia astept sa le aduc la lumina. Am decis sa lansez mai multa muzica vesela si pozitiva, pentru ca e prea putina veselie in lume.”

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

MAGAZIN

Single-ul INNEI „Tu Manera”, pe coloana sonoră a serialului „Grand Hotel” de la ABC, produs de Eva Longoria

Published

on

FOTO CREDIT: FABRICA DE PR
 

Ce au în comun INNA și Eva Longoria? Serialul TV „Grand Hotel” care va debuta pe ABC începând cu 17 iunie 2019. Piesa compusă de INNA, „Tu Manera”, este inclusă pe coloana sonoră a acestui serial, care este produs de Eva Longoria.

 

View this post on Instagram

Heiiii @evalongoria !!! #GrandHotel en “Mi manera” #TuManera ❤️❤️❤️

A post shared by INNA (@inna) on

 

„Nu m-am așteptat ca una dintre piesele de pe noul meu album „YO” să fie apreciată într-un timp atât de scurt și deja să fie inclusă pe coloana sonoră a unui serial. Când m-au anunțat cei din echipa mea de la Global Records și Roc Nation despre această reușită, am fost extrem de entuziasmată. „Tu Manera” este una dintre cele mai energice piese pe care le-am compus și se pare că va bucura și mai mulți oameni și cu ajutorul unui serial TV. Sky is the limit”, a declarat INNA.

De curând, INNA a atins un nou record pe YouTube: are 3 miliarde de vizualizări pe propriul canal de YouTube și peste 5 milioane de abonați. De asemenea, la nivelul întregii platforme YouTube, are peste 4 miliarde de vizualizări, poziționându-se pe locul 91. Artista devansează nume mari precum Justin Timberlake, Thalia, Jessie J, Avril Lavigne, Lana del Rey, Red Hot Chili Peppers, Kygo, Sean Paul sau Kanye West.

INNA a lansat până acum 4 piese de pe albumul „YO”: „RA”, „Iguana”, „Sin Ti” și „Tu Manera”. Albumul „YO” este în limba spaniolă, este compus integral de artistă și produs de David Ciente și se va lansa cu ROC Nation, labelul lui Jay-Z, care reprezintă artiști de top precum Rihanna, Shakira, Mariah Carey, Damien Marley, Miguel, Willow Smith. Tot anul acesta, INNA a lansat „Sin Ti”, o piesă sinceră de dragoste, o declarație directă și emoționantă, care are peste 5 milioane de vizualizări. Anul trecut, INNA a lansat „RA” (cu aproape 10 milioane de vizualizări) și „Iguana” (peste 15 milioane de vizualizări), două piese cu un sound complet nou față de cel cu care erau obișnuiți fanii artistei, care vor fi incluse pe albumul “YO”.

Acesta include 11 piese, fiecare spune povestea unui alt personaj, unei alte stări pe care INNA simte că le-a trait în altă viață. Piesele se numesc „RA”, „Contigo”, „Iguana”, „Si, Mama”, „Sin Ti”, „Locura”, „Fuego”, „Tu Manera”, „La Vida”, „Gitana”, „Te Vas”. Pentru fiecare dintre ele, artista a filmat câte un videoclip cu NGM Creative (Bogdan Păun – regizor și Alex Mureșan – DoP), producție video Loops Production. INNA a susținut peste 800 de concerte, are peste 11 milioane de fani pe Facebook, 1,5 milioane de fani pe Twitter și 2,6 milioane de fani pe Instagram.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending