Connect with us

BUSINESS

Laptopuri second hand performante

Avatar

Published

on

Cum ar trebui sa fie un laptop second hand bun? Desigur, de inalta calitate, productiv si rezistent. Utilizarea unui astfel de laptop, este convenabila atat acasa, cat si la birou. Datorita versatilitatii sale, este potrivit atat pentru munca, cat si pentru divertisment. Componenta hardware este de inalta tehnologie, ecranul luminos si bateria puternica. Pentru a obtine un astfel de laptop, nu este necesar sa cheltui toti banii din lume. O alternativa buna este sa cumperi laptopuri second hand din magazinele online de specialitate. 

Ce model sa alegi?

  1. Apple MacBook Pro

Daca esti un fan al tehnologiei Apple, ar trebui sa acorzi atentie liniei MacBook Pro. Unul dintre cele mai noi modele lansate in 2018, este prezentat in doua versiuni – cu un ecran de 13 si 15 inch. Principalul avantaj al utilizatorilor MacBook, este considerat Touch Bar – un ecran subtire OLED in partea de sus a tastaturii, care poate fi folosit pentru un numar imens de sarcini. Deci, cu ajutorul sau, este foarte convenabil sa corectezi automat cuvintele atunci cand tastezi. De asemenea, poti accesa informatii atingand scanerul de amprente.

  1. Asus ZenBook

Laptopurile din seria ZenBook sunt considerate unele dintre cele mai bune astazi. Noul model hibrid Flip S, care combina caracteristicile unui laptop si tableta, a fost deosebit de iubit de utilizatorii de laptopuri. Dispozitivul este echipat cu un procesor Kaby Lake R din a 8-a generatie de la Intel, care ofera o viteza incredibila si performante impresionante. Cei 16 GB de memorie RAM usureaza rularea aplicatiilor grele si jocurile cele mai recente. Pentru a lucra cu date, este oferita o unitate de 512 GB in stare solida. Ecranul tactil de 13,3 inch iti permite sa te bucuri de o imagine vie chiar si la soare, deoarece suprafata nu straluceste. Rezolutia este inalta de 1920 x 1080 pixeli. Asus ZenBook Flip S UX370 impresioneaza de asemenea, prin designul elegant si dimensiunile compacte. Datorita corpului sau usor, care cantareste doar 1,1 kg, laptopul este comod de transportat. Ecranul se roteste la 360 de grade, deci este usor sa lucrezi cu un astfel de laptop second hand. Dispozitivul este potrivit atat pentru munca, cat si pentru divertisment.

  1. Acer Predator

Helios 300 din seria Acer Predator este unul dintre laptopurile pentru jocuri mai accesibile. Dispozitivul impresioneaza prin designul sau elegant, putere si ecranul luminos. Este oferit in doua versiuni, care difera in numarul de RAM – 16 si 32 GB. Un model de laptop second hand de 32 GB merita cumparat, pentru a rula aproape toate jocurile moderne la setari inalte. GTX 1060 ofera o calitate grafica excelenta, iar un ecran cu rezolutia FullHD de 15,6 inchi iti permite sa te bucuri de o imagine detaliata. Laptopul este echipat cu un hard disk de 1 TB, care iti permite sa stochezi o cantitate mare de date. De asemenea, ofera un SSD de mare viteza de 128 GB.

  1. Dell Latitude

Seria Dell Latitude include laptopuri premium concepute in principal pentru activitati de afaceri de succes. Hardware-ul puternic si designul elegant sunt principalele caracteristici ale laptopurilor din aceasta linie. Liniile stricte si materialele de inalta calitate, sunt preferate de clasici. Cu o tastatura retro iluminata confortabila, lucrul cu aplicatiile de birou se va transforma intr-o adevarata placere.

Mai multe detalii privind laptopurile second hand gasiti pe calculatoareok, magazin online cu laptopuri sh.

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

BUSINESS

Cum să-ți motivezi angajații, devenind un lider mai bun, explică Cristian Onețiu și Florina Onețiu în workshopul „Effective Leadership”

Robert Mutes

Published

on

Unul din doi angajați a renunțat la un job, de-a lungul carierei, pentru a scăpa de un manager și pentru a-și îmbunătăți astfel nivelul general de viață”, a fost una dintre concluziile studiului „The State of the American Manager: Analytics and Advice for Leaders”, desfășurat de Gallup, cu scopul unei analize aprofundate asupra aspectelor care caracterizează un bun manager. În plus, aceeași sursă arată că 70% dintre factorii care contribuie la starea de satisfacție la locul de muncă sunt corelați cu managerul direct.

Într-un articol pe site-ul companiei de cercetare, intitulat „Cea mai costisitoare greșeală pe care liderii o pot face”, se arată că oamenii au nevoie de șefi care să-i inspire. „În ziua de astăzi, angajații de top nu au nevoie de un șef, ei își doresc un coach, iar <managementul performanței> trebuie transformat în <managementul dezvoltării>”, o perspectivă care vorbește despre creșterea unui angajat pentru a deveni un lider. Astfel, printre calitățile pe care managerii eficienți le dețin se numără capacitatea de a plasa angajații în funcția potrivită abilităților lor, de a motiva fiecare angajat la nivel individual, de a investi în instruirea și dezvoltarea oamenilor, în funcție de calitățile lor, de a crea o relație autentică bazată pe încredere și comunicare cu fiecare angajat, atât în ceea ce privește existența profesională, cât și cea din afara biroului. Și, nu în ultimul rând, de a rămâne deschiși la întrebarea, atunci când se confruntă cu o problemă la nivel de resurse umane, „este ceva ce eu am făcut? Sau nu am făcut?”.

Răspunsurile la aceste două întrebări, oferite împreună cu o mulțime de perspective noi prin care liderii se pot raporta la rolul lor, le oferă Cristian Onețiu și Florina Onețiu în workshopul „Effective Leadership”, care are loc pe 22 noiembrie, la Academia de Business pe strada Nicolae G. Caramfil nr. 87.

Pornind de la câteva aspecte cu care se pot confrunta managerii în diverse companii, de la conflicte interne și rezistență la schimbare, probleme de comunicare, rotația mare de personal, lipsa de implicare și de inițiativă din partea angajaților, motivația scăzută, inclusiv discriminări, inegalitate sau „bullying” – care împreună alcătuiesc cele mai frecvente dovezi de slab leadership la vârful organizatiei, cei doi antreprenori  vin cu soluții concrete, care vor crește atât moralul, cât și performanța echipei.

„Effective Leadership Workshop” se adresează tuturor liderilor, managerilor, antreprenorilor care vor să înțeleagă de ce este benefic pentru afacerea lor și cum pot să motiveze, să investească oamenii cu putere personală, să sporească engagement-ul organizației, să delege și să capaciteze la maxim abilitățile lor sau ale oamenilor din organizație. Atât Florina Onețiu, cât și Cristian Onețiu au format echipe extinse de manageri ce au devenit adevărați lideri în organizațiile lor.

Florina Onețiu are peste 15 ani de experiență ca lider în organizații și antreprenoriat. S-a format și specializat, de asemenea, ca un coach profesionist, acreditat de International Coach Federation. Lucrează cu antreprenori și lideri de organizație de peste 9 ani, în programe de coaching și consultanță de business.

Cristian Onețiu este unul dintre cei mai cunoscuți antreprenori români cu o experiență de peste 15 de ani. Este prezent în top 500 Forbes, a fost și este business mentor pentru peste 100 de business-uri românești și dezvoltă cele mai eficiente programe de educație pentru antreprenorii români. Mai multe detalii legate de participarea la „Effective Leadership Workshop”, cei interesați pot afla pe pagina de înscriere a evenimentului.

Citește și „Cinci seriale turcești care au cucerit lumea, difuzate de TDC România”.

Foto: PR

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

5 beneficii de a inchiria o masina pentru afacerea ta

Avatar

Published

on

Cumpararea unei masini pentru afacerea dvs. poate fi o investitie destul de mare. Un autoturism bun este, adesea, foarte scump, unde mai puneti ca exista plata in avans, rambursari lunare, reparatii si multe altele. Cu toate acestea, nu multi proprietari de afaceri stiu ca exista o modalitate de a evita acest lucru, si aceasta este, pur si simplu, inchirierea unei masini. Bavariamobility.ro va poate pune la dispozitie servicii de inchirieri masini, marca BMW, pentru toate gusturile si necesitatile. Se pot inchiria masini pe termen scurt sau pe termen lung, in functie de solicitarile clienitlor. In plus, masinile sunt toate verificate periodic.

Beneficiile inchirierii de masini

Inchirierea unei masini pentru a va economisi banii cand aveti o afacere nu este doar rentabila, ci este benefica si super comoda pentru dvs.! Fara alte detalii, iata cele 5 avantaje ale inchirierii unei masini pentru afacerea dvs.:

  1. Asteptati-va la rambursari lunare mai mici

Cand inchiriati o masina, platile lunare pentru o inchiriere vor fi mult mai mici si mai rentabile decat rambursarile pe care trebuie sa le faceti pentru un imprumut pentru a achizitiona vehiculul permanent. Aceasta optiune este demna de luat in seama pentru companiile start-up, care de multe ori nu au capital si necesita un imprumut pentru a ajuta la achizitionarea unui vehicul.

  1. Evitati problemele de proprietate

Prin inchirierea unui vehicul, compania dvs. se elibereaza de preocuparile de proprietate pe care le intampina de obicei atunci cand cumpara o masina, cum ar fi deprecierea si revanzarea valorii catre compania de leasing. Acest lucru este extrem de benefic pentru o companie, deoarece un vehicul pierde de obicei 40% din valoarea sa in primul an de utilizare, si 60% dupa trei ani. In cazul in care afacerea dvs. opteaza pentru inchirierea unei masini, revanzarea este acum problema companiilor de inchiriere si nu a voastra.

  1. Bucurati-va de modernizari regulate ale vehiculului

O inchiriere auto are adesea si o perioada de 12 luni, ceea ce inseamna ca firma dvs. va avea beneficiul inchirierii unui vehicul nou. In afara de luxul de a conduce o masina noua, compania dvs. va avea acces la cele mai noi tehnologii, confort si caracteristici de siguranta care insotesc vehiculele noi.

  1. Platiti mai putine cheltuieli de reparatie

 

Unul dintre cele mai mari avantaje ale inchirierii unui vehicul este faptul ca acestea sunt adesea inca destul de noi pentru a fi acoperite de garantia de fabricatie in perioada de inchiriere a companiei dvs. Aceasta inseamna ca nu va trebui sa va faceti griji pentru factura neasteptata de reparatii.

  1. Evitati credite costisitoare

Daca va aflati in primele etape ale infiintarii unei companii si creditul dvs. este scazut datorita investitiilor extinse de capital in compania dvs., inchirierea este cea mai buna optiune pentru a decide cu privire la masinile companiei. Daca aveti un credit scazut, fie vi se va refuza un imprumut de catre banca, fie vi se va cere o suma imensa pentru dobanda pentru imprumutul necesar pentru achizitionarea vehiculului.

Gasiti astazi vehiculul ideal de inchiriere pentru compania dvs. la Bavariamobility.ro!

