Connect with us

AUDIENȚE TV

“Las Fierbinti” lider de audienta in fiecare seara de joi la ProTV

Avatar

Published

on

Las Fierbinti” a incheiat joi seara primul sezon de la Pro Tv la fel cum l-a si inceput: lider absolut de audienta. De la o saptamana la alta, serialul si-a confirmat pozitia fruntasa in topul audientelor, personaje colorate precum Giani, Bobita sau Celentano cucerindu-i iremediabil pe telespectatorii romani. Astfel, “Las Fierbinti” a fost lider de audienta cu fiecare episod in parte, obtinand un leadership de 100 % si detinand suprematia in toate serile de joi.

Ultimul episod din primul sezon difuzat pe 31 mai nu a facut exceptie si a plasat Pro Tv in topul audientelor cu un varf de audienta de 10,4 puncte de rating si 28 % cota de piata atins in minutul 21.20 pe publicul tinta Pro Tv. Ultimul episod din acest sezon a fost lider pe toata durata difuzarii (20.40-21.35) cu o medie, pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, de 7,5 puncte de rating si 21,7 % cota de piata, in vreme ce Antena 1 se clasa a doua cu numai 3,4 puncte de rating si 10 procente din cota de piata. Si pe publicul din mediul urban Pro Tv a fost lider cu o medie de 6,9 puncte de rating si 16,5 % cota de piata, fiind urmat de Antena 1 cu 3,6 puncte de rating si 8,6 % cota de piata.

Intreg sezonul “Las Fierbinti” nu a avut rival in serile de joi, astfel ca fiecare episod in parte a fost lider detasat de audienta. Pro Tv a obtinut in medie, de la lansarea serialului si pana la ultimul episod, in intervalul 1 martie – 31 mai, 9,6 puncte de rating si 23,1 % cota de piata, pe publicul comercial. Si pe publicul din mediul urban Pro Tv a condus topul cu “Las Fierbinti” in tot acest interval cu o medie de 8,2 puncte de rating si 17,1 % cota de piata.

In mai, actorii din “Las Fierbinti” s-au reintors pe platourile de filmare nerabdatori sa dea iar viata celor mai indragite personaje, celor mai haioase intamplari si situatiilor care promit sa devina iar bancuri. “Am inceput filmarile in forta, foarte optimisti si increzatori intr-un sezon de toamna mult mai bun din toate punctele de vedere. In Fierbinti lumea a fost nerabdatoare sa ne revada, ne-am intalnit cu toti prietenii pe care i-am castigat anul trecut. E totul identic, parca am lipsit o saptamana, nu un an. Tot ce se intampla la filmari e deosebit. Am mai spus asta undeva, e ca si cum am sari din avion cu parasuta de 10 ori pe zi, in fiecare zi”, a marturisit regizorul Dragos Buliga.

Toate episoadele primului sezon “Las Fierbinti” sunt disponibile pe voyo.ro

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0