Connect with us

Analize

Las Fierbinți domină audiențele în continuare iar aseară a fost din nou lider absolut de audiență!

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Românii nu ratează porția săptămânală de comedie din Las Fierbinți, iar serialul continuă să conducă detașat audiențele în fiecare săptămână. Aseară, la nivel național, peste 2 milioane de telespectatori au urmărit cu entuziasm aventurile personajelor îndrăgite din celebrul sat.

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

Serialul a fost lider absolut de audiență și a înregistrat, pe targetul comercial național, o medie de 13.5 puncte de audiență și 29.8% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua KANAL D a inregistrat 8.4 puncte de rating și 18.4% share.

Pe targetul comercial, lucrurile au stat la fel. Serialul a înregistrat o medie de 10.9 puncte de rating și 28.7% cotă de piață, pe segmentul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce KANAL D avea 6.7 puncte de rating și 17.6% share.

 

„Noi filmăm cu drag și cu spor pentru serial și ne bucurăm că acest sezon este la fel de amuzant și pe placul celor care ne urmăresc. Vă urăm vizionare plăcută în continuare!” a declarat Anca Dumitra.

Simpaticii fierbințeni își duc viața în ritmul haios care i-a consacrat și care binedispune milioane de telespectatori, de ani de zile. Săptămâna aceasta ne-am amuzat din nou alături de ei și am urmărit cum Brânzoi s-a decis să intre în politică. „Eu vreau să fiu primar, ăsta e visul meu și vreau să îl ating!” Brânzoi.

Auzind de asta, Bobiță nu a fost convins și l-a sfătuit să uite de acest plan: „Mă Brânzoi, dar și eu mai visez noaptea mă, când dorm, dar când mă trezesc, uit ce am visat și îmi văd de ale mele! Dar de ce nu te-ai făcut tu Superman, dacă e așa?”

Săptămâna viitoare personajele din Las Fierbinți ne așteaptă cu alte situații și glume care ne fac să râdem cu gura până la urechi. Urmăriți serialul în fiecare marți și joi, de la ora 20:30, la PRO TV.

VEZI PROGRAMUL TV PENTRU ACEASTA SAPTAMANA, AICI!

Comentarii

comments

Analize

AUDIENTE TV: Serialul “Hercai”, de la Kanal D, lider de audinenta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Miercuri, 14 aprilie, Kanal D s-a situat prima pozitie in topul audientelor, cu serialul “Hercai”, atât la nivel național, cât și în rândul publicului de la orașe, conform datelor furnizate de Kantar Media România.

Ieri, în intervalul orar 20:00 – 23:20, Kanal D a acumlat 8,5%  puncte de rating, și 17,9% cota de piață, la nivelul întregii țări, și 6,6% puncte de rating, și 14,8% cotă de piață, la nivelul populației de la orașe.

Episodul de aseară a serialului “Hercai” a adunat, in fata televizoarelor, în medie, în fiecare minut al difuzării, 1.505.000  de telespectatori din întreaga țară, iar minutul de aur, înregistrat la ora 21:41, a fost urmarit de 1.784.000 de fani ai productiei.

 

Serialul “Hercai” spune povestea de dragoste imposibila a doi tineri, Reyyan (interpretata de Ebru Sahin) si Miran (interpretat de Akin Akinozu), care lupta sa demonstreze familiilor lor, Sadoglu si Aslanbey,  intre care exista o continua lupta,  ca iubirea este singura sansa pentru o viata frumoasa.

Situatiile limita si suferintele prin care sunt nevoiti sa treaca Reyyan si Miran, din cauza problemelor cauzate de cele doua familii care se dusmanesc de moarte, le da celor doi tineri, in mod neasteptat, puterea de a lupta, fara incetare, pentru a ramane impreuna si a-si croi un drum frumos in viata.

Serialul “Hercai” este difuzat de luni până miercuri, de la ora 20:00, la Kanal D.

 

Audiente target National

National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
 HERCAI Kanal D 8.5 17.9 1505
 20:00-23:20 Antena 1 6.4 13.5 1139
  Pro TV 5.9 12.5 1050
Source: Kantar Media Romania        
Date: 14.04.2021        

 

Audiente All Urban

 

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
HERCAI Kanal D 6.6 14.8 631
20:00-23:20 Pro TV 5.9 13.2 560
  Antena 1 5.5 12.3 524
Source: Kantar Media Romania        
Date: 14.04.2021        

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Bogdan Micu a investit 500.000 de euro într-o aplicație fashion. Aseară, show-ul a fost lider de audiență!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Miercuri, leii au redeschis porțile Imperiului într-o seară de poveste, în care emoția și speranța au arătat că nimic nu e imposibil atunci când crezi în visul tău. Show-ul Imperiul Leilor s-a clasat pe primul loc în topul audiențelor.

 

Aseară, emisiunea Imperiul Leilor a fost lider de audiență și a întregistrat 8.8 puncte de rating și 20.2% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce ANTAEAN 1 avea 7.1 puncte de rating și 16.3% cotă de piață. În ceea ce privește publicul cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a fost pe primul loc, iar în intervalul 20:30 – 22:28 a înregistrat 7.8 puncte de audiență și 21.8% share, în timp ce ANTEANA 1avea 6.3 puncte de rating și 17.5% cotă de piață.

Primii concurenți care au dat nas în nas cu leii au fost Anda și Tudor Maxim, cei doi au venit în Imperiu cu un concept de case mici, din lemn, care pot deveni locuri de cazare pe plajă. Mohammad Murad a fost singurul leu care a văzut dincolo de idee un business cu adevărat și le-a oferit celor doi 300.000 de euro pentru 48% din afacere.

 

În această săptămână, două băuturi ”s-au duelat” pentru a rămâne în fața investitorilor și a primi o șansă la finanțare. ”Miedul” s-a duelat cu ”cidrul”, iar într-un final, cel din urmă a câștigat. Sergiu Serdean și Daniel Crișan sunt cei doi antreprenori pentru care trei lei s-au luptat. În cele din urmă, dealul a fost adjudecat de Dragoș Petrescu – el a oferit 75.000 de euro pentru 25% din companie.

 

Cosmin Ciolacu, un tânăr de 21 de ani, din Tecuci, le-a arătat leilor că nimic nu e imposibil atunci când crezi în visul tău. Bolnav de tetrapareză spastică și sindrom extrapirapidal, Cosmin a dezvoltat o platformă online care le poate ușura munca elevilor și profesorilor. Cei cinci investitori s-au arătat impresionați de produsul lui și au ales să investească toți – 30.000 de euro pentru 30%.

Alexandru Tudoroiu a venit în emisiune cu o aplicație care ajută la customizarea produselor de îmbrăcăminte folosind inteligența artificială. După ce patru lei s-au retras, Bogdan Micu i-a făcut o ofertă surprinzătoare: 500.000 de euro pentru 45% din companie.

Dan Șucu, Cristina Bâtlan, Mohammad Murad, Bogdan Micu și Dragoș Petrescu revin și săptămâna viitoare în Imperiul Leilor, gata să reaprindă speranța în viețile tinerilor antreprenori la început de drum. Miercuri, de la ora 20:30, la PRO TV.

Imperiul Leilor – Investește în tine!

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Las Fierbinți conduce audiențele în continuare! Aseară, serialul a fost urmărit de peste 2 milioane de români!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Las Fierbinți rămâne cel mai iubit și urmărit serial din România, iar telespectatorii își descrețesc frunțile în fiecare săptămână, bucurându-se de replicile personajelor preferate și de universul fierbințean. În fiecare marți și joi, serialul conduce topul audiențelor. Aseară telespectatorii au urmărit cu entuziasm noi aventuri și glume spumoase ale personajelor simpatice din celebrul sat. La nivel național, peste 2 milioane de români au urmărit serialul.

 

Las Fierbinți a fost lider de audiență și a înregistrat 11.4 puncte de rating și 27.7% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce ANTENA 1 a înregistra 7.8 puncte de rating și 18.9% share. În același timp, pe segmentul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani din mediul urban, show-ul a înregistrat 9.7 puncte de rating și 28.9% share, în timp ceANTENA 1 a înregistra 7.1 puncte de rating și 21.1 share.

Bobiță, Giani, Dorel, Aspirina, Celentano, Firicel, Gianina și toți ceilalți „rezidenți” din Las Fierbinți își continuă viața în ritmul haios care i-a făcut atât de îndrăgiți. Îi așteaptă noi aventuri pe ulițele și în casele celui mai celebru sat din România, iar în următoarele episoade vedem cum vor face față peripețiilor. În fiecare săptămână avem același sat, aceeași țară, aceleași personaje îndrăgite dar…glume și întâmplări proaspete și inedite.

 

Urmăriți serialul în fiecare marți și joi, de la ora 20:30, la PRO TV.

 

Las Fierbinți – Țara o arde pe comedie!

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Show-ul #unusiunu, din nou lider. Florin Călinescu: ”E o împletire între pericolul vieții și frumusețea ei”

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

A început o nouă săptămână, iar seara de luni a adus încă o ediție în care talentul a fost la putere. Concurenții au oferit un spectatol total, iar momentele pregătite au fost dintre cele mai diverse: de la dans modern la balet, de la interpretări de folclor la muzică clasică și de la acrobații de circ la spoken words. Fiecare dintre ei a pus suflet și a vrut să demonstreze că merită aprecierea juraților și a celor de acasă.

 

”Este minunat că ați adus din parfumul circului de demult”, a spus Alexandra Dinu după ce a văzut momentul pregătit de Tony Nistorov. Acrobatul a pregătit un moment clasic de strongman care a fost transmis de patru generații în familia lui. Cel ce i-a urmat pe scenă a fost fiul lui, Thomas, care a pregătit un moment în care echilibrul a fost esențial. Impresionat, Florin Călinescu a concluzionat: ”Spectatorul trăiește în adrenalină. E o împletire între pericolul vieții și frumusețea ei”.

Spiritul stațiunii Vama Veche, omul care a scris istorie cu vocea și prezența lui, Constantin Garbiș, cunoscut drept Jaguarul a fost marea surpriză a serii. La 64 ani, acesta a urcat pe scenă și a atras admirația juraților atât pentru interpretare, cât și pentru ceea ce el reprezintă. Andi Moisescu i-a transmis că este ”singurul care a rămas autentic în Vama Veche”, iar Florin Călinescu a subliniat că ”ăsta este spiritul pe care-l salut”.

 

În intervalul 20:29 – 22:29, PRO TV a înregistrat 10.2 puncte de rating și 24.7% share în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce ANTENA 1 avea 9.3 puncte de rating și 22.5% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, show-ul a înregistrat 8 puncte de rating și 23.5% share.

Alisa Doțenco, Adrian Galbinu, Thomas Nistorov, Tony Nistorov, Sara Cernega, Constantin Garbiș, Eugenia Nicolae, Magic Girls și Anda Cheche – Arsintioaia sunt cei nouă concurenți care s-au calificat în următoarea etapă.

Nu uitați că vineri, de la 20:30, spectacolul #unusiunu revine cu o nouă ediție din această etapă a competiției. Concurenții continuă să impresioneze prin creativitate și dăruire, iar munca lor va fi răsplătită prin DA-urile mult visate!

Românii au talent – #unusiunu

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV KANAL D, lider două zile la rând! Mellina eliminată de la Survivor (cifre detaliate)

Mellina a fost eliminată de la “Survivor România”. Votul publicului a fost decisiv și aseară, când peste 2,5 miloane de fani urmăreau bătălia între Faimoși și Războinici, dar și momentul eliminării războinicei

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D
Înapoi1 of 2

Eliminare surpriză aseară, la “Survivor România”, ghilotina eliminărilor i-a avut în vizor pe patru dintre cei mai puternici concurenți, 2 Faimoși, Jador și Elena Marin, pe de-o parte, iar de cealaltă parte, pe 2 Războinici, Sorin și Mellina.

 

Vocea publicului a fost, și de această dată, cea mai importantă, aceștia au decis, după cele două jocuri de imunitate ale săptămânii, în care s-au duelat Faimoșii și Războinicii, cine să părăsească competiția dintre cei patru concurenți propuși.

Mellina a fost concurenta cu cele mai puține voturi din partea telespectatorilor, astfel că ea și-a luat adio de la competiție, după luni de zile în care a demonstrat că are abilitățile necesare unei adevărate supraviețuitoare, luptând și aducând puncte importante pentru echipa sa. Resemnată și cu zâmbetul pe buze, mulțumind pentru toată această experiență inedită pentru ea, Mellina i-a îmbrățișat pe colegii săi și a avut un discurs emoționant, care i-a mișcat teribil pe cei din Arenă.

“După primul traseu pe care l-am făcut aici, la <Survivor România>, fiecare zi în plus  a fost ca un bonus pentru mine. Faptul că am ajuns până aici vreau să fie dovada faptului că orice om poate să facă orice în viața asta. Eu sunt un om extrem de emotiv, sunt o simplă cântăreața compozitoare… <Survivor> înseamnă ceva diferit pentru fiecare, eu va mulțumesc din inimă pentru această experiență… Furnicuța out”, a încheiat Mellina aseară discursul, înainte de a părăsi Arena.

 

Weekend de top pentru Kanal D, în Prime Time, cu “Survivor România”

Kanal D a fost, și în acest weekend, pe primul loc în preferințele telespectatorilor, cu reality-ul fenomen “Survivor România”, când milioane de fani au urmărit orele de competiție sportivă și reality sută la sută autentic. Sâmbătă și duminică, Kanal D a fost lider absolut de audiență, pe întreaga durata de difuzare a emisiunii “Survivor România”, devansând celelalte stații concurente.

Sâmbătă, 10 aprilie, în intervalul de difuzare “Survivor România” (19:58 – 23:59), Kanal D a fost lider de piață, pe toate categoriile de public monitorizate, înregistrând 10,6% rating și 25,3% cota de piață, pe targetul Național, 8,3% rating și 20,7% cota e piață, pe tagretul All Urban, și 7,1% rating și 22,6% cota de piață, pe targetul Comercial. 

Ediția de sâmbătă a emisiunii prezentate de Daniel Pavel a fost urmărită de o medie de peste 1.880.000 de telespectatori din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării. Minutul de aur, atins la 22:13, a adunat în fața micilor ecrane, la Kanal D, peste două milioane și jumătate (2.543.000) de fani.

Și duminică, 11 aprilie, Kanal D a fost lider absolut de audiență cu Survivor România, pe intervalul de difuzare a emisiunii (19:59 – 23:51) prezentate de Daniel Pavel. Stația TV a înregistrat 11,2% rating și 24,9% cota de piață, pe targetul Național, 8,8% rating și 19,8% cota de piață, pe targetul All Urban, și 8,1% rating și 22,3% cota de piață, pe targetul Comercial. Ediția de aseară, cu eliminarea Razboinicei Mellina, a fost urmărită de o medie de aproape 2 milioane (1.982.000) de fani din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării. Minutul de aur, atins la 22:17, peste două milioane și jumătate (2.567.000) de telespectatori erau cu ochii pe Kanal D!

 

VEZI CIFRELE DE AUDEINTA DETALIATE PE URMATOAREA PAGINA!!!

Înapoi1 of 2

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending

# EXMARKETPLACE - GOOGLE CERTIFIED PUBLISHING PARTNER - info@exmarketplace.com; +971 56 626 6430 google.com, pub-9021387890731428, RESELLER, f08c47fec0942fa0 yahoo.com, 1881359, RESELLER #Gemini advertising.com, 28919, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonD appnexus.com, 3292, RESELLER #VerizonD appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonD EMXDGT.com, 1291, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonD indexexchange.com, 183965, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonD openx.com, 540236670, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD openx.com, 537143344, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD pubmatic.com, 156458, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156325, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156674, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD contextweb.com, 561707, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonD rubiconproject.com, 18222, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonD appnexus.com, 11665, RESELLER #VerizonD yahoo.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV aol.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV appnexus.com, 1868, RESELLER #VerizonV appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonV EMXDGT.com, 273, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonV indexexchange.com, 184110, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV openx.com, 537125356, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539129292, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539088779, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV pubmatic.com, 158430, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160042, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160048, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 155967, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 133799, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV contextweb.com, 558299, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV rubiconproject.com, 13132, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV rubiconproject.com, 17250, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV xad.com, 240, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #VerizonV indexexchange.com, 184349, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 183875, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 184626, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV appnexus.com, 11664, RESELLER #VerizonV contextweb.com, 562258, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV indexexchange.com, 189200, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #Index indexexchange.com, 192256, RESELLER #Index pubmatic.com, 158214, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic pubmatic.com, 158883, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic appnexus.com, 10970, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #Xandr spotxchange.com, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx spotx.tv, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx sovrn.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680-eb, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn appnexus.com, 1360, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #sovrn gumgum.com, 11645, RESELLER, ffdef49475d318a9 #sovrn openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn openx.com, 539924617, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn pubmatic.com, 137711, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156212, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156700, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn rubiconproject.com, 17960, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #sovrn rhythmone.com, 1923001931, RESELLER,a670c89d4a324e47 #rhythmone video.unrulymedia.com, 1923001931, RESELLER #unruly aps.amazon.com, cf78b987-05be-4f10-bde4-2e3308b639ce, DIRECT #amazon pubmatic.com, 157150, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon pubmatic.com, 160006, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon openx.com, 540191398, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #amazon rubiconproject.com, 18020,RESELLER, 0bfd66d529a55807 #amazon appnexus.com, 1908, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon appnexus.com, 3663, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon adtech.com, 12068, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon districtm.io, 100962, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #amazon rhythmone.com, 1654642120, RESELLER, a670c89d4a324e47 #amazon ad-generation.jp, 12474, RESELLER #amazon yahoo.com, 55029, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon indexexchange.com, 192410, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #amazon smartadserver.com, 3138, RESELLER #smart contextweb.com, 560288, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smart pubmatic.com, 156439, RESELLER #smart pubmatic.com, 154037, RESELLER #smart rubiconproject.com, 16114, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #smart openx.com, 537149888, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smart appnexus.com, 3703, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smart districtm.io, 101760, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #smart loopme.com, s-2411, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart loopme.com, 5679, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart xad.com, 958, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smart improvedigital.com, 1503, RESELLER #improve improvedigital.com, 1842, RESELLER #improve smartadserver.com, 1827, RESELLER #sublime improvedigital.com, 335, RESELLER #sublime appnexus.com, 3538, RESELLER #sublime appnexus.com, 3539, RESELLER #sublime appnexus.com, 3540, RESELLER #sublime appnexus.com, 11988, RESELLER #sublime vdopia.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate chocolateplatform.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate rubiconproject.com, 22390, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon rubiconproject.com, 22388, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon adyoulike.com, 660a4ec82056cc3d110c021ac670f9ed, RESELLER #Adyoulike appnexus.com, 9733, RESELLER #Adyoulike rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Adyoulike openx.com, 541048855, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #OpenX advertising.com, 3679, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 5831, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8044, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8022, RESELLER #VerizonVideo smaato.com, 1100047117, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato smaato.com, 1100004890, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato adcolony.com, 496220845654deec, RESELLER, 1ad675c9de6b5176 #smaato admanmedia.com, 552, RESELLER #smaato appnexus.com, 1752, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato appnexus.com, 4052, RESELLER #smaato appnexus.com, 8790, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato bidmachine.io, 36, RESELLER #smaato bidmachine.io, 60, RESELLER #smaato bidmachine.io, 74, RESELLER #smaato bidmachine.io, 77, RESELLER #smaato blis.com, 86, RESELLER, 61453ae19a4b73f4 #smaato contextweb.com, 558622, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smaato engagebdr.com, 16, RESELLER #smaato gammassp.com, 1516331892, RESELLER, 31ac53fec2772a83 #smaato indexexchange.com, 183920, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato indexexchange.com, 184270, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato inmobi.com, 55049d2e109d4ac1820ca1432dda4e13, RESELLER, 83e75a7ae333ca9d #smaato mobilefuse.com, 2281, RESELLER #smaato openx.com, 540421297, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smaato pokkt.com, 5886, RESELLER, c45702d9311e25fd #smaato pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156389, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156424, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156425, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubnative.net, 1004796, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato pubnative.net, 1007194, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato rhythmone.com, 4201299756, RESELLER, a670c89d4a324e47 #smaato smartadserver.com, 3117, RESELLER #smaato startapp.com, smt, RESELLER #smaato xad.com, 241, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smaato # ExMarketPlace - end