Daca aveti nevoie de un vehicul pentru compania dvs., nu cautati mai departe! Compania Bavaria Mobility este fericita sa va ajute in gasirea vehiculului BMW perfect pentru dumneavoastra si afacerea dvs. Contactati-i azi si veti putea sa economisiti bani, conducand o masina de mare clasa!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Articolele de papetărie din orice birou – recomandări de la Pintexim Fabrica de Papetărie

Avatar

Published

on

papetarie pintexim.ro

În orice birou se regăsesc diverse articole de papetărie, indiferent că este vorba despre o afacere la început de drum sau dimpotrivă, una care are mulți ani de experiență în spate. Când vine vorba despre produse de papetărie pentru birou, indiferent de specificul business-ului, sunt câteva articole ce nu trebuie să lipsească.

Sunt produse ce favorizează desfășurarea activităților, fiind utilizate în special pentru organizarea eficientă a activităților. Astfel, în fiecare birou se va regăsi o agendă, un top de hârtie, biletele autoadezive, plicuri, calendare si alte articole asemănătoare.

Imaginea unui birou dictează profesionalismul spre care se orientează atât angajații, cât și fondatorul firmei. De aceea acestea trebuie să fie calitative. Un punct de interes ce vine în întâmpinarea publicului larg cu articole variate de birotică este Pintexim Fabrica de Papetărie, magazinul online fiind regăsit pe https://www.pintexim.ro/.

Articole de papetărie de la Pintexim Fabrica de Papetărie

Cu toate că în prezent se preferă transmiterea informațiilor în mediul online, produsele de papetărie sunt esențiale pentru organizarea priorităților și a task-urilor ce trebuie îndeplinite în fiecare zi. În cele ce urmează vor fi prezentate principalele articole de papetărie care nu ar trebui să lipsească din niciun birou.

Bilețelele autoadezive

Notitele autoadezive sunt practice în majoritatea domeniilor de activitate și pot fi folosite și acasă. Sunt ca niște remindere absolut necesare care atrag atenția prin multitudinea de culori, dar și prin diversele forme drăguțe. La birou, pe aceste bilețele pot fi notate ziua și locul întâlnirilor de afaceri, indicații sau diverse task-uri scurte.

Aceste bilețele se regăsesc și pe https://www.pintexim.ro/ în categoria Notes adeziv. Acestea sunt un ideal mod de a transmite diverse mesaje colegilor de birou. Pot fi lipite de monitor pentru a uita de trimiterea unor mail-uri importante ce pot fi omise din cauza altor activități necesare de îndeplinit.

Plicurile din hârtie

În cadrul unui business, plicurile din hârtie sunt absolut necesare mai ales dacă salariul este înmânat și banii nu sunt transferați pe card. Acestea mai pot fi utilizate și pentru sigilarea documentelor importante sau pentru păstrarea facturilor din cadrul firmei. La Pintexim Fabrica de Papetărie se regăsesc diverse modele și dimensiuni întocmai pentru a fi întâmpinate nevoile unui public variat.

Plicurile din hârtie își dovedesc utilitatea și când vine vorba despre activități cotidine precum trimiterea felicitărilor pentru zilele de naștere, dar și vederi din vacanțe.

Topurile de hârtie pentru copiator

Alegerea colilor pentru copiator trebuie să se concentreze pe anumite criterii de calitate. În plus, acestea sunt diferite pentru fiecare model de copiator și imprimantă în parte, pe lângă imprimarea diferitelor documente necesare în firmă precum contracte de muncă sau facturi.

Colile A4 sunt necesare și așa cum este menționat mai sus este nevoie să fie potrivite pentru modelul de copiator din firmă. Pentru cei interesați de calitate și de caracteristici universale, pe https://www.pintexim.ro/ se regăsește varianta hartie alba pentru copiator A4 Absolute Paper. Topul conține 500 de coli albe A4 care se potrivesc pentru orice model de copiator.

Produsele de papetărie sunt absolut necesare în orice birou. Cei interesați de un raport echitabil între preț și calitate sunt invitați să viziualizeze gama vastă de produse a magazinului specificat anterior, pe https://www.pintexim.ro/.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: