LANSARE Effie Effectiveness Index România 2014 - RADAR DE MEDIA
Connect with us

ALL MEDIA

LANSARE Effie Effectiveness Index România 2014

Published

on

Effie România lansează, începând cu ediția 2014, Effie Effectiveness Index România, clasament ce reunește informațiile despre câștigătorii și finaliștii români într-un Index local.

Sistemul de punctare folosit pentru alcătuirea clasamentului este același la nivel global și toate detaliile despre acesta sunt publice la adresa http://effieindex.com.

Effie Effectiveness Index se alcătuiește la nivel global și identifică și clasifică cei mai eficienți clienți, agenții și branduri din industria de marketing și comunicare, reunind informațiile despre câștigătorii și finaliștii din competițiile Effie din 40 de piețe.Effie Index a fost lansat în 2011, pentru a prezenta cei mai eficienți clienți, agenții și branduri la nivel global, regional, în anumite țări, sau distinct, pe categorii de produse.

 

Rezultatele Effie Effectiveness Index România 2014

În clasamentul Effie Effectiveness Index România 2014, cei mai eficienți clienți sunt Vodafone România cu un Gold Effie și un Grand Effie și Procter & Gamble România cu 2 Silver Effie, un Bronze Effie și 2 nominalizări. Aceștia sunt urmați de Unilever, Mediafax, PepsiCo România, The Coca-Cola Company și Ursus Breweries.

ClientPunctaj
Vodafone România20
Procter & Gamble România20
Unilever18
Mediafax16
PepsiCo România12
The Coca-Cola Company12
Ursus Breweries12

 

Clasamentul brandurilor este condus de Vodafone, câștigătorul Grand Effie pentru campania “Ghiță The Social Shepherd” și a unui Gold Effie cu aceeași campanie. Următorii clasați sunt Gândul, P&G Multibrand, BRD Groupe Société Générale și Lay’s.

Advertisement
BrandPunctaj
Vodafone20
Gândul16
P&G Multibrand12
BRD Groupe Société Générale10
Lay’s10

 

Top 3 agenții sunt Graffiti BBDO cu 2 Gold Effie,  4 Silver, 1 Bronze și două nominalizări, McCann cu 3 Gold Effie, un Bronze, 3 nominalizări și Grand Effie, Geometry Global cu 2 Silver, 2 Bronze, 4 nominalizări. Acestea sunt urmate de Leo Burnett & Target și de GMP Advertising.

Agenție Punctaj
Graffiti BBDO51
McCann Bucharest49
Geometry Global România28
Leo Burnett & Target27
GMP Advertising20

 

Câştigătorii celei de-a unsprezecea ediţii a Romanian EFFIE Awards au fost premiaţi în cadrul Galei Effie România 2014, care a avut loc pe 16 iunie, la Ateneul Român.

În cadrul festivităţii de premiere au fost acordate 40 de premii, dintre care un Grand EFFIE, 11 trofee de aur, 15 de argint şi 13 de bronz și au fost premiate în total 18 agenții de comunicare: Cohn & Jansen JWT, Geometry Global România, GMP Advertising, Graffiti BBDO, Jazz, Leo Burnet & Target, Lowe & Partners, McCann Erickson,  Mindshare Media, Next Advertising, Papaya Advertising, Propaganda, Publicis Bucharest, Starcom MediaVest Group, The Geeks și Wunderman România.

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




ADVERTORIALE

www.creditrapid.ro

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

Advertisement

IN Trending