„Vocea României”, cea mai tare competiţie muzicală din România, revine în această toamnă într-un format excepțional. Noua echipă care va coordona show-ul va fi condusă de Peter Majesky şi Melanie Triebel, producători cu peste 15 ani de experienţă în Germania, Cehia şi Slovacia.
Echipa de producţie din România îi va susţine pe cei doi specialişti, asigurând formatului savoarea locală apreciată de publicul român. Adevărata competiţie a vocilor îşi va suprinde telespectatorii în această toamnăprintr-o nouă imagine, schimbare ce se va regăsi de la noul decor modern și fresh, pânăla un spectacol de lumini impresionant.
Peter Majesky activează ca regizor de peste 20 de ani, iar în ultimii cinci ani a lucrat ca producător pentru multe show-uri de renume din Cehia şi Slovacia. Peter a fost liderul echipei care a condus producţia “The Voice” timp de două sezoane şi a produs ediţii locale ale unor emisiuni de top precum „Big brother”, „Pop Idol” sau „Are you smarter than a fifth grader?”. Mai mult, noul producător de la PRO TV s-a ocupat şi de competiţii precum „Miss Slovacia”, timp de patru ediţii, „Miss Cehia”, pentru două ediţii, „Slovak Music Awards” (trei ediţii), „Czech Music Awards” (trei ediţii) şi „Farmer wants a wife”.
Melanie Triebel lucrează în domeniu de 16 ani şi a început aventura în televiziune în 2008, în cadrul Endemol Entertainment Germany. Aici, Melanie a lucrat pentru show-uri ca „Who wants to be a millionaire“ (RTL), „Fear Factor“ (RTL), „Surprise Surprise“ (ZDF), „Deal or no Deal“ (SAT.1) sau „Marry me“ (SAT.1). Între 2007 şi 2008, a fost producătorul seriei „Guinness World Records” de la RTL, iar apoi a colaborat cu canalele RTL 2, ARD şi WDR pentru mai multe emisiuni interactive.
Noua formulă „Vocea României” se va distinge în această toamnă printr-un look nou și promite un show şi mai spectaculos. Edițiile precedente ale show-ului “Vocea României” de la Pro TV au pus în lumina reflectoarelor vocile care contează, lucru dovedit prin carierele şi realizările muzicale avute de concurenţii ediţiilor anterioare.
Pentru a patra oară, Loredana, Marius Moga, Smiley şi Pavel Bartoş vor porni în căutarea celei mai spectaculoase voci. În misiunea de a căuta cele mai bune voci ale României se alătură în această toamnă un nou jurat, ce va completa echipa de succes și va aduce un plus de dinamism.
„Vocea României” a obținut rezultate record de audiență la PRO TV încă de la primul sezon, iar succesul a fost din ce în ce mai mare (8,5 rating și 26% share în anul 2011, 12 rating și 26,4% share în 2012 și 13,2 rating și 30,5% cota de piata în 2013, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani).
Al patrulea sezon “Vocea României” invită participanţii să se înscrie pe site-ul vocearomaniei.protv.ro, pentru ca apoi să impresioneze prin vocea lor în cadrul caravanei. Caravana “Vocea României” a debutat în luna iunie şi a trecut prin Cluj-Napoca, Iași şi Timişoara, urmând să ajungă pe 28 şi 29 iunie în capitală şi pe 13 iulie la Constanţa.
The Voice este un format internațional cu o popularitate imensă, care a câștigat în ultimul an mai multe premii importante precum Prime Time Emmy Award (Outstanding Reality-Competition program), Critics’ Choice Television Awards (Best Reality Series Competition) sau Billboard Mid-year Music Awards (Best music Reality Show).